back to top
14.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Συνέντευξη του Π. Κούβαλη Motor Underwriting Manager, Interamerican στο IW

Εξαιρετική χρονιά ήταν το 2016 για την Interamerican για τον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτου. Τα αναβαθμισμένα προγράμματά της προσφέρουν μια ευρεία γκάμα καλύψεων, δίνοντας έμφαση σε μια «δίκαιη τιμολόγηση». Ξεχωριστή αξία δίνει στον πελάτη και η κάλυψη οδικής βοήθειας. Η εταιρεία διακρίνεται τόσο για την πολυκαναλική διανομή της (Agency, Πρακτορειακό Δίκτυο, Independent Financial Advisors και Anytime) όσο και για την έμφαση που δίνει στην ανάπτυξη και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, που οδηγούν, μέσω της ψηφιοποίησης, στην ενίσχυση της δυναμικής των συνεργατών και στην καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

Συνέντευξη του Πάνου Κούβαλη, Motor Underwriting Manager, Interamerican P&C SA στην Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

-Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

Το 2016 ήταν για την Interamerican μια εξαιρετική χρονιά για τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων αυξήθηκε περίπου 10%, ξεπερνώντας στο τέλος του χρόνου τα 560.000 οχήματα και είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε σε συνθήκες οργανικής κερδοφορίας, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για τη μελλοντική βιωσιμότητα του χαρτοφυλακίου.

- Advertisement -

Σχετικά με τις προσφερόμενες καλύψεις και προϊόντα, η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει μια σειρά από επιλογές που καλύπτουν το σύνολο των αναγκών των πελατών της. Πιο αναλυτικά, τα αναβαθμισμένα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου “Basic, Classic, Extra, Total”, τα οποία εκτείνονται από την απλή αλλά τόσο σημαντική κάλυψη της αστικής ευθύνης έως και την πλήρη κάλυψη του οχήματος από κάθε κίνδυνο, προσφέρουν μια ευρεία γκάμα καλύψεων, δίνοντας έμφαση σε μια «δίκαιη τιμολόγηση», που λαμβάνει υπόψη μια σειρά από παράγοντες που αφορούν τόσο τον οδηγό όσο και το αυτοκίνητο.
Η εταιρεία στη διάρκεια του 2016 έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της οδικής βοήθειας, μιας κάλυψης με ιδιαίτερη αξία για τον πελάτη ακριβώς τη στιγμή που χρειάζεται βοήθεια, δηλαδή τη στιγμή του ατυχήματος ή της βλάβης. Αποτελεί ιδιαίτερη επιτυχία για την εταιρεία το γεγονός ότι το 90% των ασφαλισμένων οχημάτων φέρει την κάλυψη και έχει πρόσβαση στις μοναδικές υπηρεσίες της εταιρείας οδικής βοήθειας.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η εταιρεία διακρίνεται τόσο για την πολυκαναλική διανομή της (Agency, Πρακτορειακό Δίκτυο, Independent Financial Advisors και Anytime) όσο και για την έμφαση που δίνει στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών, που οδηγούν, μέσω της ψηφιοποίησης, στην ενίσχυση της δυναμικής των συνεργατών και στην καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη. Ιδιαίτερα για το 2016, η επένδυση της εταιρείας μέσω του προγράμματος “Genesis” στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου Agency οδήγησε σε σημαντική αύξηση, κατά 26%, των νέων εργασιών του δικτύου, κάτι που σε συνδυασμό με την αύξηση των εργασιών των πρακτορειακού δικτύου κατά 10% επιβεβαιώνει την έμφαση και την προτεραιότητα που δίνει η εταιρεία στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Σχετικά με τρόπους πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων, η εταιρεία δίνει όλες τις δυνατές επιλογές στον τελικό πελάτη για εξόφληση του συμβολαίου, όπως χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, μετρητά, δόσεις κ.λπ.

Μια ιδιαίτερη στιγμή για την Interamerican μέσα στο 2016 ήταν η έναρξη της νέας γενιάς προϊόντων “Buy the mile”. Με τα προϊόντα “Buy the mile” προσφέρεται ασφάλιση αυτοκινήτου με βάση τα χιλιόμετρα, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους κάνουν λίγα χιλιόμετρα να πληρώνουν σημαντικά χαμηλότερα ασφάλιστρα. Πρακτικά, πρόκειται για το πρώτο προϊόν ασφάλισης οχημάτων βασισμένο στην τηλεματική, το οποίο είναι στην κατεύθυνση του «πόσο οδηγεί» κάποιος πελάτης. Μέσα στο 2017, αναμένεται να ακολουθήσει μια αντίστοιχη σειρά προϊόντων στην κατεύθυνση του «πώς οδηγεί» κάποιος πελάτης.

-Είναι σημαντικό για τον πελάτη να αισθάνεται ότι βελτιώνεται η εμπειρία του σε σχέση με την ασφαλιστική εταιρεία που τον καλύπτει. Έχουν γίνει κάποια βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση;

Η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από την καινοτομία, και η εταιρεία ήταν το 2016, και θέλει να παραμείνει, ενεργή τόσο στην αναζήτηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών όσο και στην υποστήριξη των δικτύων διανομής με τεχνολογίες αιχμής που δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προστιθέμενη αξία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση

Νέα CCO στον Όμιλο Interamerican η Linda Nieuwenhuizen

Η Interamerican ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση την προαγωγή της Linda Nieuwenhuizen στη θέση της Chief Commercial Officer

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Τι είναι το Reverse Mentoring Program της Interamerican

Το Reverse Mentoring Program της Interamerican είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία