back to top
15.4 C
Athens
Τρίτη Ιανουάριος 21 2025

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς άκουσε ότι ο πολυσυζητημένος μηχανισμός διασταύρωσης ανασφάλιστων οχημάτων που τόσος λόγος έγινε για τις ψηφιακές του ικανότητες και άλλες πολλές ‘δεξιότητες’: για την συλλογή στοιχείων και τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, δεν έχει πάρει μπρος ούτε για μία στιγμή και ότι είναι σαν να ξεχάστηκε, ή και μπορεί να ξεχάστηκε!

Ο Ανασφάλιστος κρατούσε από την αρχή μικρό καλάθι, και το είχε δηλώσει, αλλά δεν περίμενε ότι μετά από τόσες ανακοινώσεις, διαβεβαιώσεις, ο περιζήτητος αυτός ψηφιακός μηχανισμός τελευταίας τεχνολογίας θα είχε κολλήσει και θα ήταν άγνωστο, αν θα δούλευε.

- Advertisement -

Τριακόσιες πενήντα με τετρακόσιες χιλιάδες υπολογίζονται οι οδηγοί οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστοι στους δρόμους είπαν σήμερα τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς  στον Ανασφάλιστο. Κανείς δεν γνωρίζει επακριβώς τον ακριβή αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων, εκτιμήσεις κάνουν όλοι. Αυτό, διότι δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από όσα ανακοινώθηκαν. Και έτσι και σήμερα, όπως κάθε χρόνο αρχές του έτους, βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν.

Όμως για του κόσμου τα μάτια ..όπως κάθε χρόνο.. εμ  τι άλλο..γίνονται έλεγχοι από την τροχαία και μάλιστα όπως όλοι που δεν γνωρίζουν τι γίνεται.. αυστηροί έλεγχοι.

- Advertisement -

Όπως κάθε χρόνο, στις αρχές του έτους, έτσι ακριβώς και φέτος.  Η τροχαία βγήκε στους δρόμους κάνει ελέγχους, ρίχνει τσουχτερά πρόστιμα, τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα ανάλογα με την κατηγορία είναι τόσα.. τόσα.. και τόσα. Τα ίδια επί δεκαπέντε χρόνια.

Ο Ανασφάλιστος τώρα και πάλι διερωτάται, αν θα έπρεπε να ξαναγράψει κάτι για αυτό, παρά μόνο όταν υπάρξει αποτέλεσμα και δει με τα μάτια του ότι ο μηχανισμός μπήκε σε λειτουργία.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Ένα μέτρο με απόδοση στην παραγωγή αυτοκινήτου, αρκεί να δουλέψει

Αυξημένη θα είναι η παραγωγή αυτοκινήτου στα ετήσια αποτελέσματα του κλάδου αυτοκινήτου για το 2024, υπό την προϋπόθεση ότι το μέτρο για τα ανασφάλιστα οχήματα θα δουλέψει

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Tι θα συζητηθεί στην ΓΣ της ΣΕΣΑΕ

Σύμφωνα από σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Σ Ε Σ Α Ε, καλούνται τα μέλη του Συνδέσμου σε πρώτη ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Aπό την Τρίτη 21/01 είναι διαθέσιμος ένας χρηστικός και...

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα