back to top
25.9 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025

Σε Rebranding προχωρά η Eurolife

Σε μία αλλαγή ονόματος που θα προσεγγίζει περισσότερο το νέο μετοχικό status και πιθανότατα θα έχει αναφορά και στην Fairfax θα προχωρήσει μέσα στο επόμενο διάστημα η Eurolife.

H εταιρεία σύμφωνα με πληροφορίες συνεχίζει να κινείται εξαιρετικά καλά και στο β’ τρίμηνο 2017 σε ότι αφορά τα επενδυτικά-συνταξιδοτικά προιόντα και τα κλασσικά προιόντα ζωής και υγείας κλάδους που παραμένει πολύ ισχυρή (πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά) ενώ κατάφερε να ενισχύσει και τις γενικές ασφαλίσεις μέσω αύξησης των πωλήσεων αστικής ευθύνης αυτοκινήτου και ασφάλισης περιουσίας με προιόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας ενώ πλέον τείνει να καθιερώσει και το cross selling μεταξύ προιόντων γενικών ασφαλίσεων και προιόντων ζωής και υγείας.

- Advertisement -

Συντάξεις

H Εurolife δείχνει πλέον ότι εστιάζει κυρίως στα προιόντα Σύνταξης απ’ όπου θέλει να αξιοποιήσει την επενδυτική της τεχνογνωσία. Η σειρά προιόντων «Εξασφαλίζω» περιέχει 4 συνταξιοδοτικά προγράμματα «Εξασφαλίζω» τα οποία είναι φτιαγμένα για κάθε απαίτηση, οικονομική δυνατότητα και ηλικία. Αλλά κυρίως είναι φτιαγμένα για να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο να διατηρήσει στο μέλλον το επίπεδο ζωής που έχει σήμερα.

- Advertisement -

Νικ. Σακ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

BROKERS UNION – EUROLIFE: Ταξίδι Επιβράβευσης Διαγωνισμού Ζωής & Υγείας στην Κωνσταντινούπολη

Η Brokers Union, σε συνεργασία με την Eurolife FFH, επιβράβευσε τους επιτυχόντες του Διαγωνισμού Πωλήσεων Ζωής & Υγείας

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία που επιθυμεί

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

Κορυφαία διάκριση με Platinum βραβείο στον πυλώνα του Digital Insurance και 6 βραβεία συνολικά για την Eurolife FFH

Με την κορυφαία διάκριση του Platinum βραβείου στο πυλώνα του Digital Insurance και 6 συνολικά βραβεία διακρίθηκε η Eurolife FFH

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Coface εγκρίνεται από το Lloyd’s για νέο συνδικάτο πιστωτικής ασφάλισης – Σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά

Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα του Lloyd’s ενισχύουν την εμπιστοσύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς συνεργασίες

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Ασφαλιστικές και ΑΑΔΕ: Ο νέος ρόλος τους απέναντι στα οχήματα σε ακινησία

Πώς η νέα απόφαση της ΑΑΔΕ συνιστά πρόκληση και ταυτόχρονα ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της