back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Παραμετροποίηση ασφαλίστρων, παραμετροποίηση και προμηθειών από ασφαλιστικές

Νίκος Σακελλαρίου

Το θέμα των προμηθειών των διαμεσολαβητών αποτελεί για τις ασφαλιστικές ένα ευαίσθητο θέμα. Ακόμη περισσότερο για τους διαμεσολαβητές για τους οποίους είναι θέμα ‘ιερό και απαραβίαστο’ αφού από εκεί βγαίνει το εισόδημά τους. Οι ασφαλιστικές και ειδικά οι πολυεθνικές μπορεί να θεωρούν ότι το πολυκαναλικό μοντέλο τους εξυπηρετεί περισσότερο αλλά στην πράξη βλέπουν ότι συγκεκριμένες ασφαλίσεις κινούνται καλύτερα από τα ανθρώπινα δίκτυα. Όμως , μεσοσταθμικά οι προμήθειες παραμένουν περίπου στο 25% επί της παραγωγής που είναι υψηλό για τις εταιρείες. Έτσι κάποιες συνεχίζουν να ‘παραμετροποιούν’ τις προμήθειες ανάλογα με τα προιόντα που διαθέτουν και τις ανάγκες που έχουν για συγκεκριμένες πωλήσεις. Για παράδειγμα εταιρείες που έχουν ισχυρό δίκτυο στον κλάδο αυτοκινήτου εάν θέλουν διατηρησιμότητα μπορεί να διατηρήσουν υψηλές προμήθειες εκεί.

- Advertisement -

Άλλες εταιρείες που θέλουν να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν τον κλάδο περιουσίας και πυρός, μπορεί να μειώσουν λίγο τις προμήθειες αυτοκινήτου και να αυξήσουν ισόποσα (ή περισσότερο) τον κλάδο περιουσίας. Αυτή είναι μία ευέλικτη πρακτική που ακολουθούν και οι εταιρείες στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα, οι ασφαλιστικές σταθμίζουν και άλλους παράγοντες όπως οι περιοχές με τις μεγαλύτερες ζημιές, με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Το ζητούμενο είναι να αναδειχθεί ο ρόλος των διαμεσολαβητών πάνω στο θέμα των πωλήσεων και δη των υπεύθυνων πωλήσεων.

- Advertisement -

Εάν καταλάβουν οι εταιρείες ότι χωρίς την διαμεσολάβηση, η μείωση στις πωλήσεις τους θα είναι διψήφια, τότε θα αλλάξουν και τα μοντέλα των προμηθειών. Γιατί το φθηνό δεν είναι πάντοτε και  καλό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Μοχλός ανάπτυξης (;) το Δικαίωμα Συμβολαίου, όπως οι φόροι για το κράτος

Μήπως οι ασφαλιστικές δεν βλέπουν να έρχεται η ανάπτυξη που περίμεναν;

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Θεσμική σοβαρότητα και διαχρονική προσφορά: Η ΕΕΑΕ γυρίζει σελίδα χωρίς να ξεχνά τις ρίζες της!

Ανανέωση με συνέχεια σηματοδοτεί η εκλογή του Χάρη Αλεξόπουλου στην προεδρία της Ένωσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

ΕΕΑ: Δίκαιο το αίτημα των ΕΑΔΕ και ΣΠΑΤΕ για απόφαση της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το Επιμελητήριο εκφράζει την πεποίθηση ότι η διοίκηση της εταιρείας θα ανακαλέσει την αιφνιδιαστική και επιβαρυντική για τους συνεργάτες της απόφαση

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών