back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Tα ψηφιακά άλματα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Όλες τις ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις που ακούστηκαν στις δύο θεματικές ενότητες, που συνοδεύτηκαν με αντίστοιχα πάνελ, κατά τη διάρκεια της ημερίδας του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στην Αθήνα, σας μεταφέρει πρώτο με ρεπορτάζ το I.W.

Όπως προλόγισε ο κ. Κωνσταντίνος Γιαννιώτης, Group Vice Chairman & CEO, το πρώτο πάνελ είχε τον τίτλο: Συνεχίζοντας ψηφιακά, με συντονίστρια την κα. Καράμπελα, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, ενώ στο δεύτερο τέθηκε στο επίκεντρο το ασφαλιστικό δίκτυο, με συντονιστή τον κ. Παναγιώτη Κατσανίδη, Γενικό Δ/ντη του Ομίλου.

- Advertisement -
Kατάμεστη η αίθουσα και στην Αθήνα για την ημερίδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
Kατάμεστη η αίθουσα και στην Αθήνα για την ημερίδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε το Πάνελ Ι του συνεδρίου Πωλήσεων της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ με θέμα: Συνεχίζοντας ψηφιακά

- Advertisement -

Υψηλόβαθμα στελέχη παρουσίασαν τις ενέργειες ψηφιοποίησης των διαδικασιών, στις οποίες έχει προβεί η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σκοπό τη διευκόλυνση των συνεργατών και πελατών της.

Στο πάνελ με συντονίστρια την κα Αφροδίτη Καράμπελα, αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του Ομίλου συμμετείχαν οι κ.κ. Φώντας Λιαπάκης, Διευθυντής Πληροφορικής Ομίλου, Θεόδωρος Ντοκούτσης, Προϊστάμενος Διεύθυνσης Βοήθειας, Βασίλης Κεφαλάς, Επιθεωρητής Πωλήσεων, Στέργιος Τσαλής, Διευθυντής Οικονομικών του Ομίλου.

Στην έναρξη των εργασιών του πάνελ, ο κ. Λιαπάκης αναφέρθηκε στη στρατηγική που παρουσίασε ο όμιλος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του. Στόχος ήταν η αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται σε συνεργάτες και πελάτες. “Αναγνωρίζοντας ότι ο κόσμος μας τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει δραματικά, παρουσιάσαμε την δική μας ψηφιακή ατζέντα που περιελάμβανε μεταξύ άλλων έναν άλλον τρόπο με τον οποίο θα δουλεύουμε, την αυτοματοποίηση, την απλοποίηση διαδικασιών και τη δημιουργία μιας σειράς από ψηφιακές υπηρεσίες, ασφαλείς και εύκολες στη χρήση. Είμαστε ένας digital oργανισμός που παρέχει υπηρεσίες οι οποίες συνδυάζουν τον πραγματικό με τον ψηφιακό κόσμο. Μιλήσαμε για σημαντικές επενδύσεις στον χώρο της επεξεργασίας δεδομένων καθώς και για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες μέσα από mobile εφαρμογές. Μιλήσαμε για τη δημιουργία μιας άλλης Οδικής Βοήθειας. Μιλήσαμε για μια σύγχρονη πλατφόρμα εκπαίδευσης η οποία θα χρησιμοποιείται και για την πιστοποίηση και την επαναπιστοποίησή σας. Το κόστος το οποίο είχαμε υπολογίσει για τις νέες υπηρεσίες έχει ξεπεραστεί κατά πολύ από τις εκτιμήσεις μας, είναι πάνω από 1,5 εκατ.”.

Ο κ. Τσαλής, περιέγραψε τους τρόπους με τους οποίους τα ψηφιακά εργαλεία διευκολύνουν τις συναλλαγές:

“Δημιουργήσαμε έναν νέο δίαυλο επικοινωνίας με ψηφιακές εφαρμογές όπως το INTEΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Agent App και το INTEΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Wallet που μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν ακόμη και από ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τη νέα τεχνολογία. Στόχος ήταν οι συνεργάτες και οι πελάτες να έχουν την ίδια ποιότητα και εγκυρότητα συναλλαγών από όπου κι αν βρίσκονται. Αυτόματα λοιπόν, μέσω του e-banking όλων των τραπεζών τόσο oι συνεργάτες όσο και οι πελάτες μπορούν να εξοφλήσουν και να κάνουν όλες τους τις συναλλαγές. Παρέχουμε συνεπώς λύσεις έτσι ώστε οι συνεργάτες να λαμβάνετε άμεσα τα χρήματα για όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά σας. Αυτό μας κάνει πιο αποδοτικούς και μας δίνει έξτρα χρόνο έτσι ώστε να μπορούμε να λύνουμε μαζί τα προβλήματα της καθημερινότητας που σας απασχολούν.

Το 91% του κόστους συναλλαγών το 2023 έχει εισπραχθεί αυτόματα είτε μέσω από το e-banking των τραπεζών είτε μέσω του POS που παρείχαμε στους συνεργάτες χωρίς έξτρα χρέωση. Τώρα είμαστε σε θέση να παρέχουμε ένα ασύρματο POS ώστε να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να κάνετε την είσπραξη και σε λίγο καιρό θα μπορούμε να κάνουμε ακριβώς αυτό μέσα από μια εφαρμογή την οποία θα πρέπει να εγκαταστήσετε στο κινητό ή το tablet σας. Επιπλέον από 1-1-2024 είμαστε σε θέση να διαβιβάσουμε live το σύνολο των ασφαλιστικών συμβολαίων στις φορολογικές Αρχές με εγκυρότητα, έχοντας ήδη διαβιβάσει πάνω από 2,8 εκατ. παραστατικά ασφαλιστήριων συμβολαίων.

Στον τρόπο με τον οποίο τα ψηφιακά εργαλεία βοηθούν στην επίτευξη των στόχων αναφέρθηκε ο κ. Ντοκούτσης.

Το 2023 συνεχίσαμε να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας, προσφέροντας μια διαφορετική εμπειρία τόσο στην επικοινωνία όσο και στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, μέσω του Αssist4You. Ειδικότερα, ο ασφαλισμένος μπορεί να ενεργοποιήσει μέσω app την οδική βοήθεια ή τη φροντίδα ατυχήματος και να ενημερώνεται διαρκώς. Έτσι αποφεύγει το ενδεχόμενο αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο όπου καθημερινά δεχόμαστε χιλιάδες κλήσεις σε ώρες αιχμής, καθυστερήσεων και εκνευρισμού.

Ο πελάτης είναι διαρκώς ενημερωμένος και το σημαντικότερο, έχει γνώση της τοποθεσίας. Πλέον με τις νέες υπηρεσίες ελέγχονται οι συνθήκες του ατυχήματος, ανοίγεται ο φάκελος άμεσα και όλα γίνονται ταχύτατα. Το Assist4You σήμερα παρέχει σε 15.000 ασφαλισμένους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές μας υπηρεσίες. Μέσω της ψηφιοποίησης αναβαθμίζεται η ποιότητα των υπηρεσιών μας και η εμπειρία του ασφαλισμένου καλυτερεύει σημαντικά.

Mιλώντας για το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει το Αssist4You o κ. Κεφαλάς, ανέφερε: To Αssist4you είναι ένα ψηφιακό εργαλείο μέσω του οποίου μπορούν οι συνεργάτες να διευρύνουν τις υπηρεσίες τους. Η εφαρμογή προσφέρει περαιτέρω υπηρεσίες, χρήσιμες για τον πελάτη, όπως πχ μπορεί άμεσα να κλείσει ραντεβού με πραγματογνώμονα, να εκδώσει πράσινη κάρτα για να ταξιδέψει στο εξωτερικό, ενώ έχει πρόσβαση και σε χάρτες ώστε να χρησιμοποιεί την εμπειρία μας για τις κλήσεις οδικής βοήθειας και για ατυχήματα που έχουν γίνει σε όλη την Ελλάδα, καθώς και για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, σημεία φόρτισης EV κ.α. Επίσης πολύ σημαντικό είναι το ηλεκτρονικό πορτοφόλι των πελατών, όπου ο πελάτης μπορεί να καταχωρήσει τα συμβόλαιά του και να λάβει χρήσιμες πληροφορίες, όποτε τις χρειάζεται. Το πιο σημαντικό είναι οι συνεργάτες να επικοινωνήσουν το πόσο σημαντικό είναι η χρήση εργαλείων όπως το Assist4You, προκειμένου να κατανοήσουν τις δυνατότητες που τους παρέχονται.

Κύριος στόχος είναι να διευκολύνουμε τους συνεργάτες μας. Έτσι δημιουργήσαμε εφαρμογές που παρέχουν πολλές δυνατότητες, όπως πχ να έχει ο συνεργάτης την ηλεκτρονική υπογραφή του πελάτη, ή την ανανέωση ειδοποιητηρίων με προσωποποιημένη τιμολόγηση, τη συνολική τιμολόγηση πυρός. Μέσω του Agent που χρησιμοποιούν πάνω από 1.500 συνεργάτες μπορείτε να δώσετε άμεσα, από παντού, έγκυρη προσωποιημένη τιμή, είσπραξη ειδοποιητηρίων ακόμη κι αν βρίσκεστε εκτός γραφείου, εισαγωγή εγγράφων ηλεκτρονικά. Μέσω Wallet μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τον κωδικό συνεργασίας με την Ιντερσαλόνικα, την πύλη εισόδου για την πλατφόρμα εκπαίδευσης κλπ. Το Agent συνεπώς είναι μια εφαρμογή που χρησιμοποιούν οι συνεργάτες με στόχο να διευκολύνεται η ζωή όλων μας και να εκτελούνται οι εργασίες γρηγορότερα.

Σχετικά με τη χρήση της ΑΙ ο κ. Ντοκούτσης ανέφερε:

Το μέλλον έρχεται στην Οδική Βοήθεια μέσω της ΑΙ. Το 2024 εντάσσουμε στην Οδική Βοήθεια και τη Φροντίδα Aτυχήματος τη διαχείριση με τη συνδρομή της ΑΙ. Στόχος μας είναι να δίνουμε τη δυνατότητα στον διαβιβαστή να λαμβάνει ταχύτερες και ορθότερες αποφάσεις στην εξυπηρέτηση.

Θα ακολουθήσει ρεπορτάζ του I.W. με τα όσα ειπώθηκαν στο 2ο πάνελ.

Κ. Γιαννιώτης, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Το παίρνουμε προσωπικά

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Στο 85% το ποσοστό επιτυχίας για τους συμμετέχοντες στα σεμινάρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν οι συμμετέχοντες στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με εξαιρετικά αποτελέσματα στις εξετάσεις

O Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ δίπλα στους ασφαλισμένους του στη Ρόδο

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με συνέπεια και αφοσίωση στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του, ανταποκρίθηκε άμεσα και ουσιαστικά

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για 3η συνεχή χρονιά

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ έλαβε για τρίτη συνεχή χρονιά την πιστοποίηση Great Place to Work®, μία διάκριση που αναδεικνύει τις διαρκείς προσπάθειές του

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Το 8ο Συνέδριο Sustainable Finance της ΕΙΟΡΑ, στις 13 Μαρτίου 2025

Στις 13 Μαρτίου 2025 το 8ο Συνέδριό της αφιερωμένο στα θέματα της βιώσιμης χρηματοδότησης (Sustainable Finance) με αντικείμενο

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024