back to top
24.3 C
Athens
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025

Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας από την Carglass® Ελλάδος

Η Carglass® Ελλάδος με την ίδια ευθύνη και ενδιαφέρον που χαρακτηρίζουν τη φιλοσοφία της όλα αυτά τα χρόνια, συνεχίζει να λειτουργεί με πρωταρχικό σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οδηγών, όπου αυτή κρίνεται απαραίτητη.

Στο πλαίσιο της προστασίας των πελατών και των Ανθρώπων της, η εταιρεία έχει θέσει σε ισχύ εδώ και 4 εβδομάδες τοΣχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας (BusinessContinuityPlan – BCP), που εφαρμόζεται και προσαρμόζεται συνεχώς στις προκλήσεις, που καθημερινά προκύπτουν κατά τη διάρκεια μιας πρωτόγνωρης παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης.

- Advertisement -

Η Carglass® Ελλάδος και η Διοίκησή της έχουν θέσει ως στόχο την αδιάλειπτη συνεισφορά μέσα από τις υπηρεσίες που παρέχει για την απαραίτητη συντήρηση των οχημάτων – επαγγελματικών, κρατικών και ιδιωτικής χρήσης – πάντα με κύριο άξονα την ασφάλεια και προφύλαξη της υγείας όλων των εμπλεκομένων. Η εταιρεία εξυπηρετεί με σαφή προτεραιότητα κρατικά και δημοτικά οχήματα, το έργο των οποίων είναι αδιαμφησβήτητα σημαντικό, ειδικά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Συνεχίζει δε να παρέχει στην πλειοψηφία των περιπτώσεων,τις υπηρεσίες της αφιλοκερδώς, προκειμένου να συνεισφέρει στην επιβαρυμένη καθημερινή λειτουργία των κρατικών φορέων και οργανισμών.

- Advertisement -

Διαθέτοντας πανελλαδικό δίκτυο εταιρικών καταστημάτων, η Carglass® έχει τη δυνατότητα να εγγυηθεί όχι μόνο για την απρόσκοπτη λειτουργία των εγκαταστάσεών της, αλλά και για την καθολική λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας, προκειμένου να προστατευτούν οι πελάτες, οι Άνθρωποι της εταιρείας και οι συνεργάτες της. Παράλληλα, τα εταιρικά καταστήματα διασφαλίζουν ότι οι αυτοκινητιστές συνεχίζουν να απολαμβάνουν το σταθερά υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης μέσα από τις διαδικασίες και τον κεντρικοποιημένο ποιοτικό έλεγχο της εταιρείας.

Ταυτόχρονα, η Carglass® Ελλάδος συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έχει ενισχύσει ακόμα περαιτέρω τον στόλο των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά με προσθήκες επιπλέον οχημάτων. Μέσω των πλήρως εξοπλισμένων μονάδων, που λειτουργούν στις ευρύτερες περιοχές των εταιρικών καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στο χώρο τους για επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλων με την ίδια ασφάλεια και το ίδιο επίπεδο εξειδίκευσης, που θα απολάμβαναν σε ένα κατάστημα.

Στον ίδιο άξονα περιορισμού των περιττών μετακινήσεων, η εταιρεία διαθέτει ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών καθώς επίσης καιonlineολοκληρωμένο διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, άμεσα προσβάσιμο από όλες τις συσκευές. Έτσι οι χρήστες μπορούν να κλείνουν απομακρυσμένα το ραντεβού τους, επικοινωνώντας άμεσα με εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών ή επιλέγοντας οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα διαθέσιμα κανάλια (onlinebooking, webchat, φόρμα email, Messenger/ Chatbotκ.α.).

Η Carglass® Ελλάδος, χάρη στην παγκόσμια δυναμική και τις πολύ ισχυρές συνεργασίες του Ομίλου Belron, στον οποίο είναι μέλος, έχει διασφαλίσειτηναπρόσκοπτη ροή του ανεφοδιασμού της,από όλους τους εγκεκριμένους προμηθευτές κρυστάλλων παγκοσμίως.

Συνεπώς, η Carglass® Ελλάδας είναι σε θέση να εγγυηθεί για την επάρκεια των προμηθειών της, αλλά ταυτόχρονα και για την ποιότητα των κρυστάλλων που τοποθετούνται, τα οποία είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές Κατασκευαστών Πρωτότυπου Εξοπλισμού (Original Equipment Manufacturer -OEM).

Θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τον Άνθρωπο, η εταιρεία έχει λάβει εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προφύλαξη του προσωπικού και των πελατών, διασφαλίζοντας ότι οι υπηρεσίες της παρέχονται σε όσο το δυνατό πιο ασφαλές περιβάλλον. Σημαντικό μέρος του προσωπικού το οποίο καλύπτει όλα τα τμήματα της εταιρίας εργάζεται απομακρυσμένα, ενώ παράλληλα, έχουν εφαρμοστεί μέτρα προφύλαξης για τους εργαζομένους στο Κέντρο Εφοδιαστικής Αλυσίδας, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και στα Κεντρικά Γραφεία.

Ειδικότερα για τα Εταιρικά καταστήματα ισχύουν επιπλέον ισχυρότερα μέτρα, που αφορούν στην προφύλαξη του προσωπικού και των πελατών, όπως παροχή γαντιών για την υποχρεωτική χρήση τους από τους πελάτες, απολύμανση του εσωτερικού των οχημάτων, περιορισμένη παραμονή πελατών στους χώρους των καταστημάτων, διαρκής και σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών, χεριών και εργαλείων.

Τα μέτρα προφύλαξης που έχουν εφαρμοστεί καθολικά σε όλες τις εταιρικές εγκαταστάσεις και η απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών της, αποτελούν για την εταιρεία έναν τρόπο συνεισφοράς στην πρωτόγνωρη περίοδο που βιώνουμε, αλλά και μια εγγύηση πως η Carglass® Ελλάδος είναι πάντα διαθέσιμη για την ασφάλεια και διευκόλυνση των πελατών.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® ανέδειξε στις Ημέρες Καριέρας την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της

Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στους ανθρώπους της, προσφέροντας ευκαιρίες εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης

Γιατί οι ασφαλιστές ζητούν να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους;

Πολλά θέματα είναι μπερδεμένα κουβάρι και δεν λένε να ξεμπερδευτούν, κι ας γίνονται συζητήσεις...

Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου

Η Carglass® συμμετείχε με εισηγήσεις στελεχών της στο Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Πραγματογνωμόνων

Η Carglass® Χορηγός στο 18ο Insurance Conference

Η Carglass®, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται στο σύγχρονο ασφαλιστικό τοπίο, συμμετείχε ως χορηγός στο 18ο Insurance Conference

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deal Εθνικής Ασφαλιστικής με τον όμιλο Συγγελίδη

Η Εθνική Ασφαλιστική προχώρησε σε συμφωνία με τον Όμιλο Συγγελίδη για την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών

Η VITAEL αναλαμβάνει την ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το έργο προβλέπει τη μετατροπή του κτιρίου σε σύγχρονο συγκρότημα γραφείων υψηλής ενεργειακής απόδοσης, με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του ταυτότητα

Νέα σεζόν για το podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» με τον Θ. Χούντρα – Οδηγούμε με παιδεία και σεβασμό στη ζωή

Η δεύτερη σεζόν του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» αναμένεται να εστιάσει σε θέματα οδικής παιδείας, σύγχρονες πρακτικές ασφάλειας και εμπειρίες ειδικών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το πολύ σημαντικό συνέδριο του ΕΚΑΠΤΥ

Οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν την ύπαρξη, τον ρόλο και τη δράση του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία...

Λάρισα: Το νοσοκομείο εφαρμόζει σύστημα διαλογής ασθενών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το σύστημα ER TRIAGE καθοδηγεί τον χειριστή κατά τη διαλογή, εντοπίζοντας σήματα κινδύνου ακόμα και σε ασθενείς με συνήθη συμπτώματα

Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ από την Affidea

Η Affidea καλύπτει πλήρως τη συμμετοχή ως το τέλος του έτους, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με τον Οργανισμό

Διαμεσολάβηση: Από τη θεωρία στην πράξη – Τι παρουσιάστηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης

Στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου βιβλίου των διαΝΕΟσις και ΟΠΕΜΕΔ, η Ο. Αναστασοπούλου μίλησε για το έργο της νεοσύστατης Ειδικής Γραμματείας

Υποχρεωτική ασφάλιση για Airbnb: Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ Ανδρέας Χίου εξηγεί τι πρέπει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης!

Ο σύλλογος επικροτεί τη νομοθετική πρωτοβουλία, ενθαρρύνοντας την επιπλέον κάλυψη για όλες τις κρατήσεις, είτε μέσα από πλατφόρμες είτε εκτός αυτών