back to top
13.4 C
Athens
Κυριακή Ιανουάριος 12 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1800

Ο Θ. Τσαλπαρός αναλαμβάνει Group CFO στην International Life

0

Ο κ. Τσαλπαρός έχει διανύσει μια επαγγελματική πορεία 21 ετών σε θέσεις ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο. Προέρχεται από την HSBC όπου ασκούσε τα καθήκοντα του CFO, ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί στην ABN-AMRO Bank ως CFO και Head of Services & IΤ και στην Aegean Baltic Bank ως CFO και Vice-President.

Ο κ. Νικόλαος Σπανός, από την υφιστάμενη θέση του ως Financial Director, θα έχει κύρια καθήκοντα και εστίαση στις ασφαλιστικές εταιρείες του ομίλου και θα αναφέρεται στον Group CFO κ. Θεοκράτη Τσαλπαρό.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιάννης Μπράβος δήλωσε σχετικά: «Ο κ. Τσαλπαρός, με την πολυετή εμπειρία του, έρχεται να ενισχύσει τον οικονομικό σχεδιασμό του Ομίλου. Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια της International Life και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στα καθήκοντά του».

ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ: Ασφάλιση περιβαλλοντικής ευθύνης

0

Την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, ημερίδα του γραφείου πραγματογνωμόνων ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ Α.Ε., με θέμα «Ασφάλιση περιβαλλοντικής Αστικής Ευθύνης».

Συντονιστής της εκδήλωσης εκ μέρους της ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ ΑΕ ήταν ο κ. Σπυρόπουλος Γιώργος, πραγματογνώμονας της εταιρείας και μέλος του Environmental Practice Group της Cunningham Lindsey. Κύριοι ομιλητές ήταν η κα Saeys Ruth, πραγματογνώμων και team leader του Environmental Practice Group της Cunningham Lindsey, ο κ. Zorgno Giuseppe, πρόεδρος της Επιτροπής Αστικής Ευθύνης της Ε.Α.Ε.Ε., η κα Κουσκουνά Λίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια Δικαίου Ευρωπαϊκής Ένωσης της Νομικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α και η κα Πουλή Σταυρούλα, προϊσταμένη του Συντονιστικού Γραφείου Αντιμετώπισης Περιβαλλοντικών Ζημιών του Υ.Π.Ε.Κ.Α..

Ruth Saeys & Γιώργος Σπυρόπουλος
Ruth Saeys, πραγματογνώμων και team leader του Environmental Practice Group της Cunningham Lindsey & Σπυρόπουλος Γιώργος, πραγματογνώμονας της ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ και μέλος του Environmental Practice Group της Cunningham Lindsey

Η ημερίδα ξεκίνησε με χαιρετισμό του μετόχου της ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ Α.Ε. κ. Γαλάνη Γιάννη, ο οποίος ευχαρίστησε εκ μέρους της εταιρείας τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους στην ημερίδα και έδωσε την υπόσχεση του γραφείου ότι θα συνεχιστεί η υποστήριξη προς την Ασφαλιστική Αγορά με συγκεντρώσεις και ομιλίες επί ειδικών θεμάτων που την απασχολούν.
Η ημερίδα συνεχίσθηκε με χαιρετισμό του κ. Μίχαλου Κωνσταντίνου, Προέδρου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών ο οποίος αφού συνεχάρη την πρωτοβουλία της ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ Α.Ε., τόνισε την ανάγκη η ασφάλιση περιβαλλοντικής ευθύνης να είναι ένας τομέας, στον οποίο πρέπει να επενδύσουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας για την ενίσχυση της ασφαλιστικής κουλτούρας στη χώρα.

Πουλή Σταυρούλα, προϊσταμένη του Συντονιστικού Γραφείου Αντιμετώπισης Περιβαλλοντικών Ζημιών του Υ.Π.Ε.Κ.Α.
Πουλή Σταυρούλα, προϊσταμένη του Συντονιστικού Γραφείου Αντιμετώπισης Περιβαλλοντικών Ζημιών του Υ.Π.Ε.Κ.Α.

Στη συνέχεια ο κ. Zorgno αναφέρθηκε στην προοπτική της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς σχετικά με την ασφάλιση Περιβαλλοντικής Ευθύνης. Ακολούθως, η κα Κουσκουνά παρουσίασε το κείμενο πλαίσιο της Ελληνικής Νομοθεσίας, ενώ η κα Πουλή αναφέρθηκε στο γενικό πλαίσιο εφαρμογής της οδηγίας της Περιβαλλοντικής Ευθύνης σε Εθνικό Επίπεδο.
Η κα Saeys αρχικά παρουσίασε το Environmental Practice Group της Cunningham Lindsey, αναφέρθηκε σε γενικά θέματα Περιβαλλοντικής Αστικής Ευθύνης και στη συνέχεια εισήγαγε τους συμμετέχοντες στις αρχές της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.

ÇÌÅÑÉÄÁ ÌÅ ÈÅÌÁ ÁÓÖÁËÉÓÇ ÐÅÑÉÂÁËËÏÍÔÉÊÇÓ ÁÓÔÉÊÇÓ ÅÕÈÕÍÇÓ ÓÔÏ ÅÂÅÁ
Κουσκουνά Λίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια Δικαίου Ευρωπαϊκής Ένωσης της Νομικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α

Έπειτα αναφέρθηκε στα κύρια στοιχεία προασφαλιστικού ελέγχου και ανάληψης κινδύνων, στις ενέργειες κατά την επέλευση Περιβαλλοντικής Ζημιάς, στις τεχνικές αποκατάστασης των ζημιών και τέλος παρουσίασε παραδείγματα πραγματικών περιστατικών ζημιών σε Ευρωπαϊκές χώρες καθώς και τρόπους αποκατάστασής τους με τα αντίστοιχα τελικά κόστη.

κ. Κων. Μιχαλος
Μίχαλος Κωνσταντίνος, Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με σύνοψη της ημερίδας από τον συντονιστή κ. Σπυρόπουλο, ο οποίος ευχαρίστησε τόσο τους ομιλητές για τις παρουσιάσεις τους όσο και το πολυάριθμο ακροατήριο που τίμησε με την προσέλευσή του τους εισηγητές και το γραφείο ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ. Παράλληλα υπογράμμισε πως η επιτυχία της ημερίδας συνίσταται στην επαφή όλων των εμπλεκομένων στη συγκεκριμένη ασφάλιση φορέων (ασφαλιστική αγορά, εξειδικευμένοι νομικοί, εκπρόσωποι της πολιτείας και πραγματογνώμονες) και στην έκφραση των απόψεών τους, που θα βοηθήσουν τα μέγιστα στην κατανόηση και προώθηση της ασφάλισης περιβαλλοντικής Αστικής Ευθύνης και στην Ελληνική Αγορά.

Ασφαλιστικά προγράμματα για διακοπή εργασιών από τον έμπολα

0

Ασφαλιστικά προγράμματα λόγω του ιού έμπολα και άλλων πανδημιών, λανσάρουν μεσιτικά γραφεία στο εξωτερικό.

Η Miller Insurance Services L.L.P στο Λονδίνο και η William Gallagher Associates Insurance Brokers Inc. στη Βοστόνη διαθέτουν ασφαλιστικές καλύψεις για εταιρείες υπηρεσιών υγείας, οι οποίες αφορούν απώλειες εσόδων και διακοπή εργασιών σε περίπτωση που μονάδες των επιχειρήσεων τεθούν σε καραντίνα.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προέρχεται από το Αrk Syndicate Management Ltd.’s syndicate 4020 των Lloyd’s.

Πηγή: Business Insurance

Χορήγηση επιδόματος μητρότητας στις αυτοαπασχολούμενες του ΕΤΑΑ

0

Επίδομα μητρότητας θα παίρνουν οι άμεσα αυτοαπασχολούμενες στο ΕΤΑΑ. Σχετική ΚΥΑ εξέδωσαν τα αρμόδια υπουργεία μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη.

Κατά την απόφαση, οι αυτοαπασχολούμενες μητέρες δικαιούνται λόγω κυοφορίας και λοχείας μηνιαίο επίδομα μητρότητας, ύψους διακοσίων ευρώ για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση του επιδόματος αυτού είναι να έχουν πλήρη κάλυψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ασφαλιστική ικανότητα για παροχές ασθένειας σε είδος) σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και να ασκούν αποκλειστικά το ελεύθερο επάγγελμα.

 

Για τη χορήγηση απαιτείται η υποβολή των παρακάτω δικαιολογητικών:
α) Αίτηση της ασφαλισμένης στον οικείο Τομέα Ασφάλισης του ΕΤΑΑ.
β) Ληξιαρχική πράξη γέννησης του τέκνου ή βεβαίωση γιατρού του μαιευτηρίου για την πραγματοποίηση του τοκετού.

γ) Υπεύθυνη δήλωση του N. 1599/1985 ότι ασκεί αποκλειστικά ελεύθερο επάγγελμα και δεν δικαιούται από άλλο ασφαλιστικό οργανισμό επίδομα μητρότητας.

 

Η αίτηση για χορήγηση του εν λόγω επιδόματος υποβάλλεται από την ασφαλισμένη εντός έξι μηνών από την ημερομηνία τοκετού.

 

Δεδομένου ότι η ΚΥΑ δεν αναφέρει τίποτε σχετικά με αναδρομικότητα, συμπεραίνει κανείς ότι το μέτρο ισχύει για τοκετούς που πραγματοποιούνται μετά τη δημοσίευση της ΚΥΑ (7/10/2014).

ΥΓΕΙΑ: Νέος υπερσύγχρονος γραμμικός επιταχυντής Versa HD

0

Εξοπλισμό ακτινοθεραπείας υψηλής ακρίβειας, συμπεριλαμβανομένου του νέου υπερσύγχρονου γραμμικού επιταχυντή Versa HDTM Elekta, θα εγκαταστήσει άμεσα το Νοσοκομείο Υγεία. Σκοπός της επένδυσης είναι η αντιμετώπιση κάθε μορφής καρκίνου με μέγιστη ακρίβεια, ασφάλεια, ταχύτητα και η περαιτέρω αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Κατά την επίσκεψη του στο Κέντρο Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας του ΥΓΕΙΑ, σήμερα Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Elekta, Mr. Ian Alexander, δήλωσε: «Το Versa HDTM είναι το πρώτο μηχάνημα που εγκαθίσταται πανελλαδικά και αποτελεί την τελευταία και πιο εξελιγμένη λύση για την αποτελεσματική εκτέλεση όλων των σύγχρονων και προηγμένων τεχνικών ακτινοθεραπείας όπως η ακτινοθεραπεία με χρήση πεδίων διαμορφούμενης έντασης (IMRT/VMAT) και στερεοτακτική ακτινοχειρουργική/ακτινοθεραπεία (SRS/SRT).

Διαθέτει μοναδικές και καινοτόμες για την Ελλάδα δυνατότητες όπως το προηγμένο σύστημα διαμόρφωσης της δέσμης AgilityTM, το μοναδικό στο είδος του με 160 φύλλα και διπλάσια ταχύτητα κίνησης φύλλων, και την τεχνική Flattening Filter Free (FFF) για χορήγηση υψηλού ρυθμού δόσης (High Dose Rate) έως και τρεις φορές πιο γρήγορα».

Από την ασάφεια του «χύμα» στην αδυναμία του «αυτονόητου»

0

[starbox]

Μιλώντας με στελέχη του ιδιωτικού ασφαλιστικού τομέα  είναι διακριτή η  ωριμότητα, μεταστροφή, εξέλιξη, ή όπως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αυτό που έχει επέλθει στην αγορά ως συνέπεια των όσων έχουν συντελεστεί .

Εμφανώς επιζητούνται αλλαγές  και  υπάρχουν κοινές απόψεις για μερικά βασικά πράγματα που αφορούν την λειτουργία της αγοράς καθώς και την λειτουργικότητα των προσώπων και των εταιρειών.

Βέβαια  το  ζητούμενο δεν είναι μόνο οι νομοθετικές αλλαγές , ούτε να ολοκληρωθούν οι εξελίξεις στην ελληνική οικονομία.  Δεν είναι η προσαρμογή στο Solvency ούτε η αντιστροφή της καθίζησης στην παραγωγή.

Είναι και άλλα  θέματα όπως  η ολιγωρία του πολιτικού συστήματος  στην επίσημη είσοδο της ιδιωτικής ασφάλισης στο δημόσιο σύστημα Σύνταξης και Υγείας και το πώς αυτή θα έπρεπε –πρέπει- να αντιμετωπιστεί.  Πέρασε το εύλογο διάστημα όπου αυτό το πρότζεκτ θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί.

Επίσης είναι και η αδράνεια της πολιτείας στην παροχή κινήτρων προς τους πολίτες προκειμένου να ασφαλιστούν (για να λάβουν όσα το δημόσιο δεν προσφέρει).

Ακόμα, είναι η απουσία των αρμοδίων από την διαδικασία ενημέρωσης –εκπαίδευσης των πολιτών για την ιδιωτική ασφάλιση.  Υπάρχει και η ανάγκη για «περισσότερη» και πιο εξειδικευμένη εκπαίδευση των στελεχών.

Όλα αυτά είναι «καυτά» θέματα που χρήζουν νέων σκέψεων αντιλήψεων και φυσικά τρόπων αντιμετώπισης.  Ξεπερνούν πρόσωπα και θεσμούς. Και αποδείχθηκε στην πράξη. Η ιδιωτική ασφάλιση είναι θεσμός, έχει κύρος και αποτελεί σοβαρή υπόθεση  για να συνδέεται με πρόσωπα και καταστάσεις.  Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης περισσότερο συλλογικό και οργανωμένο.  Άραγε είναι τόσο δύσκολο να εφαρμοστεί και εδώ ότι συμβαίνει και έχει « περπατήσει» αλλού.  Κάπως έτσι γίνεται το πέρασμα από το «χύμα» στο αυτονόητο.

Webinar: H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

0

Webinar με θέμα «H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» πραγματοποιούν το Insurance Webinars και το ΕΙΑΣ τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014, ώρα: 18.00 – 20.00.

Εισηγήτρια θα είναι η Μαριλένα Δραγώνα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων.

Η αγορά αλλάζει ……Επιχειρήσεις, οργανισμοί, επαγγελματίες χρειάζεται να ξαναδούν και να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική marketing, που υιοθετούν, για να έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην δουλειά τους.
Εάν δεν τον κάνουν έγκαιρα και σωστά, θα το κάνει ο ανταγωνιστής τους !
Μια, τεράστια, νέα αγορά υπάρχει ! Και ο κάθε σύγχρονος επαγγελματίας πρέπει να της δώσει σημασία, να την γνωρίσει και να την προσεγγίσει, με μία διαφορετική στρατηγική.
Η νέα στρατηγική marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον και τους πελάτες τους.
Η κατανόηση της προστιθέμενης αξίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing και η αποτελεσματική χρήση τους σημαίνει:

βελτίωση της επικοινωνίας
ισχυροποίηση των σχέσεων με τους «ήδη» πελάτες μας
αύξηση του «εν δυνάμει» πελατολογίου και των πωλήσεων
απόκτηση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Σκοπός του webinar

• Να κατανοήσουμε το «γιατί» της νέας τάσης στην στρατηγική marketing
• Να αναγνωρίσουμε το τι έχουμε να κερδίσουμε με την κατάλληλη «social media στρατηγική»
• Να διακρίνουμε τα οφέλη μίας επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο
• Να ενθαρρύνουμε την αλλαγή στάσης απέναντι στην νέα τάση του marketing
Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους όσους επιθυμούν να εμπλουτίσουν τα επαγγελματικά τους «εργαλεία», χρησιμοποιώντας τις νέες στρατηγικές marketing, να καταλάβουν τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα Social Media, στην επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων, να αξιοποιήσουν την δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να επιτύχουν καλύτερα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα.
Το Κόστος του webinar ανέρχεται σε 25 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Webinar: H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

0

Webinar με θέμα «H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» πραγματοποιούν το Insurance Webinars και το ΕΙΑΣ τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014, ώρα: 18.00 – 20.00.

Εισηγήτρια θα είναι η Μαριλένα Δραγώνα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων.

Η αγορά αλλάζει ……Επιχειρήσεις, οργανισμοί, επαγγελματίες χρειάζεται να ξαναδούν και να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική marketing, που υιοθετούν, για να έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην δουλειά τους.
Εάν δεν τον κάνουν έγκαιρα και σωστά, θα το κάνει ο ανταγωνιστής τους !
Μια, τεράστια, νέα αγορά υπάρχει ! Και ο κάθε σύγχρονος επαγγελματίας πρέπει να της δώσει σημασία, να την γνωρίσει και να την προσεγγίσει, με μία διαφορετική στρατηγική.
Η νέα στρατηγική marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον και τους πελάτες τους.
Η κατανόηση της προστιθέμενης αξίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing και η αποτελεσματική χρήση τους σημαίνει:

βελτίωση της επικοινωνίας
ισχυροποίηση των σχέσεων με τους «ήδη» πελάτες μας
αύξηση του «εν δυνάμει» πελατολογίου και των πωλήσεων
απόκτηση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Σκοπός του webinar

• Να κατανοήσουμε το «γιατί» της νέας τάσης στην στρατηγική marketing
• Να αναγνωρίσουμε το τι έχουμε να κερδίσουμε με την κατάλληλη «social media στρατηγική»
• Να διακρίνουμε τα οφέλη μίας επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο
• Να ενθαρρύνουμε την αλλαγή στάσης απέναντι στην νέα τάση του marketing
Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους όσους επιθυμούν να εμπλουτίσουν τα επαγγελματικά τους «εργαλεία», χρησιμοποιώντας τις νέες στρατηγικές marketing, να καταλάβουν τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα Social Media, στην επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων, να αξιοποιήσουν την δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να επιτύχουν καλύτερα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα.
Το Κόστος του webinar ανέρχεται σε 25 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Webinar: H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

0

Webinar με θέμα «H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» πραγματοποιούν το Insurance Webinars και το ΕΙΑΣ τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014, ώρα: 18.00 – 20.00.

Εισηγήτρια θα είναι η Μαριλένα Δραγώνα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων.

Η αγορά αλλάζει ……Επιχειρήσεις, οργανισμοί, επαγγελματίες χρειάζεται να ξαναδούν και να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική marketing, που υιοθετούν, για να έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην δουλειά τους.
Εάν δεν τον κάνουν έγκαιρα και σωστά, θα το κάνει ο ανταγωνιστής τους !
Μια, τεράστια, νέα αγορά υπάρχει ! Και ο κάθε σύγχρονος επαγγελματίας πρέπει να της δώσει σημασία, να την γνωρίσει και να την προσεγγίσει, με μία διαφορετική στρατηγική.
Η νέα στρατηγική marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον και τους πελάτες τους.
Η κατανόηση της προστιθέμενης αξίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing και η αποτελεσματική χρήση τους σημαίνει:

βελτίωση της επικοινωνίας
ισχυροποίηση των σχέσεων με τους «ήδη» πελάτες μας
αύξηση του «εν δυνάμει» πελατολογίου και των πωλήσεων
απόκτηση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Σκοπός του webinar

• Να κατανοήσουμε το «γιατί» της νέας τάσης στην στρατηγική marketing
• Να αναγνωρίσουμε το τι έχουμε να κερδίσουμε με την κατάλληλη «social media στρατηγική»
• Να διακρίνουμε τα οφέλη μίας επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο
• Να ενθαρρύνουμε την αλλαγή στάσης απέναντι στην νέα τάση του marketing
Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους όσους επιθυμούν να εμπλουτίσουν τα επαγγελματικά τους «εργαλεία», χρησιμοποιώντας τις νέες στρατηγικές marketing, να καταλάβουν τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα Social Media, στην επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων, να αξιοποιήσουν την δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να επιτύχουν καλύτερα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα.
Το Κόστος του webinar ανέρχεται σε 25 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Στην τρίτη θέση στη λίστα των επιχειρηματικών αποζημιώσεων βρίσκονται τα αεροπορικά ατυχήματα

0

Το 2014 «σημαδευτηκε»από σειρά αεροπορικών δυστυχημάτων, αεροπλάνων που χάθηκαν, πτήσεων που συνετρίβησαν για άγνωστους λόγους και αεροσκάφη τα οποία έθεσαν στον έλεγχο τους τρομοκρατικές οργανώσεις. Σύμφωνα με έρευνα της Allianz για τις μεγαλύτερες καταστροφές στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, τα αεροπορικά δυστυχήματα αποτελούν σε παγκόσμιο επίπεδο την τρίτη αιτία για την οποία οι ασφαλιστικές εταιρείες κατέβαλαν μεγάλες αποζημιώσεις.

Από τα ατυχήματα που έχουν καταγραφεί και αφορούν μεγάλες αξιώσεις το 37% των αποζημιώσεων αφορούν σε συντριβή αεροπλάνων, το 22% σε ατυχήματα στο διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης, το 15% σε χειρισμούς που αφορούν στην προσγείωση και το 12% σε μηχανικές βλάβες. Επίσης περίπου 1 στα 4 ατυχήματα οφείλονται σε συντριβή αεροσκάφους και ένα στα πέντε σε χειρισμούς για την προσγείωση.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παρά τα ατυχήματα που καταγράφησαν τον τελευταίο χρόνο, τα μέτρα ασφαλείας στις αερομεταφορές έχουν βελτιωθεί και αν και οι στόλοι των εταιρειών έχουν μεγαλώσει κατά πολύ τα δυστυχήματα έχουν περιοριστεί σε σχέση με το παρελθόν.