back to top
18.8 C
Athens
Σάββατο 26 Απριλίου 2025

Πιο έξυπνο το ανανεωμένο portal πελατών MyGenerali

Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί άμεσα και εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία αφορά την ασφάλισή του και να εκτελεί μια σειρά εργασιών εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεται.

Έξυπνη ασφάλιση… on the go!

Για τον πελάτη που είναι σε συνεχή κίνηση και ζητάει πιο πολλά και πιο γρήγορα, η Generali έχει σχεδιάσει ένα νέο smart & simple εργαλείο, που ενεργοποιεί έναν κόσμο υπηρεσιών με ένα απλό κλικ. Χάρη στο responsive design του, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό και την οθόνη του υπολογιστή του.

- Advertisement -

Οι πληροφορίες βρίσκονται οργανωμένες σε ευδιάκριτες κατηγορίες, ανά κλάδο ασφάλισης και χρονολογική σειρά, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τα στοιχεία που τον αφορούν. Το φιλικό περιβάλλον χρήστη και η βήμα-προς-βήμα καθοδήγηση καθιστούν την πλοήγηση στο MyGenerali μια ευχάριστη και απλή εμπειρία.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση με ένα κλικ

Χαρακτηριστικό του νέου portal πελατών MyGenerali είναι η διαφάνεια, καθώς με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού ο ασφαλισμένος αποκτάει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που αφορούν την ασφαλιστική του σχέση με την εταιρεία.

- Advertisement -

Το MyGenerali παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων στον πελάτη όπως:

  • Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις πληροφορίες των συμβολαίων και στις καλύψεις που προσφέρει η ασφάλισή του
  • Δυνατότητα on-line πληρωμής σε ασφαλές περιβάλλον
  • Δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης χρήσιμων εγγράφων, όπως είναι οι όροι συμβολαίων, οι οδηγοί ασφάλισης, το ιστορικό χρήσης της ασφάλισής, οι αποδείξεις πληρωμών, κ.α.
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση για την πορεία έγκρισης αιτημάτων / ζημιών, Claims Status Update, σε πραγματικό χρόνο.
  • Δυνατότητα υποβολής / φόρτωσης εγγράφων και απαραίτητων δικαιολογητικών στην πλατφόρμα, εξοικονομώντας χρόνο και διασφαλίζοντας την ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμοτήτων.
  • Δυνατότητα αποστολής αιτημάτων αποζημίωσης ψηφιακά καθώς και αιτημάτων προέγκρισης αλλά και αναγγελίας νοσηλείας on-line.

Όπως τονίζει η διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali Μαρία Λαμπροπούλου: «Η ψηφιακή αναμόρφωση που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη αποτελεί μία στρατηγική μας δέσμευση. Με την αναβάθμιση του portal πελατών MyGenerali, η υπόσχεση αυτή γίνεται πράξη. Μέσω του portal, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία. Με τρόπο απλό, άμεσο και εύκολο, ο πελάτης αποκτάει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της ασφάλισής τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται.

»Στην Generali κατανοούμε ότι η Ασφάλιση είναι ένα σύνολο υπηρεσιών, που αγγίζουν κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, ενισχύουμε το έργο των Συνεργατών μας, προσφέροντας στους ασφαλισμένους ψηφιακές λύσεις, με στόχο να κάνουμε την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Η απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης ξεκινά με ένα κλικ και φέρει τη σφραγίδα ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει την καινοτομία στο DNA του». 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali ξεπέρασε τους στόχους του στρατηγικού πλάνου, επιτυγχάνοντας ιστορικό ρεκόρ λειτουργικού

Ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με το Δείκτη Φερεγγυότητας στο 210% (220% το 2023), που διαμορφώνεται κυρίως από τις συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών

Π. Βασιλόπουλος, Generali: Επιβάλλεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ελέγχου του κόστους

Σε τρία καίρια ερωτήματα του περιοδικού IW για την ιδιωτική υγεία απαντά ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali,

Η Generali συνεργάζεται με την Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου και το Storymentor

Η Generali, με σταθερό προσανατολισμό στις αξίες του Diversity, Equity & Inclusion (DEI), ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη συνεργασία της

Μετοχική επίθεση τραπεζών σε μεγάλες ασφαλιστικές, αυξάνει τα ποσοστά της στην Generali η UniCredit

Την ίδια στιγμή οι συνεργασίες των ασφαλιστικών με τις τράπεζες ανεβάζουν ταχύτητες.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

NN Hellas: Πιστοποιείται για το σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών, από την TÜV HELLAS

Την απόδοση πιστοποιητικού στην ΝΝ Hellas, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, για τη συμμόρφωσή της με το πρότυπο

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι που κρύβει η χρήση AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli

Τις τελευταίες ημέρες μία νέα τάση έχει κατακλύσει το διαδίκτυο: Πρόκειται για εικόνες τύπου anime εμπνευσμένες από το Studio Ghibli και action figures που

Πώς να προστατευτείτε από τις απάτες σε περιόδους οικονομικής αστάθειας

Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας—λόγω δασμών, γεωπολιτικών γεγονότων, ή άλλων αναταράξεων στην αγορά—οι κίνδυνοι απάτης

Στατιστικά στοιχεία ασφάλισης Νομικής Προστασίας

Η Επιτροπή Νομικής Προστασίας της ΕΑΕΕ στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για παροχή στοιχείων, απηύθυνε ερωτηματολόγιο στις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Οδηγίες εγγραφής για την αποστολή φαρμάκων κατ’ οίκον

Αναλυτικές οδηγίες εξέδωσε ο ΕΟΠΥΥ προς τους δικαιούχους ασφαλισμένους Φαρμάκων Υψηλού Κόστους προκειμένου να αιτηθούν

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ψίχουλα οι επιδοτήσεις ρεύματος, μπροστά στις τεράστιες αυξήσεις των τελευταίων ετών

Μετά από μεγάλη καθυστέρηση ενημερωθήκαμε επιτέλους για την επιδότηση που θα έχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος

Ν. Βαγιάννης, Economia Net: Οι μεγάλες καινοτομίες στις ασφαλίσεις πιστώσεων (και όλα όσα πρέπει να γίνουν)

«Τα νέα προγράμματα χρηματοδότησης και ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων στο νέο γεωπολιτικό και δασμολογικό τοπίο» ήταν το θέμα του

«Adapt | Adjust | Protect: Πέρα από τον Ορίζοντα προς ένα Ανθεκτικό Κλιματικά Μέλλον»

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Πραγματογνωμόνων Ζημιών (FUEDI), σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Πραγματογνωμόνων και Διακανονιστών Ζημιών

Η ασφάλεια ξεκινά από μέσα! Η MEGA Brokers πιστοποιείται ξανά ως «Great Place to Work»!

Η MEGA Brokers κατέκτησε για 3η φορά την πιστοποίηση «Great Place to Work» για την περίοδο Απρίλιος 2025 – Απρίλιος 2026. Η διάκριση