back to top
20.1 C
Athens
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025

Πιο έξυπνο το ανανεωμένο portal πελατών MyGenerali

Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί άμεσα και εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία αφορά την ασφάλισή του και να εκτελεί μια σειρά εργασιών εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεται.

Έξυπνη ασφάλιση… on the go!

Για τον πελάτη που είναι σε συνεχή κίνηση και ζητάει πιο πολλά και πιο γρήγορα, η Generali έχει σχεδιάσει ένα νέο smart & simple εργαλείο, που ενεργοποιεί έναν κόσμο υπηρεσιών με ένα απλό κλικ. Χάρη στο responsive design του, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό και την οθόνη του υπολογιστή του.

- Advertisement -

Οι πληροφορίες βρίσκονται οργανωμένες σε ευδιάκριτες κατηγορίες, ανά κλάδο ασφάλισης και χρονολογική σειρά, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τα στοιχεία που τον αφορούν. Το φιλικό περιβάλλον χρήστη και η βήμα-προς-βήμα καθοδήγηση καθιστούν την πλοήγηση στο MyGenerali μια ευχάριστη και απλή εμπειρία.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση με ένα κλικ

Χαρακτηριστικό του νέου portal πελατών MyGenerali είναι η διαφάνεια, καθώς με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού ο ασφαλισμένος αποκτάει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που αφορούν την ασφαλιστική του σχέση με την εταιρεία.

- Advertisement -

Το MyGenerali παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων στον πελάτη όπως:

  • Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις πληροφορίες των συμβολαίων και στις καλύψεις που προσφέρει η ασφάλισή του
  • Δυνατότητα on-line πληρωμής σε ασφαλές περιβάλλον
  • Δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης χρήσιμων εγγράφων, όπως είναι οι όροι συμβολαίων, οι οδηγοί ασφάλισης, το ιστορικό χρήσης της ασφάλισής, οι αποδείξεις πληρωμών, κ.α.
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση για την πορεία έγκρισης αιτημάτων / ζημιών, Claims Status Update, σε πραγματικό χρόνο.
  • Δυνατότητα υποβολής / φόρτωσης εγγράφων και απαραίτητων δικαιολογητικών στην πλατφόρμα, εξοικονομώντας χρόνο και διασφαλίζοντας την ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμοτήτων.
  • Δυνατότητα αποστολής αιτημάτων αποζημίωσης ψηφιακά καθώς και αιτημάτων προέγκρισης αλλά και αναγγελίας νοσηλείας on-line.

Όπως τονίζει η διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali Μαρία Λαμπροπούλου: «Η ψηφιακή αναμόρφωση που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη αποτελεί μία στρατηγική μας δέσμευση. Με την αναβάθμιση του portal πελατών MyGenerali, η υπόσχεση αυτή γίνεται πράξη. Μέσω του portal, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία. Με τρόπο απλό, άμεσο και εύκολο, ο πελάτης αποκτάει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της ασφάλισής τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται.

»Στην Generali κατανοούμε ότι η Ασφάλιση είναι ένα σύνολο υπηρεσιών, που αγγίζουν κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, ενισχύουμε το έργο των Συνεργατών μας, προσφέροντας στους ασφαλισμένους ψηφιακές λύσεις, με στόχο να κάνουμε την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Η απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης ξεκινά με ένα κλικ και φέρει τη σφραγίδα ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει την καινοτομία στο DNA του». 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Η Generali επιταχύνει μέσω AI τη διαδικασία αποζημίωσης ομαδικών ασφαλίσεων για πελάτες και συνεργάτες

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει την προληπτική ανίχνευση εκκρεμοτήτων, μειώνοντας σημαντικά τις καθυστερήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Kaspersky εντοπίζει κενά στην ασφάλεια των οχημάτων

Ένα μόνο αδύναμο σημείο στην υποδομή ενός συνεργάτη μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη παραβίαση όλων των συνδεδεμένων οχημάτων

ΑΙForum25: Διαμορφώνοντας το μέλλον με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Το συνέδριο των AI Catalyst και Ethos Events συνέδεσε τη θεωρία και τη στρατηγική με την πρακτική εφαρμογή της νέας επαναστατικής τεχνολογίας

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect

Κυβερνοασφάλεια και τεχνητή νοημοσύνη στο AIForum25

Οι ομιλητές του σχετικού πάνελ ανέλυσαν πώς η τεχνητή νοημοσύνη αναβαθμίζει τους κινδύνους αλλά και τις δυνατότητες άμυνας

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Υποτροφία €8.500 για μέλη της ΠΕΝΕΝ από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Για το πρόγραμμα MSc International Maritime Business, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Warsash Maritime School του Southampton Solent University

Φοιτητές του Master in Bioeconomy στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς επισκέπτονται την INTERAMERICAN

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για προώθηση της γνώσης, της αριστείας και της βιωσιμότητας

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας στο επίκεντρο ημερίδας του ΕΕΑ

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου, με δυνατότητα διαδικτυακής συμμετοχής

Η παγίδα της ασφαλιστικής παραγωγής στη Διαμεσολάβηση

Βάζοντας κάτω όλα τα βιβλία και κάνοντας τη σούμα, βγαίνει ένα αποτέλεσμα θαυμαστό - εκ πρώτης όψεως...

Το Business Day 2025 της Εθνικής Ασφαλιστικής εμπνέει τη νέα γενιά επαγγελματιών

Η Εθνική συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους που θα καθορίσουν το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου