back to top
22.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Σπεύστε να προλάβετε τη χαρτογράφηση!

Τα περιθώρια στενεύουν στην ασφαλιστική αγορά. Και οι λόγοι είναι γνωστοί (νομοθεσία, εποπτεία Solvency). Οι εταιρείες παύουν οριστικά να έχουν οποιοδήποτε άλλοθι και πλέον (θα) αντιμετωπίζονται επί ίσοις όροις για όλα και σε όλα. Οι δυνατότητές τους να αναπτυχθούν μεγάλες. Το ίδιο και οι υποχρεώσεις τους. Τι μέλλει γενέσθαι;

Ο νέος στίβος θα είναι εξουθενωτικός και αυτό είναι γνωστό. Ιδιαίτερα για τους αδύναμους, οι οποίοι οφείλουν να ξανασκεφτούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τι θα κάνουν. Οι ασφαλιστές καλούνται σήμερα να δουν το μέλλον τους ξεκάθαρα και χωρίς ιδεοληψίες.

- Advertisement -

Ποιος αντέχει, ποιος επιβιώνει, ποιος αναπτύσσεται και με ποιον τρόπο. Ερωτήματα απλά, που μέσα από τις απαντήσεις τους θα χαραχθούν πορείες. Υπάρχουν ορισμένοι που σήμερα οραματίζονται με την εφαρμογή της Solvency ότι θα ανοιχτούν σε νέα λημέρια και αγορές. Υπάρχουν κάποιοι άλλοι που διαβλέπουν πως η Ελλάδα θα γίνει το κέντρο των βαλκανικών, και ευρύτερων ακόμα, εργασιών τους.

Υπάρχουν όμως και κάποιοι που δεν έχουν σκεφτεί ακόμα τι θέλουν και τι θα κάνουν. Αυτές οι περιπτώσεις, μικρές και μεγάλες, είναι θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται. Αυτές είναι οι περιπτώσεις που θα πρέπει σήμερα να συμπράξουν, να συστεγαστούν, να συνεταιριστούν και γενικά να ενταχθούν σε σύνολο μεγάλο. Έτσι και αυτοί θα προχωρήσουν και νέες μεγάλες μονάδες θα δημιουργηθούν. Δεν είναι απλό. Όμως μπορεί να γίνει. Ο χάρτης της ασφαλιστικής αγοράς αλλάζει. Όποιοι σπεύσουν να δημιουργήσουν τα νέα «κράτη» θα ενταχθούν στη χαρτογράφηση. Οι ψευδαισθήσεις τελειώνουν.
[starbox]

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η ασφάλιση είναι για κάθε πολίτη. Μύθος ή αλήθεια;

Το Panormos Cluster αναδεικνύει ότι υπάρχουν λύσεις για κάθε προϋπολογισμό, με ασφάλιστρα που προσαρμόζονται στις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί