back to top
12.5 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Προτεραιότητες Ασφαλιστικών επιχειρήσεων, οξύμωρα μηνύματα

της Ελενας Ερμείδου

Είναι οξύμωρο από την μία να μαθαίνεις τους επιχειρηματικούς στόχους και τις στρατηγικές των ασφαλιστικών για να αυξήσουν τα μερίδια τους το 2024 σε βασικούς κλάδους ασφάλισης, όπως είναι η υγεία και η ζωή, με νέες συνεργασίες για παράδειγμα με τα νοσοκομεία και επέκταση των συμβάσεων τους. Kαι, από την άλλη στις στρατηγικές των ασφαλιστικών να μην αναφέρεται τίποτα για τους τρόπους αντιμετώπισης των υπερχρεώσεων των ιδιωτικών νοσοκομείων προς τις ασφαλιστικές.

- Advertisement -

Είναι οξύμωρο να ανεβαίνει ο δείκτης ζημιών των ασφαλιστικών στην υγεία από υπερχρεώσεις των ιδιωτικών νοσοκομείων, και οι ασφαλιστικές να μην αντιδρούν, όταν μάλιστα αναγκάζονται να αυξήσουν τα ασφάλιστρα, λόγω των μεγάλων ζημιών γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να χάνουν συνεχώς πελάτες.

Οι ζημιές αυτές οι περισσότερες δεν είναι από τους πελάτες τους, είναι από πολυάριθμες ιατρικές πράξεις που δεν χρειάζονται, είναι από υπερτιμολογήσεις, είναι από έξτρα διαγνωστικές εξετάσεις, είναι από τον τρόπο που τιμολογούν τα λογιστήρια των νοσοκομείων.

- Advertisement -

Οι ασφαλιστικές έχουν έναν ενιαίο δείκτη υπολογισμού κόστους ζημιάς. Είναι ο σωστός δείκτης ή ένας δείκτης που μετρά μόνο τα παλαιά ισόβια συμβόλαια και σε αυτά τα χαρτοφυλάκια δεν μπαίνουν νέα συμβόλαια;  Γιατί, αν είναι έτσι, τότε τα πράγματα θα χειροτερέψουν, στην περίπτωση που δεν υπάρξει παρέμβαση της ΕΑΕΕ, και δεν υπάρξουν αλλαγές στα κριτήρια που χρησιμοποιεί ο δείκτης από το υπουργείο.

Βεβαίως θα πρέπει να πούμε ότι υπάρχουν και οι ασφαλιστικές που εξαιρούνται του κανόνα που αναγνωρίζουν το πρόβλημα και που διαβλέπουν το κίνδυνο που απορρέει από την αγορά ολιγοπωλίου στην Ελλάδα, τονίζοντας μάλιστα πως αν ασθενής σε ιδιωτικό νοσοκομείο δηλώσει ότι έχει ιδιωτική ασφάλιση τότε οι χρεώσεις των ιδιωτικών νοσοκομείων είναι τριπλάσιες από το αν ο ασθενής μπει στο νοσοκομείο ιδιωτικά.

Ότι λάμπει δεν είναι Χρυσός

Τα μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς στην υγεία και την ζωή μπορεί να δείχνουν ότι ανεβαίνουν στα διαγράμματα που παρουσιάζονται κάθε μήνα, οι ασφαλιστικές όμως και η ΕΑΕΕ θα πρέπει να δουλέψουν πολύ για να είναι αυτό που φαίνεται.  Δεν είναι μόνο το κράτος υπεύθυνο για την ασφαλιστική συνείδηση των Ελλήνων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Health4Crew: Μια ελληνική startup για την υγεία των ναυτικών

Το μοντέλο της νεοφυούς επιχείρησης στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: πρόληψη, άμεση υποστήριξη και συνεχή παρακολούθηση

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

Ανακοίνωση προσφοράς του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

Προγράμματα προνομιακών παροχών για την ολοκληρωμένη κάλυψη υγειονομικών αναγκών των στελεχών και των οικογενειών τους

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Generali Hellas και Ευρωκλινική: Η αξία της συνένωσης

Οι δύο οργανισμοί μαζί μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης φροντίδας

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική