back to top
18.1 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Σκληρές αναμετρήσεις Δικτύων

Της Ελενας Ερμείδου

Την μερίδα του λέοντος έφαγαν τα τραπεζικά δίκτυα στις πωλήσεις των ατομικών ασφαλιστήριων ζωής και υγείας.  Από το 30% πέρυσι στο 45% το 2020. Το bancassurance εκτινάχθηκε, τα δίκτυα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης αποκλειστικής συνεργασίας συρρικνώθηκαν.

- Advertisement -

Τι έγινε και εκτοπίστηκε αυτό τα ποσοστό, καθόλου ευκαταφρόνητο; Πάει για να τα κρατήσει τα μερίδια αυτά το bancasssurance, διόλου δύσκολο έτσι όπως τρέχουν τα ποσοστά σε ένα χρόνο να έχει κάνει άλματα.

Μήπως τα μέτρα κατά του κορωνοϊού οδήγησαν τον κόσμο στις τράπεζες και τα γκισέ πωλούσαν ασταμάτητα; Αυξήθηκαν και οι χορηγήσεις δανείων. Μήπως οι τράπεζες είχαν έτοιμες τις ψηφιακές πλατφόρμες και τις πρόβαλλαν καλύτερα;

- Advertisement -

Αν η εκτόξευση ήταν λόγω των μέτρων, τότε μπορεί να δούμε τα δύο αυτά δίκτυα διανομής να έρχονται σώμα με σώμα. Αν, όχι όμως κάτι έγινε άλλο που βρήκε την αγορά ασφαλιστικής διαμεσολάβησης απροετοίμαστη.

Λίγο καλύτερη είναι η εικόνα στις πωλήσεις των ομαδικών ασφαλιστήριων ζωής, αλλά και εκεί δεν παύει να υπάρχουν μετατοπίσεις μεριδίων. Τα αποκλειστικά δίκτυα έχασαν πέντε μονάδες. Επίσης και τα μη αποκλειστικά δίκτυα μία σχεδόν ποσοστιαία μονάδα. 3% πήραν οι ψηφιακές πλατφόρμες ενώ ήταν ανύπαρκτες πέρυσι. 11% από 8,5% τα τηλεφωνικά κέντρα, φαίνεται θα πήραν φωτιά. Κάπου εκεί μοιράστηκαν τα ποσοστά και οι πωλήσεις των συμβολαίων. Όσο πατάει η γάτα ένα χιλιοστό πάτημα, ανέβηκε σε σχέση με το 2019 το bancassurance.

Η αλήθεια είναι ότι στις τράπεζες ο μύλος έπιανε και άλεθε ότι έμπαινε. Δεν υπήρχε πελάτης, ούτε μία φορά που να μην το αφήσουν χωρίς ενημέρωση για τα ασφαλιστικά προϊόντα που θα μπορούσε να έχει. Και αν παρατηρήσουμε στις ατομικές ασφαλίσεις ανέβηκε το ποσοστό του bancassurance. Έναν – έναν έπιαναν. Να παρατηρήσω κάτι σοβαρό, πωλούσαν ναι, αλλά χωρίς ανάλυση αναγκών.

Ένα άλλο ερώτημα είναι πόσοι θα τα είχαν ανάγκη τα συγκεκριμένα προϊόντα και πόσοι θα τα κρατήσουν και τον επόμενο χρόνο ;

Χρειάζεται δουλειά. Το έγραψε η στήλη και σε προγενέστερα δημοσιεύματα.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

Μεγάλη μείωση νέων εργασιών ζωής το α΄ εξάμηνο 2025

Το δισεπίλυτο πρόβλημα στις σχέσεις των ιδιωτικών κλινικών με τις ασφαλιστικές και το κράτος οδήγησε σε σημαντική μείωση νέων εργασιών

Στο -1% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής το εξάμηνο, με άνοδο στα ομαδικά

Η συνολική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας ήταν 762,4 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο και 1,61 δισ. ευρώ το α΄ εξάμηνο

Η μεγάλη πρόκληση: Να πείσουμε τους νέους να νοιαστούν για τη σύνταξή τους!

Η σύνταξη δεν είναι απλά ένα μακρινό ποσό που θα πάρουμε στα γεράματά μας, αλλά μια επένδυση ζωής, που ξεκινά με μικρά βήματα σήμερα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε εγρήγορση οι ασφαλιστικές εταιρείες για την καταπολέμηση της απάτης

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, εξειδικευμένα συστήματα ανάλυσης δεδομένων και μηχανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών

Αθέμιτες πρακτικές στην ασφάλιση: Προσοχή στα «δώρα» που παραπλανούν τον καταναλωτή

Η εμπιστοσύνη στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης προϋποθέτει διαφάνεια και επαγγελματική δεοντολογία

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Business Interruption: Η ασπίδα συνέχειας που λείπει από την ελληνική επιχείρηση

Μια κάλυψη που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπλήρωμα, αλλά ως βασική προϋπόθεση βιωσιμότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις

Νέο προϊόν ασφάλισης που θα εντυπωσιάσει, σύντομα στις οθόνες σας

Το διαδικτυακό προϊόν θα απευθύνεται σε ΜμΕ που το έχουν ανάγκη και μέχρι τώρα δυσκολεύονται πολύ να πάρουν καλύψεις

Η Interlife διαθέτει δωρεάν 91.143 ίδιες μετοχές

Με κύριο στόχο την επιβράβευση των στελεχών για τη συνεισφορά τους στην αξιοσημείωτη απόδοση της εταιρείας τα τελευταία οικονομικά έτη