back to top
21.7 C
Athens
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν και να ζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία για το μέλλον, παρέχοντας κορυφαία προϊόντα και ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις για κάθε ανάγκη. Αυτή την υπόσχεση αποτυπώνει με δημιουργικό τρόπο η νέα της τηλεοπτική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Αφήνουμε τα πρέπει και το μέλλον στην Allianz. Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα», που έχει ξεκινήσει να προβάλλεται από την Κυριακή 13 Οκτωβρίου.

Ξεδιπλώνοντας απλές, αλλά σημαντικές στιγμές από τη ζωή σύγχρονων ανθρώπων και σκηνές από την καθημερινότητα, η νέα καμπάνια της Allianz υπενθυμίζει στο κοινό ότι όταν νοιώθεις ασφαλής μπορείς να ζήσεις τα «θέλω» σου ξέγνοιαστα και να αφήσεις πίσω τα «πρέπει» της ζωής που δημιουργούν ανασφάλεια και άγχος. Ως αντιστάθμισμα στους απαιτητικούς ρυθμούς της ζωής που μας αποσπούν την προσοχή από τα θέλω μας, η Allianz, με την αξιοπιστία που την ξεχωρίζει για περισσότερα από 30 χρόνια στην ελληνική αγορά και με περισσότερους από 7.500 συνεργάτες σε ολόκληρη την Ελλάδα, υπόσχεται να φροντίσει για εκείνα που μας ανησυχούν και να μας δώσει τα εφόδια για ένα ασφαλές μέλλον. Να στρέψει την προσοχή μας στα «θέλω μας και στο τώρα», αφήνοντας τα «πρέπει και το μέλλον» στην Allianz.

- Advertisement -

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την McCann Athens, σε παραγωγή της Parasol και σκηνοθεσία των Ισπανών Lobster και θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τις 3 Νοεμβρίου.

Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Allianz – Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται

Η Allianz συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία Plus2Feet, στο πλαίσιο της κοινής δράσης «Walking Together», που ξεκίνησε το 2021 μ

Allianz: Ισχυρή η ανάπτυξη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Η Allianz Research δημοσίευσε τη νεότερη έκδοση της ετήσιας έκθεσης «Global Insurance Report», η οποία αναλύει τις εξελίξεις στις ασφαλιστικές αγορές παγκοσμίως.

ΕΙΑΣ: Πρόγραμμα Ομαδικών Ασφαλίσεων & Αξιολόγισης Εταιρικών Κινδύνων

Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο Κλάδο Ασφαλιστικής Δραστηριότητας και έναν εκ των πλέον νευραλγικών «μοχλών»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025