back to top
17.3 C
Athens
Κυριακή Ιανουάριος 12 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1803

Δύο νέα στελέχη στο δυναμικό της Interlife

0

Δύο νέα στελέχη ενέταξε στο δυναμικό της η εταιρεία, πρόκειται για την Μαρίνα Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού και την Ευαγγελία Ράπτη, Υπεύθυνη Εσωτερικού Ελέγχου.

Η κα Παναγιωτοπούλου είναι πτυχιούχος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αμερικάνικου Κολεγίου ( DEREE COLLEGE). Διαθέτει πολυετή εμπειρία στον τομέα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και εξαιρετικές συστάσεις από τον Εμπορικό χώρο σαν Διευθύντρια Ανθρωπίνων Πόρων και Yπεύθυνη σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων.

Όπως τονίζει η ίδια, «Στόχος μου είναι να ανταποκριθώ δυναμικά σε μια νέα επαγγελματική πρόκληση ως μέλος μιας ικανής και δραστήριας ομάδας, σε ένα μοντέρνο επαγγελματικό περιβάλλον, το οποίο θα έχει υψηλές απαιτήσεις και θα επιβραβεύει την προσπάθεια και το αποτέλεσμα».

INTERLIFE_nea_stelexi
Μαρίνα Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού και Ευαγγελία Ράπτη, Υπεύθυνη Εσωτερικού Ελέγχου

Η κα Ράπτη είναι πτυχιούχος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών της Σχολής Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Α.Π.Θ., με 5ετή θητεία στη θέση της Υπεύθυνης Εσωτερικού Ελέγχου σε Χρηματιστηριακή εταιρεία (ΑΧΕΠΕΥ) και 6ετή θητεία στο τμήμα καταθέσεων και εξυπηρέτησης πελατών (private banking) στην Τράπεζα HSBC BANK PLC.

Είναι εγγεγραμμένο μέλος του Μητρώου Εσωτερικών Ελεγκτών του Υπουργείου Οικονομικών για τις μη εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αθηνών ΔΕΚΟ, μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εσωτερικών Ελεγκτών (Ε.Ι.Ε.Ε.), μέλος του διεθνούς ινστιτούτου “The Institute of Internal Auditors’’ (I.I.A.) και πιστοποιημένη σε θέματα Κανονιστικής Συμμόρφωσης.

Μ. Γκατζόφλιας: Η ανθρωποκεντρική ανάπτυξη της Μινέττα

0

[starbox]

Ανθρωποκεντρική σε όλη της την διάσταση η εταιρεία ΜΙΝΕΤΤΑ μεριμνά να αποζημιώνει, να καλύπτει με πληρότητα και να ενημερώνει με συνέπεια προκειμένου να εκπληρώνει με συνέπεια τον ρόλο της. Στηρίζεται σε βασικές αξίες που εστιάζουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη, και την παροχή αίσθησης ασφάλειας στους συνεργάτες της.

Αυτό αναφέρει στο IW ο διευθυντής Μάρκετινγκ κύριος Μανόλης Γκατζόφλιας τονίζοντας ότι «η ουσία της ασφάλισης είναι η εξασφάλιση ότι η αποζημίωση θα καταβληθεί όταν συντρέξει ο λόγος. Προτεραιότητα λοιπόν της Εταιρίας μας ήταν, είναι και θα είναι ο τρόπος και ο χρόνος πληρωμής των αποζημιώσεων. Η εταιρεία έχει προσαρμοστεί σε αυτό το κριτήριο και γι΄αυτό και ο αριθμοδείκτης paid loss ratio είναι από τους υψηλότερους της αγοράς».
Ακόμα ο κ. Γκατζόφλιας αναλύει την φιλοσοφία λειτουργίας της εταιρείας εξηγώντας γιατί είναι φιλική, απλή, στοχευμένη στην δράση της και κυρίως συνεπής στους ασφαλισμένους της. Τονίζει πώς για περισσότερα από 40 έτη η ΜΙΝΕΤΤΑ ξεχωρίζει στην αγορά και αυτό έχει γίνει συνείδηση και στους πελάτες της. Πιστεύει στην σωστή ασφαλιστική κάλυψη, αποζημιώνει, στηρίζει την διαμεσολάβηση, δίνει μεγάλη σημασία στην εκπαίδευση και αναπτύσσεται σταθερά ασκώντας το έργο της με αρχές καΙ αξίες.
iw?Έχετε δυσαρεστημένους πελάτες στην ΜΙΝΕΤΤΑ;

Μ.Γ.:  Ολες οι επιχειρήσεις θεωρούν ότι κάνουν το καλύτερο για την ικανοποίηση των πελατών τους. Για να διαπιστώσουμε την ικανοποίηση των πελατών, αλλά και των τρίτων που έρχονται σε επαφή με την Εταιρία μας, διεξάγουμε κατά τακτά χρονικά διαστήματα έρευνα. Σκοπός της είναι να συλλέξουμε συστάσεις και παρατηρήσεις ώστε να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών, είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά, αναδεικνύουν τη συνέπεια και την έγκαιρη ανταπόκριση Εταιρίας μας στην καταβολή αποζημιώσεων, ειδικά μέσα σε ένα τόσο ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον και δημιουργούν όμως και την υποχρέωση όχι μόνο να διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα αλλά και να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο.

iw? Πώς αντιμετωπίζετε τον τομέα της «εξυπηρέτησης πελατών»;

Μ.Γ.:  Για εμάς, στην ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, η ασφάλιση δεν είναι μια απλή συναλλαγή. Είναι ανθρώπινη σχέση. Είναι σεβασμός. Είναι προσήλωση. Είναι διαθεσιμότητα. Είναι ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
Η εξυπηρέτηση του πελάτη, είναι μία έννοια συνυφασμένη με όλες τις λειτουργίες όχι μόνο μιας εταιρίας αλλά της ζωής μας, της καθημερινότητας μας. Εξυπηρέτηση θεωρείται η παροχή μία πληροφορίας σε ένα περαστικό για να βρει τον δρόμο του αλλά και ηεξήγηση μίας κάλυψης. Ως τέτοια την αντιμετωπίζουμε και στην Εταιρίας μας και όλοι μαζί προσπαθούμε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

iw?Θεωρείται την προβολή της εταιρείας σας και την επικοινωνία των προϊόντων της προς τους καταναλωτές σημαντικό πεδίο εργασιών;

Μ.Γ.:  Σίγουρα είναι σημαντική η προβολή της Εταιρίας και η γνωστοποίηση των προϊόντων/προγραμμάτων που διαθέτει. Στη δικιά μας περίπτωση όμως οι ενέργειες αυτές σκοπό έχουν την παροχή βοήθειας προς τους συνεργάτες διαμεσολαβητές ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν ευκολότερα τους δυνητικούς ασφαλισμένους ώστε να εξηγήσουν τις καλύψεις που προσφέρουμε.

iw? Με ποιόν τρόπο και ποιες μεθόδους πιστεύετε ότι θα έλθει η ανάπτυξη της παραγωγής;

Μ.Γ.: Οι ξεκάθαροι, απλοί, κατανοητοί όροι των συμβολαίων, οι συμπληρωματικές παροχές που εξασφαλίζουμε για τους ασφαλισμένους μας, και η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ θεωρούμε ότι συνιστούν εχέγγυα για την σωστή ανάπτυξη της Εταιρίας.

iw? Σε τι διαφέρετε από τον ανταγωνισμό;

Μ.Γ.: Σίγουρα έχουμε κάποιες διαφορές με τον ανταγωνισμό, αρμοδιότεροι όμως να μας κρίνουν είναι οι πελάτες μας και οι συνεργάτες μας.

iw? Το μάρκετινγκ είναι ένα εργαλείο ανάπτυξης και παραγωγής εργασιών ή περιορίζεται μόνο στο επίπεδο της αναγνωρισημότητας.

Μ.Γ.: Και η αναγνωρισημότητα όταν υποστηρίζεται από τα χαρακτηριστικά που διαθέτει μια εταιρεία όπως η δική μας, συντελούν στην ανάπτυξη της παραγωγής.

iw?Τι θα καταγράφατε ως μεγάλο πλεονέκτημα για την εταιρεία σας;

Μ.Γ.: Την άμεση αποζημίωση για την οποία είναι γνωστή η εταιρία μας εδώ και πολλά χρόνια και την επιτυχημένη προσπάθεια που καταβάλλουμε προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας τον καλύτερο από κάθε επίπεδο ασφαλιστικό συνδυασμό στα προγράμματά μας.

iw? Τι περιλαμβάνει αυτός ο ασφαλιστικός συνδυασμός; Δηλαδή που έγκειται η προσπάθεια σας;

Μ.Γ.:  Η εταιρία μας προσπαθεί να συνδυάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το προσιτό κόστος με την ποιοτική ασφάλιση. Έτσι, ο ασφαλισμένος μας πιστεύουμε ότι είναι με πληρότητα καλυμμένος μέσω των ολοκληρωμένων προγραμμάτων που προσφέρουμε, ειδικότερα δε με τις δυσμενείς συνθήκες που αντιμετωπίζουμε. Ανατρέχοντας λοιπόν στις καλύψεις που περιλαμβάνουμε ακόμα και στα βασικά μας προγράμματα μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει

iw? Πιστεύετε ότι η παράδοσή σας ως εταιρεία είναι κάτι που επηρεάζει τη σημερινή σας εταιρική δραστηριότητα.

Μ.Γ.:  Σίγουρα ναι. Η «ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ», για περισσότερα από 40 έτη δίνει την δική της διάσταση στην ασφάλιση των ελλήνων. Έχουμε γραφεία και συνεργάτες σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους ασφαλισμένους μας. Προσπαθούμε να είμαστε από τις πρώτες επιλογές του Ελληνα καταναλωτή όταν αναζητά ασφαλιστικές λύσεις στα καθημερινά του προβλήματα.

iw?Και στις αποζημιώσεις;

Μ.Γ.: Είναι μια διαδικασία που δε χωρά αμφισβήτηση ούτε επιτρέπει ιδιαιτερότητες. Ως εταιρεία είμαστε αντικειμενικοί: ίσοι προς όλους, άμεσοι και αποτελεσματικά γρήγοροι.

iw? πείτε μας περισσότερα για τις αποζημιώσεις. Είναι κομβικό σημείο της εταιρικής σας παρουσίας;

Μ.Γ.:  Η ουσία της ασφάλισης είναι η εξασφάλιση ότι η αποζημίωση θα καταβληθεί όταν συντρέξει ο λόγος. Προτεραιότητα λοιπόν της Εταιρίας μας ήταν, είναι και θα είναι ο τρόπος και ο χρόνος πληρωμής των αποζημιώσεων. Γι’ αυτό το λόγο η οργάνωση της Εταιρίας μας έχει προσαρμοστεί με αυτό το κριτήριο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το ο αριθμοδείκτης paid loss ratio είναι από τους υψηλότερους της αγοράς. Ο αριθμοδείκτης αυτός δείχνει το πόσο γρήγορα αποζημιώνει μία εταιρία τις υποχρεώσεις της και δεν τις «μεταθέτει» για εξόφληση σε μέλλοντα χρόνο. Η Εταιρία μας κρατά την υπόσχεσή της και είναι δίπλα όχι μόνο στους ασφαλισμένους της αλλά στους τρίτους παθόντες έμπρακτα.

iw? Για την διαμεσολάβηση ποια είναι η γνώμη σας;

Μ.Γ.: Στηριζόμαστε σε αυτή ακολουθώντας τις αρχές του ιδρυτή της εταιρείας. Ως ασφαλιστής ο Παναγιώτης Μινέτας, στήριξε το θεσμό του διαμεσολαβητή και ως εκ τούτου την ανάπτυξή της μέσω του δικτύου των συνεργατών της, γιατί πιστεύει στην προστιθέμενη αξία την οποία προσφέρουν. Εμείς συνεχίζουμε σε αυτή την κατεύθυνση και μάλιστα ενισχύοντας έμπρακτα αυτή τη σχέση.

iw? Για την σημασία της εκπαίδευσηςστην ανάπτυξη της ασφαλιστικής δραστηριότητας, ποια είναι η γνώμη σας;

Μ.Γ.: Εμείς ως ΜΙΝΕΤΤΑ δίνουμε μεγάλο βάρος. Επενδύουμε στην συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας το οποίο θεωρούμε ως ακρογωνιαίο λίθο στην ανάπτυξη εταιριών εντάσεως εργασίας και ειδικότερα δε όπου απαιτείται ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη, έτσι ώστε να έχουν την κατάλληλη εξειδίκευση, τεχνογνωσία και εκπαίδευση.Εκτός όμως του προσωπικού της, η Εταιρία μας μεριμνά για την κατάρτιση και εκπαίδευση και των συνεργατών της οι οποίοι είναι οι πρεσβευτές μας στο Έλληνα καταναλωτή.

Ημερίδα του Insuranceforum στην Κοζάνη

0

Το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Κοζάνης και το Σωματείο Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Δυτικής Μακεδονίας ‘’ Άγιος Χριστόφορος’’  προσκαλούν ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς στην 6η ημερίδα του Insuranceforum.gr που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Κοζάνη, στην αίθουσα του Κοβεντάρειου (Χ.Μούκα & Κοβεντάρων).

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014  από τις 17.00  έως τις 21.00

Ο τίτλος της ημερίδας, στην οποία θα αναπτυχθούν και θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν έντονα τους διαμεσολαβητές αυτό το διάστημα, είναι: «Τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή».

 

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι :

  • Τα socialmedia, ένα εξαιρετικό εργαλείο πωλήσεων για το σύγχρονο διαμεσολαβητή και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στην πράξη.
  • Ποιες είναι οι σημαντικότερες φορολογικές αλλαγές που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
  • Ποιες αλλαγές επιφέρουν οι πράξεις 30-31 της Τράπεζας της Ελλάδος. Τι συνεπάγεται για τον τρόπο εργασία μας και ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις κατά την εφαρμογή τους.
  •  Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που συντελούνται στην καθημερινή τους εργασία.

 

Εισηγητές της ημερίδας

Νικόλαος Κλήμης (Οικονομολόγος – Σύμβουλος Επιχειρήσεων)

ΙωάννηςΟφάκογλου (Director Ristart Marketing Agency)

ΤηλέμαχοςΜαλγαρινός (Financial & accounting advisor)

Μελίνα Τσικογιαννοπούλου (Σύμβουλος εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού)

Την ημερίδα συντονίζει ο κ.Αριστείδης Βασιλειάδης, ιδρυτής του insuranceforum.gr

Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι:

Κωνσταντίνος Κυριακίδης

Πρόεδρος Εμπορικού και Βιομηχανικού  Επιμελητηρίου Κοζάνης

Καραποναρλίδης Ιωάννης

Πρόεδρος Σωματείου Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Δυτικής Μακεδονίας

 

Είσοδος ελεύθερη.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Αριστείδη  Βασιλειάδη στο administrator@insuranceforum.gr ή στα τηλέφωνα 6941 665 405 και 2312 201 003.

 

Χορηγοί επικοινωνίας είναι η εφημερίδα ασφαλίζομαι  και το περιοδικό Insurance World

 

Δείτε εδώ το πρόγραμμα της εκδήλωσης

 

 

Ημερίδα του Insuranceforum στην Κοζάνη

0

Το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Κοζάνης και το Σωματείο Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Δυτικής Μακεδονίας ‘’ Άγιος Χριστόφορος’’  προσκαλούν ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς στην 6η ημερίδα του Insuranceforum.gr που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Κοζάνη, στην αίθουσα του Κοβεντάρειου (Χ.Μούκα & Κοβεντάρων).

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014  από τις 17.00  έως τις 21.00

Ο τίτλος της ημερίδας, στην οποία θα αναπτυχθούν και θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν έντονα τους διαμεσολαβητές αυτό το διάστημα, είναι: «Τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή».

 

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι :

  • Τα socialmedia, ένα εξαιρετικό εργαλείο πωλήσεων για το σύγχρονο διαμεσολαβητή και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στην πράξη.
  • Ποιες είναι οι σημαντικότερες φορολογικές αλλαγές που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
  • Ποιες αλλαγές επιφέρουν οι πράξεις 30-31 της Τράπεζας της Ελλάδος. Τι συνεπάγεται για τον τρόπο εργασία μας και ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις κατά την εφαρμογή τους.
  •  Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που συντελούνται στην καθημερινή τους εργασία.

 

Εισηγητές της ημερίδας

Νικόλαος Κλήμης (Οικονομολόγος – Σύμβουλος Επιχειρήσεων)

ΙωάννηςΟφάκογλου (Director Ristart Marketing Agency)

ΤηλέμαχοςΜαλγαρινός (Financial & accounting advisor)

Μελίνα Τσικογιαννοπούλου (Σύμβουλος εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού)

Την ημερίδα συντονίζει ο κ.Αριστείδης Βασιλειάδης, ιδρυτής του insuranceforum.gr

Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι:

Κωνσταντίνος Κυριακίδης

Πρόεδρος Εμπορικού και Βιομηχανικού  Επιμελητηρίου Κοζάνης

Καραποναρλίδης Ιωάννης

Πρόεδρος Σωματείου Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Δυτικής Μακεδονίας

 

Είσοδος ελεύθερη.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Αριστείδη  Βασιλειάδη στο administrator@insuranceforum.gr ή στα τηλέφωνα 6941 665 405 και 2312 201 003.

 

Χορηγοί επικοινωνίας είναι η εφημερίδα ασφαλίζομαι  και το περιοδικό Insurance World

 

Δείτε εδώ το πρόγραμμα της εκδήλωσης

 

 

Στην Ελλάδα διεθνές σεμινάριο της AIG για πραγματογνώμονες αυτοκινήτων

0

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πενθήμερο διεθνές σεμινάριο της AIG για πραγματογνώμονες αυτοκινήτων με τίτλο «Learn Share Improve (LSI) Auto Material Damage Training», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από τις 15 έως και τις 19 Σεπτεμβρίου. Με 27 συμμετέχοντες από επτά χώρες και καλεσμένους από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας σε ΗΠΑ και Αγγλία, το σεμινάριο εστίασε σε τεχνικά θέματα σε σχέση με το αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα, στη διάρκεια του σεμιναρίου παρουσιάστηκαν νέες μέθοδοι και βέλτιστες πρακτικές στην επισκευή αυτοκινήτων, καθώς και νέα υλικά και τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα. Το σεμινάριο παρακολούθησαν πραγματογνώμονες της AIG από την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, το Ισραήλ, την Κύπρο, τη Ρωσία και την Τουρκία, ενώ μεταξύ των συμμετεχόντων και ομιλητών ήταν οι κ.κ. Pete Aiena, Kim Leggette και Grant Woolven, Global Heads of Consumer & Personal Lines Claims και EMEA Head of Personal Lines Claims αντίστοιχα. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της TOYOTA Νέος Κηφισός, ένα από τα διακεκριμένα συνεργεία του δικτύου επιλεγμένων συνεργαζόμενων συνεργείων του προγράμματος Easy Repair της AIG.

Ο κος Κώστας Καραχάλιος, Διευθυντής Αποζημιώσεων της AIG στην Ελλάδα σχολίασε σχετικά: «Η AIG είναι μια εταιρία που επενδύει στην εκπαίδευση των συνεργατών της και στην καινοτομία. Είναι μεγάλη τιμή για την Ελλάδα που επιλέχθηκε να φιλοξενήσει το σεμινάριο αυτό, το οποίο συγκέντρωσε επαγγελματίες του χώρου με εξαιρετική εμπειρία και μεγάλη τεχνογνωσία. Τα σχόλια που έχουμε λάβει είναι ιδιαίτερα θετικά και πιστεύω ότι σε αυτές τις πέντε ημέρες δώσαμε εξαιρετικά εφόδια και γνώσεις στους πραγματογνώμονές της Ελλάδας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, της Ρωσίας και την Τουρκίας, για σύγχρονη και ποιοτική εξυπηρέτηση των αναγκών των ασφαλιζόμενων και των αποζημιούμενων μας. Φυσικά, το σεμινάριο αυτό δεν θα μπορούσε να είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τη συνδρομή και τη βοήθεια της TOYOTA Νέος Κηφισός και του ιδιοκτήτη της επιχείρησης κου Άγγελου Σαραντόπουλου που μας παραχώρησε ευγενικά τις σύγχρονες εγκαταστάσεις της και την οποία ευχαριστώ για την άψογη συνεργασία.»

Στην Ελλάδα διεθνές σεμινάριο της AIG για πραγματογνώμονες αυτοκινήτων

0

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πενθήμερο διεθνές σεμινάριο της AIG για πραγματογνώμονες αυτοκινήτων με τίτλο «Learn Share Improve (LSI) Auto Material Damage Training», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από τις 15 έως και τις 19 Σεπτεμβρίου. Με 27 συμμετέχοντες από επτά χώρες και καλεσμένους από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας σε ΗΠΑ και Αγγλία, το σεμινάριο εστίασε σε τεχνικά θέματα σε σχέση με το αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα, στη διάρκεια του σεμιναρίου παρουσιάστηκαν νέες μέθοδοι και βέλτιστες πρακτικές στην επισκευή αυτοκινήτων, καθώς και νέα υλικά και τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα. Το σεμινάριο παρακολούθησαν πραγματογνώμονες της AIG από την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, το Ισραήλ, την Κύπρο, τη Ρωσία και την Τουρκία, ενώ μεταξύ των συμμετεχόντων και ομιλητών ήταν οι κ.κ. Pete Aiena, Kim Leggette και Grant Woolven, Global Heads of Consumer & Personal Lines Claims και EMEA Head of Personal Lines Claims αντίστοιχα. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της TOYOTA Νέος Κηφισός, ένα από τα διακεκριμένα συνεργεία του δικτύου επιλεγμένων συνεργαζόμενων συνεργείων του προγράμματος Easy Repair της AIG.

Ο κος Κώστας Καραχάλιος, Διευθυντής Αποζημιώσεων της AIG στην Ελλάδα σχολίασε σχετικά: «Η AIG είναι μια εταιρία που επενδύει στην εκπαίδευση των συνεργατών της και στην καινοτομία. Είναι μεγάλη τιμή για την Ελλάδα που επιλέχθηκε να φιλοξενήσει το σεμινάριο αυτό, το οποίο συγκέντρωσε επαγγελματίες του χώρου με εξαιρετική εμπειρία και μεγάλη τεχνογνωσία. Τα σχόλια που έχουμε λάβει είναι ιδιαίτερα θετικά και πιστεύω ότι σε αυτές τις πέντε ημέρες δώσαμε εξαιρετικά εφόδια και γνώσεις στους πραγματογνώμονές της Ελλάδας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, της Ρωσίας και την Τουρκίας, για σύγχρονη και ποιοτική εξυπηρέτηση των αναγκών των ασφαλιζόμενων και των αποζημιούμενων μας. Φυσικά, το σεμινάριο αυτό δεν θα μπορούσε να είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τη συνδρομή και τη βοήθεια της TOYOTA Νέος Κηφισός και του ιδιοκτήτη της επιχείρησης κου Άγγελου Σαραντόπουλου που μας παραχώρησε ευγενικά τις σύγχρονες εγκαταστάσεις της και την οποία ευχαριστώ για την άψογη συνεργασία.»

Eurolife ERB: Νέο πακέτο ασφάλισης κατοικίας «MULTIHOME Ευέλικτο»

0

Με το νέο πακέτο ασφάλισης κατοικίας MultiHome Ευέλικτο η Eurolife ERB Ασφαλιστική ενισχύει τις λύσεις που προτείνει στους πελάτες και τους συνεργάτες της σε ότι αφορά την ασφάλιση κατοικίας.
Ανταποκρινόμενη έμπρακτα στις ανάγκες των πελατών της, έχοντας ενσωματώσει τις προτροπές και απόψεις των συνεργατών της, η Eurolife ERB Ασφαλιστική ανανεώνει τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας που παρέχει, στοχεύοντας στην καλύτερη κάλυψη του ακινήτου, με ιδιαίτερα προσιτό κόστος.
Το MultiHome Ευέλικτο παρέχει προστασία από ένα πλήθος κινδύνων που απειλούν μια κατοικία, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να επεκτείνει την ασφάλισή του, αφού μπορεί να επιλέξει το συνδυασμό καλύψεων που ταιριάζει στις ανάγκες του. Ταυτόχρονα το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ευέλικτο και να «προσαρμόζεται» σε κάθε τύπο στεγαστικής δανειακής σύμβασης.
Το νέο πακέτο, παρέχει επίσης τη δυνατότητα στο συνεργάτη της Eurolife ERB Ασφαλιστικής να συνδυάζει ομάδες – πακέτα καλύψεων, ώστε να προσφέρει την βέλτιστη λύση στον πελάτη.
Με το MultiHome Ευέλικτο η Eurolife ERB Ασφαλιστική δημιουργεί ένα προϊόν, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών και της εποχής, από άποψη καλύψεων, ευελιξίας αλλά και κόστους – με ετήσια ασφάλιστρα από €125 για 100.000 ασφαλισμένου κεφαλαίου – καθιστώντας το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.

Συμφωνία Συλλόγου Συνταξιούχων με το «Ερρίκος Ντυνάν»

0

Την έναρξη της συνεργασίας του με τα μέλη του Συλλόγου Συνταξιούχων της πρώην ΙΟΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ (AlphaBank) για την παροχή διαγνωστικών εξετάσεων, επισκέψεων σε εξωτερικά ιατρεία και νοσοκομειακής περίθαλψης προστιθέμενης αξίας, ανακοίνωσε το Νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν».

Η συμφωνία, που άρχισε ήδη να υλοποιείται, αναβαθμίζει το επίπεδο της ιατρικής και νοσηλευτικής κάλυψής των μελών του Συλλόγου και παρέχει άμεση πρόσβαση, με εξαιρετικά ευνοϊκούς όρους, σε ένα από τα κορυφαία νοσοκομεία της χώρας.

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Έρημο τοπίο τα ιατρεία του ΠΕΔΥ

0

Eλάχιστοι είναι οι ασφαλισμένοι που περνούν τις πόρτες των ιατρείων του ΠΕΔΥ, την ώρα που τα ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια τραβάνε όλο και περισσότερους πολίτες, όπως καταδεικνύουν μελέτες που παρουσιάστηκαν σε Forumγια το νέο τοπίο της ΠΦΥ.

Προβληματισμό για το μέλλον της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ) προκαλούν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του Forum, που διοργάνωσε ο Συνεταιρισμός Medisyn και η ΕΣΔΥ.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

iwant2help: Απεριόριστοι πελάτες για πάντα

0

Πως μπορώ να έχω συνεχώς γεμάτη λίστα υποψηφίων πελατών; Με ποιον τρόπο θα κλείνω κάθε εβδομάδα αρκετά ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Τι πρέπει να κάνω για να πετυχαίνω τους στόχους μου;

Αυτά είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που θα ξέρει με σαφήνεια όχι μόνο να απαντήσει αλλά και να ανταποκριθεί κάθε συμμετέχων στην νέα εκπαιδευτική ενότητα του iwant2help που διοργανώνεται το Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Οκτωβρίου στο κινηματοθέατρο Ανεσις.

Το εργαστηριακό σεμινάριο αυτό έχει σαν σκοπό να «ξυπνήσει» τον ασφαλιστικό σύμβουλο και να του δώσει νέα πνοή και νέα εργαλεία για να δουλέψει. Να τον προσεγγίσει με άλλο πνεύμα , να τον υποστηρίξει και να του τονώσει την αυτοπεποίθηση δίνοντας του ταυτόχρονα την ευκαιρία να κάνει μια νέα αρχή. Φτιαγμένο εξ’ολοκλήρου από κάποιον που έχει μεγάλη εμπειρία από την προώθηση ασφαλιστικών και οικονομικών προιόντων , το σεμινάριο αυτό είναι σαφές, λιτό και απόλυτα επικεντρωμένο σε πρακτικές και δοκιμασμένες λύσεις σε διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

Σε τι διαφέρει αυτή η εκπαίδευση από άλλα παρόμοια σεμινάρια :

Συνήθως στα σεμινάρια πωλήσεων , ένας εκπαιδευτής με αποδεδειγμένη θεωρητική κατάρτιση, διδάσκει το ορθόν και το αποδεδειγμένο και μετά καλεί τους εκπαιδεύομενους να το κάνουν και αυτοί.
Στην περίπτωσή μας όμως έχουμε τις εξής διαφορές :
• Το σεμινάριο το κάνει εκπαιδευτής που έχει χιλιάδες ΜΕΡΕΣ στην αγορά και στην πρακτική αυτών που διδάσκει
• Η εκπαίδευση δεν θα σταματήσει στην αίθουσα σεμιναρίου αλλά θα συνεχίσει με εβδομαδιαίες συναντήσεις πρακτικής και υποστήριξης για 3 μήνες, μετά το τέλος της θεωρίας.
• Έχει εγγύηση επιστροφής των χρημάτων σου αν δεν έχεις αποτελέσματα με όσα διδαχθούν.

Έτσι με το τέλος του σεμιναρίου κάθε συμμετέχων θα μπορεί να:
• Γνωρίζει πως θα παίρνει αρκετό αριθμό συστάσεων από πελάτες και γνωστούς του ώστε να μην έχει κανένα πρόβλημα υποψηφίων πελατών
• Γνωρίζει όλους τους τρόπους εξεύρεσης υποψ.πελατών ώστε να μην νιώθει ποτέ «έλλειψη» πελατών
• Χειρίζεται με άνεση το τηλέφωνο τόσο για τον καθορισμό νέων ραντεβού όσο και για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση παλαιών πελατών.
• Δημιουργεί ικανούς και προκλητικούς στόχους παραγωγής και να γνωρίζει τον ΔΙΚΟ ΤΟΥ στόχο με σαφήνεια παραμένοντας συγκεντρωμένος σε αυτόν.
• Εφαρμόζει συγκεκριμένο πρόγραμμα και να αναπτύσσει καλές παραγωγικές συνήθειες.
• Ελέγχει την απόδοσή του και να επαναπροσδιορίζει προσπάθεια και στόχους.
• Αυτοδιοικείται ώστε υποστηρίζει τον εαυτό του στα δύσκολα και διορθώνει την πορεία του.

Περισσότερες πληροφορίες στο 2130314529 ή στο http://iwant2helptraining.com/pigespelaton.html