back to top
39.2 C
Athens
Παρασκευή 25 Ιουλίου 2025

Το Agency απογειώνει τις πωλήσεις της MetLife

Συνεχίζοντας τη θετική πορεία της 4ετίας 2012-2016, με αύξηση των πωλήσεων της τάξης του 54%, το Agency της MetLife ξεκινά δυναμικά και το πρώτο τρίμηνο του 2017. Παρά το γεγονός ότι η  ασφαλιστική αγορά δοκιμάζεται καθημερινά στις σημερινές συνθήκες οικονομικής αβεβαιότητας και αστάθειας, η MetLife αποδεικνύει ότι  η παγκόσμια θέση και τεχνογνωσία της εταιρείας, καθώς και η σωστή προετοιμασία και στελέχωση αποτελούν ισχυρά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα.

Συγκεκριμένα, το Agency καταγράφει αύξηση άνω του 10% του συνολικού κύκλου εργασιών, έναντι του πρώτου τριμήνου του 2016 και αύξηση 20,6% σε επίπεδο νέων πωλήσεων για την ίδια περίοδο.

- Advertisement -

Βελτίωση καταγράφεται κυρίως στις παροχές Ζωής, Ατυχημάτων και Υγείας, αλλά και στην κατεύθυνση των προγραμμάτων Ομαδικών Ασφαλειών, τα οποία παρουσιάζουν αύξηση 39%, καταδεικνύοντας την έντονη ανάγκη των εργαζόμενων  για αναζήτηση νέων, συμπληρωματικών ή εναλλακτικών, μορφών κάλυψης εκτός του κρατικού συστήματος κοινωνικής ασφάλισης και περίθαλψης.

Διαβάστε επίσης στο IW: Δ. Μαζαράκης: H MetLife είναι η καλύτερη ασφαλιστική Ζωής στην Ελλάδα

- Advertisement -

Ο επικεφαλής Face2Face Distribution της MetLife, Γιώργος Ζερβουδάκης, δήλωσε σχετικά:

«Η κρίση διαμορφώνει μία νέα ασφαλιστική πραγματικότητα. Γεννά Ευκαιρίες. Και στο Agency της MetLife βρισκόμαστε στο σωστό μέρος, έχουμε τα σωστά εργαλεία, είμαστε έτοιμοι, πρόθυμοι και ικανοί και τις αξιοποιούμε.
Στο ίδιο μοτίβο λοιπόν σας καλώ να συνεχίσουμε. Με την ίδια ένταση, το ίδιο πάθος, και αγάπη για την ασφαλιστική ιδέα!»

Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη στρατηγική στόχευση της MetLife σε ένα πελατοκεντρικό και ανθρωποκεντρικό μοντέλο που βασίζεται στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, καθώς και στην ανάπτυξη του σημαντικότερου παράγοντα που είναι οι άνθρωποι της.

 Σχετικά με τη MetLife

Η MetLife δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1964 διαθέτοντας πάνω από 145 χρόνια εμπειρίας. Είναι η εταιρία που καθιέρωσε τον θεσμό της ασφάλειας Ζωής στη χώρα μας και αποτελεί «μέτρο αναφοράς» στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Η MetLife είναι Νο1 επιλογή και στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων. Μέσα από μια ευρεία γκάμα ευέλικτων ατομικών και ομαδικών Ασφαλιστικών Προγραμμάτων, καλύπτει αποτελεσματικά τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αξιοποιώντας τη διεθνή τεχνογνωσία αλλά και την πλούσια εμπειρία που διαθέτει σε τοπικό επίπεδο, η MetLife έχει συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης στη χώρα μας. Στοχεύοντας στο πραγματικό όφελος των ασφαλισμένων της, η MetLife προσφέρει καινοτόμα και ευέλικτα Προγράμματα και Υπηρεσίες που ακολουθούν τις εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Allianz βράβευσε τους κορυφαίους παραγωγικά συνεργάτες του δικτύου Agency

Σε ιδιαίτερα πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν οι βραβεύσεις των κορυφαίων παραγωγικά Συνεργατών του Δικτύου Agency της Allianz

Interamerican: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα LIMRA Pacesetter για τους νέους managers του δικτύου πωλήσεων Agency 

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε, τον Νοέμβριο, το πενθήμερο εκπαιδευτικό εργαστήριο LIMRA Pacesetter που είχε ως στόχο να βοηθήσει τους νέους managers

Η Εθνική Ασφαλιστική επιβράβευσε τους συνεργάτες της με ένα μοναδικό ταξίδι στη Βραζιλία

Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας στον κεντρικό της άξονα τον άνθρωπο, αναγνωρίζει και επιβραβεύει την εξαιρετική δουλειά των συνεργατών της

Η Εθνική Ασφαλιστική Μεγάλος Χορηγός στο 8o No Finish Line Athens

Η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε ως Μεγάλος Χορηγός και συμμετείχε με εταιρική ομάδα στον φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

AIForum25: Γιατί οι ασφαλιστές δεν πρέπει να το χάσουν!

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική τάση – έχει ήδη διαμορφώσει σημαντικά την καθημερινότητα και τις στρατηγικές της ασφαλιστικής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή

Ανάληψη δράσης για τον οικονομικό-ασφαλιστικό εγγραμματισμό ζητούν οι ασφαλιστικές της ΕΕ

Ποια μέτρα συνιστά η Insurance Europe - Δείτε το έγγραφο «Προώθηση της χρηματοοικονομικής και ασφαλιστικής παιδείας στην ΕΕ»

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό