back to top
11.9 C
Athens
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025

Σκόρδα Βρυξελλών και φθηνότερες αποζημιώσεις

Η γραφειοκρατία των θεσμών δεν έχει ταίρι και, παρά τα μεγάλα δεσμευμένα κεφάλαια των ασφαλιστικών, έρχονται νέες απαγορεύσεις και αγκυλώσεις, που θα αποσύρουν νέα κεφάλαια από τις αγορές, ώστε να μη χρειαστούν «σωσίβιο» αν χρεοκοπήσουν. 

Με άλλα λόγια, θα χρεοκοπήσουν μόνες τους οι εταιρείες, μαζεύοντας τα μασούρια για τον κουμπαρά δίπλα τους, τον οποίο όμως απαγορεύεται να ακουμπήσουν. Έτσι ώστε, αν τα «τινάξουν», με αυτήν την τακτική, να μη χρειαστεί να πληρώσει άλλος την «κηδεία». Θα έχουν από μόνες τους φυλάξει τα λεφτά στο στρώμα, μαζί με τα σκόρδα… 

- Advertisement -

Στη Βρετανία, πάντως, κάνουν το αντίθετο και μειώνουν τα δεσμευμένα κεφάλαια. Τώρα, θα την πατήσουν όπως η Τρας; Δεν ξέρω να σας πω… 

Για να βγάλουν κέρδη με το αυξημένο κόστος του χρήματος οι εταιρείες θα περάσουν τις αυξήσεις στον καταναλωτή. Να είναι καλά στις Βρυξέλλες που το σκέφτηκαν… 

- Advertisement -

Στο μεταξύ, το 2021, το μέσο ασφάλιστρο στο ΙΧ ήταν πάνω από 155-160 ευρώ ετησίως, σύμφωνα με τις πλατφόρμες. Αυτές που δίνουν τα φθηνά βασικά συμβόλαια. Το 2022, ήταν τουλάχιστον άλλα 10 ευρώ πάνω, κι αυτό είναι φθηνό στην πραγματικότητα. Θα πείτε, «έχει και πιο φθηνό». Θα σας πω ότι έχει και πολύ πιο ακριβό, πάνω από 350 ευρώ, και δεν μιλάμε καν για μικτή ασφάλιση. 

Επίσης, αν ο άλλος έχει να πληρώσει και σήμα και φόρους, δυσκολεύεται να κάνει ένα ετήσιο συμβόλαιο και με τρίμηνα συμβόλαια, πληρώνει ετησίως μεγαλύτερα ποσά. Το 2022 η αύξηση έφθασε έως 18%. 

Το άλλο που πρέπει να πούμε έχει να κάνει με τις ζημιές. Περισσότερες μεν πέρυσι, αλλά το κόστος ήταν 2% χαμηλότερα, σωστά; Όμως το νούμερο στις αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν το 2022 είναι 28% μικρότερο από το εννεάμηνο του 2021. 

Ακριβή βενζίνη, άρα λιγότερη κυκλοφορία και πιθανότητες ατυχήματος, μικρότερες ταχύτητες επίσης, ίσον μεγάλη μείωση στα σοβαρά ατυχήματα και τις αποζημιώσεις. Να τα λέμε κι αυτά…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφάλιση μεταφερόμενων εμπορευμάτων: +13,2% το πλήθος συμβολαίων, -17% τα ασφαλισμένα κεφάλαια το 2024

Πληρώθηκαν αποζημιώσεις ύψους 462.000 ευρώ και σημειώθηκαν 626 ζημιές εντός του 2024 – Κυρίαρχα τα δίκτυα και οι πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας

Byron: Σύσκεψη για επιτάχυνση των διαδικασιών αποζημίωσης και αποκατάστασης

«Η προτεραιότητά μας είναι η ταχεία και δίκαιη αποζημίωση των πολιτών και των επιχειρήσεων που επλήγησαν» δήλωσε ο Υφυπουργός Κ. Κατσαφάδος

Swiss Re: Αυτό που θα κάνει τη διαφορά στις ασφαλιστικές

Σημαντικός παράγοντας αλλαγών η γήρανση του πληθυσμού - Οι επενδύσεις σε ΤΝ συνεχίζονται, χωρίς ακόμη απτά αποτελέσματα

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου

Γιατί είναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές περιουσίας – Τι άλλαξε

Μπορεί η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο να αυξήθηκε μόνο 3% το 2024, το άκρως αντίθετο συνέβη ωστόσο με τις αποζημιώσεις

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB