back to top
15.9 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Το επόμενο βήμα της Allianz στην εκπαίδευση

της Ελενας Ερμείδου

Η γνώση των χρηματοοικονομικών βοηθά στις ορθές αποφάσεις.

- Advertisement -

Η εκμάθηση των βασικών στοιχείων σχετικά με την κατανάλωση, τον προϋπολογισμό, την αποταμίευση, την επένδυση και τον κίνδυνο ενισχύει την στάση των ατόμων ως προς τα οικονομικά και την σωστή κατεύθυνση των αποφάσεων. Το να είσαι οικονομικά εγγράμματος είναι ανάγκη, όχι πολυτέλεια, αναφέρει η Allianz.

Η εκπαίδευση στα χρηματοοικονομικά είναι μια συνεχής διαδικασία, ξεκινά από την παιδική ηλικία μέχρι την ενηλικίωση. Η δημιουργία μίας ‘βιβλιοθήκης’ χρηματοοικονομικής παιδείας στις νεότερες γενιές βοηθά στο να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους καλύτερα και  όταν πρέπει και να κάνουν συνειδητές επιλογές χωρίς να υποπέσουν σε λάθη που μερικές φορές απαιτείται χρόνος για να διορθωθούν.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο αυτό η Allianz παρουσίασε ένα πολύ καλό εκπαιδευτικό υλικό το: «Allianz Finance Workout». Αποτελεί σειρά εκπαίδευσης σχετικά με τις βασικές αρχές της κατανάλωσης, του προϋπολογισμού, της αποταμίευσης, της επένδυσης, του κινδύνου, της βιωσιμότητας και της ψηφιοποίησης.

Επιπλέον, στο «Financial Literacy Hub», παρουσιάζεται έρευνα σχετικά με τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό σχετικά με τους κινδύνους, με συνδέσμους σε παλαιότερες και σημερινές εργασίες.

Τα διαδραστικά εργαλεία περιλαμβάνουν τεστ αξιολόγησης του επιπέδου των χρηματοοικονομικών γνώσεων και εύχρηστες μηχανές που βοηθούν στις καθημερινές οικονομικές αποφάσεις.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας 14% το 3ο τρίμηνο 2024

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 13,6% φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων αποδίδεται στον κλάδο Περιουσίας και Ατυχημάτων

Συμφωνία Allianz Χ με AlTi Global για επενδύσεις στην αγορά ιδιωτικού χρέους

Ο σκοπός της συμφωνίας είναι η συνεργασία της με την επενδυτική θυγατρική της Allianz SE, την Allianz Global Investors («AllianzGI»

Η Allianz ζητά μεγαλύτερη ασφάλεια για τους ευάλωτους οδηγούς και τους πεζούς στις αστικές περιοχές

Στο πλαίσιο του 12ου Allianz Motor Day, η Allianz τόνισε την ανάγκη για καλύτερη προστασία των πεζών

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.