back to top
16.6 C
Athens
Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024

Βάλτε τα συμβόλαια στο «ράφι» να φαίνονται

[starbox]

Η αγορά της ασφάλισης τείνει να γίνει όπως και η ασφάλιση. Δηλαδή τα όποια στοιχεία παραγωγής έστω και ισχνής, εμφανίζονται από τους λίγους, αντισταθμίζουν τις απώλειες που έχουν οι πολλοί. Γιατί η παραγωγή μένει στάσιμη; Γιατί τα τόσα σεμινάρια και η επιμόρφωση δεν μετουσιώνονται σε συμβόλαια και υψηλές επιδόσεις; Και φυσικά τα ερωτήματα δεν είναι θεωρητικά αλλά αντίθετα αποτελούν πραγματικότητα. Πως θα κινητοποιηθεί ο κοιμώμενος ασφαλιστικός γίγαντας; Και κάπως έτσι αναφύεται το ερώτημα: Τελικά οι ασφάλειες πωλούνται ή αγοράζονται. Και θα πουληθούν η θα αγοραστούν για να έλθει και η ανάπτυξη του κλάδου; Ο βασικός αυτός προσανατολισμός των δυνάμεων -πώλησης και αγοράς- είναι που ενδεχομένως θα δώσει και την κατεύθυνση κίνησης των ασφαλιστών.

- Advertisement -

Το περιβάλλον είναι σαφώς δύσκολο οικονομικά και δύσπιστο συναισθηματικά απέναντι στην ιδιωτική ασφάλεια. Αυτό οδηγεί –δικαιολογημένα; – την μαζική στροφή προς το ρίσκο. Χιλιάδες άνθρωποι και επιχειρήσεις επιλέγουν το ρίσκο του ανασφάλιστου έναντι της σιγουριάς που προσφέρει η ύπαρξη ενός οποιουδήποτε ασφαλιστηρίου. Σίγουρα η επιλογή του ρίσκου είναι απόφαση άξια απορίας αλλά ίσως να αποτελεί και στοιχείο αποκάλυψης για το τι συμβαίνει και ίσως να συμβάλλει στο να ανοίξουν οι δίαυλοι των πωλήσεων. Η άγνοια των πολλών για το τι προσφέρει η ασφάλιση και επίσης η αυθαίρετη στρουθοκαμηλική αισιοδοξία ότι δε θα συμβεί τίποτε και δε θα χρειαστούν ποτέ την στήριξη μιας ασφαλιστικής εταιρείας είναι το κομβικό σημείο που συναντώνται η αφροσύνη, η αφέλεια και η παράτολμη προσέγγιση της επόμενης ημέρας. Επειδή όμως δεν πρόκειται για πειραματισμό αλλά για κανόνες επιβίωσης το συμπέρασμα είναι ότι οι ασφαλιστές πρέπει να ενημερώσουν και να πουλήσουν. Διότι δε μπορεί οι χιλιάδες ανασφάλιστες περιπτώσεις να είναι αυτόχειρες. Αντίθετα είναι χαμένοι στην άγνοια και τα όσα αυτή σηματοδοτεί. Η πλευρά των καταναλωτών- δεν πρόκειται να αγοράσει- παρά μόνο όταν οι πολίτες καταλάβουν ότι υπάρχει προϊόν. Σήμερα η πλειονότητα δεν έχει δει το προϊόν στο ράφι. Και έτσι δεν το αγοράζει. Συνεπώς κατά την ταπεινή μας θεωρητική προσέγγιση η ιδιωτική ασφάλιση πρέπει να τοποθετηθεί στα ράφια και σε περίοπτη θέση. Τότε θα υπάρχει, θα αναγνωρίζεται και θα αγοράζεται από το κοινό. Με αυτόν τον τρόπο και οι δυο πλευρές θα ωφεληθούν.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Τράπεζα της Ελλάδος: Οι 3 βασικοί κίνδυνοι για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα αυτή την περίοδο 

Τρεις βασικούς κινδύνους επισημαίνει η έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με τις ελληνικές τράπεζες αυτή την περίοδο

Ασφαλιστικό: To σουηδικό σύστημα και η φτωχή απομίμηση της Ελλάδας

Η έκθεση του Μάριο Ντράγκι για το μέλλον της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης υπογραμμίζει πως ο όγκος της χρηματοδότησης

Ασφαλιστικές: Φορτσάρουν στις Γενικές κατά το τελευταίο τρίμηνο του χρόνου. Πως διαμορφώνεται η αγορά

Σε ιστορικά υψηλα 20ετίας οδηγείται η ασφαλιστική παραγωγή το 2024 βάσει προβολής του 7μηνου 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

6η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών εκλεγμένων στα Επιμελητήρια

Ξεκίνησε η συζήτηση Υπουργείου Υγείας με ΕΑΕΕ για την πρόσβαση των ασφαλιστικών εταιρειών στα Δημόσια Νοσοκομεία

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη Βαλένθια δείχνει πόσο αδύναμη είναι η ανθρώπινη παρέμβαση απέναντι στην κλιματική αλλαγή και πόσο πολύ...

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Είναι κοντά η στιγμή που θα έχουμε έναν εργαζόμενο για έναν συνταξιούχο

«το κυρίαρχο πρόβλημα» της εποχής μας «δεν είναι ότι ζούμε πολύ περισσότερο, αλλά ότι αυξάνεται η υπογεννητικότητα».

Απόψε η παρουσίαση Συνδυασμού «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ» με υποψήφιο Πρόεδρο τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Με την επίσημη ανακοίνωση του Συνδυασμού του «ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΣ», απόψε στις 6.30 μ.μ. στο Θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ στο κέντρο της Αθήνας

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Ομιλος AFFIDEA : Εισάγει την εξέταση με 3D τεχνολογία  

εισάγει μια καινοτόμο λύση που ενισχύει την εμπειρία του εξεταζόμενου μέσω της 3D τεχνολογίας

Γεωργιάδης: Προχωρά η συνεργασία ασφαλιστικών εταιριών με τα δημόσια νοσοκομεία

Οι συζητήσεις προχωρούν μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και του Υπουργείου Υγείας για να ενταχθούν προγράμματα των  ασφαλιστικών  εταιρειών.