back to top
32.8 C
Athens
Τρίτη 8 Ιουλίου 2025

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν και να ζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία για το μέλλον, παρέχοντας κορυφαία προϊόντα και ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις για κάθε ανάγκη. Αυτή την υπόσχεση αποτυπώνει με δημιουργικό τρόπο η νέα της τηλεοπτική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Αφήνουμε τα πρέπει και το μέλλον στην Allianz. Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα», που έχει ξεκινήσει να προβάλλεται από την Κυριακή 13 Οκτωβρίου.

Ξεδιπλώνοντας απλές, αλλά σημαντικές στιγμές από τη ζωή σύγχρονων ανθρώπων και σκηνές από την καθημερινότητα, η νέα καμπάνια της Allianz υπενθυμίζει στο κοινό ότι όταν νοιώθεις ασφαλής μπορείς να ζήσεις τα «θέλω» σου ξέγνοιαστα και να αφήσεις πίσω τα «πρέπει» της ζωής που δημιουργούν ανασφάλεια και άγχος. Ως αντιστάθμισμα στους απαιτητικούς ρυθμούς της ζωής που μας αποσπούν την προσοχή από τα θέλω μας, η Allianz, με την αξιοπιστία που την ξεχωρίζει για περισσότερα από 30 χρόνια στην ελληνική αγορά και με περισσότερους από 7.500 συνεργάτες σε ολόκληρη την Ελλάδα, υπόσχεται να φροντίσει για εκείνα που μας ανησυχούν και να μας δώσει τα εφόδια για ένα ασφαλές μέλλον. Να στρέψει την προσοχή μας στα «θέλω μας και στο τώρα», αφήνοντας τα «πρέπει και το μέλλον» στην Allianz.

- Advertisement -

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την McCann Athens, σε παραγωγή της Parasol και σκηνοθεσία των Ισπανών Lobster και θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τις 3 Νοεμβρίου.

Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Η κα Ευαγγελία Αθανασίου, Chief Insurance Officer και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, αποχωρεί από την Εταιρία στις 2 Ιουλίου 2025.

Η Allianz Trade συνεργάζεται με τη Stripe στον τομέα των B2B διαδικτυακών πωλήσεων

Η Allianz Trade, ο κορυφαίος πάροχος Ασφάλισης Εμπορικών Πιστώσεων παγκοσμίως, επέλεξε τη Stripe, την εταιρεία που αναπτύσσει ψηφιακές χρηματοοικονομικές

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Η Allianz πώλησε το 50% UniCredit Allianz Vita SpA στην UniCredit

H UniCredit αποφάσισε να ασκήσει το δικαίωμά της να αποκτήσει όλες τις μετοχές της UniCredit Allianz Vita SpA

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάνω από 400 στελέχη στο καλοκαιρινό ραντεβού του ΣΕΣΑΕ

Ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε στις 25 Ιουνίου την καλοκαιρινή του εκδήλωση στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας

Η ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση του ΣΕΣΑΕ

Πιστός στο ραντεβού του ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε, ακόμη μια χρονιά, την καλοκαιρινή του εκδήλωση, την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΑΣΕ) υπέγραψαν

«F1: The Movie»: Πράσινη σημαία σε αγώνα διαδικτυακής απάτης

Η Kaspersky εξηγεί πώς η ταινία «F1» πυροδοτεί παγκόσμιο κύμα διαδικτυακής απάτης με ψεύτικες προβολές και προσφορές παιχνιδιών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πάνω από 400 στελέχη στο καλοκαιρινό ραντεβού του ΣΕΣΑΕ

Ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε στις 25 Ιουνίου την καλοκαιρινή του εκδήλωση στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας

Η ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση του ΣΕΣΑΕ

Πιστός στο ραντεβού του ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε, ακόμη μια χρονιά, την καλοκαιρινή του εκδήλωση, την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Ο Γιώργος Γεωργίου στο ΔΣ της Mind The Hack

Ο Γ. Γεωργίου έχει θητεύσει σε Allianz Global Investors, Invesco, Bank of America Merrill Lynch, Deutsche Bank, UBS, ΕΚΤ και FCA

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΑΣΕ) υπέγραψαν

«F1: The Movie»: Πράσινη σημαία σε αγώνα διαδικτυακής απάτης

Η Kaspersky εξηγεί πώς η ταινία «F1» πυροδοτεί παγκόσμιο κύμα διαδικτυακής απάτης με ψεύτικες προβολές και προσφορές παιχνιδιών