14.2 C
Athens
Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν και να ζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία για το μέλλον, παρέχοντας κορυφαία προϊόντα και ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις για κάθε ανάγκη. Αυτή την υπόσχεση αποτυπώνει με δημιουργικό τρόπο η νέα της τηλεοπτική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Αφήνουμε τα πρέπει και το μέλλον στην Allianz. Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα», που έχει ξεκινήσει να προβάλλεται από την Κυριακή 13 Οκτωβρίου.

Ξεδιπλώνοντας απλές, αλλά σημαντικές στιγμές από τη ζωή σύγχρονων ανθρώπων και σκηνές από την καθημερινότητα, η νέα καμπάνια της Allianz υπενθυμίζει στο κοινό ότι όταν νοιώθεις ασφαλής μπορείς να ζήσεις τα «θέλω» σου ξέγνοιαστα και να αφήσεις πίσω τα «πρέπει» της ζωής που δημιουργούν ανασφάλεια και άγχος. Ως αντιστάθμισμα στους απαιτητικούς ρυθμούς της ζωής που μας αποσπούν την προσοχή από τα θέλω μας, η Allianz, με την αξιοπιστία που την ξεχωρίζει για περισσότερα από 30 χρόνια στην ελληνική αγορά και με περισσότερους από 7.500 συνεργάτες σε ολόκληρη την Ελλάδα, υπόσχεται να φροντίσει για εκείνα που μας ανησυχούν και να μας δώσει τα εφόδια για ένα ασφαλές μέλλον. Να στρέψει την προσοχή μας στα «θέλω μας και στο τώρα», αφήνοντας τα «πρέπει και το μέλλον» στην Allianz.

- Advertisement -

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την McCann Athens, σε παραγωγή της Parasol και σκηνοθεσία των Ισπανών Lobster και θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τις 3 Νοεμβρίου.

Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ICAP CRIF: Αυτοί είναι οι TRUE LEADERS του 2024

Στους 115 νικητές της λαμπρής διοργάνωσης συγκαταλέγονται οι Allianz, Interamerican και Ιατρόπολις

Η Allianz κάνει την ασφάλιση παιχνίδι και βίωμα για τα παιδιά

Η ασφαλιστική συμβάλλει ενεργά αλλά και διασκεδαστικά στο θεματικό πάρκο Chocolate & Ice Cream Experience

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

Πανελλαδική δράση για την πρόληψη των τροχαίων

Στον Πειραιά κορυφώνεται (19/12) η πανελλαδική καμπάνια οδικής ασφάλειας – Προώθηση του αυτοελέγχου μέσω δωρεάν διάθεσης του Alco Selftest

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Χριστουγεννιάτικη «αγκαλιά» σε κοινωνικές δομές από το ΕΕΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Θέλουμε και είμαστε δίπλα στην κοινωνία, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πίστης σε ένα καλύτερο αύριο»

Ασημένια διάκριση στο Claims Management για την Designia Insurance Brokers

«Στόχος μας» δήλωσε η CEO Άννυ Τρύφων, «να λειτουργούμε ως στρατηγικός συνεργάτης για την ασφάλεια και την ανάπτυξη των πελατών»

Βγαίνουμε… αλώβητοι από τα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και γιορτές των Χριστουγέννων: Είναι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ή μπορούν με μικρά τεχνάσματα να μετατραπούν σε συμμάχους; 

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Χριστουγεννιάτικη «αγκαλιά» σε κοινωνικές δομές από το ΕΕΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Θέλουμε και είμαστε δίπλα στην κοινωνία, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πίστης σε ένα καλύτερο αύριο»

Ασημένια διάκριση στο Claims Management για την Designia Insurance Brokers

«Στόχος μας» δήλωσε η CEO Άννυ Τρύφων, «να λειτουργούμε ως στρατηγικός συνεργάτης για την ασφάλεια και την ανάπτυξη των πελατών»

Βγαίνουμε… αλώβητοι από τα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και γιορτές των Χριστουγέννων: Είναι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ή μπορούν με μικρά τεχνάσματα να μετατραπούν σε συμμάχους; 

Οι ασφαλίσεις σκαφών αναψυχής το 2024

Εκδόθηκαν 12.616 πολυασφαλιστήρια συμβόλαια, με συνολική ασφαλισμένη αξία 2,02 δισ. ευρώ – Λιγότερες ζημιές και αποζημιώσεις