back to top
15.3 C
Athens
Τετάρτη 2 Απριλίου 2025

Ο Έλληνας θέλει τον διαμεσολαβητή του

Του Νίκου Σακελλαρίου 

Οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα παραμένουν -και ορθώς πράττουν- αφοσιωμένες στους συνεργάτες τους, παρά τις διακηρύξεις τους περί τεχνολογίας  και λοιπών «δαιμονίων».

- Advertisement -

Οι συνεχείς βραβεύσεις συνεργατών (agency-πρακτόρων-μεσιτών) από το σύνολο των εταιρειών δείχνει ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά παραμένει σε μεγάλο βαθμό συγκεντρωμένη στην ανθρώπινη διαμεσολάβηση, παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Ο έλληνας καταναλωτής θέλει τον δικό του άνθρωπο να τον βοηθήσει σε μία δύσκολη στιγμή.

- Advertisement -

Μία βοήθεια που δεν μπορεί να του δώσει ούτε το call center, ούτε ένα άψυχο λογισμικό.  Ο έλληνας ασφαλισμένος, θέλει δίπλα του έναν άνθρωπο που θα του δώσει κουράγιο στο πρόβλημα υγείας, που θα τρέξει γι’ αυτόν, που θα τον εμψυχώσει από τον πανικό στο ατύχημα.

Σήμερα, τα ανθρώπινα δίκτυα των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα (ελληνικών και ξένων) παράγουν περίπου το 45% της συνολικής παραγωγής και ακολουθεί το bancassurance με 30% περίπου της συνολικής παραγωγής, το οποίο και αυτό έχει κάποια ανθρωποκεντρική διάσταση.

Αμιγώς τεχνολογικό είναι το υπόλοιπο 25% και μάλιστα αφορά ασφαλίσεις-πακέτα (στανταρισμένες) που δεν χρειάζεται τόσο πολύ η ανθρώπινη παρουσία και διαμεσολάβηση.

Η μεγάλη ανάγκη για την ανθρώπινη διαμεσολάβηση έχει εντυπωσιάσει και ενίοτε προβληματίσει τους ξένους  που έρχονται είτε για επιθεώρηση στην Ελλάδα είτε για να δραστηριοποιηθούν.  Η ελληνική ασφαλιστική αγορά πρέπει να βρίσκεται μέσα στην πρώτη πεντάδα ανάμεσα στα κράτη μέλη  της ΕΕ σε ό,τι αφορά το ανθρώπινο δυναμικό / συνολική παραγωγή.

Όσοι ξένοι θέλησαν να επιβάλλουν άλλα μοντέλα, αφού απέτυχαν στο πρώτο στάδιο εισαγωγής τους, επέστρεψαν σταδιακά στα γνώριμα ανθρωποκεντρικά μοντέλα διανομής.

Το μέλλον;  Εάν ελαφρυνθούν οι έλληνες διαμεσολαβητές από την υψηλή φορολόγηση και ειδικά τις εξοντωτικές ασφαλιστικές εισφορές του ΕΦΚΑ, τότε και στο μέλλον η ελληνική διαμεσολάβηση θα συνεχίσει να δεσπόζει μέσα στην ασφαλιστική αλυσίδα. Γιατί καλές είναι οι διακηρύξεις για τεχνολογικές πρωτοπορίες, αλλά όταν πρέπει να βγει η παραγωγή ΟΛΟΙ αγκαλιάζουν τον έλληνα πράκτορα και τον έλληνα μεσίτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι πληρώνουν e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ την εβδομάδα 31/3 έως 4/4

Κατά την περίοδο 31 Μαρτίου έως 4 Απριλίου, θα καταβληθούν 76.800.171 ευρώ σε 120.756 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων

Στην ψηφιακή εποχή, ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αναβαθμίζεται

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, όπου οι πληροφορίες είναι καταιγιστικές και προσβάσιμες με ένα κλικ και οι online συναλλαγές γίνονται ολοένα και πιο εύκολες

Διαμεσολάβηση: Ποιος έχει το μεγαλύτερο μερίδιο από τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;

Η Επιτροπή Σχεδιασμού Προϊόντων, Διανομής και Δικτύων της ΕΑΕΕ μέσα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, ολοκλήρωσε τη συστηματική καταγραφή

Η ΑΙ θα έχει σημαντικό αντίκτυπο και στη Διαμεσολάβηση

Deloitte & ICC Hellas διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα Διαμεσολάβηση, Οικονομική Ανάπτυξη και Επιχειρηματικότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΤΜΕΔΕ: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις σε συνεργασία με την Allianz και Generali

Από σήμερα 1η Απριλίου 2025 τίθενται σε εφαρμογή οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις,

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα

Η σημερινή ενημέρωση από την Insurance Europe για τα RIS

Τρεις προτάσεις υποβάλλει σήμερα Insurance Europe για τις επενδύσεις λιανικής (RIS)

“Η Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει, τα καλύτερα έρχονται”

Με έναν εμπνευσμένο λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης, απευθύνθηκε στην λαμπρή βραδιά βραβεύσεων του εταιρικού δικτύου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ερώτηση σφήνα: Πώς περιμένουν να αυξήσουν τα μερίδια τους οι ασφαλιστικές;

Η απάντηση στην ερώτηση σφήνα του Ανασφάλιστου για πως περιμένουν να αναπτυχθούν οι ασφαλιστικές  δεν μπορεί να είναι μόνο μία, είναι πολλές

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.