back to top
21.9 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Πώς η MetLife μπορεί να γίνει σύμμαχος των επιχειρήσεων

Σήμερα, εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο καλούνται να διαχειριστούν τις οικονομικές πιέσεις που προκαλεί η υγειονομική κρίση και ταυτόχρονα να προσαρμόσουν τη δραστηριότητά τους σε νέες συνθήκες: να εφαρμόσουν νέες διαδικασίες και πρακτικές, να ενεργοποιήσουν νέα εργαλεία, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν νέες στρατηγικές. Προβάδισμα σε αυτή την προσπάθεια θα έχουν οι επιχειρήσεις που θα καταφέρουν, στη δύσκολη αυτή περίοδο, να διατηρήσουν μια ισχυρή, αφοσιωμένη και παραγωγική ομάδα εργαζομένων.

*του κ. Αντώνη Δένδη, Διευθυντή Ομαδικών Ασφαλίσεων MetLife

- Advertisement -

Πόσο εύκολο είναι, όμως, για μια επιχείρηση να κρατήσει ικανοποιημένους τους ανθρώπους της, σε περιόδους όπου η συγκράτηση του κόστους αναδεικνύεται ως αναγκαία προτεραιότητα;

Λύση σε αυτό το πρόβλημα, μπορεί να είναι η αξιοποίηση σύγχρονων, ευέλικτων προγραμμάτων ομαδικής ασφάλισης, που απαντούν στις τρέχουσες, πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων.

- Advertisement -

Σήμερα, όπως προκύπτει από έρευνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η πλειοψηφία των ανθρώπων βιώνουν έντονα τα συναισθήματα της αβεβαιότητας, του άγχους και της ανασφάλειας. Προσφέροντας ένα καλά σχεδιασμένο πακέτο παροχών, η επιχείρηση μπορεί να δείξει έμπρακτα ότι νοιάζεται και προστατεύει τους ανθρώπους της, απέναντι στο απρόβλεπτο. Τους προσφέρει τη σιγουριά ότι οι ίδιοι και οι οικογένειές τους θα έχουν πρόσθετη οικονομική κάλυψη και υποστήριξη, για να αντιμετωπίσουν μια έκτακτη ανάγκη ή μια δύσκολη στιγμή στη ζωή τους.

Όπως έχει δείξει, άλλωστε, και η έρευνα τάσεων στις Ομαδικές Πωλήσεις (Employee Benefits Trends Study) της MetLife στην Ελλάδα, όσο περισσότερο εκτιμούν οι εργαζόμενοι το ενδιαφέρον και την υποστήριξη από τον προϊστάμενό τους, τόσο μεγαλύτερη είναι η αφοσίωση και η δέσμευσή τους προς τον εργοδότη.

Για τις επιχειρήσεις, επομένως, η ομαδική ασφάλιση αποτελεί μια έξυπνη επένδυση, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση και τη διατήρηση ικανών εργαζόμενων, ακόμη και σε εποχές όπου είναι δύσκολη η παροχή μισθολογικών αυξήσεων.  

Προϋπόθεση για να αξιοποιηθούν σωστά αυτά τα οφέλη, είναι ο σχεδιασμός ευέλικτων πακέτων παροχών που προσαρμόζονται ακριβώς στα μέτρα κάθε επιχείρησης: στο αντικείμενό της, στη σύνθεση και τις ανάγκες των εργαζομένων της, την κουλτούρα της και βεβαίως στις οικονομικές της δυνατότητες. Κάτι τέτοιο απαιτεί υψηλή εξειδίκευση, τεχνογνωσία και εμπειρία.

Κι αυτά ακριβώς τα στοιχεία είναι που ξεχωρίζουν τη MetLife, διατηρώντας τη εδώ και πολλά χρόνια στην κορυφή της παγκόσμιας και της ελληνικής αγοράς, στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων. Δεν είναι τυχαίο  ότι η εταιρία βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των ελληνικών επιχειρήσεων, με διατηρησιμότητα πελατών Ομαδικών Προγραμμάτων Ζωής και Υγείας, πάνω από 98% και στα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα πάνω από 97%, σταθερό για τα τελευταία χρόνια.

Η εμπιστοσύνη αυτή αντικατοπτρίζει την προστιθέμενη αξία που δημιουργεί η MetLife για τους πελάτες της, παρέχοντάς τους μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως:

  • Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και ευέλικτα πακέτα παροχών και πλεονεκτημάτων για τους εργαζομένους. Η MetLife σχεδιάζει τα προγράμματά της αξιοποιώντας την εμπειρία 56 ετών στην ελληνική αγορά, την καθημερινή επαφή με πελάτες από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, αλλά και τη γνώση που αντλεί από εξειδικευμένες έρευνες στην Ελλάδα και παγκόσμια. Πάνω σε αυτή τη βάση, μπορεί να διαμορφώνει παροχές που ανταποκρίνονται στις πραγματικές προσδοκίες, στις ανησυχίες και τους φόβους, τόσο των εργαζομένων όσο και των εργοδοτών.
  • Πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα νοσοκομείων και διαγνωστικών κέντρων σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο των συμφωνιών που έχει συνάψει η MetLife με τους ιατρικούς παρόχους.
  • Προηγμένα ψηφιακά εργαλεία, που αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών της MetLife, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους για όλους. Σημείο αναφοράς είναι η πλατφόρμα e-Claims, την οποία η MetLife εφαρμόζει εδώ και χρόνια για πελάτες και ασφαλισμένους ομαδικών προγραμμάτων και  παρέχει τη δυνατότητα στον εργοδότη και στον εργαζόμενο να κάνει την αίτησή του ηλεκτρονικά μέσα σε 2’ και να λάβει το ποσό αποζημίωσής του στον τραπεζικό του λογαριασμό, εντός 48 ωρών.
  • Μια ομάδα έμπειρων, εξειδικευμένων συμβούλων, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της επιχείρησης και των εργαζομένων, έτοιμοι να διαχειριστούν κάθε ανάγκη, ακόμη και σε δύσκολες περιόδους.

Απέναντι στις προκλήσεις της σημερινής εποχής, οι άνθρωποι εξακολουθούν να κρατούν το «κλειδί» της επιτυχημένης διαχείρισης. Αξιοποιώντας έξυπνα τις λύσεις που προσφέρει η ομαδική ασφάλιση, οι εργοδότες μπορούν, με προσιτό τρόπο, να κερδίσουν την αφοσίωση των εργαζομένων τους και να τους κάνουν σύμμαχους στην προσπάθειά τους. Η MetLife, με το κύρος, την πείρα και την εξειδίκευση που διαθέτει, μπορεί να στηρίξει αυτή την επιλογή στην πράξη και να μετατρέψει την ομαδική ασφάλιση σε αξία για την επιχείρηση.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεγάλη μείωση νέων εργασιών ζωής το α΄ εξάμηνο 2025

Το δισεπίλυτο πρόβλημα στις σχέσεις των ιδιωτικών κλινικών με τις ασφαλιστικές και το κράτος οδήγησε σε σημαντική μείωση νέων εργασιών

Στο -1% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής το εξάμηνο, με άνοδο στα ομαδικά

Η συνολική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας ήταν 762,4 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο και 1,61 δισ. ευρώ το α΄ εξάμηνο

ΕΙΑΣ: Πρόγραμμα Ομαδικών Ασφαλίσεων & Αξιολόγισης Εταιρικών Κινδύνων

Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο Κλάδο Ασφαλιστικής Δραστηριότητας και έναν εκ των πλέον νευραλγικών «μοχλών»

ΕΑΕE: Πώς διαμορφώθηκαν τα υπο διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων στον κλάδο Ζωής

Στα 11.837.937.211 διαμορφώθηκαν τα κεφάλαια υπό διαχείριση των ασφαλιστικών για ατομικά και ομαδικά συμβολαια Ασφαλίσεων Ζωής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Τάσεις αποζημιώσεων Cyber Insurance 2025 – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι ασφαλισμένοι καλούνται να αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο, με την κυβερνοασφάλιση κρίσιμο δίχτυ ασφαλείας, αλλά όχι υποκατάστατο καλών πρακτικών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στις 18/10 η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ζάππειο Μέγαρο

Θα αναδειχθούν όλα τα σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο και θα καταγραφούν προτάσεις προς την πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς

«Λιγότερα, αλλά ουσιαστικά» – Το ηγετικό μήνυμα του Πέτρου Παπανικολάου της Allianz Group

Ο επικεφαλής στρατηγικών πρωτοβουλιών του ομίλου υπογραμμίζει ότι η αληθινή ηγεσία συνδέεται με την ικανότητα επιλογής όσων έχουν πραγματική σημασία

Ο Χάρης Αλεξόπουλος νέος Πρόεδρος στην Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος

Προτεραιότητα του νέου ΔΣ, η ενδυνάμωση της διαμεσολάβησης, η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και η συνεργασία με θεσμικούς φορείς

Ο ‘Ομιλος HHG δωρητής μελετών για έργα στο Ασκληπιείο Επιδαύρου

Σημαντικό κίνητρο υποστήριξης, η ανάδειξη του Ασκληπιείου ως συμβολικού χώρου ολιστικής φροντίδας της υγείας, σωματικής και ψυχικής

Η Ατλαντική Ένωση επενδύει στη βιωσιμότητα και στην προστασία του περιβάλλοντος

Η εταιρεία εφαρμόζει σειρά δράσεων με στόχο την οικολογική ευαισθητοποίηση και την υπεύθυνη λειτουργία σε κάθε επίπεδο δραστηριότητας