back to top
18.3 C
Athens
Παρασκευή 2 Μαΐου 2025

Παραμετροποίηση ασφαλίστρων, παραμετροποίηση και προμηθειών από ασφαλιστικές

Νίκος Σακελλαρίου

Το θέμα των προμηθειών των διαμεσολαβητών αποτελεί για τις ασφαλιστικές ένα ευαίσθητο θέμα. Ακόμη περισσότερο για τους διαμεσολαβητές για τους οποίους είναι θέμα ‘ιερό και απαραβίαστο’ αφού από εκεί βγαίνει το εισόδημά τους. Οι ασφαλιστικές και ειδικά οι πολυεθνικές μπορεί να θεωρούν ότι το πολυκαναλικό μοντέλο τους εξυπηρετεί περισσότερο αλλά στην πράξη βλέπουν ότι συγκεκριμένες ασφαλίσεις κινούνται καλύτερα από τα ανθρώπινα δίκτυα. Όμως , μεσοσταθμικά οι προμήθειες παραμένουν περίπου στο 25% επί της παραγωγής που είναι υψηλό για τις εταιρείες. Έτσι κάποιες συνεχίζουν να ‘παραμετροποιούν’ τις προμήθειες ανάλογα με τα προιόντα που διαθέτουν και τις ανάγκες που έχουν για συγκεκριμένες πωλήσεις. Για παράδειγμα εταιρείες που έχουν ισχυρό δίκτυο στον κλάδο αυτοκινήτου εάν θέλουν διατηρησιμότητα μπορεί να διατηρήσουν υψηλές προμήθειες εκεί.

- Advertisement -

Άλλες εταιρείες που θέλουν να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν τον κλάδο περιουσίας και πυρός, μπορεί να μειώσουν λίγο τις προμήθειες αυτοκινήτου και να αυξήσουν ισόποσα (ή περισσότερο) τον κλάδο περιουσίας. Αυτή είναι μία ευέλικτη πρακτική που ακολουθούν και οι εταιρείες στο εξωτερικό. Από εκεί και πέρα, οι ασφαλιστικές σταθμίζουν και άλλους παράγοντες όπως οι περιοχές με τις μεγαλύτερες ζημιές, με τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό.

Το ζητούμενο είναι να αναδειχθεί ο ρόλος των διαμεσολαβητών πάνω στο θέμα των πωλήσεων και δη των υπεύθυνων πωλήσεων.

- Advertisement -

Εάν καταλάβουν οι εταιρείες ότι χωρίς την διαμεσολάβηση, η μείωση στις πωλήσεις τους θα είναι διψήφια, τότε θα αλλάξουν και τα μοντέλα των προμηθειών. Γιατί το φθηνό δεν είναι πάντοτε και  καλό.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στην ψηφιακή εποχή, ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αναβαθμίζεται

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, όπου οι πληροφορίες είναι καταιγιστικές και προσβάσιμες με ένα κλικ και οι online συναλλαγές γίνονται ολοένα και πιο εύκολες

Διαμεσολάβηση: Ποιος έχει το μεγαλύτερο μερίδιο από τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;

Η Επιτροπή Σχεδιασμού Προϊόντων, Διανομής και Δικτύων της ΕΑΕΕ μέσα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, ολοκλήρωσε τη συστηματική καταγραφή

Η ΑΙ θα έχει σημαντικό αντίκτυπο και στη Διαμεσολάβηση

Deloitte & ICC Hellas διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα Διαμεσολάβηση, Οικονομική Ανάπτυξη και Επιχειρηματικότητα

Βασική Εκπαίδευση Διαμεσολαβητών από το ΕΚΠΑ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διοργανώνεται με στόχο την εκπαίδευση διαμεσολαβητών, όπως προβλέπεται από τον νόμο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ποια χώρα ασφαλίζει την εμπορική ναυτιλία της με 1 δισ. ευρώ

Η Δανία θα διαθέσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ευρώ για να ασφαλίσει τον εμπορικό στόλο της σε περίπτωση πολέμου ή μεγάλης κρίσης.

Ο Ιωάννης Τσικριπής Κεντρικός Ομιλητής στο 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

Κορυφαίοι πολιτειακοί και θεσμικοί ομιλητές, καθώς και ακαδημαϊκοί από την εγχώρια και διεθνή κοινότητα θα δώσουν για ακόμη μια χρονιά το «παρών»

Οδική συμπεριφορά έναντι Κοινής Λογικής

Η αλλαγή βάσει του νέου ΚΟΚ στα Όρια Ταχύτητας οχημάτων, εντός αστικών περιοχών, από 50 χλμ/ώρα στα 30 χλμ, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις

Oι τοπ 25 ασφαλιστικές παγκοσμίως, με βάση την κεφαλαιοποίηση

Αύξηση κατά κατά 17% στα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια  κατέγραψε η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς (MCap) των

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ποια χώρα ασφαλίζει την εμπορική ναυτιλία της με 1 δισ. ευρώ

Η Δανία θα διαθέσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ευρώ για να ασφαλίσει τον εμπορικό στόλο της σε περίπτωση πολέμου ή μεγάλης κρίσης.

Ο Ιωάννης Τσικριπής Κεντρικός Ομιλητής στο 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

Κορυφαίοι πολιτειακοί και θεσμικοί ομιλητές, καθώς και ακαδημαϊκοί από την εγχώρια και διεθνή κοινότητα θα δώσουν για ακόμη μια χρονιά το «παρών»

Οδική συμπεριφορά έναντι Κοινής Λογικής

Η αλλαγή βάσει του νέου ΚΟΚ στα Όρια Ταχύτητας οχημάτων, εντός αστικών περιοχών, από 50 χλμ/ώρα στα 30 χλμ, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις

Oι τοπ 25 ασφαλιστικές παγκοσμίως, με βάση την κεφαλαιοποίηση

Αύξηση κατά κατά 17% στα 3,5 τρισεκατομμύρια δολάρια  κατέγραψε η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς (MCap) των

Ταλαιπωρία ατόμων με ΔΕΠ-Υ στην χώρα μας εξαιτίας της έλλειψης φαρμάκων

Το Πανελλήνιος Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας- ADHD διαμαρτύρεται