back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Διαχείριση αιτιάσεων

Σεμινάριο διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών με θέμα «Διαχείριση αιτιάσεων», σύμφωνα με τις πράξεις 3/2013 και 122/2014 της εκτελεστικής επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016, 16:00-20:15, με εισηγήτρια τη δικηγόρο Κωνσταντίνα Λόντου, τ. διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο διαχείρισης των αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, είναι η ενημέρωση για το ποιες είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης και  ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

- Advertisement -

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιρειών Ε.Ε. και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών −είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου− αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου
  • τέλος, το σεμινάριο ενδιαφέρει και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στα δύο τελευταία σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016 με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence».

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016.

- Advertisement -

Θεματολογία σεμιναρίου:

  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί  ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 € για τα μη μέλη, ενώ για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα) το κόστος διαμορφώνονται σε 60 € για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 € για τις εταιρείες μη μέλη.

Ειδικά για τους συμμετέχοντες στα δύο πρόσφατα σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016, με θέμα: «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται στα 50 €.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Εκπαιδευτικό σεμινάριο Ασφαλίσεων Κατοικίας

Οι Ασφαλίσεις Κατοικίας γνωρίζουν ταχεία ανάπτυξη κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Στη σημαντική άνοδό τους συμβάλλουν η εύλογη αναγνώριση

H Groupama Ασφαλιστική φέρνει το πρόγραμμα “The Life Savers” στις οθόνες μας

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του προγράμματος "The Life Savers", διοργανώνει, με τη συμβολή του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), ένα διαδικτυακό σεμινάριο

Ένα πρόγραμμα που ενδιαφέρει πολύ τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές

Λίγες μόνον εβδομάδες απομένουν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024, ημερομηνία λήξης της προθεσμίας που έχουν στη διάθεσή τους οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023