back to top
18.5 C
Athens
Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025

Toυρκική ασφαλιστική θα αποζημιώνει με χρήση …Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)

Οι δυνατότητες  της οπτικής αναγνώρισης που βασίζονται στην τεχνολογία AI χρησιμοποιούνται από την αρχαιότερη  ασφαλιστική εταιρεία της Τουρκίας, Anadolu, για την ταχύτερη διεκπεραίωση των ασφαλιστικών απαιτήσεων.

Η υπηρεσία IBM Watson Visual Recognition χρησιμοποιείται σήμερα από την ασφαλιστική εταιρεία για να αξιολογήσει ένα μεγάλο αριθμό αυτόματων αξιώσεων που λαμβάνει καθημερινά.

- Advertisement -

Κατά μέσο όρο, η Anadolu λαμβάνει κάθε μέρα 1.200 αιτήσεις απαιτήσεων. Ο έλεγχος τους  με το χέρι είναι μια χρονοβόρα και δύσκολη διαδικασία, αλλά πρέπει να γίνει, αφού το 63%  περιπτώσεων από τους ασφαλισμένους αμφισβητεί την πραγματογνωμοσύνη της ασφαλιστικής εταιρείας.

Ο Mehmet Abacı, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Anadolu Insurance, δήλωσε: “Η ασφάλιση είναι μία από τις  βιομηχανίες που επηρεάζονται περισσότερο από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Ως η μεγαλύτερη και αρχαιότερη εταιρεία της Τουρκίας, είμαστε επίσης ηγέτης στη χρήση της τεχνολογίας. Θέλουμε να μειώσουμε τις διαδικασίες ανάλυσης και επισκευής σε λίγες ώρες, χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη  για ανάλυση μικρών ζημιών στα οχήματα των πελατών μας.”

- Advertisement -

Η υπηρεσία IBM Watson βοηθάει τους ασφαλισμένους να φωτογραφίζουν τη ζημιά, η οποία αξιολογείται για αντικατάσταση, επισκευή ή περαιτέρω διαβούλευση.

Ο Volkan Sözmen, γενικός διευθυντής της IBM , μεταξύ άλλων, δήλωσε: “Είμαστε υπερήφανοι που η  μακροχρόνια συνεργασία μας με την Anadolu Insurance έχει αποκτήσει μια νέα διάσταση με αυτό το έργο. Οι δυνατότητες οπτικής αναγνώρισης της IBM Watson θα συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών της Anadolu Insurance για τους πελάτες της. “

Πηγή : aithority.com

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Όλα όσα ανέδειξε το 3ο Business & Accounting Conference της ΠΑΕΛΟ

Το συνέδριο αποτέλεσε κορυφαίο σημείο διαλόγου μεταξύ θεσμικών εκπροσώπων, επιχειρηματιών, ακαδημαϊκών και στελεχών της αγοράς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Marsh McLennan από τον Ιανουάριο του 2026 γίνεται… Marsh

Αλλαγή και στον χρηματιστηριακό δείκτη, ενώ η νέα μονάδα Business and Client Services (BCS) θα ενισχύσει την προηγμένη εξυπηρέτηση πελατών

Η ΑΑΔΕ ενισχύει την τελωνειακή τεχνογνωσία του Μαυροβουνίου σε ευρωπαϊκό πλαίσιο

Η Αρχή συμβάλλει στην εδραίωση υψηλών προτύπων διαφάνειας, αποτελεσματικότητας και συνεργασίας στην περιοχή

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Καθυστερήσεις στα ραντεβού ογκολογικών ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία λόγω δυσλειτουργιών του νέου συστήματος

Τι καταγγέλλει ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Ιωάννης Τσίμαρης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υγείας

Στα €47 δισ. αυξήθηκε το ενεργητικό των Ελλήνων θεσμικών

Με αυξημένα ενεργητικά, εισροές κεφαλαίων και θετικές αποδόσεις έκλεισε το γ’ τρίμηνο του 2025 - Τι αναφέρει το δελτίο της ΕΘΕ

Λαμπρή επετειακή διοργάνωση για τη συμπλήρωση 80 χρόνων του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου

Η εορταστική εκδήλωση ανέδειξε την ιστορική πορεία του Επιμελητηρίου και συγκέντρωσε σημαντικές παρουσίες

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με το σύνθημα «Growing together», η εταιρεία ανέδειξε την αξία της συνεργασίας και της εξέλιξης