back to top
20 C
Athens
Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς». Η επικοινωνία εστιάζει στο να αναδείξει  τη σημασία της ασφάλειας στην καθημερινότητά μας, σε έναν κόσμο όπου όλοι αναλαμβάνουμε πολλαπλούς ρόλους, και τονίζει την αξία της Generali ως συνοδοιπόρου που προσφέρει σιγουριά και προστασία σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

Στη σύγχρονη κοινωνία, όλοι καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολλές και διαφορετικές ευθύνες: είμαστε γονείς, επαγγελματίες, φίλοι, και όχι μόνο. Είμαστε πολλά περισσότερα. Καθημερινά ισορροπούμε μεταξύ αυτών των ρόλων, με στόχο να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, και παράλληλα να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε το μέλλον μας και να απολαμβάνουμε τους κόπους μας. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο μωσαϊκό, η ανάγκη να αισθανόμαστε ασφαλείς γίνεται πιο σημαντική από ποτέ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε με σιγουριά, να πραγματοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να γευτούμε  πραγματικά τη ζωή.

- Advertisement -

Η νέα καμπάνια της Generali υπογραμμίζει ακριβώς αυτή την επιθυμία: το να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία έχοντας εξασφαλίσει την προστασία και την φροντίδα όσων έχουν αξία για εμάς. Άλλωστε, η ασφάλεια δεν προσφέρει μόνο οικονομική κάλυψη ή μια σύγχρονη υπηρεσία, αλλά είναι η βάση που μας επιτρέπει να ονειρευτούμε με αισιοδοξία, να σχεδιάσουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και να απολαύσουμε τη ζωή μας με σιγουριά. Γι’ αυτό, η Generali, με την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία και την αφοσίωσή της, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους.

Πιστή στη στρατηγική της Lifetime Partner, η Εταιρεία προσφέρει ένα ολιστικό πλέγμα ασφαλιστικών λύσεων που σχεδιάζεται με γνώμονα τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Από την υγεία και την περιουσία, μέχρι την επαγγελματική ζωή και το μέλλον των οικογενειών τους, η Generali παρέχει προσωποποιημένα προγράμματα που δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους ασφαλισμένους της. Οι άνθρωποι της Generali αφουγκράζονται προσεκτικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων εκείνων που τους εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, παρέχοντας λύσεις που τους βοηθούν να αισθάνονται τη βεβαιότητα που χρειάζονται για να κάνουν τα επόμενά τους βήματα με σταθερότητα και χωρίς περιττές έγνοιες για το μέλλον.

- Advertisement -

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά:

«Η ανθρώπινη διαδρομή είναι ένα ψηφιδωτό προκλήσεων και προσδοκιών. Καθένας από εμάς καλείται να ανταποκριθεί σε αυτές από διαφορετική θέση κάθε φορά, πάντοτε όμως με την ίδια υπευθυνότητα και φροντίδα. Στη Generali, πιστεύουμε πως η ασφάλεια είναι το θεμέλιο για να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο. Η νέα μας καμπάνια βάζει στο κάδρο και δίνει ήχο όσα πρεσβεύουμε διαχρονικά ως οργανισμός: ότι είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας, όχι μόνο παρέχοντάς τους λύσεις προστασίας, αλλά δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς και να ονειρεύονται με σιγουριά το αύριο.»

Την εξαιρετική προσαρμογή της επικοινωνίας που θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ψηφιακά μέσα, υλοποίησε για λογαριασμό της Generali η SyCo Branding Agency, ενώ και το επικοινωνιακό πλάνο τρέχει μέσω της Initative Media.

Απολαύστε το video της νέας καμπάνιας εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Η Generali επιταχύνει μέσω AI τη διαδικασία αποζημίωσης ομαδικών ασφαλίσεων για πελάτες και συνεργάτες

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει την προληπτική ανίχνευση εκκρεμοτήτων, μειώνοντας σημαντικά τις καθυστερήσεις

Δημιουργική συνάντηση στα γραφεία του Panormos Cluster με την Generali

Η συνάντηση επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ φορέων και εταιρειών, δημιουργώντας τις βάσεις για νέες κοινές δράσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Mega Brokers ανοίγει νέα εποχή ανάπτυξης υπό τον όμιλο Unilink – Τ. Χατζηθεοδοσίου και I. Rusinowski έστειλαν μήνυμα προοπτικής και διεθνούς δυναμισμού

«Ο σκοπός δεν είναι απλώς να προσαρμοζόμαστε στο μέλλον – είναι να το δημιουργούμε» είπε συγκινημένος ο Τ. Χατζηθεοδοσίου

Allianz Trade: Τι θα πρέπει να προσέξουμε για να έχουμε

Οι κίνδυνοι των κυκλικών συμφωνιών στην ΤΝ και τα ανέφικτα σχέδια για τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Η ERGO Hellas παρουσιάζει το Fund Box: Ψηφιακή καινοτομία για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η πρωτοποριακή ψηφιακή εφαρμογή επενδύσεων προσφέρει εμπειρία αντίστοιχη διεθνών χρηματοοικονομικών οργανισμών - Βίντεο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μαζί για την ασφάλεια: ΕΟΠΥΥ και νοσοκομειακοί φαρμακοποιοί

Επισημάνσεις από τη διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ Θ. Καρποδίνη στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσοκομειακών Φαρμακοποιών

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Νέο πρόγραμμα Νομικής Προστασίας για δημόσιους υπαλλήλους από την ARAG SE

Σιγουριά και υποστήριξη σε περιπτώσεις διοικητικών διαφορών και αποφάσεων που επηρεάζουν τα δικαιώματα των εργαζομένων

Η Mega Brokers ανοίγει νέα εποχή ανάπτυξης υπό τον όμιλο Unilink – Τ. Χατζηθεοδοσίου και I. Rusinowski έστειλαν μήνυμα προοπτικής και διεθνούς δυναμισμού

«Ο σκοπός δεν είναι απλώς να προσαρμοζόμαστε στο μέλλον – είναι να το δημιουργούμε» είπε συγκινημένος ο Τ. Χατζηθεοδοσίου

Allianz Trade: Τι θα πρέπει να προσέξουμε για να έχουμε

Οι κίνδυνοι των κυκλικών συμφωνιών στην ΤΝ και τα ανέφικτα σχέδια για τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων