back to top
26.2 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Το 2022 έκλεισε με σημαντικές επιδόσεις για τη Mondial Assistance

Η ανοδική πορεία της Mondial Assistance συνεχίστηκε και το 2022. Στο σύνολο των Τομέων που δραστηριοποιείται η εταιρία (Automotive, Travel, Health & MDDR), διαχειρίστηκε 679.000 περιστατικά καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. 

Το ποσοστό αύξησης 25% των περιστατικών συγκριτικά με τα στοιχεία του 2021 ήταν αναμενόμενο διότι, αυξήθηκε σημαντικά το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας με την προσθήκη νέων συνεργασιών σε όλους τους Τομείς Δραστηριοτήτων της. 

- Advertisement -

Το γεγονός αυτό καταδεικνύει τη σιγουριά, την αναγνώριση καθώς και την αξιοπιστία που αποπνέει η Mondial Assistance προς τους συνεργάτες της.

Η εταιρία διαθέτει σύγχρονο, ιδιόκτητο τηλεφωνικό κέντρο, μέσω του οποίου εξυπηρετήθηκαν 1.127.222 κλήσεις εντός του 2022, με Service Level* μεγαλύτερο του 88%. 

- Advertisement -

Παράλληλα, υπήρξε και σημαντικό ποσοστό αναγγελιών μέσω των digital εφαρμογών (Mobile App, IVRtoWebApp, Weblink) που παρέχει η Mondial Assistance στις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Μέσω του ιδιόκτητου στόλου οχημάτων (φορτηγά, van, μηχανές, οχήματα 4×4, κινητά συνεργεία, ηλεκτρικά οχήματα) και των συνεργασιών που διαθέτει σε όλη την ελληνική επικράτεια αλλά και στο εξωτερικό, παρείχε εξυπηρέτηση σε σύντομο χρονικό διάστημα σε περιστατικά οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος.

Ενδεικτικά, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αθήνα για τη Φροντίδα Ατυχήματος ανήλθε στα είκοσι τρία λεπτά (23’). 

Η ενσωμάτωση νέων σύγχρονων τεχνολογιών όπως αυτή των RPA’s (Robotic Process Automation), έχει αποφορτίσει και βελτιώσει τους χρόνους εξυπηρέτησης σε πανελλαδικό επίπεδο, ενώ στόχος για το 2023 είναι η ακόμα αμεσότερη εξυπηρέτηση και η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

Παράλληλα, διατηρήθηκε το υψηλό ποσοστό επισκευασιμότητας των οχημάτων στο σημείο ακινητοποίησης μέσω των κινητών συνεργείων που διαθέτει η Mondial Assistance, ενώ αρκετοί πελάτες επέλεξαν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης μπαταριών στο χώρο τους.

Η εξυπηρέτηση των πελατών, η οποία αποτελεί μέρος της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της Mondial Assistance, αποτυπώνεται στα υψηλά αποτελέσματα του Net Promoters Scope (NPS), τα οποία αγγίζουν το 92% για την οδική βοήθεια για το 2022, ενώ ο δείκτης ικανοποίησης GSR (General Satisfaction Rate) ανήλθε στο 98,5%.**

Πρωταρχικός στόχος της Mondial Assistance είναι να δημιουργεί θετικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών της, από την έναρξή της έως το τέλος αυτής διευκολύνοντας την καθημερινότητα τους.

Για το λόγο αυτό, η παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας της.

Οι μακροχρόνιες συνεργασίες της Mondial Assistance με εταιρικούς και τελικούς πελάτες καθώς και με τους συνεργάτες της, αποτελούνε τον θεμέλιο λίθο της πετυχημένης μέχρι σήμερα πορεία της.

* Αφορά ποσοστό εισερχόμενων κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων

** 110.000 συμμετέχοντες στην έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία της Affidea Ευρωιατρική με την Mondial Assistance

Οι κάτοχοι των συμβολαίων της Mondial Assistance έχουν πρόσβαση στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας της Affidea όσον αφορά στις ιατρικές προληπτικές και διαγνωστικές εξετάσεις καθώς και ιατρικές επισκέψεις

Λ. Μαριδάκης, Mondial Assistance: Η ταξιδιωτική ασφάλιση αναπόσπαστο μέρος των κρατήσεων, μαζί με εισιτήριο, ξενοδοχείο

Η ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να διαθέτει παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών. Να μη δεσμεύεται από συμβεβλημένα νοσοκομεία ή ιατρικά κέντρα, ώστε σε κάθε συμβάν, σε κάθε σημείο του πλανήτη και σε κάθε νοσηλευτικό ίδρυμα, να έχει τη δυνατότητα άμεσης πληρωμής

Χρ. Kάτσιος: Η επόμενη ημέρα για την Groupama

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου: Αυτό που έχουμε σαν στόχο τα επόμενα χρόνια, σαν εμπορική διεύθυνση είναι να είμαστε ένας από τους 3 σημαντικότερους «παίκτες» μέσα στα γραφεία σας

Πόσες ασφαλιστικές στήριξαν την δράση της ΕΑΕΕ, Μην οδηγείς όταν πίνεις ;

Στόχος της δράσης ήταν να πληροφορήσει και να προβληματίσει το κοινό - τους αποδέκτες του μηνύματος, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει συναισθήματα φόβου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Αυξημένες κατά 16 εκατ. ευρώ οι καταθέσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων

Μείωση κατά 1.145 εκατ. ευρώ παρουσίασαν, τον Απρίλιο του 2025, οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, έναντι αύξησης κατά 2.563 εκατ. ευρώ

Ασφαλιστικές: Mειωμένες κατά 244 εκατ. ευρώ οι τεχνικές προβλέψεις, στα 21 εκατ. το ενεργητικό

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μειώθηκε κατά 164 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο

H Αγγ. Μουρατίδου της Euroins για την Τεχνολογία και την Ενημέρωση των Πολιτών σχετικά με τις Φυσικές Καταστροφές

Η Ασφαλιστική Euroins Ελλάδος συμμετέχει ως Ασημένιος Χορηγός στο συνέδριο για τις Φυσικές Καταστροφές, NatCat Summit “Mitigating the Risk

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE