Υπαιτιότητα 70% του οδηγού ΙΧΦ αυτοκινήτου ο οποίος προτιθέμενος να εισέλθει σε πρατήριο καυσίμων στο αντίθετο ρεύμα, παραβιάζοντας διπλή διαχωριστική γραμμή, επιχείρησε αριστερό ελιγμό με αποτέλεσμα να παρεμβληθεί στην πορεία της αντιθέτως κινούμενης μοτοσικλέτας, (παράβαση άρθρων 12 παρ. 1, 16 παρ. 4, 19 παρ. 1 και 3 και 21 παρ. 1 ΚΟΚ).
Υπαιτιότητα 30% του εν μέθη οδηγού της μοτοσικλέτας (0,66 ml/l) ο οποίος κινούμενος με υπερβολική ταχύτητα (περί τα 100 χλμ/ώρα, δεν κατόρθωσε να ακινητοποιήσει τη μοτοσικλέτα που οδηγούσε στη μεσολαβούσα μεταξύ αυτού και του παρεμβληθέντος φορτηγού απόσταση ή να προβεί σε επιτυχή αποφευκτικό ελιγμό, καθόσον το φορτηγό κατά το ήμισυ είχε εισέλθει στον προαύλιο χώρο του ανωτέρω πρατηρίου καυσίμων (παράβαση άρθρων 20 παρ. 1 και 42 παρ. 1 ΚΟΚ.).
Κράνος Μοτοσικλετιστή – Έλλειψη
Απορριπτέα κρίθηκε η σχετική ένσταση συνυπαιτιότητας του οδηγού της μοτοσικλέτας για έλλειψη κράνους καθότι από την έκθεση νεκροψίας δεν προκύπτει με απόλυτη βεβαιότητα ότι η μοναδική αιτία του θανάτου ήταν οι κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
Ψυχική Οδύνη 210.000 ευρώ
Για τον Θάνατο 23χρονου κατά 30% συνυπαίτιου του ατυχήματος
επιμεριζόμενα :
Ανά 60.000 ευρώ σε καθένα από τους γονείς.
Ανά 30.000 ευρώ στον παππού και στις δύο γιαγιάδες.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Επιθεώρηση Συγκοινωνιακού Δικαίου – Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών ο Σόλων