back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Τρίτη πιο υπεύθυνη ασφαλιστική στον κόσμο φέτος η AXA

Η ΑΧΑ ανακοίνωσε σήμερα με υπερηφάνεια ότι βελτίωσε τη θέση της στον Δείκτη Αειφορίας
Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index-DJSI) και κατατάσσεται πλέον στην Τρίτη θέση
στον ασφαλιστικό κλάδο.

Όπως επισημαίνει ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος, το 2019 η συνολική βαθμολογία της ΑΧΑ
ανήλθε στο 83% και αυξήθηκε κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με το 2018. Ως αποτέλεσμα,
ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης από την Πέμπτη ένα χρόνο πριν.

- Advertisement -

Η ΑΧΑ σημείωσε πρόοδο σε όλους τους επιμέρους δείκτες, αφού «κέρδισε» τρεις μονάδες στον δείκτη «οικονομία», τέσσερις μονάδες στον δείκτη «κοινωνική ευθύνη» και δέκα μονάδες στον δείκτη «περιβάλλον».

«Η βελτίωση της θέσης της ΑΧΑ στην κατάταξη του δείκτη DJSI αποδεικνύει ότι η ενεργητική
στρατηγική μας στον τομέα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εστιάζει σε τρεις κεντρικούς
άξονες, την κλιματική αλλαγή, την υγεία και την κοινωνική συνοχή, μας πηγαίνει μπροστά»,
σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος του γαλλικού ομίλου Thomas Buberl.

- Advertisement -

H Céline Soubranne, επικεφαλής του Τομέα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΑΧΑ σχολίασε
από την πλευρά της ότι «Στην ΑΧΑ, ενσωματώνουμε πραγματικά την ΕΚΕ σε όλη την αλυσίδα
αξίας, κινητοποιώντας όλες τις διαφορετικές κατηγορίες επαγγελματιών και ενισχύοντας στην
πορεία την φορολογική διαφάνεια και το συνολικό περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα».

Ο δείκτης Dow Jones Sustainability World Index που αναπτύχθηκε από κοινού από την
RobecoSAM και την S&P Dow Jones Indices, περιέχει μόνο τις εταιρείες leaders της αειφόρου
ανάπτυξης, που κατατάσσονται στη βάση της ανάλυσης μιας σειράς περιβαλλοντικών και
κοινωνικών κριτηρίων καθώς και κριτηρίων εταιρικής διακυβέρνησης. Η ΑΧΑ περιλαμβάνεται
στον εν λόγω δείκτη από το 2007.

Λ.Χ

Σχετικές δημοσιεύσεις

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

Η Eurolife FFH, μέλος της οικογένειας της Fairfax, πιστή στο όραμά της για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος στη χώρα μας, συνεχίζει το «ταξίδι» της

Interamerican: To επιχειρηματικό μοντέλο και η συνεισφορά της στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Τα τελευταία χρόνια, έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις σχετικά με την ικανότητα των επιχειρήσεων να ανταποκρίνονται σε θέματα διαφάνειας, να διαχειρίζονται υπεύθυνα τις οικονομικές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί