back to top
20.5 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Ποιος κατέχει το 32% του κλάδου Οδικής Βοήθειας;

Οδική Βοήθεια μέρος γ’

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

Με 1,4 εκατ. πελάτες σε οδική και άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, έχοντας μερίδιο αγοράς 31,9%, βάσει μικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων (δημοσιευμένα στοιχεία-ΕΑΕΕ), η Interamerican κυριαρχεί στον ασφαλιστικό κλάδο βοήθειας και στην εξυπηρέτηση περιστατικών.

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2016, συνολικά στους δύο τομείς βοήθειας, σε 430.906 περιπτώσεις. Η πυκνή χρονική συχνότητα «άμεσης δράσης» δηλώνεται από τις 1.180 περιπτώσεις εξυπηρέτησης, κατά μέσο όρο, ημερησίως. Είναι χαρακτηριστικό το ότι η παροχή βοήθειας από την Interamerican παρουσίασε αλματώδη αύξηση 31,7% κατά την περασμένη χρονιά, που οφείλεται κυρίως στις ανάγκες για οδική βοήθεια, δεδομένου του ότι η παροχή άμεσης ιατρικής αυξήθηκε κατά 2,4%.

- Advertisement -

Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρσι υπηρεσίες σε 406.091 περιστατικά, έναντι 302.865 κατά το 2015. Τα περισσότερα από αυτά αντιμετωπίστηκαν με ρυμουλκήσεις (151.620) και επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης (124.641), ενώ 117.267 περιπτώσεις υποστηρίχθηκαν με υπηρεσίες autohelp και 12.563 με μεταφορά του οχήματος στην έδρα του.

Η οδική βοήθεια της Interamerican, με στόλο 218 ιδιόκτητων οχημάτων κάθε τύπου και 65 συνεργασίες με παρόχους υπηρεσιών, διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο με 111 σημεία εξυπηρέτησης. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία είναι πάροχος υπηρεσιών και σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ είναι αποκλειστικός πάροχος και σε τέσσερις αυτοκινητοδρόμους της χώρας, καθώς και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η Interamerican ανταποκρίθηκε κατά το 2016 συνολικά σε 24.815 κλήσεις. Πραγματοποιήθηκαν 146 διακομιδές από αέρος –82 με υγειονομικό αεροπλάνο και 64 με ελικόπτερο– και οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 4.778. Στο εξωτερικό, εξυπηρετήθηκαν 91 περιστατικά, ενώ παρασχέθηκαν υπηρεσίες συμβουλευτικής από τη Γραμμή Υγείας 1010 σε 19.800 περιπτώσεις.

Και πέρσι, η εταιρεία συνέχισε τη συνεργασία της με την τοπική αυτοδιοίκηση –συγκεκριμένα με τη Σίφνο και την Ύδρα– επεμβαίνοντας σε 21 περιπτώσεις με διακομιδή. Η Interamerican διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και, από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.

«Έχουμε κτίσει μια μεγάλη παράδοση αποτελεσματικών υπηρεσιών, εμπειρίας και τεχνογνωσίας επί δυόμισι δεκαετίες τόσο στην οδική όσο και στην άμεση ιατρική βοήθεια, που προσθέτουν σημαντική αξία στις εταιρικές δραστηριότητές μας στους κλάδους ασφάλισης οχημάτων και υγείας» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican Βοήθειας, συμπληρώνοντας: «Οι ιδιαίτερα υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών (92%) και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (72%) δεν αναστέλλουν την προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Εστιάζουμε ιδιαίτερα στην αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, καθώς και στη διαρκή εκπαίδευση και την υψηλού επιπέδου εξειδίκευση του προσωπικού με προηγμένη μεθοδολογία, για τη δημιουργία επιπλέον αξίας προς όφελος των πελατών».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Κατάργηση μηνιαίων συμβολαίων στον Ν. Αττικής

Από 22/10/2025 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης - Εξαιρέσεις για εποχιακές χρήσεις και εκδοθέντα ειδοποιητήρια

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα πρόεδρος στην Ένωση Ασθενών Ελλάδας: Η Μ. Τσεκούρα αναλαμβάνει τη θεσμική εκπροσώπηση των ασθενών

H ανάληψη των καθηκόντων της σηματοδοτεί νέα εποχή ενίσχυσης της συλλογικής φωνής των ασθενών

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Broker’s Time»

Με κεντρικό αφιέρωμα στην πράσινη ασφάλιση και στην περιβαλλοντική ευθύνη - Δείτε την ηλεκτρονική έκδοση

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Enviromental Risk and Liability Insurance»

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 25/11 έως 11/12/2025, σε περιβάλλον υβριδικής παρακολούθησης

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές προκλήσεις, πραγματικές λύσεις»

Ομιλία της καθηγήτριας Μ. Βακόλα για στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη