back to top
14.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Ποιός μιλά για ΣΔΙΤ; Η Πολιτεία κρατά τους κινδύνους

Δέκα χρόνια ΣΔΙΤ, όπως όταν λέμε, η τάδε εταιρεία γιορτάζει φέτος τα 10 χρόνια ζωής της στην αγορά. Κάθε μήνα για δέκα χρόνια ακούμε τα οφέλη των Συμπράξεων μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, τα οφέλη για τις επιχειρήσεις, τους ιδιώτες, πόσα λεφτά θα εξοικονομήσει το δημόσιο από τις μεταφορές κινδύνων, με ποιο τρόπο θα αναβαθμιστεί ο ρόλος του κράτους και διάφορα άλλα.

Το νέο αφήγημα είναι ΣΔΙΤ στον τουρισμό με την ιδιωτική ασφάλιση και τις υπηρεσίες υγείας και άμεσης βοήθειας. Το θέλουν και οι δύο. Το θέλει και η Πολιτεία, το θέλουν και οι ασφαλιστικές. Γιατί δεν γίνεται λοιπόν;  Γιατί κανείς δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες να μας πει τους λόγους που δεν προχωράει το πλαίσιο αυτό; Ούτε η Πολιτεία, ούτε οι ασφαλιστικές

- Advertisement -

Η Πολιτεία από την μία δηλώνει την πρόθεση της ότι θέλει οι ασφαλιστικές να συμπράξουν με το Δημόσιο, οι ασφαλιστικές από την άλλη λένε ότι το Δημόσιο κωφεύει και δεν κάνει τίποτα.

Ακόμα και σήμερα γιατί η Πολιτεία κρατά όλους τους κινδύνους που προκύπτουν από τον κορωνοϊό. Τι θα γίνει αν προκύψει θέμα στα ελληνικά νησιά που δεν έχουν πολυάριθμες υπηρεσίες υγείας. Τι θα γίνει αν προκύψουν θέματα επαναπατρισμού τουριστών; Όλα το κράτος, και τίποτα η ιδιωτική ασφάλιση;

- Advertisement -

Τι λείπει μπορούμε να μάθουμε ; ο στόχος από το κράτος, η κατάθεση προτάσεων προς τα υπουργεία από την ασφαλιστική αγορά; Η σύσταση κατάλληλων εξειδικευμένων ομάδων για να γίνει η ανάλυση των προτάσεων και ο συνδυασμός αυτών με τις ανάγκες του δημοσίου.

Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι η ασφαλιστική αγορά ή οι ιδιωτικές ασφαλιστικές δεν έχουν ανάλυση σχεδίου με κάθε λεπτομέρεια, δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι για κανέναν όλα αυτά είναι στα λόγια.

Θέλουμε να βλέπουμε τα οφέλη για αμφότερους και τις συστάσεις της Κομισιόν από τις οποίες η Ελλάδα δεν εξαιρείται.

Τι έχετε να μας πείτε επ’ αυτού.  Μήπως υπάρχει κάπου λάθος;

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

O πρόεδρος του ΕΕΑ Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εξελίξεις στα ασφάλιστρα υγείας

Για τις αλλαγές που επιφέρει η τροπολογία του Υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με τον καθορισμό του ύψους των τιμών των ασφαλιστικών

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

Αναπροσαρμογή ασφαλίστρων μακροχρόνιων συμβάσεων υγείας και διαφάνεια ως προς τις τιμές παροχής υπηρεσιών υγείας και ασφάλισης υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.