back to top
17.3 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Παραμετροποίηση ασφαλίστρων, παραμετροποίηση και προμηθειών από ασφαλιστικές

Νίκος Σακελλαρίου

Το θέμα των προμηθειών των διαμεσολαβητών αποτελεί για τις ασφαλιστικές ένα ευαίσθητο θέμα. Ακόμη περισσότερο για τους διαμεσολαβητές για τους οποίους είναι θέμα ‘ιερό και απαραβίαστο’ αφού από εκεί βγαίνει το εισόδημά τους. Οι ασφαλιστικές και ειδικά οι πολυεθνικές μπορεί να θεωρούν ότι το πολυκαναλικό μοντέλο τους εξυπηρετεί περισσότερο αλλά στην πράξη βλέπουν ότι συγκεκριμένες ασφαλίσεις κινούνται καλύτερα από τα ανθρώπινα δίκτυα. Όμως , μεσοσταθμικά οι προμήθειες παραμένουν περίπου στο 25% επί της παραγωγής που είναι υψηλό για τις εταιρείες. Έτσι κάποιες συνεχίζουν να ‘παραμετροποιούν’ τις προμήθειες ανάλογα με τα προιόντα που διαθέτουν και τις ανάγκες που έχουν για συγκεκριμένες πωλήσεις. Για παράδειγμα εταιρείες που έχουν ισχυρό δίκτυο στον κλάδο αυτοκινήτου εάν θέλουν διατηρησιμότητα μπορεί να διατηρήσουν υψηλές προμήθειες εκεί.

- Advertisement -

Άλλες εταιρείες που θέλουν να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν τον κλάδο περιουσίας και πυρός, μπορεί να μειώσουν λίγο τις προμήθειες αυτοκινήτου και να αυξήσουν ισόποσα (ή περισσότερο) τον κλάδο περιουσίας. Αυτή είναι μία ευέλικτη πρακτική που ακολουθούν και οι εταιρείες στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα, οι ασφαλιστικές σταθμίζουν και άλλους παράγοντες όπως οι περιοχές με τις μεγαλύτερες ζημιές, με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Το ζητούμενο είναι να αναδειχθεί ο ρόλος των διαμεσολαβητών πάνω στο θέμα των πωλήσεων και δη των υπεύθυνων πωλήσεων.

- Advertisement -

Εάν καταλάβουν οι εταιρείες ότι χωρίς την διαμεσολάβηση, η μείωση στις πωλήσεις τους θα είναι διψήφια, τότε θα αλλάξουν και τα μοντέλα των προμηθειών. Γιατί το φθηνό δεν είναι πάντοτε και  καλό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Μοχλός ανάπτυξης (;) το Δικαίωμα Συμβολαίου, όπως οι φόροι για το κράτος

Μήπως οι ασφαλιστικές δεν βλέπουν να έρχεται η ανάπτυξη που περίμεναν;

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Θεσμική σοβαρότητα και διαχρονική προσφορά: Η ΕΕΑΕ γυρίζει σελίδα χωρίς να ξεχνά τις ρίζες της!

Ανανέωση με συνέχεια σηματοδοτεί η εκλογή του Χάρη Αλεξόπουλου στην προεδρία της Ένωσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Ημερίδα της ΤτΕ για την «Εποπτεία & Πρόοδο στην Εκκαθάριση Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων»

Ως προς τις ασφαλιστικές εκκαθαρίσεις, επισημάνθηκαν οι ταχύτερες εκποιήσεις, οι σημαντικές διανομές προς δικαιούχους και η προώθηση θεσμικών βελτιώσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική