της Ελενας Ερμείδου
Έχοντας θεμελιώσει την ηγετική της παρουσία στην ασφαλιστική αγορά, ανανεωμένη, εκσυγχρονισμένη με δυναμική ανόδου και με εχέγγυο την αξιοπιστία της και το όνομα της, η Ευρώπη Ασφαλιστική σχεδιάζει την μελλοντική της πορεία πάνω σε τρεις πολύ βασικούς άξονες. Στον άξονα των Προϊόντων των Πελατών και των Συνεργατών.
Στόχος της η περαιτέρω ανάπτυξη και η αύξηση του μεριδίου της στην αγορά.
Η Ευρώπη Ασφαλιστική μελετά, επανασχεδιάζει όπου κρίνεται αναγκαίο και ρίχνει το βάρος της σε προϊόντα αιχμής, όπως είναι: το αυτοκίνητο, η περιουσία, ο κλάδος πυρός, η αστική ευθύνη και η υγεία την οποία ξεκινά τώρα να δουλεύει.
Στον άξονα πελάτες, η Ευρώπη Ασφαλιστική προσδοκά να βελτιώσει περαιτέρω τις ήδη καλές υπηρεσίες που παρέχει, να βελτιώσει επίσης περαιτέρω τις προθεσμίες των αποζημιώσεων. Η Ευρώπη Ασφαλιστική έχει κάνει ενέργειες και υλοποιεί ήδη στρατηγικές για την ψηφιοποίηση της που στόχο έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Μεταξύ άλλων πολύ βασικό ότι ο πελάτης μπορεί να παρακολουθεί το συμβόλαιο του ηλεκτρονικό, τις τρέχουσες οφειλές, την πορεία των αποζημιώσεων κ.α. Ένα ακόμα κομμάτι που βελτιώσει είναι αυτό της οδικής βοήθειας για την οποία συνεργάζεται με την Mondial Assistance.
Δίνοντας μεγάλο βάρος στους συνεργάτες, η Ασφαλιστική διαθέτει ένα πολύ ανταγωνιστικό κανονισμό πωλήσεων 2018 που ανταμείβει όχι μόνο την ποσότητα αλλά και την ποιότητα. Οι κυριότερες κατηγορίες του κανονισμού των πωλήσεων είναι τρεις: Η αύξηση της νέας παραγωγής, η διατηρησιμότητα του χαρτοφυλακίου, και η συμμετοχή στα κέρδη λόγω καλού αποτελέσματος, το αποκαλούμενο bonus loss ratio.
Για την Ευρώπη Ασφαλιστική στρατηγική προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη Δικτύου Πωλήσεων της, για αυτό το λόγο αυτό έχει σχεδιάσει και υλοποιεί μια σειρά Εκπαιδευτικών Συναντήσεων με προσκεκλημένους επιλεγμένους νέους και παλαιούς συνεργάτες, σε όλη την Ελλάδα.