back to top
21.5 C
Athens
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς». Η επικοινωνία εστιάζει στο να αναδείξει  τη σημασία της ασφάλειας στην καθημερινότητά μας, σε έναν κόσμο όπου όλοι αναλαμβάνουμε πολλαπλούς ρόλους, και τονίζει την αξία της Generali ως συνοδοιπόρου που προσφέρει σιγουριά και προστασία σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

Στη σύγχρονη κοινωνία, όλοι καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολλές και διαφορετικές ευθύνες: είμαστε γονείς, επαγγελματίες, φίλοι, και όχι μόνο. Είμαστε πολλά περισσότερα. Καθημερινά ισορροπούμε μεταξύ αυτών των ρόλων, με στόχο να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, και παράλληλα να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε το μέλλον μας και να απολαμβάνουμε τους κόπους μας. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο μωσαϊκό, η ανάγκη να αισθανόμαστε ασφαλείς γίνεται πιο σημαντική από ποτέ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε με σιγουριά, να πραγματοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να γευτούμε  πραγματικά τη ζωή.

- Advertisement -

Η νέα καμπάνια της Generali υπογραμμίζει ακριβώς αυτή την επιθυμία: το να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία έχοντας εξασφαλίσει την προστασία και την φροντίδα όσων έχουν αξία για εμάς. Άλλωστε, η ασφάλεια δεν προσφέρει μόνο οικονομική κάλυψη ή μια σύγχρονη υπηρεσία, αλλά είναι η βάση που μας επιτρέπει να ονειρευτούμε με αισιοδοξία, να σχεδιάσουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και να απολαύσουμε τη ζωή μας με σιγουριά. Γι’ αυτό, η Generali, με την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία και την αφοσίωσή της, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους.

Πιστή στη στρατηγική της Lifetime Partner, η Εταιρεία προσφέρει ένα ολιστικό πλέγμα ασφαλιστικών λύσεων που σχεδιάζεται με γνώμονα τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Από την υγεία και την περιουσία, μέχρι την επαγγελματική ζωή και το μέλλον των οικογενειών τους, η Generali παρέχει προσωποποιημένα προγράμματα που δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους ασφαλισμένους της. Οι άνθρωποι της Generali αφουγκράζονται προσεκτικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων εκείνων που τους εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, παρέχοντας λύσεις που τους βοηθούν να αισθάνονται τη βεβαιότητα που χρειάζονται για να κάνουν τα επόμενά τους βήματα με σταθερότητα και χωρίς περιττές έγνοιες για το μέλλον.

- Advertisement -

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά:

«Η ανθρώπινη διαδρομή είναι ένα ψηφιδωτό προκλήσεων και προσδοκιών. Καθένας από εμάς καλείται να ανταποκριθεί σε αυτές από διαφορετική θέση κάθε φορά, πάντοτε όμως με την ίδια υπευθυνότητα και φροντίδα. Στη Generali, πιστεύουμε πως η ασφάλεια είναι το θεμέλιο για να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο. Η νέα μας καμπάνια βάζει στο κάδρο και δίνει ήχο όσα πρεσβεύουμε διαχρονικά ως οργανισμός: ότι είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας, όχι μόνο παρέχοντάς τους λύσεις προστασίας, αλλά δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς και να ονειρεύονται με σιγουριά το αύριο.»

Την εξαιρετική προσαρμογή της επικοινωνίας που θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ψηφιακά μέσα, υλοποίησε για λογαριασμό της Generali η SyCo Branding Agency, ενώ και το επικοινωνιακό πλάνο τρέχει μέσω της Initative Media.

Απολαύστε το video της νέας καμπάνιας εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Επιβεβαιώνει το Α3 με σταθερή προοπτική για την Generali η Moody’s

Στο Α3 με σταθερή προοπτική επιβεβαιώνει η Moody’s Ratings, αναδεικνύοντας την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ευρωστίας του Ομίλου Generali (IFSR).

Αστική Ευθύνη Επιχειρήσεων από την Generali: Απλά και Γρήγορα

Η Εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα σύγχρονη έκδοση του προϊόντος Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Επιχειρήσεων, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για Επιχειρήσεις

Οι Liοn Hearts της Generali στον ετήσιο αγώνα του Race for the Cure

Η συμμετοχή της Εταιρείας στο Race for the Cure ενισχύει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα σε όσους την χρειάζονται, προωθώντας την πρόληψη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Ραντεβού με τη … «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» δίνει φέτος ο ΣΕΜΑ

Ο ΣΕΜΑ ιδρύθηκε πριν από 35 και πλέον χρόνια, όταν μια ομάδα χαρισματικών επαγγελματιών συναντήθηκαν με όραμα να αναδείξουν και να θεσμοθετήσουν το επάγγελμα του Μεσίτη Ασφαλίσεων

Πόσοι Έλληνες ασφαλίζουν την περιουσία τους;

Η Επιτροπή Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της ΕΑΕΕ, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειάς της για παροχή πληροφοριών, απηύθυνε ερωτηματολόγιο στις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις, με...

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Ραντεβού με τη … «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» δίνει φέτος ο ΣΕΜΑ

Ο ΣΕΜΑ ιδρύθηκε πριν από 35 και πλέον χρόνια, όταν μια ομάδα χαρισματικών επαγγελματιών συναντήθηκαν με όραμα να αναδείξουν και να θεσμοθετήσουν το επάγγελμα του Μεσίτη Ασφαλίσεων

Μεγάλες αλλαγές φέρνει ο νέος ΚΟΚ: τα νέα όρια ταχύτητας και τα υψηλά πρόστιμα

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, φέρνει σημαντικές αλλαγές αλλά και νέα, αυστηρότερα πρόστιμα για τους παραβάτες.

Πόσοι Έλληνες ασφαλίζουν την περιουσία τους;

Η Επιτροπή Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της ΕΑΕΕ,...

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.