back to top
31.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Xρ. Γεωργακόπουλος, inco21: 5 θεμελιώδη ερωτήματα για την ασφάλιση, 5 απαντήσεις, 5 προτάσεις

Στην ομιλία – παρουσίασή του με θέμα “Με το βλέμμα στο μέλλον” ο CEO και εκτελεστικό μέλος της Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ κ. Χρήστος Γεωργακόπουλος έθεσε 5 ερωτήσεις και έδωσε πέντε αντίστοιχες απαντήσεις. Οι ερωτήσεις που έθεσε:

-Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που αποτελούν την ασφαλιστική αγορά που νοιάζονται για το μέλλον της.

- Advertisement -

-Τι θέλουν αυτοί που αποτελούν την ασφαλιστική αγορά

-Γιατί θέλουμε αυτό που θέλουμε, ποιος είναι ο σκοπός μας.

- Advertisement -

-Πώς θα κάνουμε αυτό που θέλουμε

-πότε θα κάνουμε αυτό που θέλουμε

H απάντηση στο πρώτο ερώτημα είναι σύμφωνα με τον ίδιο η ίδια η κοινωνία των πολιτών, ο φορέας υπέρ του οποίου ασκείται ο κλάδος των ασφαλίσεων. Δεύτερος είναι η Πολιτεία που βάζει κανόνες και εποπτεύει την τήρησή τους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι ο τρίτος.

Η απάντηση στο δεύτερο ερώτημα είναι: Η κοινωνία αυτό που θέλει είναι να διασφαλίσει την ακεραιότητα των αγαθών για τα οποία αγωνίζεται νυχθημερόν. Η Πολιτεία θέλει μια κοινωνία πολιτών που θα αναπτύσσεται σε συνθήκες ασφάλειας. Οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να διαδραματίσουν συμπληρωματικό ή πρωταγωνιστικό ρόλο, διασφαλίζοντας τα αγαθά για τα οποία οι άνθρωποι αγωνίζονται, παρέχοντας το αντίστοιχο είδος, το μέγεθος και τον χρόνο ασφάλισης .

Στο τρίτο ερώτημα η απάντηση είναι: H ασφαλιστική αγορά το θέλει γιατί ξέρει πως η ασφάλεια είναι πηγή ευτυχίας. Το θέλουμε γιατί η ασφάλεια είναι το μόνο μέσο που επιτρέπει στον πολίτη να σταθεί όρθιος σε κάθε δύσκολη συνθήκη. Η ασφάλεια αποτελεί ένα οικονομικό εμβόλιο για να αποτρέψει τις δυσμενείς οικονομικές συνέπειες που προκύπτουν.

Η απάντηση στο τέταρτο ερώτημα βασίζεται σε 3 θεμελιώδεις παραδοχές: Όλες οι ενέργειες έχουν συγκεκριμένες αιτίες. Είναι η ανάγκη, το συμφέρον, το χρέος.

Η απάντηση στο πέμπτο ερώτημα θα μπορούσε να είναι διπλή. 1. Έχουμε αργήσει (να υλοποιήσουμε τον σκοπό μας). Αυτό είναι πηγή απογοήτευσης. Η δεύτερη απάντηση, είναι ποτέ δεν είναι αργά”.

Προτάσεις

Ο κ. Γεωργακόπουλος εισηγήθηκε κάποιες προτάσεις για την τόνωση του κλάδου.

1. Προς την κυβέρνηση. Η Πολιτεία να αναλάβει ευθύνη να θεσπίσει φορολογικά κίνητρα για τα ασφάλιστρα που πληρώνουν οι πελάτες. Έτσι η κοινωνία θα νιώθει ασφαλέστερη. Οι φόροι που χάνει η κυβέρνηση είναι πολύ μικρότεροι από αυτά που κερδίζει η Πολιτεία από την παραγωγικότητα, από τους έμμεσους φόρους μέσω ασφαλίστρων και τους άμεσους από τους μεσολαβούντες.

2. Η κυβέρνηση και η Πολιτεία, σύμφωνα με τον κ. Γεωργακόπουλο, πρέπει να θεσπίσει μάθημα για το αγαθό της αποταμίευσης από την πρώτη τάξη του δημοτικού

3. Επίσης, πρέπει να αλλάξει τον νόμο περί διαμεσολαβούντων, ο οποίος προς το παρόν, αποτρέπει κάθε νέο παιδί να ασχοληθεί με τη διαμεσολάβηση. ῾Η Πολιτεία να διευκολύνει να μπει το νέο αίμα σε αυτόν τον κλάδο. Η Αντιπολίτευση να συμπράξει στην κυβέρνηση στη θέσπιση των φορολογικών απαλλαγών῾, είπε.

4. Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να εκπαιδεύσουν την κοινωνία για το αγαθό της ασφάλισης.

5. Ο κάθε πολίτης να συνειδητοποιήσει ότι με επιδόματα και πράξεις αλληλεγγύης δεν αποκαθίστανται οι ζημιές για φαινόμενα όπως σεισμοί πλημμύρες κλπ

Τέλος, πρότεινε “σε όλους εσάς να κρατήσετε τον εαυτό σας μακριά από τους μίζερους, τους γκρινιάρηδες και όλους όσοι επιχειρούν να σας μολύνουν την καρδιά σας”.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Α.Σαρρηγεωργίου: H ασφαλιστική αγορά είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής της χώρας

Η ασφαλιστική αγορά είναι πάνω από όλα οι άνθρωποί της, αλλά και αριθμοί.

Στις 26 Ιουνίου το 18th Insurance Conference

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις της νέας πραγματικότητας της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία ψηφιοποίησή του

Αναμένονται εκπλήξεις από τέσσερις μεγάλες ασφαλιστικές

Οσο για τον ανταγωνισμό αυτός θα είναι μεγάλος, και περιμένουμε να δούμε, και όλες τις άλλες θέσεις των υπολοίπων ασφαλιστικών που κρατάνε μισόκλειστα τα χαρτιά τους. 

Ο ασφαλιστικός κλάδος στο σήμερα και το αύριο

Κοινός στόχος όλων, έως το 2030 τουλάχιστον, είναι η πολιτική για την ασφαλιστική βιομηχανία να μην ανταποκρίνεται απλώς στις ανάγκες των καταναλωτών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο