back to top
17.5 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών στην κουζίνα

Το Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2018, 100 εθελοντές – μέλη και φίλοι του Συνδέσμου Εκπροσώπων & Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών έδωσαν, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ραντεβού στο «Κέντρο της Γης» στο Πάρκο Τρίτση για να γιορτάσουν την Ημέρα Ασφάλισης με μία ξεχωριστή δράση εθελοντισμού και παροχής στο κοινωνικό σύνολο.

Οι εθελοντές του Συνδέσμου με τα παιδιά τους και φέτος με μεγάλο ενθουσιασμό, κέφι και διάθεση για προσφορά, ανέλαβαν δράση και προετοίμασαν, μαγείρεψαν, συσκεύασαν και παρέδωσαν 1.550 μερίδες φαγητού σε συνανθρώπους μας.

- Advertisement -

Παραλήπτες των εδεσμάτων, ήταν οι ακόλουθοι φορείς :

  1. Unesco Νομού Πειραιώς και Νήσων. Παρέλαβε 600 μερίδες φαγητό,       
  2.  Ιερός Ναός Αγίας Τριάδος. Παρέλαβε 200 μερίδες φαγητό,
  3.  Φάρος Ελπίδας. Παρέλαβε 300 μερίδες φαγητό,
  4.  Μητρόπολη Ιλίου. Παρέλαβε 400 μερίδες φαγητό,

ενώ, εθελοντής του Συνδέσμου παρέλαβε και παρέδωσε 50 μερίδες φαγητό στο απογευματινό συσσίτιο των πληγέντων στο Μάτι Αττικής.

- Advertisement -

Η δράση πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης για την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής και κοινωνικής νοημοσύνης «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΗ», η οποία είχε το συντονισμό των εθελοντών σε όλη τη διαδικασία προετοιμασίας και παρασκευής των γευμάτων και του «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» – της μη κερδοσκοπικής εταιρίας κατά της σπατάλης του περισσευούμενου φαγητού- που είχε την ευθύνη της οργάνωσης της διανομής του φαγητού στους προαναφερθέντες παραλήπτες.

Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στη συνεργασία, για δεύτερη συνεχή χρονιά, με τον διακεκριμένο σεφ Γιάννη Λουκάκο, ο οποίος συνεισέφερε προσφέροντας τις θρεπτικές και εξαιρετικά νόστιμες συνταγές των φαγητών που ετοιμάστηκαν, ενώ επέβλεψε μέρος της διαδικασίας παραγωγής και παράδοσης των μερίδων, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα την κοινωνική του ευαισθησία.

Ο κ. Γ. Λουκάκος ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του Κέντρου της Γης και είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις επιμέρους λειτουργίες του Κέντρου Περιβαλλοντικής και Κοινωνικής Εκπαίδευσης και Ευαισθητοποίησης (κομποστοποίηση, καλλιέργειες στον λαχανόκηπο κ.λπ.).

Οι μεγάλοι αλλά και οι μικροί εθελοντές μας κατά τη διάρκεια της δράσης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διάφορες παράλληλες δραστηριότητες, όπως :

  • Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση πάνω στους 17 Παγκόσμιους Στόχους
  • Σπιτικό “ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ”
  • Κεραμική
  • Εργαστήριο «Foodwaste»
  • Παρατηρώ… Το πέταγμα των πουλιών,το μεγάλωμα των δέντρων.
  • Καλλιεργώ… εποχικά φυτά στο βιολογικό λαχανόκηπο με τρόπο διασκεδαστικό, παραδοσιακό,  οικολογικό.

 Ο Σ.Ε.Σ.Α.Ε. ευχαριστεί θερμά όλους όσους συνετέλεσαν στην επιτυχία της συγκεκριμένης διοργάνωσης : τους εκπροσώπους του «ΜΠΟΡΟΥΜΕ», της «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΗ», τον κ. Γιάννη Λουκάκο, κυρίως όμως τη δύναμή του …τους εθελοντές που τον τίμησαν με την παρουσία, τη διάθεση και την εργασία τους !

 Οι εθελοντές του Συνδέσμου, έδωσαν ραντεβού για την επόμενη χρονιά, προσβλέποντας σε μεγαλύτερο στόχο αριθμού μερίδων φαγητού και σε μεγαλύτερη συμμετοχή στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, έτσι ώστε να αποδειχθεί, για άλλη μια φορά, ότι τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς έχουν κοινωνική ευαισθησία και με την εθελοντική τους εργασία, μπορούν και  πάνε τον κλάδο μας ακόμη πιο ψηλά !

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν οι Εταιρίες :

  • AON” – Πλατινένιος Χορηγός,
  • “ERGO” & “MATRIX BROKERS  S.A.” – Χρυσοί Χορηγοί.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο ΣΠΑΤΕ ανοίγει τον διάλογο για τα κρίσιμα ζητήματα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης – Ανοικτή συνάντηση την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Η εκδήλωση αναμένεται να αποτελέσει μια από τις πλέον ουσιαστικές πρωτοβουλίες διαλόγου των τελευταίων μηνών

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

100 χρόνια ΕΕΑ – Μια μεγάλη βραδιά ελληνικής παράδοσης στο Περιστέρι, με την υπογραφή του Γιάννη Ρούσση

Μια γιορτή για όλους, μια συνάντηση γενεών, μια βραδιά που ενώνει τον πολιτισμό με την ιστορία του ελληνικού επιχειρείν

Σε τζίρο 80 εκατ. ευρώ στοχεύει η Interasco

Η Interasco υποδέχθηκε φίλους και συνεργάτες σε μια εκδήλωση για ενίσχυση της συνεργασίας και προώθηση του ουσιαστικού διαλόγου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί