back to top
15 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς». Η επικοινωνία εστιάζει στο να αναδείξει  τη σημασία της ασφάλειας στην καθημερινότητά μας, σε έναν κόσμο όπου όλοι αναλαμβάνουμε πολλαπλούς ρόλους, και τονίζει την αξία της Generali ως συνοδοιπόρου που προσφέρει σιγουριά και προστασία σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

Στη σύγχρονη κοινωνία, όλοι καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολλές και διαφορετικές ευθύνες: είμαστε γονείς, επαγγελματίες, φίλοι, και όχι μόνο. Είμαστε πολλά περισσότερα. Καθημερινά ισορροπούμε μεταξύ αυτών των ρόλων, με στόχο να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, και παράλληλα να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε το μέλλον μας και να απολαμβάνουμε τους κόπους μας. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο μωσαϊκό, η ανάγκη να αισθανόμαστε ασφαλείς γίνεται πιο σημαντική από ποτέ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε με σιγουριά, να πραγματοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να γευτούμε  πραγματικά τη ζωή.

- Advertisement -

Η νέα καμπάνια της Generali υπογραμμίζει ακριβώς αυτή την επιθυμία: το να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία έχοντας εξασφαλίσει την προστασία και την φροντίδα όσων έχουν αξία για εμάς. Άλλωστε, η ασφάλεια δεν προσφέρει μόνο οικονομική κάλυψη ή μια σύγχρονη υπηρεσία, αλλά είναι η βάση που μας επιτρέπει να ονειρευτούμε με αισιοδοξία, να σχεδιάσουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και να απολαύσουμε τη ζωή μας με σιγουριά. Γι’ αυτό, η Generali, με την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία και την αφοσίωσή της, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους.

Πιστή στη στρατηγική της Lifetime Partner, η Εταιρεία προσφέρει ένα ολιστικό πλέγμα ασφαλιστικών λύσεων που σχεδιάζεται με γνώμονα τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Από την υγεία και την περιουσία, μέχρι την επαγγελματική ζωή και το μέλλον των οικογενειών τους, η Generali παρέχει προσωποποιημένα προγράμματα που δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους ασφαλισμένους της. Οι άνθρωποι της Generali αφουγκράζονται προσεκτικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων εκείνων που τους εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, παρέχοντας λύσεις που τους βοηθούν να αισθάνονται τη βεβαιότητα που χρειάζονται για να κάνουν τα επόμενά τους βήματα με σταθερότητα και χωρίς περιττές έγνοιες για το μέλλον.

- Advertisement -

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά:

«Η ανθρώπινη διαδρομή είναι ένα ψηφιδωτό προκλήσεων και προσδοκιών. Καθένας από εμάς καλείται να ανταποκριθεί σε αυτές από διαφορετική θέση κάθε φορά, πάντοτε όμως με την ίδια υπευθυνότητα και φροντίδα. Στη Generali, πιστεύουμε πως η ασφάλεια είναι το θεμέλιο για να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο. Η νέα μας καμπάνια βάζει στο κάδρο και δίνει ήχο όσα πρεσβεύουμε διαχρονικά ως οργανισμός: ότι είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας, όχι μόνο παρέχοντάς τους λύσεις προστασίας, αλλά δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς και να ονειρεύονται με σιγουριά το αύριο.»

Την εξαιρετική προσαρμογή της επικοινωνίας που θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ψηφιακά μέσα, υλοποίησε για λογαριασμό της Generali η SyCo Branding Agency, ενώ και το επικοινωνιακό πλάνο τρέχει μέσω της Initative Media.

Απολαύστε το video της νέας καμπάνιας εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Αλλαγές στην οργανωτική δομή της Generali

Με τον διορισμό του Giulio Terzariol ως Γενικού Διευθυντή - Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου Ομίλου

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αναγέννηση του ΠΣΑΣ μέσα από μια βραδιά εμπειριών για τον ασφαλιστικό πράκτορα

Ένας από τους πλέον ιστορικούς συνδέσμους στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης επανατοποθετείται δυναμικά - Το «IW» ήταν εκεί 

Έρευνα ΕΑΕΕ για τις ασφαλίσεις Γενικής Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών το 2024

Με τη συμμετοχή 24 εταιρειών, που συγκεντρώνουν το 99,6% της παραγωγής, η φετινή έρευνα προσφέρει ολοκληρωμένη και αξιόπιστη εικόνα της αγοράς

Σας ενδιαφέρει να μάθετε την ασφαλιστική μας ιστορία;

Το MINETTA Insurance HUB φέρνει στο φως συναρπαστικά τεκμήρια του ασφαλιστικού μας παρελθόντος

Η «Μηχανή του Χρόνου» ζωντανεύει έναν αιώνα ιστορίας στην επετειακή γιορτή του ΕΕΑ

Μια ολοκληρωμένη ιστορική καταγραφή, που φωτίζει άγνωστες πτυχές της δράσης του φορέα, από το 1925 μέχρι σήμερα

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Στις 23/11 ο Πανελλήνιος Περίπατος «Περπατάμε για την Πολλαπλή Σκλήρυνση»

Ο συμβολικός περίπατος αποτελεί θεσμό για την ΠΟΑμΣΚΠ, στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας

ΕΕΑ: Webinar για τις αλλαγές του νέου εργασιακού νόμου και την ψηφιακή κάρτα εργασίας

Το διαδικτυακό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί 25/11 στις 16:00 - Πώς θα συμμετάσχετε

ΤτΕ: Το πρόγραμμα εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών για το α΄ 6μηνο 2026

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν το διάστημα Φεβρουαρίου-Ιουνίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ιωάννινα

14th Clinical Research Conference | «Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις»

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί 4 Δεκεμβρίου 2025 στο Divani Caravel και στο LiveOn Expo Complex

Αναγέννηση του ΠΣΑΣ μέσα από μια βραδιά εμπειριών για τον ασφαλιστικό πράκτορα

Ένας από τους πλέον ιστορικούς συνδέσμους στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης επανατοποθετείται δυναμικά - Το «IW» ήταν εκεί