Η επικοινωνιακή κινητοποίηση της ασφαλιστικής αγοράς, των εταιρειών καθώς και των φορέων που την εκπροσωπούν είναι εμφανής.
Όλο και περισσότερες εταιρείες εισέρχονται στον στίβο της διαφήμισης προϊόντων όλο και περισσότεροι οι φορείς, τα συλλογικά όργανα των ασφαλιστών, και οι επαγγελματίες του κλάδου κάνουν βήματα ενημέρωσης για κάποια προϊόντα τους, για κάποιες ασφαλιστικές επιτυχίες ή πρωτοβουλίες τους. Ακόμα κάποιοι πρωτοστατούν και με ενέργειες που έχουν κοινωνικό χαρακτήρα και προσφέρουν σημαντικά σε περιοχές της χώρας, και τομείς ευαίσθητους.
Η κινητικότητα αισθητή σε όλους, και το αποτέλεσμα θετικό –κατά την άποψή μας- για την ανάπτυξη μιας μεγαλύτερης σχέσης του κοινωνικού συνόλου με την ασφάλιση. Διότι όλη αυτή η προσπάθεια έγκειται και θα πρέπει να έγκειται σε αυτό το σημείο της εξοικείωσης των καταναλωτών με την έννοια της ασφάλισης, της μέριμνας, της φροντίδας να προνοήσουν προτού βρεθούν αντιμέτωποι με το απρόοπτο.
Σίγουρα, θα πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι με αυτά που συμβαίνουν, και αυτά που επισημαίνουμε, δεν σηματοδοτούνται και πωλήσεις. Μπορεί να έλθουν βέβαια και κάποιοι πελάτες αλλά σίγουρα, η εξωστρέφεια δεν αποτελεί δίαυλο άμεσης πρόσκτησης εργασιών. Η δράση της είναι μακροπρόθεσμη και συνδράμει κυρίως στο να περάσει το μήνυμα για την ασφάλιση. Να περάσει το μήνυμα ότι οι εταιρείες είναι εδώ, υπάρχουν, και μεριμνούν.
Κάπως έτσι καλλιεργείται κι η εμπιστοσύνη, και επέρχεται και η ενημέρωση και ο ένας με τον άλλο μαθαίνουν για τα ασφαλιστικά προϊόντα.
Ωστόσο το βαρύ πυροβολικό έπεται και είναι η διαμεσολάβησης. Εδώ αναλαμβάνει έργο και κάνει αισθητή την παρουσία του ο επαγγελματίας. Οι ώρες είναι κρίσιμες και ουσιαστικές για την επόμενη ημέρα.
Το μέλλον τώρα αρχίζει να διαμορφώνεται καλύτερα. Η ασφαλιστική αγορά για πρώτη φορά αρχίζει να είναι «παντού» και αναμφισβήτητα αυτό είναι επιτυχία.
του Γιάννη Βερμισσώ
[starbox]