back to top
20.1 C
Athens
Τετάρτη 28 Μαΐου 2025

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

- Advertisement -

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις  με ομάδα εξυπηρέτησης 24×7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.

 

- Advertisement -

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Η εταιρεία πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Nέα διάκριση για τη Eurolife FFH

Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025. Σε συνεργασία με την Chapter 5

ΕΑΕΕ: Πρωτοβουλία καθαρισμού του λιμανιού της Ύδρας

Με αφορμή τη διοργάνωση του Insurance & Reinsurance Meeting για 25η χρονιά, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) σε συνεργασία με την περιβαλλοντική

Howden Hellas: Ο Ι. Κοτζαϊβάζογλου νέος Senior Corporate Executive

Η Howden, μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε την ένταξη του Ιωάννη Κοτζαϊβάζογλου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα

«Σταθερά μαζί» το φετινό μήνυμα της ηγεσίας του Ομίλου Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στο δίκτυό της

Ζωντανό μάθημα ηγεσίας έδωσε και φέτος με την ολιγόλεπτη ομιλία του ο κ. Μελάς Κ. Γιαννιώτης, ιδρυτής του Ομίλου Επιχειρήσεων ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Allianz: Ισχυρή η ανάπτυξη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Η Allianz Research δημοσίευσε τη νεότερη έκδοση της ετήσιας έκθεσης «Global Insurance Report», η οποία αναλύει τις εξελίξεις στις ασφαλιστικές αγορές παγκοσμίως.

Έξι υπουργοί, τέσσερις πολιτικοί αρχηγοί, πολιτικές προσωπικότητες, Γ.Γ., βουλευτές, δήμαρχοι, πρόεδροι επιμελητηρίων και κοινωνικών εταίρων μίλησαν για τον ρόλο των ΜμΕ στην Ελλάδα και...

Σε μία κατάμεστη αίθουσα κεντρικού ξενοδοχείου της Αθήνας, παρουσία πλήθους πολιτικών και προσωπικοτήτων από διάφορους χώρους, διεξήχθη το 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης,

“Η νέα τεχνολογία μπορεί πραγματικά να μας λύσει τα χέρια”

Είναι αλήθεια πως η κουβέντα για την Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Αυτό είναι απολύτως λογικό, μιας και αυτή η εξέλιξη της τεχνολογίας

Nέα διάκριση για τη Eurolife FFH

Χρυσό βραβείο για το EurolifeHub στα Promotional Marketing Awards 2025. Σε συνεργασία με την Chapter 5