back to top
20.1 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

Βίντεο: Ασφαλιστική αγορά -Πολυπαραγοντικός γρίφος για δυνατούς λύτες

Μία αρκετά αισιόδοξη -ως προς τις συνθήκες- αλλά και επίμονη προς τους στόχους της εικονα της ελληνικής αγοράς έδωσαν οι τρεις CEO, επρόσωποι μίας ξένης, και δύο ελληνικών (διαφορετικών) ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο 9ο Insurance Conference.

Οι ομιλητές αναφέρθηκαν κυρίως στο εξαιρετικά δύσκολο επιχειρηματικό σκηνικό όπως διαμορφώνεται από την οικονομική κρίση στην ελληνική οικονομία, η οποία επηρεάζει και τις δραστηριότητες των ασφαλιστικών εταρειών, αφού μειώνει το διαθέσιμο εισόδημα για ασφάλιση. Ταυτόχρονα υποστήριξαν ότι ο -συχνά αθέμιτος ανταγωνισμός από τις ΕΠΥ, σε συνδυασμό με τις φορολογικές ασφαλιστικές επιβαρύνσεις που δέχονται οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα, θα οδηγήσει σε αρνητικά αποτελέσματα. Τέλος, δήλωσαν ότι πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η μεγάλη υποχώρηση των ασφαλίστρων αυτοκινήτου, αλλά και να δημιουργηθούν νέες προοπτικές στην ανάπτυξη συνταξιοδοτικών προϊόντων μέσω επαγγελματικών ταμείων συμπληρωματικών στην δημόσια ασφάλιση και στην τόνωση των προϊόντων υγείας.

- Advertisement -

ΣΤο πάνελ συμμετείχαν οι κύριοι: Νικόλαος Μακρόπουλος, Ευρώπη ΑΕΓΑ, Χρήστος Γεωργακόπουλος, Ευρωπαϊκή Πίστη και Ερρίκος Μοάτσος, ΑΧΑ Ασφαλιστική

Περισσότερες λεπτομέρειες στο βίντεο που ακολουθεί

- Advertisement -

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ξένοιαστο καλοκαίρι με δωρεάν τεχνικό έλεγχο από τη SUZUKI

Με το πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου Drive ‘N Smile Summer Edition όλοι οι κάτοχοι SUZUKI προετοιμάζουν το όχημά τους για καλοκαιρινές μετακινήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

«SafeSchools Alliance»: Πειραιώς και UNICEF ενώνουν δυνάμεις για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και την ενίσχυση της ψυχικής υγείας των παιδιών

Οι δράσεις θα βοηθήσουν μαθητές/-τριες να αναπτύξουν συναισθηματική ανθεκτικότητα και να δημιουργούν θετικές σχέσεις

Η Kaspersky εντοπίζει κενά στην ασφάλεια των οχημάτων

Ένα μόνο αδύναμο σημείο στην υποδομή ενός συνεργάτη μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη παραβίαση όλων των συνδεδεμένων οχημάτων

Νέος γύρος ελέγχων για ανασφάλιστα οχήματα και απλήρωτα τέλη – 187.000 ειδοποιητήρια σε ιδιοκτήτες

87.026 οχήματα βρέθηκαν να μην έχουν ούτε ασφάλεια ούτε τέλη κυκλοφορίας - Οι ιδιοκτήτες έχουν προθεσμία 15 ημερών για να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΕΕ: Αύξηση 2% στα συμβόλαια κατοικίας τον Ιούνιο

Σταδιακά τα συμβόλαια περιουσίας εμπλουτίζονται με το σύνολο των καλύψεων για τα καταστροφικά γεγονότα που προβλέπει ο νόμος

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της