back to top
30.2 C
Athens
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025

Στον ΔΑΑ εκδήλωση για τα δικαιώματα των επιβατών

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” στις 15 Ιουνίου 2018, με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα. Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται στο χώρο των Αναχωρήσεων (Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου – Χώρος Ελεύθερης πρόσβασης) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Οι επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να χρησιμοποιήσουν τις Ψηφιακές Εφαρμογές (Apps) που δημιούργησε το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή προς διευκόλυνση των επιβατών οι οποίες είναι οι εξής:

- Advertisement -

α. Το ‘ECC-Net: Travel’ app το οποίο παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες και ενημέρωση, σε 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης καθώς επίσης και στα Νορβηγικά και Ισλανδικά, για τα δικαιώματά τους σχετικά με τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή υπάρχουν στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr . Οι καταναλωτές μπορούν να βρούν την εφαρμογή και να την ‘κατεβάσουν’ στο Google play store.

β. Η ειδική εφαρμογή σε μορφή ιστοσελίδας με τίτλο ‘Έλεγξε τα αεροπορικά δικαιώματά σου’, η οποία παρέχει στους επιβάτες αεροπορικών μεταφορών άμεσες απαντήσεις για τα δικαιώματά τους σχετικά με το δικό τους ταξίδι και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Νορβηγίας και πλεόν διατίθεται και στα ελληνικά στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr ή απευθείας στην διεύθυνση https://app.forbrukerradet.no/flyrett/el/.

- Advertisement -

Επίσης, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα), οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, με απλές διαδικασίες και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Σχετικό πληροφοριακό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή μπορεί να βρει κανείς στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr .

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ντάνιελ: Ολοκληρώθηκε η προκαταβολή κρατικής αρωγής, ξεκινά η τελική επιχορήγηση

Η συνολική επιχορήγηση ανέρχεται στο 70% της κατά περίπτωση εκτιμώμενης ζημιάς

Αποζημιώσεις 12 εκατ. ευρώ για πλημμυρισμένα χωράφια – Όμως το ερώτημα παραμένει: Πού είναι η ιδιωτική ασφάλιση;

Το μοντέλο των κρατικών αποζημιώσεων, όσο αναγκαίο κι αν είναι, δεν μπορεί να αποτελεί τον μοναδικό μηχανισμό στήριξης

Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Το σχέδιο αποκατάστασης μετά τις πυρκαγιές

Ποια η διαδικασία καταγραφής ζημιών και αποζημίωσης των πυρόπληκτων

Κατσαφάδος: Έρχεται νομοσχέδιο για απλοποίηση-ψηφιοποίηση διαδικασιών ύστερα από καταστροφές

Ο υφυπουργός επισήμανε δυσκολίες σε σχέση με την προσκόμιση εγγράφων, το ιδιοκτησιακό καθεστώς και περιπτώσεις κτισμάτων σε δασικές εκτάσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Στη μαύρη αγορά πωλούνται τα προσωπικά δεδομένα, οι χάκερς ζητούν εκατομμύρια λίτρα

Κάθε ψηφιακή συσκευή αποτελεί πιθανό σημείο εισόδου. Πολλές συσκευές στερούνται ισχυρής ασφάλειας αυξάνοντας τον κίνδυνο ...

Ασφάλιση Ζωής: Η προστασία που δεν πρέπει να αγνοούμε

ΤΑ στελέχη της FeelSafe Insurance σημειώνουν την αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτες και διαφανείς ασφαλιστικές λύσεις, που συνδυάζουν προστασία και αποταμίευση

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για το Πόθεν Έσχες – Αυτόματη άντληση στοιχείων από 118 τράπεζες και οργανισμούς

Βήμα που ενισχύει τη διαφάνεια και ταυτόχρονα διευκολύνει τη διαδικασία, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της ψηφιακής διακυβέρνησης