back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Θ. Τριανταφύλλου: Τομέας που απαιτεί υψηλή ειδίκευση η ασφάλιση σκαφών

[starbox]

Την εικόνα του κλάδου ασφάλισης σκαφών  και τις προοπτικές ανάπτυξης του στο μέλλον αναλύει στο iw ο κ. Θάνος Τριανταφύλλου –Τεχνικός Διευθυντής Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali.

- Advertisement -

Όπως αναφέρει η πορεία του κλάδου συνδέεται  άμεσα με την οικονομική ανάκαμψη, ωστόσο «η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου». Ο κ. Τριανταφύλλου αναφέρεται επίσης:

    • Στη σημασία της εξειδίκευσης στο συγκεκριμένο κλάδο
    • Τη γήρανση του στόλου των ασφαλιζόμενων σκαφών και τους παράγοντες που έχουν επηρεάσει τις εργασίες
    • Την ανάπτυξη των επαγγελματικών σκαφών
    • Τις λύσεις που παρέχει η Generali

 

- Advertisement -

 

  1. Υπάρχει στην Ελλάδα σωστή ασφαλιστική κάλυψη στα σκάφη εφάμιλλη των άλλων ευρωπαϊκών χωρών;

Η Ελλάδα ως χώρα περιτριγυρισμένη από θάλασσα και με ναυτική παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων, σε αντίθεση με άλλους τομείς, διαθέτει έναν αρκετά ανεπτυγμένο και σύγχρονο κλάδο ναυτασφάλισης και ασφάλισης σκαφών και δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης ακολουθεί το γράμμα του νόμου με επαρκή κεφάλαια, ενώ η κάλυψη του ιδίου σκάφους (hull & machinery) συμφωνείται ως επί το πλείστον με τη χρήση των όρων συμβολαίων της αγοράς του Λονδίνου ή της Γερμανίας.


  1. Σε τι βαθμό έχουν επηρεαστεί οι ασφαλιστικές εργασίες από την ύφεση;

Η κρίση έχει προκαλέσει σοβαρό πλήγμα σε αυτό τον κλάδο, καθότι η αγορά σκάφους – ως αντικείμενο πολυτελείας – έχει μειωθεί δραστικά. Επίσης, για οικονομικούς λόγους, πολλά σκάφη έχουν πωληθεί ή έχει γίνει μεταφορά έδρας στο εξωτερικό.

Το αποτέλεσμα είναι να μειωθεί ο συνολικά ασφαλισμένος στόλος στην Ελλάδα. Επίσης, πέρα από την μείωση της ασφαλιστέας ύλης, ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα είναι η γήρανση των υπόλοιπων σκαφών και η προσπάθεια μείωσης του κόστους συντήρησης, γεγονότα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του χαρτοφυλακίου.


  1. Έχει η Ελλάδα τη δυνατότητα να αναπτύξει τις ασφαλίσεις σκαφών; Ποια είναι η σημερινή εικόνα του κλάδου;

Η ανάπτυξη του κλάδου μπορεί να επέλθει χρονικά μετά από μια γενική οικονομική ανάκαμψη. Η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου.

Μία μάλλον φωτεινή εξαίρεση αποτελούν τα επαγγελματικά σκάφη (ενοικιαζόμενα), τα οποία σημείωσαν μια αυξητική ανάκαμψη ως αποτέλεσμα της θετικής πορείας που δείχνει να καταγράφει ο τουρισμός στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

  1. Η εξειδίκευση παίζει ρόλο ή ο κλάδος μπορεί να ασκηθεί από κάθε εταιρεία;

Κάθε εταιρία μπορεί εν δυνάμει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο ασφάλισης σκαφών, αρκεί να υπάρχει η επίγνωση ότι πρόκειται για έναν τομέα που απαιτεί υψηλή εξειδίκευση και γνώση.

Την ανάγκη αυτή αναγνωρίζει απόλυτα η Generali η οποία στελεχώνει τον κλάδο σκαφών, όπως και κάθε κλάδο, με εξειδικευμένο προσωπικό, με μακρόχρονη εμπειρία και γνώση, ώστε να προσφέρουμε την βέλτιστη ποιότητα προς τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας. Με τον ίδιο γνώμονα επιλέγουμε με πολύ αυστηρά κριτήρια τους συνεργάτες μας (π.χ. τεχνικούς συμβούλους, πραγματογνώμονες), ώστε να πληρούν τις υψηλές προδιαγραφές και απαιτήσεις της εταιρίας.

  1. Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης είναι υποχρεωτική. Εφαρμόζεται αποτελεσματικά ο νόμος;

Ο νόμος εφαρμόζεται αποτελεσματικά και υπάρχει διαρκής και αποτελεσματικός έλεγχος.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εξαίρουμε το έργο των λιμενικών αρχών, οι οποίες παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας συντελούν στην αυστηρή τήρηση του νόμου, με αποτέλεσμα την  προστασία των ναυτικών, των επιβατών και των σκαφών από ατυχήματα.

  1. Τί ξεχωρίζει τις εταιρείες στον ανταγωνισμό της αγοράς; Γιατί κάποιος να εμπιστευτεί εσάς και όχι κάποια άλλη εταιρεία για να ασφαλιστεί;

Σε αυτού του είδους την κάλυψη, όπου τα συμβόλαια είναι σχεδόν πανομοιότυπα λόγω της χρήσης κοινού λεκτικού ασφάλισης από την πλειοψηφία  ελληνικής αγοράς, η διαφορά γίνεται διακριτή σε δύο κυρίως τομείς, α) το επίπεδο εξυπηρέτησης και β) το επίπεδο ανταγωνισμού (ασφάλιστρα, απαλλαγές κ.λπ.).

Η Generali όντας στελεχωμένη με προσωπικό με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση, μπορεί να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου, δρώντας ακόμη και συμβουλευτικά προς τον συνεργάτη ή τον ασφαλισμένο, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό τεχνικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, είναι σε θέση να εγγυηθεί ότι παρέχει λύσεις με βέλτιστους όρους ασφάλισης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η μακρά εμπιστοσύνη των πελατών μας, μάς δικαιώνει σε ό,τι αφορά στην ποιότητα κα την αξιοπιστία μας στον τομέα αυτό και όχι μόνο.

 

 Τα προγράμματα της Generali για την ασφάλιση σκαφών (150 λέξεις):

Οι ασφαλιστικές λύσεις σκαφών της Generali προσφέρουν ολοκληρωμένη κάλυψη για τις ανάγκες των ιδιοκτητών σκαφών. Οι καλύψεις διαχωρίζονται στις εξής τρεις κατηγορίες:

Κάλυψη Αστικής Ευθύνης

Πρόγραμμα ασφάλισης με πολύ ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, από 100,00 ΕΥΡΩ ετησίως (ανάλογα με την ιπποδύναμη και χρήση του σκάφους).

– Κάλυψη ιδίων ζημιών του σκάφους (Hull) – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Αστικής Ευθύνης.

Η αξιολόγηση της κάλυψης ιδίων ζημιών γίνεται ανά περίπτωση με γνώμονα την καλύτερη και πληρέστερη ασφάλιση με άκρως ανταγωνιστικούς όρους.

– Πρόσθετες καλύψεις του σκάφους – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Ιδίων Ζημιών του σκάφους.

Η ασφάλιση ιδίων ζημιών επεκτείνεται ανά περίπτωση με επιπλέον καλύψεις όπως κάλυψη ζημιών σε άξονα/προπέλα, κάλυψη αγώνων, μηχανικές βλάβες, κάλυψη προσωπικών ειδών κλπ.

Το πρόγραμμα ασφάλισης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες σκαφών των κάτωθι κατηγοριών:

– Ιδιωτικής Χρήσης

– Επαγγελματικά ενοικίασης με μόνιμο πλήρωμα

– Ιδιωτικής αναψυχής – Επαγγελματικά κατά δήλωση

H Generali Hellas, αξιοποιώντας το διεθνές δίκτυο τεχνογνωσίας, πληροφόρησης και αντασφαλιστικής κάλυψης του ομίλου Generali, μπορεί να προσφέρει τις πλέον ανταγωνιστικές προϋποθέσεις κάλυψης, συνδυασμένες με τη σιγουριά μιας από τις  μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Λος Άντζελες: Πότε ακυρώθηκαν χιλιάδες ασφαλιστικά συμβόλαια

O ηθοποιός και σκηνοθέτης Τάιλερ Πέρι καταφέρθηκε εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών που ακύρωσαν συμβόλαια για ασφαλιστική κάλυψη

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024