back to top
18.1 C
Athens
Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν και να ζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία για το μέλλον, παρέχοντας κορυφαία προϊόντα και ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις για κάθε ανάγκη. Αυτή την υπόσχεση αποτυπώνει με δημιουργικό τρόπο η νέα της τηλεοπτική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Αφήνουμε τα πρέπει και το μέλλον στην Allianz. Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα», που έχει ξεκινήσει να προβάλλεται από την Κυριακή 13 Οκτωβρίου.

Ξεδιπλώνοντας απλές, αλλά σημαντικές στιγμές από τη ζωή σύγχρονων ανθρώπων και σκηνές από την καθημερινότητα, η νέα καμπάνια της Allianz υπενθυμίζει στο κοινό ότι όταν νοιώθεις ασφαλής μπορείς να ζήσεις τα «θέλω» σου ξέγνοιαστα και να αφήσεις πίσω τα «πρέπει» της ζωής που δημιουργούν ανασφάλεια και άγχος. Ως αντιστάθμισμα στους απαιτητικούς ρυθμούς της ζωής που μας αποσπούν την προσοχή από τα θέλω μας, η Allianz, με την αξιοπιστία που την ξεχωρίζει για περισσότερα από 30 χρόνια στην ελληνική αγορά και με περισσότερους από 7.500 συνεργάτες σε ολόκληρη την Ελλάδα, υπόσχεται να φροντίσει για εκείνα που μας ανησυχούν και να μας δώσει τα εφόδια για ένα ασφαλές μέλλον. Να στρέψει την προσοχή μας στα «θέλω μας και στο τώρα», αφήνοντας τα «πρέπει και το μέλλον» στην Allianz.

- Advertisement -

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την McCann Athens, σε παραγωγή της Parasol και σκηνοθεσία των Ισπανών Lobster και θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τις 3 Νοεμβρίου.

Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική προειδοποιεί – «Οι hackers περιμένουν το Black Friday όσο κι εσύ»

Με το Full Cyber Protection η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών την περίοδο των προσφορών αλλά και μετά

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει την Εθνική Άμυνα και την Πολιτική Προστασία

Στον στρατηγικό ρόλο της ΑΙ αναφέρθηκε ο καθηγητής του ΟΠΑ και εταίρος της EY Χρήστος Ταραντίλης στο πλαίσιο του πρόσφατου GenAI Summit

Χ. Φυτέα: Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν αντικαθίσταται από τεχνολογία

Η πρόσφατη παρέμβαση της Χριστίνας Φυτέα στην τηλεόραση του OPEN έβγαλε ξεκάθαρη είδηση...

Η άνοδος των τιμών στα διαμερίσματα και η αθέατη πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά

Μαζί με τις αξίες των ακινήτων αυξάνεται ο κίνδυνος της υποασφάλισης και η έκθεση για τις ασφαλιστικές

Η Εθνική Ασφαλιστική προειδοποιεί – «Οι hackers περιμένουν το Black Friday όσο κι εσύ»

Με το Full Cyber Protection η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών την περίοδο των προσφορών αλλά και μετά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει την Εθνική Άμυνα και την Πολιτική Προστασία

Στον στρατηγικό ρόλο της ΑΙ αναφέρθηκε ο καθηγητής του ΟΠΑ και εταίρος της EY Χρήστος Ταραντίλης στο πλαίσιο του πρόσφατου GenAI Summit

Πρώτες ουρολογικές επεμβάσεις με da Vinci SP στην Ελλάδα

Στο Metropolitan οι πρώτες ουρολογικές επεμβάσεις με το νέο ρομποτικό σύστημα μίας οπής στη ΝΑ Ευρώπη

Χ. Φυτέα: Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν αντικαθίσταται από τεχνολογία

Η πρόσφατη παρέμβαση της Χριστίνας Φυτέα στην τηλεόραση του OPEN έβγαλε ξεκάθαρη είδηση...

Η άνοδος των τιμών στα διαμερίσματα και η αθέατη πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά

Μαζί με τις αξίες των ακινήτων αυξάνεται ο κίνδυνος της υποασφάλισης και η έκθεση για τις ασφαλιστικές

Η Εθνική Ασφαλιστική προειδοποιεί – «Οι hackers περιμένουν το Black Friday όσο κι εσύ»

Με το Full Cyber Protection η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών την περίοδο των προσφορών αλλά και μετά