back to top
31.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Τι λέει η Allianz για το νόμο ΑΙ και την διασφάλιση των πελατών της

Νομοθεσία ΑΙ

Ο νόμος της ΕΕ αναφέρει η Allianz ρυθμίζει την τεχνητή νοημοσύνη με βάση τους κινδύνους που συνδέονται με τη χρήση της, ταξινομώντας τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης σε τρεις κατηγορίες. Ο νόμος επιδιώκει να μειώσει κινδύνους, όπως είναι η μεροληψία, οι τεχνικές που χειραγωγούν συμπεριφορές, η συλλογή στοιχειών για την αναγνώριση  προσώπου κ.α, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διαφάνεια, την επίβλεψη των λειτουργιών από τον άνθρωπο και τα σχετικά ηθικά ζητήματα. Η τεχνητή νοημοσύνη προσθέτει θα πρέπει να ωφελεί την κοινωνία χωρίς να διακυβεύoνται τα ατομικά δικαιώματα ή η ασφάλεια. Στόχος είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

- Advertisement -

Σύμφωνο ΑΙ

Το Σύμφωνο AI με τη σειρά του αντιπροσωπεύει μια συλλογική προσπάθεια στην οποία συμμετείχαν πολλοί ηγέτες του κλάδου, ώστε να ευθυγραμμιστούν προληπτικά με τις απαιτήσεις του νόμου της ΕΕ για την τεχνητή νοημοσύνη.  Εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς: στην ανάπτυξη στρατηγικής διακυβέρνησης τεχνητής νοημοσύνης, στην χαρτογράφηση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης υψηλού κινδύνου και στην προώθηση της παιδείας τεχνητής νοημοσύνης και της ευαισθητοποίησης του προσωπικού.  Με την έγκαιρη υιοθέτηση των βασικών δεσμεύσεων του EU Act για την τεχνητή νοημοσύνη, η Allianz και άλλες συμμετέχουσες εταιρείες θέτουν ένα σημείο αναφοράς για την ηθική εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης, δίνοντας έμφαση στη λογοδοσία και τη διαφάνεια.

- Advertisement -

Αυτή η πρωτοβουλία διευκρινίζει η Allianz, όχι μόνο  προετοιμάζει τις ρυθμίσεις που χρειάζονται να γίνουν, αλλά και την υπεύθυνη καινοτομία, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών .

Σωστή χρήση ΑΙ και πελάτες

Για τους πελάτες της Allianz, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει την υπόσχεση ταχύτητα και αποδοτικότητα Η Allianz, θέλει επίσης να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των πελατών είναι ασφαλή και ότι έχουν τον έλεγχο του τρόπου χρήσης τους. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης της Allianz εξηγεί έχουν σχεδιαστεί για να σέβονται την αυτονομία των πελατών και τη λήψη αποφάσεων, διασφαλίζοντας ότι η ανθρώπινη επίβλεψη παραμένει στο κέντρο των διαδικασιών της τεχνητής νοημοσύνης.

Με την ένταξή της στο Σύμφωνο AI, όχι μόνο τηρεί αυτές τις αρχές αλλά ενισχύει τη μακροχρόνια δέσμευσή της για την ηθική ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Η Allianz πώλησε το 50% UniCredit Allianz Vita SpA στην UniCredit

H UniCredit αποφάσισε να ασκήσει το δικαίωμά της να αποκτήσει όλες τις μετοχές της UniCredit Allianz Vita SpA

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο