back to top
26.5 C
Athens
Παρασκευή 15 Αυγούστου 2025

Το 2022 έκλεισε με σημαντικές επιδόσεις για τη Mondial Assistance

Η ανοδική πορεία της Mondial Assistance συνεχίστηκε και το 2022. Στο σύνολο των Τομέων που δραστηριοποιείται η εταιρία (Automotive, Travel, Health & MDDR), διαχειρίστηκε 679.000 περιστατικά καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. 

Το ποσοστό αύξησης 25% των περιστατικών συγκριτικά με τα στοιχεία του 2021 ήταν αναμενόμενο διότι, αυξήθηκε σημαντικά το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας με την προσθήκη νέων συνεργασιών σε όλους τους Τομείς Δραστηριοτήτων της. 

- Advertisement -

Το γεγονός αυτό καταδεικνύει τη σιγουριά, την αναγνώριση καθώς και την αξιοπιστία που αποπνέει η Mondial Assistance προς τους συνεργάτες της.

Η εταιρία διαθέτει σύγχρονο, ιδιόκτητο τηλεφωνικό κέντρο, μέσω του οποίου εξυπηρετήθηκαν 1.127.222 κλήσεις εντός του 2022, με Service Level* μεγαλύτερο του 88%. 

- Advertisement -

Παράλληλα, υπήρξε και σημαντικό ποσοστό αναγγελιών μέσω των digital εφαρμογών (Mobile App, IVRtoWebApp, Weblink) που παρέχει η Mondial Assistance στις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Μέσω του ιδιόκτητου στόλου οχημάτων (φορτηγά, van, μηχανές, οχήματα 4×4, κινητά συνεργεία, ηλεκτρικά οχήματα) και των συνεργασιών που διαθέτει σε όλη την ελληνική επικράτεια αλλά και στο εξωτερικό, παρείχε εξυπηρέτηση σε σύντομο χρονικό διάστημα σε περιστατικά οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος.

Ενδεικτικά, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αθήνα για τη Φροντίδα Ατυχήματος ανήλθε στα είκοσι τρία λεπτά (23’). 

Η ενσωμάτωση νέων σύγχρονων τεχνολογιών όπως αυτή των RPA’s (Robotic Process Automation), έχει αποφορτίσει και βελτιώσει τους χρόνους εξυπηρέτησης σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ στόχος για το 2023 είναι η ακόμα αμεσότερη εξυπηρέτηση και η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

Παράλληλα, διατηρήθηκε το υψηλό ποσοστό επισκευασιμότητας των οχημάτων στο σημείο ακινητοποίησης μέσω των κινητών συνεργείων που διαθέτει η Mondial Assistance, ενώ αρκετοί πελάτες επέλεξαν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης μπαταριών στο χώρο τους.

Η εξυπηρέτηση των πελατών, η οποία αποτελεί μέρος της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της Mondial Assistance, αποτυπώνεται στα υψηλά αποτελέσματα του Net Promoters Scope (NPS), τα οποία αγγίζουν το 92% για την οδική βοήθεια για το 2022, ενώ ο δείκτης ικανοποίησης GSR (General Satisfaction Rate) ανήλθε στο 98,5%.**

Πρωταρχικός στόχος της Mondial Assistance είναι να δημιουργεί θετικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών της, από την έναρξή της έως το τέλος αυτής διευκολύνοντας την καθημερινότητα τους.

Για το λόγο αυτό, η παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας της.

Οι μακροχρόνιες συνεργασίες της Mondial Assistance με εταιρικούς και τελικούς πελάτες καθώς και με τους συνεργάτες της, αποτελούνε τον θεμέλιο λίθο της πετυχημένης μέχρι σήμερα πορεία της.

* Αφορά ποσοστό εισερχόμενων κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων

** 110.000 συμμετέχοντες στην έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία της Affidea Ευρωιατρική με την Mondial Assistance

Οι κάτοχοι των συμβολαίων της Mondial Assistance έχουν πρόσβαση στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας της Affidea όσον αφορά στις ιατρικές προληπτικές και διαγνωστικές εξετάσεις καθώς και ιατρικές επισκέψεις

Λ. Μαριδάκης, Mondial Assistance: Η ταξιδιωτική ασφάλιση αναπόσπαστο μέρος των κρατήσεων, μαζί με εισιτήριο, ξενοδοχείο

Η ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να διαθέτει παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών. Να μη δεσμεύεται από συμβεβλημένα νοσοκομεία ή ιατρικά κέντρα, ώστε σε κάθε συμβάν, σε κάθε σημείο του πλανήτη και σε κάθε νοσηλευτικό ίδρυμα, να έχει τη δυνατότητα άμεσης πληρωμής

Χρ. Kάτσιος: Η επόμενη ημέρα για την Groupama

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου: Αυτό που έχουμε σαν στόχο τα επόμενα χρόνια, σαν εμπορική διεύθυνση είναι να είμαστε ένας από τους 3 σημαντικότερους «παίκτες» μέσα στα γραφεία σας

Πόσες ασφαλιστικές στήριξαν την δράση της ΕΑΕΕ, Μην οδηγείς όταν πίνεις ;

Στόχος της δράσης ήταν να πληροφορήσει και να προβληματίσει το κοινό - τους αποδέκτες του μηνύματος, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει συναισθήματα φόβου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Ασφαλιστικές και ΑΑΔΕ: Ο νέος ρόλος τους απέναντι στα οχήματα σε ακινησία

Πώς η νέα απόφαση της ΑΑΔΕ συνιστά πρόκληση και ταυτόχρονα ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά

Η απάντηση της DallBogg στα πρόσφατα δημοσιεύματα

«Κατηγορηματικά» διαψεύδει τις αρνητικές ειδήσεις που την αφορούν η DallBogg, υποστηρίζοντας ότι «συνεχίζει με υπευθυνότητα και συνέπεια το έργο της»

Οι ανακοινώσεις των ελληνικών τραπεζών μετά την επιτυχία στο stress test

Ανθεκτικότητα επέδειξαν οι ελληνικές τράπεζες στην τελευταία άσκηση της EBA, σημειώνοντας επιδόσεις πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΑΠΑ: Επείγουσα προειδοποίηση για τη χρήση drones σε περιοχές πυρκαγιών

Κίνδυνος για τις επιχειρήσεις πυρόσβεσης και την ανθρώπινη ζωή

Η σύνεση φέρνει αυξημένη κερδοφορία για τη Swiss Re το α΄ εξάμηνο

Πώς σχολιάζουν τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος Andreas Berger και ο οικονομικός διευθυντής Anders Malmström

Καλοκαιρινή ανανέωση για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – Μικρές αλλαγές με μεγάλο αποτύπωμα

Η καλοκαιρινή περίοδος μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανασύνταξη και προσωπική φροντίδα

Κ. Κατσαφάδος: Νέα μέτρα για τους πυρόπληκτους τη Δευτέρα – Άνιση η μάχη με την κλιματική κρίση

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα