back to top
16.7 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Παραμετροποίηση ασφαλίστρων, παραμετροποίηση και προμηθειών από ασφαλιστικές

Νίκος Σακελλαρίου

Το θέμα των προμηθειών των διαμεσολαβητών αποτελεί για τις ασφαλιστικές ένα ευαίσθητο θέμα. Ακόμη περισσότερο για τους διαμεσολαβητές για τους οποίους είναι θέμα ‘ιερό και απαραβίαστο’ αφού από εκεί βγαίνει το εισόδημά τους. Οι ασφαλιστικές και ειδικά οι πολυεθνικές μπορεί να θεωρούν ότι το πολυκαναλικό μοντέλο τους εξυπηρετεί περισσότερο αλλά στην πράξη βλέπουν ότι συγκεκριμένες ασφαλίσεις κινούνται καλύτερα από τα ανθρώπινα δίκτυα. Όμως , μεσοσταθμικά οι προμήθειες παραμένουν περίπου στο 25% επί της παραγωγής που είναι υψηλό για τις εταιρείες. Έτσι κάποιες συνεχίζουν να ‘παραμετροποιούν’ τις προμήθειες ανάλογα με τα προιόντα που διαθέτουν και τις ανάγκες που έχουν για συγκεκριμένες πωλήσεις. Για παράδειγμα εταιρείες που έχουν ισχυρό δίκτυο στον κλάδο αυτοκινήτου εάν θέλουν διατηρησιμότητα μπορεί να διατηρήσουν υψηλές προμήθειες εκεί.

- Advertisement -

Άλλες εταιρείες που θέλουν να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν τον κλάδο περιουσίας και πυρός, μπορεί να μειώσουν λίγο τις προμήθειες αυτοκινήτου και να αυξήσουν ισόποσα (ή περισσότερο) τον κλάδο περιουσίας. Αυτή είναι μία ευέλικτη πρακτική που ακολουθούν και οι εταιρείες στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα, οι ασφαλιστικές σταθμίζουν και άλλους παράγοντες όπως οι περιοχές με τις μεγαλύτερες ζημιές, με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Το ζητούμενο είναι να αναδειχθεί ο ρόλος των διαμεσολαβητών πάνω στο θέμα των πωλήσεων και δη των υπεύθυνων πωλήσεων.

- Advertisement -

Εάν καταλάβουν οι εταιρείες ότι χωρίς την διαμεσολάβηση, η μείωση στις πωλήσεις τους θα είναι διψήφια, τότε θα αλλάξουν και τα μοντέλα των προμηθειών. Γιατί το φθηνό δεν είναι πάντοτε και  καλό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Μοχλός ανάπτυξης (;) το Δικαίωμα Συμβολαίου, όπως οι φόροι για το κράτος

Μήπως οι ασφαλιστικές δεν βλέπουν να έρχεται η ανάπτυξη που περίμεναν;

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Θεσμική σοβαρότητα και διαχρονική προσφορά: Η ΕΕΑΕ γυρίζει σελίδα χωρίς να ξεχνά τις ρίζες της!

Ανανέωση με συνέχεια σηματοδοτεί η εκλογή του Χάρη Αλεξόπουλου στην προεδρία της Ένωσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις