back to top
21.3 C
Athens
Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

Ο φόβος των ασφαλιστικών για την προβολή τους

To μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι η έλλειψη αυτόπροβολής τους.   Για όσους παρακολουθούν εκ του μακρόθεν τις εταιρείες , βλέπουν ότι είναι καλές εταιρείες (ελληνικές και ξένες).  Με σαφείς στόχους,  κεφαλαιακές επάρκειες, οργανογράμματα, δομή πωλήσεων. Οι μητρικές ξένες πολυεθνικές παρουσιάζουν κάθε τρίμηνο κέρδη μόνες όσο όλες  μαζί οι ελληνικές εισηγμένες στο χρηματιστήριο το χρόνο.  Τα καταστήματά τους στην Ελλάδα  αδυνατούν να περάσουν στο ευρύ κοινό την  εικόνα της δυναμής  τους . Είναι σαν να προσπαθούν να κρυφτούν  από το κοινό τους.  Σαν  ποδοσφαιριστές που δεν θέλουν να πάρουν την μπάλα , για να το πούμε πιο αθλητικά.  Οι ελληνικές ασφαλιστικές , είναι αξιοπρεπέστατες εταιρείες στην πλειονότητά τους  που πασχίζουν να ανταγωνιστούν τις ισχυρές ξένες ασφαλιστικές μέσα στην αφάνεια.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα είναι ότι αρκούνται σε ορισμένα σόου και εσωτερικές εκδηλώσεις  αδυνατώντας  να προβάλλουν την δυναμική τους. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις εταιρειών που έχουν καταφέρει να γίνουν γνωστές στο ευρύτερο κοινό αλλά είναι λίγες.  Οι ασφαλιστικές δεν προβάλλουν ούτε τα αποτελέσματά τους , ούτε την παραγωγή τους ούτε την δυναμική τους στο ευρύτερο κοινό.  Έχουν πέσει θύμα της φήμης των τραπεζών και της αρνητικής προπαγάνδας που έφεραν τα μεγάλα ‘λουκέτα’.   Όποιος θέλει να μιλήσει σε κάποιον για την ιδιωτική ασφάλιση, αμέσως ακούει για την «Ασπίδα»  (περιέργως καμία από τις 130 περίπου εταιρείες που έχουν βάλει λουκέτο τα τελευταία 30 χρόνια δεν αναφέρεται τόσο πολύ).  Ακόμη και  ασφαλίσεις με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα όπως αυτές του αυτοκινήτου και της υγείας αντιμετωπίζονται από το ν κόσμο ως ριψοκίνδυνες επενδύσεις.  Κανείς δεν έχει εξηγήσει στο ευρύ κοινό   γιατί τον ενοχλεί  να δώσει 200 ευρώ το τρίμηνο (67 ευρώ το μήνα ή 2,2 ευρώ  τη μέρα) για να έχει ένα υψηλό επίπεδο υγείας  όταν πληρώνει 300 ευρώ το μήνα για να είναι  ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ  και εκτεθειμένος στο δημόσιο σύστημα υγείας.  Αυτή η άγνοια είναι ευθύνη των εταιρειών που κρύβονται πίσω από ανούσιες εκδηλώσεις.   Οι σχέσεις ασφαλιστικών με την ενημέρωση είναι σχέσεις φόβου και πανικού . Όπως ενός ηθοποιού που δεν θέλει να προβάλλει το έργο του.  Ακόμα ηχούν στ’ αυτιά μας , οι ορυμαγδοί στελεχών εταιρειών όταν πρόκειται για κάποια συνέντευξη της εταιρείας τους.  « Προς θεού μην αναφέρετε ότι σας είπα για την παραγωγή… όχι δεν θέλουμε συνέντευξη… δεν θέλω να γράψετε ότι έχουμε κέρδη… δεν γνωρίζω τα οικονομικά αποτελέσματα κά»  Ο απόλυτος τρόμος.  Αν εσείς κύριοι και κυρίες δεν θέλετε να προβάλλετε τις εταιρείες σας  στον Τύπο , μην μιλάτε μετά για έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης και τα λοιπά.  Όποιος φοβάται μένει σπίτι ..

Σχετικές δημοσιεύσεις

Head of Sales, Bancassurance στην Howden η Ελίζα Βασιλείου

Η Howden ανακοινώνει με χαρά την ένταξη της Ελίζας Βασιλείου στο δυναμικό της ως Head of Sales, Bancassurance, ενισχύοντας την εξειδίκευσή της

Attica Bank: Ανάμεσα σε δύο αποφάσεις για το Bancassurance 

Η Attica Bank (μετά την συγχώνευση με την Παγκρήτια) είναι το νέο ‘καυτό’ σενάριο στην τραπεζική αγορά.

Γιατί ‘καίνε’ τις ασφαλιστικές οι τράπεζες;

Η Τράπεζα δεν γνωρίζει, έτσι, στέλνει τον πελάτη στην ασφαλιστική και, η ασφαλιστική τον υποχρεώνει να κάνει αίτημα γραπτό, διότι  δεν ξέρει τι έχει γίνει με την τράπεζα.

Συμμαχίες Bancassurance

Ενδιαφέρον θα υπάρξει ως προ το πως θα κινηθούν οι συνεργασίες διανομής ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα για καλύψεις (ασφαλιστικά προϊόντα) που δεν παρέχονται στην Ελλάδα αλλά ήδη έχει προς διάθεση στο χαρτοφυλάκιο της η UniCredit. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα ασφαλιστήρια D&O θα πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και τους νέους κινδύνους

Το συνεχές μεταβαλλόμενο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον, εκτός από τις προκλήσεις του έντονου ανταγωνισμού, έχει να αντιμετωπίσει και να προσαρμοστεί στον αυξανόμενο αριθμό νέων οδηγιών και κανονισμών

Ασφαλιστικές: Φορτσάρουν στις Γενικές κατά το τελευταίο τρίμηνο του χρόνου. Πως διαμορφώνεται η αγορά

Σε ιστορικά υψηλα 20ετίας οδηγείται η ασφαλιστική παραγωγή το 2024 βάσει προβολής του 7μηνου 2024

ΕΙΟΡΑ: Οι εκτιμήσεις για το μέλλον του PEPP

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 η EIOPA δημοσίευσε Έγγραφο που περιλαμβάνει τις εκτιμήσεις της για ένα μελλοντικό Ατομικό Πανευρωπαϊκό Συνταξιοδοτικό Προϊόν (PEPP)

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ψυχική υγεία στους χώρους εργασίας

Η Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία διοργανώνει κοινοτική δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Πόσο θα μπορούσε να κοστίσει o τυφώνας Milton στους (αντ)ασφαλιστές;

Ο τυφώνας Milton θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον παγκόσμιο ασφαλιστικό κλάδο, δημιουργώντας μια άνοδο στις τιμές αντασφάλισης

Διακεκριμένοι ομιλητές του συνεδρίου: Καινοτόμες Τεχνολογικές Λύσεις για Μικρομεσαίες Εταιρείες

Κορυφαία στελέχη της αγοράς θα δώσουν το «παρών» στο διαδικτυακό συνέδριο με τίτλο: «Καινοτόμες Τεχνολογικές Λύσεις για Μικρομεσαίες Εταιρείες»

Στο σφυρί ακίνητα της Ασπίς Πρόνοια

Με την υπ’ αριθ. 156/2/21.9.2009 (ΦΕΚ τ. ΑΕ – ΕΠΕ 11292/21.9.2009) απόφαση της ΕΠ.Ε.Ι.Α., η εταιρεία «ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ»

“Kαμπανάκι” Γ. Χατζηθεοδοσίου για το ενεργειακό κόστος των επιχειρήσεων

Στην επιβάρυνση που υφίστανται οι επιχειρήσεις λόγω του ενεργειακού...