back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Πανεπιστήμιο Αθηνών: “NEW AGE MARKETING”

 

Το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακοινώνουν την έναρξη νέου προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τίτλο “New Age Marketing, στις 19 Οκτωβρίου 2015.

- Advertisement -

 

Το Πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται στην αγγλική γλώσσα, απευθύνεται σε κάθε στέλεχος επιχείρησης, νέο επαγγελματία, ή και φοιτητή που θέλει να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις σύγχρονες προκλήσεις, αποκτώντας σε σύντομο χρονικό διάστημα, μια συνοπτική αλλά ολοκληρωμένη γνώση γύρω από το μάρκετινγκ. Βασικός στόχος του Προγράμματος είναι η κατάρτιση των συμμετεχόντων ως προς όλα τα κύρια συστατικά του μάρκετινγκ, παρουσιάζοντας με καινοτομία τις σύγχρονες αρχές του. Η εκπαιδευτική ύλη είναι οργανωμένη σε περιεκτικές ενότητες που περικλείουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς για να μπορεί να προσφέρει αξία στον πελάτη του. Ολοκληρώνοντας το Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι είναι μάρκετινγκ και ποιες είναι οι διαστάσεις του, ποιος είναι ο ρόλος του στη λειτουργία των σύγχρονων επιχειρήσεων και πώς μπορεί να υποστηρίξει τη λήψη επιτυχημένων αποφάσεων.

- Advertisement -

 

Το Πρόγραμμα δομείται σε εννέα (9) διδακτικές ενότητες και διαρκεί 18 εβδομάδες. Υλοποιείται αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα, με τη μέθοδο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Κάθε ενότητα περιλαμβάνει εφαρμοσμένη ανάλυση, ερωτήσεις, ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων και συνοδεύεται από προτεινόμενο σχέδιο μελέτης. Οι συμμετέχοντες εξετάζονται στη διδακτέα ύλη, μέσω εννέα (9) διαγωνισμάτων που θα τους ανατίθενται ηλεκτρονικά ανά ενότητα, σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και έχουν τη δυνατότητα καθημερινής επικοινωνίας με τους εισηγητές, χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική πλατφόρμα. Ακόμα, η εκπαιδευτική μεθοδολογία περιλαμβάνει μία σύγχρονη τηλεδιάσκεψη ανά ενότητα. Με την επιτυχή περάτωση του Προγράμματος ο σπουδαστής αποκτά Πιστοποιητικό Μάρκετινγκ από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Η υποβολή των αιτήσεων διαρκεί έως τις 9 Οκτωβρίου 2015. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.marketing.econ.uoa.gr/

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Η Carglass® ανέδειξε στις Ημέρες Καριέρας την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της

Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στους ανθρώπους της, προσφέροντας ευκαιρίες εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφαλιστική Διαχείριση Κληρονομιών και Μεταβιβάσεων Περιουσιακών Στοιχείων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, στις 14 και 16 Οκτωβρίου 2025

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί