back to top
25.8 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Τα insuretech προϊόντα επανακαθορίζουν τις σχέσεις ασφαλιστικών – πελατών

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Οι νεοφυείς εταιρίες υψηλής τεχνολογίας του ασφαλιστικού κλάδου (insurtech start-ups) θα βελτιώσουν την λειτουργία της ασφαλιστικής βιομηχανίας, σύμφωνα με νέα έρευνα της PwC.

- Advertisement -

Η PwC ισχυρίζεται ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες αναβαθμίζονται χάρη στην εισροή νέων τεχνολογιών (με “αγωγό” τις start-ups) και δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο πώς τα νέα τεχνολογικό-ασφαλιστικά προϊόντα (insuretech products) μπορούν να επανακαθορίσουν το πλέγμα των σχέσεων μεταξύ πελάτη και εταιρείας.

H έρευνα που βασίζεται σε ευρήματα από πάνω από 1.300 νεοφυείς εταιρείες διεθνώς, υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι το 75% των επαγγελματιών ασφαλιστών πιστεύουν ότι οι μεγαλύτερες αλλαγές στον κλάδο θα επέλθουν από τη δημιουργία νέων προϊόντων που θα ικανοποιούν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών. Οι “εδραιωμένες” ασφαλιστικές εταιρίες θεωρούν τα προϊόντα αυτά ως ευκαιρία για βελτίωση της αλληλεπίδρασής τους με τους πελάτες.

- Advertisement -

Επιταχυντές όπως το  Startupbootcamp InsureTech στοχεύουν να δείξουν πώς οι παραδοσιακές δυνάμεις του ασφαλιστικού κλάδου και οι νεοφυείς εταιρείες μπορούν να συνεργαστούν για να αξιοποιήσουν οι μεν τα ταλέντα των δε και να “γεφυρώσουν” τις διαφορές τους αναφορικά με τις προτεραιότητες και τις προσεγγίσεις τους.

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα της PwC, η πλειονότητα των νέων “παικτών” της ασφαλιστικής αγοράς θεωρούν εαυτούς θετική επίδραση (enablers) και όχι παράγοντα διαταραχής (disruptors) που επιδιώκει να αντικαταστήσει τις υφιστάμενες εταιρείες του κλάδου.  Σημαντικός αριθμός insurtech εταιρειών εξάλλου, έχει επικεντρωθεί στο πώς να βοηθήσει τις ασφαλιστικές να μειώσουν τα κόστη τους και να βελτιώσουν την αποδοτικότητά τους μέσω της χρήσης καινοτόμων εργαλείων ανάλυσης στοιχείων και του εξορθολογισμού των υποστηρικτικών εργασιών (back office).

“Εάν οι νεοφυείς εταιρείες insurtech και οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί όμιλοι μπορούν να συνεργαστούν αρμονικά για να δημιουργήσουν νέα προϊόντα μειώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά κόστη και μετακυλίοντας μέρος του οφέλους στον πελάτη, αυτό δεν είναι απλά ένα έναυσμα για αύξηση της κερδοφορίας, αλλά μια πραγματική εταιρεία για τις ασφαλιστικές να “χτίσουν” και να διατηρήσουν στέρεες σχέσεις με τους πελάτες τους”, σημειώνει το στέλεχος της  PwC  Jonathan Howe. “Αυτό εξελίσσεται σε μια θαυμάσια ευκαιρία για την ασφαλιστική βιομηχανία ώστε να βελτιώσει την όχι και τόσο καλή της φήμη, συνεχίζοντας παράλληλα να αντιμετωπίζει μερικά από τα μεγαλύτερα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας. Ο ρόλος του ασφαλιστικού κλάδου είναι πλέον εν πολλοίς να βοηθά τους πελάτες να προλάβουν τυχόν απώλειες ή καταστροφές και όχι απλώς να τους αποζημιώνει “κατόπιν εορτής”. Αγκαλιάζοντας νέες τεχνολογίες και νέους τρόπους σκέψης, η ασφαλιστική βιομηχανία μπορεί να επιβεβαιώσει τον ρόλο του αξιόπιστου εταίρου όσο για ιδιώτες πελάτες όσο και για επιχειρήσεις…”

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Τα βασικά μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς. Mερίδιο αγοράς, loss ratio, ενεργητικό, Φερεγγυότητα

Τo 2024 δεν παρατηρήθηκαν αξιόλογες μεταβολές στη διάρθρωση της ελληνικής αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης, με 34 ασφαλιστικές επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξαιρούνται της ασφάλισης για δύο έτη

Η εξαίρεση από την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών για τις επιχειρήσεις δύναται να γίνει και μόνιμη!

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Νόμος 5162/24: τι ισχύει για την υποχρεωτικότητα κάλυψης των ΙΧ οχημάτων και των οχημάτων επαγγελματικής χρήσης

Σύμφωνα με τον Νόμο 5162/2024, από 1/6/25 καθίσταται υποχρεωτική η  ασφάλιση επιχειρήσεων και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών. 

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Απεργία στα ΜΜΕ

Σε απεργία στις 5 και στις 12 Ιουνίου προχωρούν οι δημοσιογράφοι μετά την πρόσκληση των ενώσεών τους.

Ποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξαιρούνται της ασφάλισης για δύο έτη

Η εξαίρεση από την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών για τις επιχειρήσεις δύναται να γίνει και μόνιμη!

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην ΕΡΤ για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Στο θέμα των ασφαλίστρων στα προγράμματα Υγείας που υφίσταται ακόμα ως πρόβλημα της αγοράς αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου

«Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα δύο ετήσια συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για το 2025, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη