back to top
14.1 C
Athens
Δευτέρα 14 Απριλίου 2025

Τι λέει η Allianz για το νόμο ΑΙ και την διασφάλιση των πελατών της

Νομοθεσία ΑΙ

Ο νόμος της ΕΕ αναφέρει η Allianz ρυθμίζει την τεχνητή νοημοσύνη με βάση τους κινδύνους που συνδέονται με τη χρήση της, ταξινομώντας τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης σε τρεις κατηγορίες. Ο νόμος επιδιώκει να μειώσει κινδύνους, όπως είναι η μεροληψία, οι τεχνικές που χειραγωγούν συμπεριφορές, η συλλογή στοιχειών για την αναγνώριση  προσώπου κ.α, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διαφάνεια, την επίβλεψη των λειτουργιών από τον άνθρωπο και τα σχετικά ηθικά ζητήματα. Η τεχνητή νοημοσύνη προσθέτει θα πρέπει να ωφελεί την κοινωνία χωρίς να διακυβεύoνται τα ατομικά δικαιώματα ή η ασφάλεια. Στόχος είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

- Advertisement -

Σύμφωνο ΑΙ

Το Σύμφωνο AI με τη σειρά του αντιπροσωπεύει μια συλλογική προσπάθεια στην οποία συμμετείχαν πολλοί ηγέτες του κλάδου, ώστε να ευθυγραμμιστούν προληπτικά με τις απαιτήσεις του νόμου της ΕΕ για την τεχνητή νοημοσύνη.  Εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς: στην ανάπτυξη στρατηγικής διακυβέρνησης τεχνητής νοημοσύνης, στην χαρτογράφηση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης υψηλού κινδύνου και στην προώθηση της παιδείας τεχνητής νοημοσύνης και της ευαισθητοποίησης του προσωπικού.  Με την έγκαιρη υιοθέτηση των βασικών δεσμεύσεων του EU Act για την τεχνητή νοημοσύνη, η Allianz και άλλες συμμετέχουσες εταιρείες θέτουν ένα σημείο αναφοράς για την ηθική εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης, δίνοντας έμφαση στη λογοδοσία και τη διαφάνεια.

- Advertisement -

Αυτή η πρωτοβουλία διευκρινίζει η Allianz, όχι μόνο  προετοιμάζει τις ρυθμίσεις που χρειάζονται να γίνουν, αλλά και την υπεύθυνη καινοτομία, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών .

Σωστή χρήση ΑΙ και πελάτες

Για τους πελάτες της Allianz, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει την υπόσχεση ταχύτητα και αποδοτικότητα Η Allianz, θέλει επίσης να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των πελατών είναι ασφαλή και ότι έχουν τον έλεγχο του τρόπου χρήσης τους. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης της Allianz εξηγεί έχουν σχεδιαστεί για να σέβονται την αυτονομία των πελατών και τη λήψη αποφάσεων, διασφαλίζοντας ότι η ανθρώπινη επίβλεψη παραμένει στο κέντρο των διαδικασιών της τεχνητής νοημοσύνης.

Με την ένταξή της στο Σύμφωνο AI, όχι μόνο τηρεί αυτές τις αρχές αλλά ενισχύει τη μακροχρόνια δέσμευσή της για την ηθική ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Ελλάδος: Με υψηλό δείκτη φερεγγυότητας συνεχίζει δυναμικά

Η εταιρία Allianz Ελλάδος, η οποία είναι μέλος του ομίλου Allianz, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κύπρο. 

Κοινοπραξία αποκτά μια κορυφαία πλατφόρμα ασφαλίσεων ζωής

Ένα κονσόρτσιουμ που περιλαμβάνει τις Allianz, BlackRock και T&D Holdings θα αποκτήσει την ιδιοκτησία της Viridium Group (Viridium)

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό, εφαρμόζοντας ένα πρωτοποριακό σύστημα αυτοματοποίησης

«Big Team – Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση

Η Allianz πραγματοποίησε το πρώτο Συνέδριο Πωλήσεων της εταιρίας μετά την ενοποίηση με την Ευρωπαϊκή Πίστη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι διαπιστώσεις και οι προτάσεις της Marsh στο νέο πολιτικό τοπίο

Oι επιχειρήσεις κινδυνεύουν αυτή την στιγμή περισσότερο από μία πιθανή ΣΟΒΑΡΗ διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας το 2025....

Εθνική Ασφαλιστική:  Κέρδη 24,9 εκ. από τις Γενικές και 9,7 από την Ζωή/Υγεία

Η αύξηση του αποτελέσματος ασφαλιστικών εργασιών κατά 75,8 εκ. οφείλεται κυρίως στο βελτιωμένο κατά 73,1 εκ. αποτέλεσμα του Κλάδου Ζωής και Υγείας

Οι πρακτικές για την προστασία των πολιτών από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου 

H προστασία των πολιτών από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου αποτέλεσε κεντρικό θέμα συζήτησης σε πάνελ στο πλαίσιο του

Eurolife FFH, AEAZ: Αύξηση παραγωγής και βελτιωμένο κατά 7,5 εκ. ασφαλιστικό αποτέλεσμα

Αύξηση 12% στα εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα σημείωσε η Eurolife FFH, Ζωής το 2024 στα 589,6 εκατ. διατηρώντας την ηγετική θέση της ...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι διαπιστώσεις και οι προτάσεις της Marsh στο νέο πολιτικό τοπίο

Oι επιχειρήσεις κινδυνεύουν αυτή την στιγμή περισσότερο από μία πιθανή ΣΟΒΑΡΗ διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας το 2025....

Εθνική Ασφαλιστική:  Κέρδη 24,9 εκ. από τις Γενικές και 9,7 από την Ζωή/Υγεία

Η αύξηση του αποτελέσματος ασφαλιστικών εργασιών κατά 75,8 εκ. οφείλεται κυρίως στο βελτιωμένο κατά 73,1 εκ. αποτέλεσμα του Κλάδου Ζωής και Υγείας

Οι πρακτικές για την προστασία των πολιτών από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου 

H προστασία των πολιτών από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου αποτέλεσε κεντρικό θέμα συζήτησης σε πάνελ στο πλαίσιο του

Eurolife FFH, AEAZ: Αύξηση παραγωγής και βελτιωμένο κατά 7,5 εκ. ασφαλιστικό αποτέλεσμα

Αύξηση 12% στα εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα σημείωσε η Eurolife FFH, Ζωής το 2024 στα 589,6 εκατ. διατηρώντας την ηγετική θέση της ...

INTERAMERICAN: Mε σταθερό βήμα στον διάλογο για το αύριο στο Delphi Economic Forum X

Η INTERAMERICAN, κορυφαία εταιρεία στην παροχή καινοτόμων λύσεων ασφάλισης στην Ελλάδα και μέλος του διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου Achmea