back to top
19.3 C
Athens
Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025

Ταξίδι στη Ρώμη και τη Φλωρεντία για τo Career Sales Force της Eurolife FFH

Το δίκτυο εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων της εταιρείας γιόρτασε τις επιτυχίες του στις δύο ιστορικές πόλεις

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει και να αναγνωρίζει το έργο των ανθρώπων της, επιβραβεύοντάς τους με εμπειρίες που μένουν αξέχαστες, γι’ αυτό και πριν λίγες μέρες η εταιρεία διοργάνωσε ένα μοναδικό ταξίδι στην Ιταλία για τους ανθρώπους του Career Sales Force. Τα στελέχη του δικτύου εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων της Eurolife FFH βρέθηκαν στις ιστορικές πόλεις της Ρώμης και της Φλωρεντίας, σε ένα ταξίδι επιβράβευσης για την επίτευξη των παραγωγικών τους στόχων. 

- Advertisement -

Το ταξίδι είχε σαν πρώτη στάση τη Ρώμη, την Αιώνια Πόλη. Εκεί, τα στελέχη του Career Sales Force απόλαυσαν μια περιπατητική ξενάγηση στους δρόμους της πόλης και ανακάλυψαν τη μαγεία της μέσα από την περιήγηση στα μοναδικά της αξιοθέατα, όπως το επιβλητικό Κολοσσαίο και η Ρωμαϊκή Αγορά. Σειρά είχε το Βατικανό, όπου οι συμμετέχοντες του ταξιδιού είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Μουσείο του Βατικανού, την Καπέλα Σιστίνα, τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου και τα Δωμάτια του Ραφαήλ. Επόμενος σταθμός ήταν η πανέμορφη Φλωρεντία, με επισκέψεις σε ιστορικά τοπόσημα αυτής της πόλης-υπαίθριο μουσείο, όπως η Πιάτσα ντε λα Σινιορία, η εντυπωσιακή Εκκλησία του Τίμιου Σταυρού, η Πόντε Βέκκιο και η Παναγία των Λουλουδιών, με τους πολιτιστικούς θησαυρούς να αφήνουν στους ταξιδιώτες ανεξίτηλες εντυπώσεις. 

- Advertisement -

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, με στόχο να δίνει αξία στο παρόν αλλά και το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς, προσφέρει σε επαγγελματίες που ξεχωρίζουν με το ταλέντο τους την ευκαιρία να ενταχθούν στο δυναμικό του Career Sales Force και να δημιουργήσουν τη δική τους επιτυχημένη πορεία στον κλάδο. Η ομάδα του δικτύου εξειδικευμένων συμβούλων πωλήσεων της εταιρείας απαρτίζεται από στελέχη που εργάζονται με συνέπεια και επαγγελματισμό προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών της Eurolife FFH. Η εταιρεία βρίσκεται στο πλευρό τους, δημιουργώντας τις καλύτερες προϋποθέσεις για να το καταφέρουν, αλλά και επιβραβεύοντας τις επιτυχίες τους. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με το σύνθημα «Growing together», η εταιρεία ανέδειξε την αξία της συνεργασίας και της εξέλιξης

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ συμμετείχαν στο διεθνές πρόγραμμα Σπουδών «AI & Technology Architect in Risk Management and Financial Planning» του IFAAcademy

Χ. Φυτέα: «Εξελίσσουμε συνεχώς τους συνεργάτες μας, ώστε να πρωταγωνιστούν στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρουν υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά»

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Italy as never before»: Απολαυστικό ταξίδι για τους διακριθέντες συνεργάτες της MINETTA Ασφαλιστικής

Πάνω από 80 διαμεσολαβητές έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία στη Β. Ιταλία, απολαμβάνοντας τοπία, γεύσεις και το ζεστό μεταξύ τους κλίμα

Μην πετάς ποτέ αποδείξεις και συμβόλαια – ένα απλό tip που μπορεί να σε σώσει

Η ARAG επισημαίνει ότι η σωστή τεκμηρίωση είναι το πρώτο βήμα για να προστατεύσεις τα συμφέροντά σου

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Η Marsh McLennan από τον Ιανουάριο του 2026 γίνεται… Marsh

Αλλαγή και στον χρηματιστηριακό δείκτη, ενώ η νέα μονάδα Business and Client Services (BCS) θα ενισχύσει την προηγμένη εξυπηρέτηση πελατών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών – Το βίντεο της εκδήλωσης

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη στο «ΙW»

Lifestyle Medicine: Ο σύμμαχος της γυναίκας για υγεία και ευεξία στην εμμηνόπαυση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18/10), η Ελληνική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης ανέδειξε την ανάγκη για ολιστική προσέγγιση

Η ΟΑΣΕ διαψεύδει το ΥΕΚΑ για τα περί 6ήμερης εργασίας στη ΣΣΕ

Αντίθετα, υποστηρίζει, η ΣΣΕ, την οποία το Υπουργείο δεν έχει ακόμα κηρύξει υποχρεωτική, προβλέπει 39 ώρες εργασία την εβδομάδα

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών