back to top
19.4 C
Athens
Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025

Σε Rebranding προχωρά η Eurolife

Σε μία αλλαγή ονόματος που θα προσεγγίζει περισσότερο το νέο μετοχικό status και πιθανότατα θα έχει αναφορά και στην Fairfax θα προχωρήσει μέσα στο επόμενο διάστημα η Eurolife.

H εταιρεία σύμφωνα με πληροφορίες συνεχίζει να κινείται εξαιρετικά καλά και στο β’ τρίμηνο 2017 σε ότι αφορά τα επενδυτικά-συνταξιδοτικά προιόντα και τα κλασσικά προιόντα ζωής και υγείας κλάδους που παραμένει πολύ ισχυρή (πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά) ενώ κατάφερε να ενισχύσει και τις γενικές ασφαλίσεις μέσω αύξησης των πωλήσεων αστικής ευθύνης αυτοκινήτου και ασφάλισης περιουσίας με προιόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας ενώ πλέον τείνει να καθιερώσει και το cross selling μεταξύ προιόντων γενικών ασφαλίσεων και προιόντων ζωής και υγείας.

- Advertisement -

Συντάξεις

H Εurolife δείχνει πλέον ότι εστιάζει κυρίως στα προιόντα Σύνταξης απ’ όπου θέλει να αξιοποιήσει την επενδυτική της τεχνογνωσία. Η σειρά προιόντων «Εξασφαλίζω» περιέχει 4 συνταξιοδοτικά προγράμματα «Εξασφαλίζω» τα οποία είναι φτιαγμένα για κάθε απαίτηση, οικονομική δυνατότητα και ηλικία. Αλλά κυρίως είναι φτιαγμένα για να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο να διατηρήσει στο μέλλον το επίπεδο ζωής που έχει σήμερα.

- Advertisement -

Νικ. Σακ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Eurolife στο επίκεντρο της στρατηγικής Eurobank στο νέο 3ετές business plan 2025-2027

Η διοίκηση της Eurobank βλέπει στη Eurolife όχι μόνο έναν παραγωγό ασφαλίστρων, αλλά και ένα εργαστήριο καινοτομίας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υπόθεση ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ: Στις 7 Νοεμβρίου η κρίσιμη απόφαση

Η υπόθεση αποτελεί σημείο αναφοράς για τη διαφάνεια και τη λογοδοσία στον χώρο των ασφαλίσεων στην Ελλάδα

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης: Πώς μαθαίνουν τα παιδιά να διαχειρίζονται σωστά τα χρήματά τους;

Η Revolut αναλύει τις οικονομικές συνήθειες παιδιών και εφήβων στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας τη δύναμη της χρηματοοικονομικής παιδείας

Μελέτη ΠΑΠΕΙ για το ΕΕΑ: Σωτήρια η ιδιωτική ασφάλιση για το ασφαλιστικό σύστημα και τις συντάξεις

Η μελέτη, που παρουσιάστηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, καταθέτει σειρά προτάσεων για την αντιμετώπιση του δημογραφικού

Η Revolut αποκαλύπτει το οικονομικό «Halloween» των Ελλήνων

Σύμφωνα με έρευνες της Dynata για λογαριασμό της Revolut, αρκετοί φόβοι περί χρημάτων εξακολουθούν να «στοιχειώνουν» τα ελληνικά νοικοκυριά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η νέα εποχή του ΑΙ στο επίκεντρο του AIFORUM25 – Σημαντικές παρουσιάσεις

Κορυφαία στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό στις 4/11 στον Ελληνικό Κόσμο θα αναλύσουν τις αλλαγές που φέρνει η επανάσταση της ΤΝ

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

EIOPA: Ο Πίνακας Ασφαλιστικών Κινδύνων Οκτωβρίου δείχνει συνολική σταθερότητα εν μέσω συνεχιζόμενων εντάσεων

Οι κίνδυνοι της αγοράς παραμένουν υψηλοί αλλά σταθεροί - Αυξητική τάση στους κινδύνους ESG

ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για την πορεία αναθεώρησης της οδηγίας Solvency II

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την πρότασή της για τα μέτρα 2ου επιπέδου - Θετική η αντίδραση της Insurance Europe