back to top
26.9 C
Athens
Κυριακή 29 Ιουνίου 2025

Πώς η MetLife μπορεί να γίνει σύμμαχος των επιχειρήσεων

Σήμερα, εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο καλούνται να διαχειριστούν τις οικονομικές πιέσεις που προκαλεί η υγειονομική κρίση και ταυτόχρονα να προσαρμόσουν τη δραστηριότητά τους σε νέες συνθήκες: να εφαρμόσουν νέες διαδικασίες και πρακτικές, να ενεργοποιήσουν νέα εργαλεία, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν νέες στρατηγικές. Προβάδισμα σε αυτή την προσπάθεια θα έχουν οι επιχειρήσεις που θα καταφέρουν, στη δύσκολη αυτή περίοδο, να διατηρήσουν μια ισχυρή, αφοσιωμένη και παραγωγική ομάδα εργαζομένων.

*του κ. Αντώνη Δένδη, Διευθυντή Ομαδικών Ασφαλίσεων MetLife

- Advertisement -

Πόσο εύκολο είναι, όμως, για μια επιχείρηση να κρατήσει ικανοποιημένους τους ανθρώπους της, σε περιόδους όπου η συγκράτηση του κόστους αναδεικνύεται ως αναγκαία προτεραιότητα;

Λύση σε αυτό το πρόβλημα, μπορεί να είναι η αξιοποίηση σύγχρονων, ευέλικτων προγραμμάτων ομαδικής ασφάλισης, που απαντούν στις τρέχουσες, πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων.

- Advertisement -

Σήμερα, όπως προκύπτει από έρευνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η πλειοψηφία των ανθρώπων βιώνουν έντονα τα συναισθήματα της αβεβαιότητας, του άγχους και της ανασφάλειας. Προσφέροντας ένα καλά σχεδιασμένο πακέτο παροχών, η επιχείρηση μπορεί να δείξει έμπρακτα ότι νοιάζεται και προστατεύει τους ανθρώπους της, απέναντι στο απρόβλεπτο. Τους προσφέρει τη σιγουριά ότι οι ίδιοι και οι οικογένειές τους θα έχουν πρόσθετη οικονομική κάλυψη και υποστήριξη, για να αντιμετωπίσουν μια έκτακτη ανάγκη ή μια δύσκολη στιγμή στη ζωή τους.

Όπως έχει δείξει, άλλωστε, και η έρευνα τάσεων στις Ομαδικές Πωλήσεις (Employee Benefits Trends Study) της MetLife στην Ελλάδα, όσο περισσότερο εκτιμούν οι εργαζόμενοι το ενδιαφέρον και την υποστήριξη από τον προϊστάμενό τους, τόσο μεγαλύτερη είναι η αφοσίωση και η δέσμευσή τους προς τον εργοδότη.

Για τις επιχειρήσεις, επομένως, η ομαδική ασφάλιση αποτελεί μια έξυπνη επένδυση, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση και τη διατήρηση ικανών εργαζόμενων, ακόμη και σε εποχές όπου είναι δύσκολη η παροχή μισθολογικών αυξήσεων.  

Προϋπόθεση για να αξιοποιηθούν σωστά αυτά τα οφέλη, είναι ο σχεδιασμός ευέλικτων πακέτων παροχών που προσαρμόζονται ακριβώς στα μέτρα κάθε επιχείρησης: στο αντικείμενό της, στη σύνθεση και τις ανάγκες των εργαζομένων της, την κουλτούρα της και βεβαίως στις οικονομικές της δυνατότητες. Κάτι τέτοιο απαιτεί υψηλή εξειδίκευση, τεχνογνωσία και εμπειρία.

Κι αυτά ακριβώς τα στοιχεία είναι που ξεχωρίζουν τη MetLife, διατηρώντας τη εδώ και πολλά χρόνια στην κορυφή της παγκόσμιας και της ελληνικής αγοράς, στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων. Δεν είναι τυχαίο  ότι η εταιρία βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των ελληνικών επιχειρήσεων, με διατηρησιμότητα πελατών Ομαδικών Προγραμμάτων Ζωής και Υγείας, πάνω από 98% και στα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα πάνω από 97%, σταθερό για τα τελευταία χρόνια.

Η εμπιστοσύνη αυτή αντικατοπτρίζει την προστιθέμενη αξία που δημιουργεί η MetLife για τους πελάτες της, παρέχοντάς τους μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως:

  • Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και ευέλικτα πακέτα παροχών και πλεονεκτημάτων για τους εργαζομένους. Η MetLife σχεδιάζει τα προγράμματά της αξιοποιώντας την εμπειρία 56 ετών στην ελληνική αγορά, την καθημερινή επαφή με πελάτες από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, αλλά και τη γνώση που αντλεί από εξειδικευμένες έρευνες στην Ελλάδα και παγκόσμια. Πάνω σε αυτή τη βάση, μπορεί να διαμορφώνει παροχές που ανταποκρίνονται στις πραγματικές προσδοκίες, στις ανησυχίες και τους φόβους, τόσο των εργαζομένων όσο και των εργοδοτών.
  • Πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα νοσοκομείων και διαγνωστικών κέντρων σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο των συμφωνιών που έχει συνάψει η MetLife με τους ιατρικούς παρόχους.
  • Προηγμένα ψηφιακά εργαλεία, που αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών της MetLife, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους για όλους. Σημείο αναφοράς είναι η πλατφόρμα e-Claims, την οποία η MetLife εφαρμόζει εδώ και χρόνια για πελάτες και ασφαλισμένους ομαδικών προγραμμάτων και  παρέχει τη δυνατότητα στον εργοδότη και στον εργαζόμενο να κάνει την αίτησή του ηλεκτρονικά μέσα σε 2’ και να λάβει το ποσό αποζημίωσής του στον τραπεζικό του λογαριασμό, εντός 48 ωρών.
  • Μια ομάδα έμπειρων, εξειδικευμένων συμβούλων, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της επιχείρησης και των εργαζομένων, έτοιμοι να διαχειριστούν κάθε ανάγκη, ακόμη και σε δύσκολες περιόδους.

Απέναντι στις προκλήσεις της σημερινής εποχής, οι άνθρωποι εξακολουθούν να κρατούν το «κλειδί» της επιτυχημένης διαχείρισης. Αξιοποιώντας έξυπνα τις λύσεις που προσφέρει η ομαδική ασφάλιση, οι εργοδότες μπορούν, με προσιτό τρόπο, να κερδίσουν την αφοσίωση των εργαζομένων τους και να τους κάνουν σύμμαχους στην προσπάθειά τους. Η MetLife, με το κύρος, την πείρα και την εξειδίκευση που διαθέτει, μπορεί να στηρίξει αυτή την επιλογή στην πράξη και να μετατρέψει την ομαδική ασφάλιση σε αξία για την επιχείρηση.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΙΑΣ: Πρόγραμμα Ομαδικών Ασφαλίσεων & Αξιολόγισης Εταιρικών Κινδύνων

Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο Κλάδο Ασφαλιστικής Δραστηριότητας και έναν εκ των πλέον νευραλγικών «μοχλών»

ΕΑΕE: Πώς διαμορφώθηκαν τα υπο διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων στον κλάδο Ζωής

Στα 11.837.937.211 διαμορφώθηκαν τα κεφάλαια υπό διαχείριση των ασφαλιστικών για ατομικά και ομαδικά συμβολαια Ασφαλίσεων Ζωής

Ομαδικές Ασφαλίσεις: Συνάντηση ασφαλιστών με τον Τσακλόγλου τον Οκτώβριο για να σταματήσει η «αιμορραγία»

Στο τραπέζι το θέμα της φορολόγησης και της λειτουργίας των ομαδικών ασφαλίσεων...

ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ομαδικών Ασφαλίσεων και αξιολόγησης εταιρικών κινδύνων

ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ομαδικών Ασφαλίσεων και αξιολόγησης εταιρικών κινδύνων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Α.Σαρρηγεωργίου: H ασφαλιστική αγορά είναι ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής της χώρας

Η ασφαλιστική αγορά είναι πάνω από όλα οι άνθρωποί της, αλλά και αριθμοί.

Νικόλαος Βαγιάννης: Ο ρόλος των μεσίτη ασφαλίσεων καθίσταται πιο κρίσιμος από ποτέ

Η ασφαλιστική αγορά διέρχεται περίοδο έντονων μετασχηματισμών. Οι νέες προσδοκίες των ασφαλισμένων οδηγούν τις εξελίξεις.

Δήμητρα Λύχρου: Να ακουστούν οι φωνές των επαγγελματικών πρώτης γραμμής

Από το βήμα απηύθυνε χαιρετισμό η κα. Δήμητρα Λύχρου, Πρόεδρος, Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) & Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (Ε.Ε.Α.Ε)

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο