back to top
25.4 C
Athens
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Webinar του insurancewebinars.gr: «Αυξήστε το πελατολόγιό σας μέσα από Διαφήμιση στα Social Media»

Τα Social Media διαδραματίζουν, πλέον, ένα σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Παράλληλα, προσφέρουν μία σειρά από σημαντικά εργαλεία τα οποία μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το πελατολόγιό τους. Για το λόγο αυτό, το insurancewebinars.gr ακολουθώντας τις απαιτήσεις των καιρών, διοργανώνει εντελώς δωρεάν τη Δευτέρα 8Απριλίου 2019 ένα ξεχωριστό διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την αξιοποίηση των SocialMediaως εργαλείο προσέλκυσης πελατών. Το webinar έχει τίτλο «Αυξήστε το πελατολόγιό σας μέσα από Διαφήμιση στα Social Media» και εισηγητή τον Άγγελο Συναδάκη, Γενικό Διευθυντή της SocialMind.

 Στο συγκεκριμένο webinar θα γίνει αρχικά μία εισαγωγή στη διαφήμιση μέσω Facebook και Instagram. Θα δούμε στη συνέχεια, τι είδους διαφημιστικές καμπάνιες μπορούμε να τρέξουμε, πως μπορούμε να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, πως να υπολογίσουμε το διαφημιστικό budget και πως να κάνουμε μία εκτίμηση των αποτελεσμάτων.

- Advertisement -

Στο τέλος του webinar, όσοι το παρακολουθήσουν θα είναι σε θέση να στήσουν και να τρέξουν μία διαφημιστική καμπάνια μέσα από τα Social Media.

Το webinar απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIASUNDERWRITINGAGENCY, AEGEANINSURANCEκαι GLASSDRIVE, και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2019,ώρες: 18.00 – 19.30.

- Advertisement -

Θεματολογία:

Θα δοθούν απαντήσεις στα κάτωθι:

  • ΤιείναιτοFacebookAdvertisingκαι πώς λειτουργεί;
  • Τι είδους διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να στηθούν μέσω Facebook/Instagram;
  • Τι δυνατότητες υπάρχουν για την αποτελεσματική στόχευση του κοινού;
  • Πώς μπορεί να υπολογιστεί το ιδανικό διαφημιστικό budget;
  • Πώς μπορεί να γίνει μία εκτίμηση των αποτελεσμάτων της διαφημιστικής καμπάνιας;
  • Τι στατιστικά στοιχεία διατίθενται στις διαφημιστικές καμπάνιες και τι συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από αυτά;

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή:

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει της εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια.

Κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με περισσότερες από 180 εταιρίες από μία πληθώρα διαφορετικών κλάδων. Κατά τη διάρκεια των συνεργασιών αυτών, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν καινοτόμες online στρατηγικές, οι οποίες περιλάμβαναν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών εφαρμογών, ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και την χρήση online καναλιών επικοινωνίας, διαφημιστικών μέσων κ.α.. Μερικοί από τους κλάδους με τους οποίους έχει συνεργαστεί είναι το λιανικό εμπόριο, τα supermarkets, η εστίαση, η υγεία, η ομορφιά, ο τουρισμός και άλλοι.

Πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο άτομο το οποίο μαθαίνει γρήγορα, αναζητά διαρκώς νέες ευκαιρίες και έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την διοίκηση, τις νέες τεχνολογίες και τα μαθηματικά.

Σχετικές δημοσιεύσεις

WEBINAR EEA-ΠΑ.ΠΕΙ: Πλοήγηση στο μεταβαλλόμενο τοπίο για τους μεσολαβητές την εποχή της AI

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά, διοργανώνει δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο, μέσω ΖΟΟΜ, στις 5/3/2024

“All about Credit Insurance”: Ένα ενδιαφέρον webinar από την Atradius

Στις 20 Μαΐου σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το ‘All about Credit Insurance’ webinar που διοργανώνει η Atradius Greece, για να μάθετε τα πάντα για την Ασφάλιση Πιστώσεων

Webinar της ΕΕΑΕ “Καλή Πρακτική Διαχείρισης και Ιδιοκτησίας Συλλογών Έργων Τέχνης”

Με γνώμονα την διαρκή ενημέρωση στο πεδίο των σύγχρονων κινδύνων ασφάλισης και έπειτα και από σχετικά αιτήματα Μελών της ΕΕΑΕ...

Eνδιαφέρον, επίκαιρο και πολυθεματικό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Οκτωβρίου του ΕΙΑΣ

Πληρότητα και επίκαιρη θεματολογία χαρακτηρίζουν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Οκτωβρίου 2023 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε 5 άξονες το Εθνικό Σχέδιο για το Δημογραφικό

Τα μέτρα που θα υλοποιηθούν, σταδιακά από το 2025, για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και...

Οι πρώτοι 220 υποψήφιοι του συνδυασμού «Το Επιμελητήριο μας» με επικεφαλής τον Γιάννη Χατζηθεοδοσίου 

«Το Επιμελητήριο μας» με χαρά σήμερα προχωρά στην ανακοίνωση των πρώτων 220 υποψηφίων του ψηφοδελτίου του για τις εκλογές 30 Νοεμβρίου-2 Δεκεμβρίου στο Επαγγελματικό...

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

  Ο Laurent Doubrovine, Chair, Personal Insurance Committee, Insurance Europe and Head of Partnerships & Corporate Business Development, Société Générale Assurances, France με στόχο να...

Δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων

Σήμερα διενεργήθηκε δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων, ύψους 500 εκατομμυρίων Ευρώ. Η απόδοση διαμορφώθηκε στο 2,84%. Υποβλήθηκαν συνολικές προσφορές ύψους 946 εκατομμυρίων Ευρώ, που υπερκάλυψαν...

Δημοφιλή Άρθρα


 

 

Ροή Ειδήσεων

Αιμοδοσία Συλλόγου Υπαλλήλων Groupama Ασφαλιστικής

Ο Σύλλογος Εργαζομένων της Groupama Ασφαλιστικής και οι εργαζόμενοί της, για άλλη μια φορά ως εθελοντές αιμοδότες έδωσαν το μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς

Kaspersky: Αύξηση των επιθέσεων ransomware και spyware σε βιομηχανικά συστήματα ελέγχου το 2ο τρίμηνο του 2024

Η Kaspersky δημοσίευσε την έκθεσή της για το 2ο τρίμηνο του 2024 σχετικά με το τοπίο της ψηφιακής ασφάλειας για βιομηχανικά συστήματα ελέγχου

Ποιες αλλαγές φέρνει η νέα υπουργική απόφαση για την άσκηση ιδιωτικού έργου των γιατρών του ΕΣΥ

Με τη νέα υπουργική απόφαση η δυνατότητα άσκησης ιδιωτικού...

“Οι καιροί αλλάζουν” για την ασφαλιστική αγορά και το Insurance world 

"Oι καιροί αλλάζουν" τραγούδησε δύο φορές ο Bob Dylan μία το 1964 και μία το 1992 σε κρίσιμες περιόδους του 20ου αιώνα. 

Σε 5 άξονες το Εθνικό Σχέδιο για το Δημογραφικό

Τα μέτρα που θα υλοποιηθούν, σταδιακά από το 2025,...