back to top
10.9 C
Athens
Πέμπτη Ιανουάριος 23 2025

Ενισχύουν το brand awareness οι εταιρείες

‘-Αλλάζει το μοντέλο προβολής των ασφαλιστικών εταιρειών και των προγραμμάτων τους. Οι μεγάλες χορηγίες προς τα αθλητικά γεγονότα από τις ξένες πολυεθνικές δείχνει ότι στοχεύουν σ’ αυτό που διαφημιστές λένε brand awareness , δηλαδή αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Είναι όμως έτσι; Πόσοι από τους 43 χιλ. δρομείς και τους συγγενείς και φίλους τους του πρόσφατου Κλασσικού Μαραθωνίου ήξεραν ποια πραγματικά είναι η Ergo και τι προσφέρει. Πόσοι απ’ αυτούς έσπευσαν να μάθουν; Kαλό θα είναι λοιπόν να προβάλλεται το όνομα αλλά να συνδυαστεί και μία ευρύτερη εξειδικευμένη προβολή στα μέσα.
-Τελικά τι γίνεται με τις ασφαλίσεις Yγείας; Μαθαίνουμε ότι οι όροι σε αρκετά συμβόλαια γίνονται περίπλοκοι (για να το πούμε κομψά). Επίσης συμβόλαια ισόβια μετατρέπονται εν μία νυχτί σε συμβόλαια ετησίως ανανεούμενα χωρίς να ενημερώνονται οι πελάτες. Τζάμπα πάνε οι κουβέντες στο Μέγαρο και οι ρητορείες στα Συνέδρια και τα πανηγυράκια στο Σύνταγμα.
– Στον κλάδο αυτοκινήτου φαίνεται ότι κάποιες εταιρείες έχουν αρχίσει να αυξάνουν έστω και οριακά τα χαμηλά τους ασφάλιστρα. Όχι ευθέως αλλά μέσω αλλαγής των παραμετροποιήσεων. Πολύ ορθά κάνουν. Έχουν και Solvency II μπροστά τους και πρέπει οι αποθεματοποιήσεις τους να είναι υψηλές.
– Ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος θα είναι καθοριστικοί μήνες για την διαπίστωση της πορείας της παραγωγής στην ασφαλιστική αγορά. Γιατί; Γιατί απλούστατα υπάρχουν εκτός από τα ασφαλιστήρια , οι φόροι εισοδήματος και ο ΕΝΦΙΑ αλλά και (στο τέλος Δεκεμβρίου) τα τέλη κυκλοφορίας.

- Advertisement -

Αν αυξηθούν αυτά τότε είναι πολύ πιθανό ότι για μία μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων ηλικίας άνω των 10 ετών και ιπποδύναμης κάτω των 10ίππων , τα ασφάλιστρα μαζί με τα τέλη κυκλοροφίας να ανέλθουν στο 20% της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου (πάρτε ως παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κκ 10ετών με ετήσιο ασφάλιστρο 350 ευρώ και τα αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας του) .

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας ακούστηκε χτες στην εκδήλωση της KPMG για την ιδιωτική ασφάλιση. 

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγματικά κερδοφόρο το 2025;

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα βγει κερδοφόρο το 2025; και αν ναι με πόσες αυξήσεις ασφαλίστρων; ή εναλλακτικά με πόση πτώση των ατυχημάτων από τους Ελληνες οδηγούς;

Υποχρεωτική ασφάλιση των αυτοκινήτων και για πλημμύρα και πυρκαγιά

Με διατάξεις του νόμου 5162/2024, ορίζεται ως υποχρεωτική η ασφάλιση των αυτοκινήτων και έναντι φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024