back to top
30.1 C
Athens
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025

Ποιος κατέχει το 32% του κλάδου Οδικής Βοήθειας;

Οδική Βοήθεια μέρος γ’

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

Με 1,4 εκατ. πελάτες σε οδική και άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, έχοντας μερίδιο αγοράς 31,9%, βάσει μικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων (δημοσιευμένα στοιχεία-ΕΑΕΕ), η Interamerican κυριαρχεί στον ασφαλιστικό κλάδο βοήθειας και στην εξυπηρέτηση περιστατικών.

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2016, συνολικά στους δύο τομείς βοήθειας, σε 430.906 περιπτώσεις. Η πυκνή χρονική συχνότητα «άμεσης δράσης» δηλώνεται από τις 1.180 περιπτώσεις εξυπηρέτησης, κατά μέσο όρο, ημερησίως. Είναι χαρακτηριστικό το ότι η παροχή βοήθειας από την Interamerican παρουσίασε αλματώδη αύξηση 31,7% κατά την περασμένη χρονιά, που οφείλεται κυρίως στις ανάγκες για οδική βοήθεια, δεδομένου του ότι η παροχή άμεσης ιατρικής αυξήθηκε κατά 2,4%.

- Advertisement -

Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρσι υπηρεσίες σε 406.091 περιστατικά, έναντι 302.865 κατά το 2015. Τα περισσότερα από αυτά αντιμετωπίστηκαν με ρυμουλκήσεις (151.620) και επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης (124.641), ενώ 117.267 περιπτώσεις υποστηρίχθηκαν με υπηρεσίες autohelp και 12.563 με μεταφορά του οχήματος στην έδρα του.

Η οδική βοήθεια της Interamerican, με στόλο 218 ιδιόκτητων οχημάτων κάθε τύπου και 65 συνεργασίες με παρόχους υπηρεσιών, διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο με 111 σημεία εξυπηρέτησης. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία είναι πάροχος υπηρεσιών και σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ είναι αποκλειστικός πάροχος και σε τέσσερις αυτοκινητοδρόμους της χώρας, καθώς και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η Interamerican ανταποκρίθηκε κατά το 2016 συνολικά σε 24.815 κλήσεις. Πραγματοποιήθηκαν 146 διακομιδές από αέρος –82 με υγειονομικό αεροπλάνο και 64 με ελικόπτερο– και οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 4.778. Στο εξωτερικό, εξυπηρετήθηκαν 91 περιστατικά, ενώ παρασχέθηκαν υπηρεσίες συμβουλευτικής από τη Γραμμή Υγείας 1010 σε 19.800 περιπτώσεις.

Και πέρσι, η εταιρεία συνέχισε τη συνεργασία της με την τοπική αυτοδιοίκηση –συγκεκριμένα με τη Σίφνο και την Ύδρα– επεμβαίνοντας σε 21 περιπτώσεις με διακομιδή. Η Interamerican διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και, από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.

«Έχουμε κτίσει μια μεγάλη παράδοση αποτελεσματικών υπηρεσιών, εμπειρίας και τεχνογνωσίας επί δυόμισι δεκαετίες τόσο στην οδική όσο και στην άμεση ιατρική βοήθεια, που προσθέτουν σημαντική αξία στις εταιρικές δραστηριότητές μας στους κλάδους ασφάλισης οχημάτων και υγείας» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican Βοήθειας, συμπληρώνοντας: «Οι ιδιαίτερα υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών (92%) και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (72%) δεν αναστέλλουν την προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Εστιάζουμε ιδιαίτερα στην αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, καθώς και στη διαρκή εκπαίδευση και την υψηλού επιπέδου εξειδίκευση του προσωπικού με προηγμένη μεθοδολογία, για τη δημιουργία επιπλέον αξίας προς όφελος των πελατών».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Ασφάλιση κοινόχρηστων χώρων: Μία ανάγκη που πολλοί αγνοούν!

Αν και προαιρετική, η πρακτική έχει αποδειχθεί κρίσιμη για την προστασία ιδιοκτητών και ενοίκων - Τα ειδικά προγράμματα ανά εταιρεία

Μετονομάζεται το αμοιβαίο κεφάλαιο Interamerican (LF) FoF ESG Focus

Η μετονομασία σε FoF NEXT GEN FOCUS αντανακλά τις νέες κατευθυντήριες γραμμές της ESMA

Η Interamerican επενδύει στην ανεξάρτητη διαβίωση της τρίτης ηλικίας

Την ανεξάρτητη και ασφαλή διαβίωση των ηλικιωμένων στον οικιακό τους χώρο στηρίζει η Interamerican, ενισχύοντας το μοντέλο «Aging in Place»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Pricefox: Τα λάθη και οι πραγματικές ανάγκες των νέων οδηγών στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών επισημαίνει ότι οι νέοι οδηγοί συχνά βιάζονται να κάνουν την πρώτη επιλογή και πέφτουν σε παγίδες που μπορεί να κοστίσουν ακριβά

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ασθενείς με καρδιοπάθεια ζητούν πρόσβαση στη συσκευή INR – Παρέμβαση του Πανελλήνιου Συνδέσμου

Σοβαρό πρόβλημα που αφορά τη χορήγηση της συσκευής INR και των αναλωσίμων της καταγγέλλει ο Σύνδεσμος

«30 ώρες αβοήθητος στα επείγοντα»: Καταγγελία κόρης ασθενή στον Ευαγγελισμό για τις συνθήκες περίθαλψης

Η επιστολή περιγράφει με λεπτομέρειες την πολύωρη ταλαιπωρία του πατέρα της καταγγέλουσας και την απουσία βασικών υπηρεσιών περίθαλψης

Νέοι ορίζοντες από σήμερα για την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Τα αποτελέσματα και οι επόμενοι στόχοι που ανακοινώθηκαν στη σημερινή Γενική Συνέλευση της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

ΤτΕ: Στα 21,5 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ενεργητικό των ασφαλιστικών επιχειρήσεων το β΄ τρίμηνο

Oι ασφαλιστικές τεχνικές προβλέψεις αυξήθηκαν κατά 177 εκατ. ευρώ, στα 15.732 εκατ. ευρώ, έναντι 15.555 εκατ. ευρώ το προηγούμενο τρίμηνο

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει τις υπηρεσίες ταξιδιωτικής κάλυψης

Οι καλύψεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ατυχήματα, απώλεια αποσκευών και καθυστερήσεις, ενώ έμφαση δίνεται στην αστική ευθύνη των ταξιδιωτών