back to top
19.1 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς». Η επικοινωνία εστιάζει στο να αναδείξει  τη σημασία της ασφάλειας στην καθημερινότητά μας, σε έναν κόσμο όπου όλοι αναλαμβάνουμε πολλαπλούς ρόλους, και τονίζει την αξία της Generali ως συνοδοιπόρου που προσφέρει σιγουριά και προστασία σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

Στη σύγχρονη κοινωνία, όλοι καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολλές και διαφορετικές ευθύνες: είμαστε γονείς, επαγγελματίες, φίλοι, και όχι μόνο. Είμαστε πολλά περισσότερα. Καθημερινά ισορροπούμε μεταξύ αυτών των ρόλων, με στόχο να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, και παράλληλα να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε το μέλλον μας και να απολαμβάνουμε τους κόπους μας. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο μωσαϊκό, η ανάγκη να αισθανόμαστε ασφαλείς γίνεται πιο σημαντική από ποτέ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε με σιγουριά, να πραγματοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να γευτούμε  πραγματικά τη ζωή.

- Advertisement -

Η νέα καμπάνια της Generali υπογραμμίζει ακριβώς αυτή την επιθυμία: το να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία έχοντας εξασφαλίσει την προστασία και την φροντίδα όσων έχουν αξία για εμάς. Άλλωστε, η ασφάλεια δεν προσφέρει μόνο οικονομική κάλυψη ή μια σύγχρονη υπηρεσία, αλλά είναι η βάση που μας επιτρέπει να ονειρευτούμε με αισιοδοξία, να σχεδιάσουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και να απολαύσουμε τη ζωή μας με σιγουριά. Γι’ αυτό, η Generali, με την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία και την αφοσίωσή της, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους.

Πιστή στη στρατηγική της Lifetime Partner, η Εταιρεία προσφέρει ένα ολιστικό πλέγμα ασφαλιστικών λύσεων που σχεδιάζεται με γνώμονα τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Από την υγεία και την περιουσία, μέχρι την επαγγελματική ζωή και το μέλλον των οικογενειών τους, η Generali παρέχει προσωποποιημένα προγράμματα που δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους ασφαλισμένους της. Οι άνθρωποι της Generali αφουγκράζονται προσεκτικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων εκείνων που τους εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, παρέχοντας λύσεις που τους βοηθούν να αισθάνονται τη βεβαιότητα που χρειάζονται για να κάνουν τα επόμενά τους βήματα με σταθερότητα και χωρίς περιττές έγνοιες για το μέλλον.

- Advertisement -

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά:

«Η ανθρώπινη διαδρομή είναι ένα ψηφιδωτό προκλήσεων και προσδοκιών. Καθένας από εμάς καλείται να ανταποκριθεί σε αυτές από διαφορετική θέση κάθε φορά, πάντοτε όμως με την ίδια υπευθυνότητα και φροντίδα. Στη Generali, πιστεύουμε πως η ασφάλεια είναι το θεμέλιο για να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο. Η νέα μας καμπάνια βάζει στο κάδρο και δίνει ήχο όσα πρεσβεύουμε διαχρονικά ως οργανισμός: ότι είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας, όχι μόνο παρέχοντάς τους λύσεις προστασίας, αλλά δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς και να ονειρεύονται με σιγουριά το αύριο.»

Την εξαιρετική προσαρμογή της επικοινωνίας που θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ψηφιακά μέσα, υλοποίησε για λογαριασμό της Generali η SyCo Branding Agency, ενώ και το επικοινωνιακό πλάνο τρέχει μέσω της Initative Media.

Απολαύστε το video της νέας καμπάνιας εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αλλαγές στην οργανωτική δομή της Generali

Με τον διορισμό του Giulio Terzariol ως Γενικού Διευθυντή - Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου Ομίλου

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Achmea: Βάζει 99 εκατ. για να περιορίσει την αύξηση των ασφαλίστρων

Τα ασφάλιστρα υγειονομικής περίθαλψης θα αυξηθούν το 2026, εν μέρει επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες χρησιμοποιούνται περισσότερο

Αυξημένη κατά 7,55% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου της Interlife

Ιδιαίτερα ανοδικά αποτελέσματα στον Κλάδο Αυτοκινήτου και στους Λοιπούς Κλάδους

Συνέδριο FCEM στην Αθήνα: Η Στ. Ζουλινάκη έδωσε το στίγμα του ασφαλιστικού κλάδου στην ιστορική συνάντηση

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 3-5/11 το Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας που διοργάνωσαν οι ΣΕΓΕ και FCEM

Η ΕΑΕΕ στηρίζει την ακαδημαϊκή αριστεία στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς – Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά απένειμε συνολικά 11 υποτροφίες

Η πρωτοβουλία αναδεικνύει τη δέσμευση της Ένωσης στην ενίσχυση της ασφαλιστικής εκπαίδευσης και επαγγελματικής εξέλιξης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Achmea: Βάζει 99 εκατ. για να περιορίσει την αύξηση των ασφαλίστρων

Τα ασφάλιστρα υγειονομικής περίθαλψης θα αυξηθούν το 2026, εν μέρει επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες χρησιμοποιούνται περισσότερο

Αυξημένη κατά 7,55% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου της Interlife

Ιδιαίτερα ανοδικά αποτελέσματα στον Κλάδο Αυτοκινήτου και στους Λοιπούς Κλάδους

Συνέδριο FCEM στην Αθήνα: Η Στ. Ζουλινάκη έδωσε το στίγμα του ασφαλιστικού κλάδου στην ιστορική συνάντηση

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 3-5/11 το Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας που διοργάνωσαν οι ΣΕΓΕ και FCEM

Η ΕΑΕΕ στηρίζει την ακαδημαϊκή αριστεία στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς – Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά απένειμε συνολικά 11 υποτροφίες

Η πρωτοβουλία αναδεικνύει τη δέσμευση της Ένωσης στην ενίσχυση της ασφαλιστικής εκπαίδευσης και επαγγελματικής εξέλιξης

ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς»: Αιμοδοσία για τραυματίες τροχαίων το Σάββατο 15/11 στο Μετρό Συντάγματος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα των Τροχαίων Δυστυχημάτων - Στη διεξαγωγή της δράσης συμβάλλει μεταξύ άλλων η Groupama