back to top
16.8 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Tο «Μέλλον της Έρευνας Οδικής Ασφάλειας», με συμμετοχή της Ιnteramerican

Ιδιαίτερο θεματικό ενδιαφέρον παρουσίασε η ημερίδα με θέμα “το Μέλλον της Έρευνας Οδικής Ασφάλειας”, που οργανώθηκε στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου στις 15 Μαΐου 2017. Στόχο της ημερίδας αποτέλεσε η προβολή των κύριων ευρημάτων και των προκλήσεων που ανέδειξε το ερευνητικό έργο οδικής ασφάλειας του Εργαστηρίου Κυκλοφοριακής Τεχνικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με σειρά παρουσιάσεων και με ανοιχτή συζήτηση επί των θεμάτων συστηματικής προσέγγισης της οδικής ασφάλειας μεταξύ των συμμετασχόντων.

Συμμετείχαν ειδικοί τόσο από το Δημόσιο Τομέα (Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών) όσο και από τον Τομέα οδικών έργων (HELLASTRON), ενώ από την πλευρά της ασφαλιστικής αγοράς παρούσα ήταν η INTERAMERICAN, ως εταιρεία με δραστηριότητα εύρους στην ασφάλιση οχημάτων και έμπρακτο πολυετές ενδιαφέρον για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων.

- Advertisement -

Επίσης, εκπροσωπήθηκε ο τομέας της έρευνας (startup εταιρεία OSEVEN) για καινοτόμες, ψηφιακές εφαρμογές διαχείρισης δεδομένων που αφορούν στην συμπεριφορά και την ασφάλεια των οδηγών.

Όπως επισήμανε άλλωστε και ο Γ. Γιαννής, Καθηγητής στον Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής ΕΜΠ, οι συμπεριφορές αφορούν στον ένα από τους τρεις παράγοντες κινδύνου, τον ανθρώπινο, που είναι ο συχνότερος παράγοντας πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.

- Advertisement -

Οι άλλοι δύο παράγοντες, το όχημα και το οδικό περιβάλλον, αποδίδουν την τεχνική διάσταση των παραγόντων κινδύνου.

Ο κ. Γιαννής, που συντόνισε την ημερίδα, έθεσε το βασικό ζητούμενο των εισηγήσεων, που ήταν η μετάβαση από το σύστημα διαπίστωσης και αναγνώρισης των κινδύνων σε ένα σύστημα υποστήριξης επιλογών και αποφάσεων, στο πλαίσιο μιας συγκροτημένης πολιτικής για την οδική ασφάλεια.

Το οδικό περιβάλλον, καθώς και η διαθεσιμότητα δεδομένων αλλάζουν και απαιτείται προσαρμογή των εργαλείων ανάλυσης και σχεδιασμού για την οδική ασφάλεια, με αναγκαία τη διασύνδεση των νέων τεχνολογιών και της εμπειρίας για πιο εμπεριστατωμένες υποθέσεις κατά τον σχεδιασμό, όπως τόνισε ο Δρ Κ. Κεπαπτσόγλου, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ.

Ο εκπρόσωπος της INTERAMERICAN Π. Κούβαλης, επικεφαλής της Anytime, οριοθέτησε τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ασφαλιστική αγορά σε μία ιδιαίτερα μεταβατική περίοδο για την ασφάλιση οχημάτων, η οποία πρέπει να συνδεθεί τόσο με τον έλεγχο της οδηγικής συμπεριφοράς όσο και με την ψηφιακή τεχνολογία που εξελίσσεται θεαματικά, ώστε και η ασφάλιση να έχει πιο δίκαιη τιμολόγηση αλλά και τα τροχαία ατυχήματα να περιοριστούν.

Το στέλεχος της εταιρείας αναφέρθηκε και στη σύνθεση ενός νέου τοπίου στη βιομηχανία της αυτοκίνησης, που θα αλλάξει και τον χαρακτήρα της ασφαλιστικής κάλυψης και σίγουρα θα επηρεάσει και θα ανακατατάξει τους οδικούς κινδύνους.

Οι τοποθετήσεις κατά την ημερίδα συνέκλιναν στην ανάγκη μιας μεθοδικής και συστηματοποιημένης, με επαρκή τεκμηρίωση, προσέγγισης του ζητήματος της οδικής ασφάλειας, με απαραίτητη τη συνεργασία όλων των φορέων που ασχολούνται με την οδική κυκλοφορία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση

Νέα CCO στον Όμιλο Interamerican η Linda Nieuwenhuizen

Η Interamerican ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση την προαγωγή της Linda Nieuwenhuizen στη θέση της Chief Commercial Officer

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Τι είναι το Reverse Mentoring Program της Interamerican

Το Reverse Mentoring Program της Interamerican είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024