back to top
13.9 C
Athens
Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025

SAS και Analytical View για την ανάλυση δεδομένων στην εξυπηρέτηση πελατών

Η SAS σε συνεργασία με την Analytical View συνδιοργανώνουν εκδήλωση με θέμα “Unlocking the Value of Customer Feedback”, στις 11 Ιουνίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Κωστής Παλαμάς». Στην εκδήλωση θα εξεταστεί ο αυξημένος πλέον ρόλος των δεδομένων και της ανάλυσης αυτών στον τομέα της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας του πελάτη και θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετιγκ (ειμ) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η είσοδος για τους συμμετέχοντες είναι δωρεάν.

Σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν μόλις ένα μικρό ποσοστό, περίπου το ¼, των αδόμητων πληροφοριών για δημιουργία γνώσης, ενίσχυση της ικανότητας αναγνώρισης προβλημάτων και λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Το 90% σχεδόν όλων των δεδομένων που συγκεντρώνει μία εταιρεία συνιστούν αδόμητη πληροφορία, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο όγκο των δεδομένων της επιχείρησης. Τα αδόμητα δεδομένα (unstructured data) εξακολουθούν να αυξάνουν ταχύτατα σε όγκο και ποικιλία, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη -αλλά κρυμμένη- αξία στους οργανισμούς.

- Advertisement -

Δεδομένου λοιπόν ότι παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση από αδόμητα δεδομένα (unstructured data) που έχουν διάφορες μορφές και εισέρχονται στους οργανισμούς μέσω διαφόρων καναλιών, οι πελάτες πλέον εκφράζουν τις προτιμήσεις, τα προβλήματα, τις ανησυχίες τους και τα θέματα τους με μια πληθώρα τρόπων όπως το παραδοσιακό customer feedback, οι συζητήσεις στα social media, τα blogs και τα κείμενα και πολλά άλλα.

Συνεπώς, οι επιχειρήσεις έχουν την ανάγκη λύσεων που να υποστηρίζουν την Ελληνική γλώσσα και τα Greeklish, να μπορούν να εξάγουν insights όπως ο εντοπισμός των σημαντικών topics που χαρακτηρίζουν τα κείμενα (automated topic identification), η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) που εκφράζει ο πελάτης και πολλά άλλα. Με λίγα λόγια θέλουν να είναι σε θέση να συνδυάζουν τα insight που προκύπτουν από τα αδόμητα δεδομένα με εσωτερικά δομημένα δεδομένα και να μπορούν να τα παρακολουθούν μέσα από προηγμένες τεχνικές data visualization, exploration, performance dashboards και KPIs’και να λαμβάνουν αποφάσεις που στηρίζονται στην πραγματική «φωνή του πελάτη» και βελτιστοποιούν την εξυπηρέτησή του.

- Advertisement -

Και ακριβώς αυτό έρχεται να προσφέρει στους συμμετέχοντες η εκδήλωση “Unlocking the Value of Customer Feedback”, η οποία θα φιλοξενήσει απόψεις, τόσο από την πλευρά του πελάτη, όσο και των εταιρειών και θα αναδείξει βέλτιστες πρακτικές στην αξιολόγηση αυτών των αδόμητων δεδομένων με τη χρήση λύσεων όπως τα Text Analytics, τα Call Center Analytics και η λύση Customer Intelligence 360, εργαλεία που: «βοηθούν στην συλλογή και αξιολόγηση δεδομένων από διαφορετικά κανάλια, καθώς και στη δημιουργία insights που συμβάλλουν στη δημιουργία δυναμικών διαδικασιών για τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων και τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη & του customer journey. Παράλληλα, οι λύσεις αυτές συνιστούν ένα ισχυρό στρατηγικό εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και ταυτόχρονα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα,» όπως δήλωσε ο Νίκος Τσεκούρας, Γενικός Διευθυντής της Analytical View, του αποκλειστικού reseller της SAS στην Ελλάδα.

Μπείτε εδώ για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας:

https://www.sas.com/el_gr/events/19/unlocking-the-value-of-customer-feedback.html#agenda

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τεχνητή Νοημοσύνη: Το 2025 δεν θα είναι διααφορετικό, οι δύο λόγοι

 Στελέχη και ειδικοί της SAS, έκαναν προβλέψεις για τις τάσεις και τις βασικές επιχειρηματικές και τεχνολογικές εξελίξεις του 2025

To Deree επενδύει στις δεξιότητες του μέλλοντος μέσω της SAS

Μετρώντας ήδη τρία χρόνια ζωής, το Business Analytics Minor αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα σπουδών Deree, περιλαμβάνοντας μαθήματα που συνάδουν απόλυτα με τις απαιτήσεις του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, όπως “Applied Business Analytics” και “Visualization and Reporting”.

To Deree επενδύει στις δεξιότητες του μέλλοντος μέσω της SAS

Μετρώντας ήδη τρία χρόνια ζωής, το Business Analytics Minor αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα σπουδών Deree, περιλαμβάνοντας μαθήματα που συνάδουν απόλυτα με τις απαιτήσεις του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, όπως “Applied Business Analytics” και “Visualization and Reporting”.

SAS: Εξαγοράζει την Kamakura που συνεργάζεται με ασφαλιστικές, τράπεζες, συνταξιοδοτικά ταμεία

Η εξαγορά θα επιτρέψει στην SAS να ενισχύσει σημαντικά το εύρος των risk management λύσεών της και ενισχύει την ανάπτυξη της εταιρείας στον τομέα των εξειδικευμένων λύσεων -  Για περισσότερες από τρεις δεκαετίες η Kamakura, ειδικεύεται στο λογισμικό και τα δεδομένα διαχείρισης κινδύνων για τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό τομέα.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

GenAI και τραπεζικός κλάδος: Προκλήσεις και ευκαιρίες

«GenAI και τραπεζικός κλάδος: προκλήσεις και ευκαιρίες» ήταν το κεντρικό θέμα του πολύ ενδιαφέροντος Panel I που πραγματοποιήθηκε

Διπλή διάκριση για την CNP Cyprus & Logicom Solutions

Η CNP Cyprus και η Logicom Solutions ανακοινώνουν με υπερηφάνεια τη διάκρισή τους στα Digital Finance Awards 2025

Η Euroins Ελλάδος ανανέωσε τη στήριξή της στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της υποστήριξής της προς τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Διπλή διάκριση για την Εθνική Ασφαλιστική

Με δύο σημαντικά βραβεία διακρίθηκε η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή απονομής των Digital Finance Awards 2025

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ασφαλιστικές φουρτούνες

Κάτι πρέπει να κάνει το λόμπυ των ασφαλιστών για να λύσει το θέμα. Η κυβέρνηση ολιγωρεί όμως ο χρόνος πιέζει....

Μελέτη PHSSR: Πώς η χρόνια νοσηρότητα επηρεάζει τη βιωσιμότητα του ΕΣΥ

Σε παρεμβάσεις για την έγκαιρη και αποτελεσματική διαχείριση της χρόνιας νοσηρότητας στοχεύει νέα μελέτη στο πλαίσιο της

GenAI και τραπεζικός κλάδος: Προκλήσεις και ευκαιρίες

«GenAI και τραπεζικός κλάδος: προκλήσεις και ευκαιρίες» ήταν το κεντρικό θέμα του πολύ ενδιαφέροντος Panel I που πραγματοποιήθηκε

Ενσωματώνει το gov.gr στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου η Anytime

Η Anytime ενσωματώνει την πλατφόρμα του κυβερνητικού ψηφιακού συστήματος στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου.

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ποσοστό της αύξησης του κατώτατου μισθού το έχει ήδη «φάει» η ακρίβεια

Ανακοινώθηκε η νέα αύξηση του κατώτατου μισθού και έχει ενδιαφέρον να δούμε τα πραγματικά νούμερα