back to top
18.7 C
Athens
Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν και να ζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία για το μέλλον, παρέχοντας κορυφαία προϊόντα και ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις για κάθε ανάγκη. Αυτή την υπόσχεση αποτυπώνει με δημιουργικό τρόπο η νέα της τηλεοπτική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Αφήνουμε τα πρέπει και το μέλλον στην Allianz. Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα», που έχει ξεκινήσει να προβάλλεται από την Κυριακή 13 Οκτωβρίου.

Ξεδιπλώνοντας απλές, αλλά σημαντικές στιγμές από τη ζωή σύγχρονων ανθρώπων και σκηνές από την καθημερινότητα, η νέα καμπάνια της Allianz υπενθυμίζει στο κοινό ότι όταν νοιώθεις ασφαλής μπορείς να ζήσεις τα «θέλω» σου ξέγνοιαστα και να αφήσεις πίσω τα «πρέπει» της ζωής που δημιουργούν ανασφάλεια και άγχος. Ως αντιστάθμισμα στους απαιτητικούς ρυθμούς της ζωής που μας αποσπούν την προσοχή από τα θέλω μας, η Allianz, με την αξιοπιστία που την ξεχωρίζει για περισσότερα από 30 χρόνια στην ελληνική αγορά και με περισσότερους από 7.500 συνεργάτες σε ολόκληρη την Ελλάδα, υπόσχεται να φροντίσει για εκείνα που μας ανησυχούν και να μας δώσει τα εφόδια για ένα ασφαλές μέλλον. Να στρέψει την προσοχή μας στα «θέλω μας και στο τώρα», αφήνοντας τα «πρέπει και το μέλλον» στην Allianz.

- Advertisement -

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την McCann Athens, σε παραγωγή της Parasol και σκηνοθεσία των Ισπανών Lobster και θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τις 3 Νοεμβρίου.

Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

«Ζήσε την Επιστήμη»: Allianz και Ίδρυμα Μποδοσάκη προάγουν την ποιοτική εκπαίδευση σε όλη τη χώρα

Η Allianz συνέβαλε στη δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων ανά τη χώρα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία περισσότερων από 1.300 μαθητών

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

Η Εθνική Ασφαλιστική προειδοποιεί – «Οι hackers περιμένουν το Black Friday όσο κι εσύ»

Με το Full Cyber Protection η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών την περίοδο των προσφορών αλλά και μετά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

ΥEKA: 12 ερωταπαντήσεις για την «ιστορική κοινωνική συμφωνία»

Η συμφωνία, επισημαίνει μεταξύ άλλων το Υπουργείο Εργασίας, σηματοδοτεί μια νέα εποχή κοινωνικού διαλόγου και συλλογικών διαπραγματεύσεων

Στον ΓΔ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η INTERLIFE

Στα 5,78 ευρώ η τιμή κλεισίματος της μετοχής (ΙΝΛΙΦ) την ημέρα ανακοίνωσης των αλλαγών

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δείτε το πρόγραμμα του 14th Clinical Research Conference | «Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις»

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί 4 Δεκεμβρίου 2025 στο Divani Caravel και στο LiveOn Expo Complex

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

ΥEKA: 12 ερωταπαντήσεις για την «ιστορική κοινωνική συμφωνία»

Η συμφωνία, επισημαίνει μεταξύ άλλων το Υπουργείο Εργασίας, σηματοδοτεί μια νέα εποχή κοινωνικού διαλόγου και συλλογικών διαπραγματεύσεων

Στον ΓΔ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η INTERLIFE

Στα 5,78 ευρώ η τιμή κλεισίματος της μετοχής (ΙΝΛΙΦ) την ημέρα ανακοίνωσης των αλλαγών

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα