Νομοθεσία ΑΙ
Ο νόμος της ΕΕ αναφέρει η Allianz ρυθμίζει την τεχνητή νοημοσύνη με βάση τους κινδύνους που συνδέονται με τη χρήση της, ταξινομώντας τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης σε τρεις κατηγορίες. Ο νόμος επιδιώκει να μειώσει κινδύνους, όπως είναι η μεροληψία, οι τεχνικές που χειραγωγούν συμπεριφορές, η συλλογή στοιχειών για την αναγνώριση προσώπου κ.α, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διαφάνεια, την επίβλεψη των λειτουργιών από τον άνθρωπο και τα σχετικά ηθικά ζητήματα. Η τεχνητή νοημοσύνη προσθέτει θα πρέπει να ωφελεί την κοινωνία χωρίς να διακυβεύoνται τα ατομικά δικαιώματα ή η ασφάλεια. Στόχος είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.
Σύμφωνο ΑΙ
Το Σύμφωνο AI με τη σειρά του αντιπροσωπεύει μια συλλογική προσπάθεια στην οποία συμμετείχαν πολλοί ηγέτες του κλάδου, ώστε να ευθυγραμμιστούν προληπτικά με τις απαιτήσεις του νόμου της ΕΕ για την τεχνητή νοημοσύνη. Εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς: στην ανάπτυξη στρατηγικής διακυβέρνησης τεχνητής νοημοσύνης, στην χαρτογράφηση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης υψηλού κινδύνου και στην προώθηση της παιδείας τεχνητής νοημοσύνης και της ευαισθητοποίησης του προσωπικού. Με την έγκαιρη υιοθέτηση των βασικών δεσμεύσεων του EU Act για την τεχνητή νοημοσύνη, η Allianz και άλλες συμμετέχουσες εταιρείες θέτουν ένα σημείο αναφοράς για την ηθική εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης, δίνοντας έμφαση στη λογοδοσία και τη διαφάνεια.
Αυτή η πρωτοβουλία διευκρινίζει η Allianz, όχι μόνο προετοιμάζει τις ρυθμίσεις που χρειάζονται να γίνουν, αλλά και την υπεύθυνη καινοτομία, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών .
Σωστή χρήση ΑΙ και πελάτες
Για τους πελάτες της Allianz, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει την υπόσχεση ταχύτητα και αποδοτικότητα Η Allianz, θέλει επίσης να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των πελατών είναι ασφαλή και ότι έχουν τον έλεγχο του τρόπου χρήσης τους. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης της Allianz εξηγεί έχουν σχεδιαστεί για να σέβονται την αυτονομία των πελατών και τη λήψη αποφάσεων, διασφαλίζοντας ότι η ανθρώπινη επίβλεψη παραμένει στο κέντρο των διαδικασιών της τεχνητής νοημοσύνης.
Με την ένταξή της στο Σύμφωνο AI, όχι μόνο τηρεί αυτές τις αρχές αλλά ενισχύει τη μακροχρόνια δέσμευσή της για την ηθική ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης.