back to top
28.4 C
Athens
Τετάρτη 16 Ιουλίου 2025

Πανεπιστήμιο Αθηνών: “NEW AGE MARKETING”

 

Το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακοινώνουν την έναρξη νέου προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τίτλο “New Age Marketing, στις 19 Οκτωβρίου 2015.

- Advertisement -

 

Το Πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται στην αγγλική γλώσσα, απευθύνεται σε κάθε στέλεχος επιχείρησης, νέο επαγγελματία, ή και φοιτητή που θέλει να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις σύγχρονες προκλήσεις, αποκτώντας σε σύντομο χρονικό διάστημα, μια συνοπτική αλλά ολοκληρωμένη γνώση γύρω από το μάρκετινγκ. Βασικός στόχος του Προγράμματος είναι η κατάρτιση των συμμετεχόντων ως προς όλα τα κύρια συστατικά του μάρκετινγκ, παρουσιάζοντας με καινοτομία τις σύγχρονες αρχές του. Η εκπαιδευτική ύλη είναι οργανωμένη σε περιεκτικές ενότητες που περικλείουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς για να μπορεί να προσφέρει αξία στον πελάτη του. Ολοκληρώνοντας το Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι είναι μάρκετινγκ και ποιες είναι οι διαστάσεις του, ποιος είναι ο ρόλος του στη λειτουργία των σύγχρονων επιχειρήσεων και πώς μπορεί να υποστηρίξει τη λήψη επιτυχημένων αποφάσεων.

- Advertisement -

 

Το Πρόγραμμα δομείται σε εννέα (9) διδακτικές ενότητες και διαρκεί 18 εβδομάδες. Υλοποιείται αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα, με τη μέθοδο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει εφαρμοσμένη ανάλυση, ερωτήσεις, ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων και συνοδεύεται από προτεινόμενο σχέδιο μελέτης. Οι συμμετέχοντες εξετάζονται στη διδακτέα ύλη, μέσω εννέα (9) διαγωνισμάτων που θα τους ανατίθενται ηλεκτρονικά ανά ενότητα, σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και έχουν τη δυνατότητα καθημερινής επικοινωνίας με τους εισηγητές, χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική πλατφόρμα. Ακόμα, η εκπαιδευτική μεθοδολογία περιλαμβάνει μία σύγχρονη τηλεδιάσκεψη ανά ενότητα. Με την επιτυχή περάτωση του Προγράμματος ο σπουδαστής αποκτά Πιστοποιητικό Μάρκετινγκ από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Η υποβολή των αιτήσεων διαρκεί έως τις 9 Οκτωβρίου 2015. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.marketing.econ.uoa.gr/

Σχετικές δημοσιεύσεις

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.

ΕΙΑΣ: To εκπαιδευτικό πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Πέντε (5) επίκαιρου ενδιαφέροντος Εκπαιδευτικά Σεμινάρια και Προγράμματα συνθέτουν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Σεμινάριο Υπηρεσιών Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και Διακανονισμού Διεθνών Τροχαίων Ατυχημάτων

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Υπηρεσιών Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και Διακανονισμού Διεθνών Τροχαίων Ατυχημάτων εμπεριέχει εξειδικευμένη

Εκπαίδευση σε θέματα καταστροφών φυσικής προέλευσης

Οι καταστροφές που έχουν ως πηγή προέλευσής τους τα φυσικά φαινόμενα, παρουσιάζουν όλο και μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική έχει μετασχηματιστεί θεαματικά

Η σημαντική αναδιοργάνωση που έχει πραγματοποιήσει μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η Εθνική Ασφαλιστική, βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική πολυεπίπεδου

Παραβίαση προσωπικών δεδομένων από τράπεζα για ανύπαρκτες οφειλές

Αδικοπρακτική Ευθύνη της Εναγομένης Τραπεζικής Εταιρίας – Προσβολή Προσωπικότητας – Ηθική Βλάβη (ΑΚ 932) 38.000 ευρώ (19.000 ευρώ Χ 2)

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο επίκεντρο: Από την επαγγελματική εξουθένωση στην ευημερία

Η Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του ΕΕΑ καθορίζει ένα νέο θεσμικό προσανατολισμό

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η χορηγική συμφωνία του Ολυμπιακού με την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο από την επίσημη έναρξη μιας «στρατηγικής συμμαχίας με κοινό όραμα, αξίες και φιλοδοξίες»

EIOPA: Ανακοινώσεις για DORA, αντασφάλιση και σώματα εποπτών

Αφορούν την ψηφιακή ανθεκτικότητα, τις καταγγελίες συμβάσεων αντασφάλισης και την αντασφάλιση μαζικών ακυρώσεων, καθώς και την ανταλλαγή πληροφοριών

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση 

Η Εθνική Ασφαλιστική έχει μετασχηματιστεί θεαματικά

Η σημαντική αναδιοργάνωση που έχει πραγματοποιήσει μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η Εθνική Ασφαλιστική, βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική πολυεπίπεδου

Insurance Europe: 4 τρόποι για να τελεσφορήσει η FIDA

Για κίνδυνο να καταστεί η Πρόσβαση στα Χρηματοοικονομικά Δεδομένα υπερβολικά σύνθετη και ασύμφορη προειδοποιεί η ομοσπονδία