back to top
18.3 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

- Advertisement -

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις  με ομάδα εξυπηρέτησης 24×7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.

 

- Advertisement -

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Η εταιρεία πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η MINETTA φέρνει την πληρωμή ασφαλίστρων… στο χέρι σου!

Η ασφαλιστική επενδύει σταθερά σε τεχνολογικές υποδομές που καθιστούν την ασφάλιση πιο προσβάσιμη και φιλική προς τον πελάτη

Μαρία Δημητριάδη: «Η δύναμή μας είναι η συμμετοχή» – Συνάντηση μελών του ΣΠΑΤΕ την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Τι επισημαίνει η Πρόεδρος του Συλλόγου για τις συνέργειες ασφαλιστικών-τραπεζών και τον νέο δείκτη υγείας

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο ΠτΔ επισήμανε μεταξύ άλλων ότι οι μικρομεσαίοι «υπήρξαν και παραμένουν σπορείς πολιτισμού, που διατήρησαν και εξέλιξαν την πολιτισμική ταυτότητα της κοινότητας»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο Χάρης Αλεξόπουλος νέος Πρόεδρος στην Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος

Προτεραιότητα του νέου ΔΣ, η ενδυνάμωση της διαμεσολάβησης, η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και η συνεργασία με θεσμικούς φορείς

Η κοινωνία χρειάζεται τους ασφαλιστές της

Η νέα πραγματικότητα απαιτεί από τον ασφαλιστή να σταθεί δίπλα στον άνθρωπο, να εξηγήσει, να ενημερώσει, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέο υβριδικό σεμινάριο για επαναπιστοποίηση στη διανομή (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων

Το 15ωρο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 15 και 16 Νοεμβρίου από το Εκπαιδευτικό Κέντρο του Ομίλου

Η MINETTA φέρνει την πληρωμή ασφαλίστρων… στο χέρι σου!

Η ασφαλιστική επενδύει σταθερά σε τεχνολογικές υποδομές που καθιστούν την ασφάλιση πιο προσβάσιμη και φιλική προς τον πελάτη

Μαρία Δημητριάδη: «Η δύναμή μας είναι η συμμετοχή» – Συνάντηση μελών του ΣΠΑΤΕ την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Τι επισημαίνει η Πρόεδρος του Συλλόγου για τις συνέργειες ασφαλιστικών-τραπεζών και τον νέο δείκτη υγείας