back to top
10.8 C
Athens
Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025

Παραμετροποίηση ασφαλίστρων, παραμετροποίηση και προμηθειών από ασφαλιστικές

Νίκος Σακελλαρίου

Το θέμα των προμηθειών των διαμεσολαβητών αποτελεί για τις ασφαλιστικές ένα ευαίσθητο θέμα. Ακόμη περισσότερο για τους διαμεσολαβητές για τους οποίους είναι θέμα ‘ιερό και απαραβίαστο’ αφού από εκεί βγαίνει το εισόδημά τους. Οι ασφαλιστικές και ειδικά οι πολυεθνικές μπορεί να θεωρούν ότι το πολυκαναλικό μοντέλο τους εξυπηρετεί περισσότερο αλλά στην πράξη βλέπουν ότι συγκεκριμένες ασφαλίσεις κινούνται καλύτερα από τα ανθρώπινα δίκτυα. Όμως , μεσοσταθμικά οι προμήθειες παραμένουν περίπου στο 25% επί της παραγωγής που είναι υψηλό για τις εταιρείες. Έτσι κάποιες συνεχίζουν να ‘παραμετροποιούν’ τις προμήθειες ανάλογα με τα προιόντα που διαθέτουν και τις ανάγκες που έχουν για συγκεκριμένες πωλήσεις. Για παράδειγμα εταιρείες που έχουν ισχυρό δίκτυο στον κλάδο αυτοκινήτου εάν θέλουν διατηρησιμότητα μπορεί να διατηρήσουν υψηλές προμήθειες εκεί.

- Advertisement -

Άλλες εταιρείες που θέλουν να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν τον κλάδο περιουσίας και πυρός, μπορεί να μειώσουν λίγο τις προμήθειες αυτοκινήτου και να αυξήσουν ισόποσα (ή περισσότερο) τον κλάδο περιουσίας. Αυτή είναι μία ευέλικτη πρακτική που ακολουθούν και οι εταιρείες στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα, οι ασφαλιστικές σταθμίζουν και άλλους παράγοντες όπως οι περιοχές με τις μεγαλύτερες ζημιές, με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Το ζητούμενο είναι να αναδειχθεί ο ρόλος των διαμεσολαβητών πάνω στο θέμα των πωλήσεων και δη των υπεύθυνων πωλήσεων.

- Advertisement -

Εάν καταλάβουν οι εταιρείες ότι χωρίς την διαμεσολάβηση, η μείωση στις πωλήσεις τους θα είναι διψήφια, τότε θα αλλάξουν και τα μοντέλα των προμηθειών. Γιατί το φθηνό δεν είναι πάντοτε και  καλό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Μοχλός ανάπτυξης (;) το Δικαίωμα Συμβολαίου, όπως οι φόροι για το κράτος

Μήπως οι ασφαλιστικές δεν βλέπουν να έρχεται η ανάπτυξη που περίμεναν;

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Θεσμική σοβαρότητα και διαχρονική προσφορά: Η ΕΕΑΕ γυρίζει σελίδα χωρίς να ξεχνά τις ρίζες της!

Ανανέωση με συνέχεια σηματοδοτεί η εκλογή του Χάρη Αλεξόπουλου στην προεδρία της Ένωσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Η ελληνική ασφαλιστική αγορά ωριμάζει… πέρα από τους αριθμούς!

Η νέα αναφορά της ΕΑΕΕ για την παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου δίνει σαφή εικόνα της δυναμικής που αναπτύσσεται

Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΕΑΕΕ στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στόχος, η ουσιαστική κατανόηση των πραγματικών κινδύνων και των βέλτιστων πρακτικών που εφαρμόζονται σε μεγάλα έργα υποδομής

ERGO Ασφαλιστική: Συναντήσεις με συνεργάτες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη

Στο επίκεντρο, η νέα τιμολόγηση στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, η οποία διαμορφώθηκε μετά την πολύτιμη ανατροφοδότηση από συνεργάτες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Η ελληνική ασφαλιστική αγορά ωριμάζει… πέρα από τους αριθμούς!

Η νέα αναφορά της ΕΑΕΕ για την παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου δίνει σαφή εικόνα της δυναμικής που αναπτύσσεται

Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΕΑΕΕ στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στόχος, η ουσιαστική κατανόηση των πραγματικών κινδύνων και των βέλτιστων πρακτικών που εφαρμόζονται σε μεγάλα έργα υποδομής

ERGO Ασφαλιστική: Συναντήσεις με συνεργάτες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη

Στο επίκεντρο, η νέα τιμολόγηση στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, η οποία διαμορφώθηκε μετά την πολύτιμη ανατροφοδότηση από συνεργάτες

Η Allianz Trade Ελλάδας ενισχύει την ασφάλεια με εκπαίδευση πρώτων βοηθειών

Oι εργαζόμενοι απέκτησαν την ικανότητα να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε έκτακτες ανάγκες, ενισχύοντας την ετοιμότητα και την αυτοπεποίθησή τους