back to top
28.7 C
Athens
Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

Την 11η Νοεμβρίου οι ασφαλιστές κάνουν «άνοιγμα» στον καταναλωτή

[starbox]

Στις 11 Νοεμβρίου είναι η γιορτή του Ασφαλιστή. Θα ακούσουμε πάλι προσδοκίες και ευχολόγια από όλους τους παράγοντες της αγοράς ενώ οι σκληρά εργαζόμενοι επαγγελματίες , η «πρώτη γραμμή» απέναντι στους καταναλωτές , θα πρέπει να βγουν για άλλη μία ημέρα με την τσάντα στο δρόμο για να ασφαλίσουν.
Εξαιρετικά δύσκολα να πάρεις λεφτά από κόσμο που δεν έχει να πληρώσει ούτε τα βασικά. Μεμονωμένα δεν γίνεται τίποτε σημαντικό απλώς μόνο θα συντηρείται η υπάρχουσα κατάσταση που δεν είναι θετική. Η ασφαλιστική αγορά θα πρέπει αφ’ ενός να πείσει τον μεμονωμένο καταναλωτή για την αξία της ασφάλισης και αφ’ ετέρου να κινηθεί συστηματικά και να κάνει lobbying στα υψηλότερα κλιμάκια για να πείσει κυβερνητικούς και εξωκυβερνητικούς παράγοντες.
Εάν τα κονδύλια που δίνουν η ΕΑΕΕ , η ΕΑΔΕ , ο ΣΕΣΑΕ και ουκ έστιν αριθμός οργανώσεις για δημόσιες σχέσεις , πάρτι και εσωστρεφείς εκδηλώσεις , δίνονταν σε ένα οργανωμένο και κοινό σχέδιο προώθησης της ιδιωτικής ασφάλισης τότε η απήχηση που θα είχε ο θεσμός θα ήταν μεγαλύτερη και κυρίως ουσιαστικότερη.
Οι εκδηλώσεις στο Μέγαρο ή στην Ύδρα ή στο παραθαλάσσιο κέντρο ενδιαφέρουν το ευρύτερο κοινό όσο τους ενδιαφέρει ένα καρδιολογικό συνέδριο. Η ασφαλιστική αγορά πρέπει να βγει στον δρόμο και όχι μόνο με εκδηλώσεις στο Σύνταγμα. Πρέπει να μιλήσει με άλλους θεσμούς , να συνεργαστεί με κοινωνικά ταμεία προσφέροντας λύσεις σε άλυτα προβλήματα , να δώσει στην πολιτεία να καταλάβει ότι είναι προς συμφέρον η συνεργασία μαζί της.
Αυτή την περίοδο που η αγορά ταλανίζεται από έλλειψη ρευστότητας, οι ασφαλιστικές θα πρέπει να απορροφήσουν το ΦΠΑ ή όσες έχουν κεφαλαιακά πλεονάσματα να δώσουν ευκαιρίες πολλαπλών δόσεων. Επιπλέον να τηρήσει τις 5 εργάσιμες ημέρες για τις αποζημιώσεις. Αυτά θέλει ο καταναλωτής. Όχι για να ενθουσιαστεί αλλά να παραμείνει ασφαλισμένος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

H EAEE ενημερώνει για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Στις 13 Ιουνίου 2025 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Χτίζοντας ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία

Στα εργαλεία που αξιοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τον μετριασμό των επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές, τις συμπράξεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Α.Σαρρηγεωργίου: H ασφαλιστική αγορά είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής της χώρας

Η ασφαλιστική αγορά είναι πάνω από όλα οι άνθρωποί της, αλλά και αριθμοί.

Νικόλαος Βαγιάννης: Ο ρόλος των μεσίτη ασφαλίσεων καθίσταται πιο κρίσιμος από ποτέ

Η ασφαλιστική αγορά διέρχεται περίοδο έντονων μετασχηματισμών. Οι νέες προσδοκίες των ασφαλισμένων οδηγούν τις εξελίξεις.

Δήμητρα Λύχρου: Να ακουστούν οι φωνές των επαγγελματικών πρώτης γραμμής

Από το βήμα απηύθυνε χαιρετισμό η κα. Δήμητρα Λύχρου, Πρόεδρος, Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) & Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (Ε.Ε.Α.Ε)

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο