back to top
34.8 C
Athens
Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Συνέντευξη του Π. Κούβαλη Motor Underwriting Manager, Interamerican στο IW

Εξαιρετική χρονιά ήταν το 2016 για την Interamerican για τον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτου. Τα αναβαθμισμένα προγράμματά της προσφέρουν μια ευρεία γκάμα καλύψεων, δίνοντας έμφαση σε μια «δίκαιη τιμολόγηση». Ξεχωριστή αξία δίνει στον πελάτη και η κάλυψη οδικής βοήθειας. Η εταιρεία διακρίνεται τόσο για την πολυκαναλική διανομή της (Agency, Πρακτορειακό Δίκτυο, Independent Financial Advisors και Anytime) όσο και για την έμφαση που δίνει στην ανάπτυξη και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, που οδηγούν, μέσω της ψηφιοποίησης, στην ενίσχυση της δυναμικής των συνεργατών και στην καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

Συνέντευξη του Πάνου Κούβαλη, Motor Underwriting Manager, Interamerican P&C SA στην Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

-Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

Το 2016 ήταν για την Interamerican μια εξαιρετική χρονιά για τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων αυξήθηκε περίπου 10%, ξεπερνώντας στο τέλος του χρόνου τα 560.000 οχήματα και είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε σε συνθήκες οργανικής κερδοφορίας, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για τη μελλοντική βιωσιμότητα του χαρτοφυλακίου.

- Advertisement -

Σχετικά με τις προσφερόμενες καλύψεις και προϊόντα, η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει μια σειρά από επιλογές που καλύπτουν το σύνολο των αναγκών των πελατών της. Πιο αναλυτικά, τα αναβαθμισμένα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου “Basic, Classic, Extra, Total”, τα οποία εκτείνονται από την απλή αλλά τόσο σημαντική κάλυψη της αστικής ευθύνης έως και την πλήρη κάλυψη του οχήματος από κάθε κίνδυνο, προσφέρουν μια ευρεία γκάμα καλύψεων, δίνοντας έμφαση σε μια «δίκαιη τιμολόγηση», που λαμβάνει υπόψη μια σειρά από παράγοντες που αφορούν τόσο τον οδηγό όσο και το αυτοκίνητο.
Η εταιρεία στη διάρκεια του 2016 έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της οδικής βοήθειας, μιας κάλυψης με ιδιαίτερη αξία για τον πελάτη ακριβώς τη στιγμή που χρειάζεται βοήθεια, δηλαδή τη στιγμή του ατυχήματος ή της βλάβης. Αποτελεί ιδιαίτερη επιτυχία για την εταιρεία το γεγονός ότι το 90% των ασφαλισμένων οχημάτων φέρει την κάλυψη και έχει πρόσβαση στις μοναδικές υπηρεσίες της εταιρείας οδικής βοήθειας.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η εταιρεία διακρίνεται τόσο για την πολυκαναλική διανομή της (Agency, Πρακτορειακό Δίκτυο, Independent Financial Advisors και Anytime) όσο και για την έμφαση που δίνει στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών, που οδηγούν, μέσω της ψηφιοποίησης, στην ενίσχυση της δυναμικής των συνεργατών και στην καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη. Ιδιαίτερα για το 2016, η επένδυση της εταιρείας μέσω του προγράμματος “Genesis” στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου Agency οδήγησε σε σημαντική αύξηση, κατά 26%, των νέων εργασιών του δικτύου, κάτι που σε συνδυασμό με την αύξηση των εργασιών των πρακτορειακού δικτύου κατά 10% επιβεβαιώνει την έμφαση και την προτεραιότητα που δίνει η εταιρεία στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Σχετικά με τρόπους πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων, η εταιρεία δίνει όλες τις δυνατές επιλογές στον τελικό πελάτη για εξόφληση του συμβολαίου, όπως χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, μετρητά, δόσεις κ.λπ.

Μια ιδιαίτερη στιγμή για την Interamerican μέσα στο 2016 ήταν η έναρξη της νέας γενιάς προϊόντων “Buy the mile”. Με τα προϊόντα “Buy the mile” προσφέρεται ασφάλιση αυτοκινήτου με βάση τα χιλιόμετρα, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους κάνουν λίγα χιλιόμετρα να πληρώνουν σημαντικά χαμηλότερα ασφάλιστρα. Πρακτικά, πρόκειται για το πρώτο προϊόν ασφάλισης οχημάτων βασισμένο στην τηλεματική, το οποίο είναι στην κατεύθυνση του «πόσο οδηγεί» κάποιος πελάτης. Μέσα στο 2017, αναμένεται να ακολουθήσει μια αντίστοιχη σειρά προϊόντων στην κατεύθυνση του «πώς οδηγεί» κάποιος πελάτης.

-Είναι σημαντικό για τον πελάτη να αισθάνεται ότι βελτιώνεται η εμπειρία του σε σχέση με την ασφαλιστική εταιρεία που τον καλύπτει. Έχουν γίνει κάποια βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση;

Η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από την καινοτομία, και η εταιρεία ήταν το 2016, και θέλει να παραμείνει, ενεργή τόσο στην αναζήτηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών όσο και στην υποστήριξη των δικτύων διανομής με τεχνολογίες αιχμής που δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προστιθέμενη αξία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υπεύθυνη φροντίδα για το παιδί με το πρόγραμμα υγείας Bewell της Interamerican

Η INTERAMERICAN, με γνώμονα τη φροντίδα και την ασφάλεια των παιδιών, αναδεικνύει το πρόγραμμα υγείας για τα παιδιά, που αποτελεί κομμάτι

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

16 δισεκατομμύρια κωδικοί από Apple, Google & Facebook εκτέθηκαν στο διαδίκτυο

Μια από τις μεγαλύτερες διαρροές δεδομένων όλων των εποχών φαίνεται πως σημειώθηκε τις τελευταίες ημέρες, με ειδικούς στην κυβερνοασφάλεια

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με αίσθημα ευθύνης, προσαρμόστηκε πλήρως στις νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας για την υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του COSMOTE Insurance το 2024

Τις τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς καταγράφει το COSMOTE Insurance, αναλύοντας τις επιλογές χιλιάδων πελατών του που επέλεξαν ασφάλιση αυτοκινήτου

Ξεκινά η μεγάλη διασταύρωση για ανασφάλιστα Ι.Χ.

Από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου, πρόκειται να ξεκινήσει η πρώτη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΤτΕ: Οι επιτυχόντες των εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών στην Αθήνα

Πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων για τη δραστηριότητα διανομής (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων

Στα €865,4 εκατ. η ασφαλισμένη αξία των ακινήτων από τα ακραία φαινόμενα του Μαρτίου-Απριλίου

Ενημέρωση για εκτίμηση αποζημιώσεων από τις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις. Ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (βροχοπτώσεις) στην Ελλάδα από

Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία

Με αυτοπεποίθηση και το βλέμμα στο μέλλον πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ετήσια Εκδήλωση Προσωπικού της Generali Hellas

Δωρεάν η συμμετοχή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στο 18th Insurance Conference

Στο 18th Insurance Conference, με κεντρικό θέμα «Η Ασφαλιστική Αγορά σε Μετάβαση», κορυφαίοι ομιλητές θα αναδείξουν

Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

H Groupama Ασφαλιστική δίνει, κι αυτό το καλοκαίρι, δυναμικό “παρών” στις παραλίες με τα Groupama Safety Boxes, προσφέροντας στους λουόμενους την πιο έξυπνη