back to top
12.8 C
Athens
Σάββατο Ιανουάριος 11 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1791

CNP Assurances: Διανεμόμενα ασφαλιστικά κέρδη 842 εκατ. ευρώ

0

Αυξημένα κατά 3,8% διανεμόμενα κέρδη ανακοίνωσε για το πρώτο εννεάμηνο του 2014 η CNP Assurances, η κορυφαία γαλλική Ασφαλιστική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και την Λατινική Αμερική. Η CNP ισχυροποίησε τα οικονομικά της αποτελέσματα βελτιώνοντας όλους τους δείκτες, με στόχο να θέσει νέες βάσεις για την μελλοντική της ανάπτυξη.

Τα διανεμόμενα κέρδη ανήλθαν σε 842 εκατ. ευρώ και τα ενοποιημένα έσοδα από ασφάλιστρα αυξήθηκαν κατά 13,2% και διαμορφώθηκαν σε 23,2 δις ευρώ. Τα έσοδα από ασφάλιστρα στη Γαλλία κινήθηκαν ανοδικά κατά 19,6%, ανάπτυξη που αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των αποταμιεύσεων και την αύξηση των πωλήσεων unit-linked προϊόντων σε όλα τα δίκτυα διανομής.

Συνολικά τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,5% και ανήλθαν σε 2,3 δις ευρώ, ενώ ο δείκτης Solvency I Coverage έφτασε στο 392%.

Στις αρχές του 2015 η Κάρτα Ασφάλισης

0

Στην ψηφιοποίηση όλων των παραμέτρων υγείας των πολιτών προχωράει ολοταχώς η Αριστοτέλους. Μετά το Φάκελο Ασφάλισης Υγείας, σειρά η έχει η Κάρτα Ασφάλισης που φιλοδοξεί να αντικαταστήσει το βιβλιάριο ασφαλισμένου.

Αποφασισμένος να συνδέσει τη θητεία του στο Υπουργείο Υγείας με το πέρασμα της διαχείρισης των ασφαλισμένων στην ψηφιακή εποχή, εμφανίζεται ο Μάκης Βορίδης.

Στη συνέντευξη τύπου, όπου παρουσίασε το Φάκελο Ασφάλισης Υγείας του ΕΟΠΥΥ, ο Υπουργός Υγείας μίλησε για ακόμη ένα βήμα στην υπεράσπιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων.

 

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ι. Στουρνάρας: «Η ΤτΕ έχει ανοιχτές της πόρτες της στον κλάδο»

0

«Η εποπτική αρχή υποχρεούται από το περιβάλλον του Solvency II να είναι αυστηρή στην άσκηση του ρόλου της. Ωστόσο, προτίθεται να στηρίξει τον κλάδο ώστε να προλάβει δυσάρεστες καταστάσεις». Τα ανωτέρω δήλωσε χθες ο Διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος, κ. Ι. Στουρνάρας, μιλώντας στην εκδήλωση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για τον εορτασμό της «Ημέρας Ασφάλισης», εκδήλωση η οποία έφερε τον τίτλο Fundraising Gala Dinner, ήταν αφιερωμένη στο Σύλλογο Ελπίδα και την Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών και στο πλαίσιο αυτής συγκεντρώθηκε το ποσό των 75.000 ευρώ με σκοπό τη στήριξη του κοινωνικού έργου που επιτελεί ο φορέας.

Ο κ. Στουρνάρας αναφερόμενος στο ρόλο τον οποίο ασκεί η ΤτΕ ως εποπτικός μηχανισμός του χρηματοπιστωτικού συστήματος της χώρας, πρόσθεσε ότι, η Τράπεζα της Ελλάδος έχει ανοικτές της πόρτες της στον κλάδο και ότι είναι διαθέσιμη να «ακούσει» την ασφαλιστική αγορά.

Νωρίτερα ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου στη σύντομη τοποθέτησή του αναφέρθηκε στη συμβολή του κλάδου στην οικονομία, υπογραμμίζοντας ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες διενεργούν επενδύσεις 11 δισ. ευρώ, καταβάλλουν ετησίως 500 εκατ. σε φόρους και, ενώ η παραγωγή τους κατά την περίοδο της κρίσης μειώθηκε στα 4 δισ. ευρώ από 5,5 δισ. ευρώ, συνεχίζουν να καλύπτουν ετησίως αποζημιώσεις συνολικής αξίας 3 δισ. ευρώ.

Πρόσθεσε επίσης ότι, ο κλάδος λόγω του PSI, του κουρέματος των ομολόγων του δημοσίου, έχασε περί τα 2 δισ. ευρώ, ποσό το οποίο κάλυψε με “ίδια μέσα”.

Αναφερόμενος στην αξία της ιδιωτικής ασφάλισης, χαρακτήρισε κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο μια “προσωπική ή συλλογική πράξη ευθύνης, μια πράξη κοινωνικής αλληλεγγύης”, ενώ αναφερόμενος στον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκο Μητσοτάκη, τόνισε ότι η παρουσία του στη χθεσινή εκδήλωση, δηλώνει ότι η κυβέρνηση βρίσκεται δίπλα στην ασφαλιστική αγορά.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Επιτροπής Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων της ΕΑΕΕ, κ. Νικόλαος Μακρόπουλος, στάθηκε στον εορτασμό της Ημέρας Ασφάλισης, επισημαίνοντας ότι «είναι μία μοναδική ευκαιρία για να υπογραμμίσουμε την αδιάλειπτη παρουσία μας στο πλευρό της Ελληνίδας και του Έλληνα και να αναδείξουμε τον ρόλο και την σημασία της ασφάλισης που γίνεται ακόμη πιο σημαντικός σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Παράλληλα, θελήσαμε να συνδυάσουμε αυτήν τη γιορτή με μία ουσιαστική κίνηση κοινωνικής προσφοράς» ανέφερε ο κ. Μακρόπουλος, σχολιάζοντας την πρωτοβουλία της Ένωσης να ενώσει τις δυνάμεις της ώστε να και ενισχύσει το Όραμα Ελπίδας και την Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών.
«Ημέρα Ασφάλισης, για όλους εμάς είναι η κάθε μέρα! Κάθε μέρα οι ασφαλιστικές εταιρίες καταβάλλουν εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις, στηρίζοντας τον άνθρωπο, την οικογένεια, την επιχειρηματικότητα, αποτρέποντας την οικονομική καταστροφή και παρέχοντας τα μέσα για αξιοπρεπή διαβίωση. Είμαστε όλοι μας απολύτως εναρμονισμένοι με τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, δουλεύουμε άοκνα ώστε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας να είναι προσιτά σε όλους τους συμπολίτες μας και δημιουργούμε συμμαχίες με τους κοινωνικούς μας εταίρους έχοντας πάντα ως στόχο να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής όλων μας» ανέφερε ο κ. Μακρόπουλος.
Στο έργο και την προσφορά του Συλλόγου ΕΛΠΙΔΑ αναφέρθηκε η Γενική Γραμματέας, Καίτη Φιλλιπίδη. Επίσης σημειώνεται ότι στην εκδήλωση, που όπως τόνισε ο κ. Μακρόπουλος, ήταν “sold out”, εκπροσωπήθηκε το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών, παραβρέθηκε μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών, στελέχη των τραπεζών, καθώς και ο Πρόεδρος του ΣΕΒ, Θεόδωρος Φέσσας και ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος.

Την αρχαιολογική έκθεση ΙΑΣΙΣ στηρίζει η Eurolife ERB

0

Την αρχαιολογική έκθεση «ΙΑΣΙΣ. Υγεία, Νόσος, Θεραπεία από τον Όμηρο στο Γαληνό», την οποία διοργανώνει το μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και αφορά στο διαχρονικό ζήτημα της ανθρώπινης Υγείας στηρίζει η Eurolife ERB. Η έκθεση παρουσιάζει την εξέλιξη των αρχαίων θεραπευτικών πρακτικών και καλύπτει το χρονικό διάστημα περίπου από το 1200 π.Χ. έως τον 3ο αιώνα μ.Χ.
Περιλαμβάνει σχεδόν 300 αρχαία αντικείμενα από 41 μουσεία της Ελλάδας, της Κύπρου, της Ιταλίας, της Γαλλίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Δανίας, και της Ολλανδίας και διαρθρώνεται σε τρεις ενότητες: Υγεία, Νόσος, Θεραπεία.

Η Eurolife ERB Ασφαλιστική είναι χορηγός στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Έκθεσης. Αυτά εξελίσσονται καθημερινά στο πλαίσιο της Έκθεσης, παρουσιάζονται από ειδικούς αρχαιολόγους – μουσειοπαιδαγωγούς του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, διαρκούν ενενήντα (90) λεπτά και περιλαμβάνουν:
• Εισαγωγή με προβολή PowerPoint για την καθημερινή ζωή στην Αρχαία Ελλάδα με έμφαση στα θέματα της υγείας, της διατροφής και τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων.
• Διαδραστική ξενάγηση και διανομή εντύπου με δραστηριότητες.
• Συζήτηση και προτάσεις για δραστηριότητες στην τάξη.
Στόχος του προγράμματος είναι η γνωριμία των παιδιών με τον κόσμο του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και την καθημερινή ζωή στην Αρχαία Ελλάδα με έναν δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο.
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού τμήματος της έκθεσης, στο οποίο είναι χορηγός η Εuroilife ERB Ασφαλιστική, περιλαμβάνονται επίσης:
• Εικαστικές δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο.
• Εκπαιδευτικό φυλλάδιο με δραστηριότητες για το δημοτικό και το γυμνάσιο.
• Παρουσίαση μίας Μουσειοσκευής με θέμα την υγεία, τη διατροφή και τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων στην αρχαία Ελλάδα, με πιστά αντίγραφα επιλεγμένων εκθεμάτων από τη μόνιμη συλλογή, καθώς και εκπαιδευτικό υλικό (βιβλία, έντυπα, cd με εικόνες και εκπαιδευτικά παιχνίδια).
Στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα εκτιμάται ότι συμμετέχουν ετησίως 15.000 περίπου μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη»

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν το 7ο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με αντικείμενο τη «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη».
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014, 18:00 – 20:00, με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, Underwriter Manager στο Casualty, Environmental & Aviation στην AIG Ελλάδος.

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Η πληρέστερη κατανόηση των εννοιών και καλύψεων της Αστικής Ευθύνης, η ανάδειξη των σημαντικών σημείων της θεματολογίας, που μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε υπαλλήλους του Κλάδου Αστικής Ευθύνης των Ασφαλιστικών εταιριών καθώς και σε διαμεσολαβητές
όλων των βαθμίδων.

• Θεματολογία:
• Νομικό πλαίσιο
• Ενεργοποίηση συμβολαίων / αντικείμενο ασφάλισης
• Καλύψεις / Εξαιρέσεις
• Cases Studies
• Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
• Πωλησιακή προσέγγιση

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 25€. Συνολικά υπάρχουν 25 θέσεις. Δηλώσεις συμμετοχής στο www.insurancewebinars.gr.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη»

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν το 7ο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με αντικείμενο τη «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη».
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014, 18:00 – 20:00, με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, Underwriter Manager στο Casualty, Environmental & Aviation στην AIG Ελλάδος.

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Η πληρέστερη κατανόηση των εννοιών και καλύψεων της Αστικής Ευθύνης, η ανάδειξη των σημαντικών σημείων της θεματολογίας, που μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε υπαλλήλους του Κλάδου Αστικής Ευθύνης των Ασφαλιστικών εταιριών καθώς και σε διαμεσολαβητές
όλων των βαθμίδων.

• Θεματολογία:
• Νομικό πλαίσιο
• Ενεργοποίηση συμβολαίων / αντικείμενο ασφάλισης
• Καλύψεις / Εξαιρέσεις
• Cases Studies
• Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
• Πωλησιακή προσέγγιση

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 25€. Συνολικά υπάρχουν 25 θέσεις. Δηλώσεις συμμετοχής στο www.insurancewebinars.gr.

insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη»

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν το 7ο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο), με αντικείμενο τη «Γενική Αστική Ευθύνη – Περιβαλλοντική Ευθύνη».
Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014, 18:00 – 20:00, με εισηγητή τον Μιχάλη Ιωαννίδη, Underwriter Manager στο Casualty, Environmental & Aviation στην AIG Ελλάδος.

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Η πληρέστερη κατανόηση των εννοιών και καλύψεων της Αστικής Ευθύνης, η ανάδειξη των σημαντικών σημείων της θεματολογίας, που μπορούν να αξιοποιηθούν στην ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών και στην προετοιμασία της πωλησιακής προσέγγισης.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε υπαλλήλους του Κλάδου Αστικής Ευθύνης των Ασφαλιστικών εταιριών καθώς και σε διαμεσολαβητές
όλων των βαθμίδων.

• Θεματολογία:
• Νομικό πλαίσιο
• Ενεργοποίηση συμβολαίων / αντικείμενο ασφάλισης
• Καλύψεις / Εξαιρέσεις
• Cases Studies
• Ανάλυση αναγκών δυνητικών πελατών
• Πωλησιακή προσέγγιση

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 25€. Συνολικά υπάρχουν 25 θέσεις. Δηλώσεις συμμετοχής στο www.insurancewebinars.gr.

Η Ε. Περπινιά στην Ergo

0

Η ασφαλιστική εταιρία ERGO, ενέταξε από την 1η Νοεμβρίου 2014 στο έμψυχο δυναμικό της, την κυρία Εύχαρις Περπινιά, διακεκριμένο στέλεχος της αγοράς, η οποία ανέλαβε τη Διεύθυνση του Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού και Εσωτερικής Επικοινωνίας.
Η κυρία Εύχαρις Περπινιά έχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά και στα Πληροφοριακά Συστήματα. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε το 1984 και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αξιόλογα στελέχη της ελληνικής αγοράς στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού, καταλαμβάνοντας διευθυντικές θέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στις εταιρίες Αθηναϊκή Ζυθοποιία A.E., Heineken N.V και στον όμιλο Antenna. Από το 2011 η κυρία Περπινιά δραστηριοποιήθηκε ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διαχείρισης αλλαγών, εσωτερικής επικοινωνίας και διαχείρισης εργασιακών σχέσεων.
Ο Τομέας Ανθρώπινου Δυναμικού και Εσωτερικής Επικοινωνίας αποτελεί μία νέα οργανωτική μονάδα της ERGO, που αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στη δημιουργία ενός πρότυπου περιβάλλοντος για τους εργαζόμενούς της.

Ο CEO της εταιρίας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας, δήλωσε σχετικά: “Η κυρία Εύχαρις Περπινιά, με την πολυετή εμπειρία της, ως μέλος της διοικητικής ομάδας της εταιρίας μας, πιστεύουμε ότι θα συμβάλλει αποφασιστικά στη χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής Ανθρώπινου Δυναμικού, στην αποτελεσματική διαχείριση των εργασιακών σχέσεων και της εσωτερικής επικοινωνίας καθώς και στην υλοποίηση των στρατηγικών στόχων και της δυναμικής αναπτυξιακής πορείας της ERGO.
Καλωσορίζουμε την κυρία Περπινιά στην οικογένεια της ERGO και της ευχόμαστε καλή επιτυχία στις κοινές προσπάθειες και επιδιώξεις μας”.

Intelife- Γιάννης Βοτσαρίδης: Στηρίξτε τις ελληνικές εταιρείες

0

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χτες στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης από τα Επαγγελματικά Επιμελητήρια Αθηνών, Πειραιά και Θεσσαλονίκης, ο Ι. Βοτσαρίδης CEO της Interlife ασφαλιστικής εκφράζει τις απόψεις του και απευθύνεται προς τους συντελεστές της ασφαλιστικής αγοράς και τους διαμεσολαβούντες:
Είναι αλήθεια ότι το τοπίο στην Ασφαλιστική Αγορά έχει αλλάξει ραγδαία την τελευταία δεκαετία. Πέρα από την εξαφάνιση των δεκάδων μικρών Ασφαλιστικών Εταιριών – αλλά και ορισμένων ξεχωριστών μεγάλων – πέρα από τις εξαγορές, τις συγχωνεύσεις και την προσπάθεια κυριαρχίας των Πολυεθνικών στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, τεκτονικές αλλαγές σημειώθηκαν και στο νευραλγικό χώρο των πωλήσεων.
Απευθείας Εταιρικές και Διαδικτυακές Πωλήσεις και ένα εξαιρετικά επιθετικό Marketing από το χώρο των τραπεζών με το Βankassurance, άλλαξαν, ελπίζω όμως όχι αμετάκλητα τους όρους του παιχνιδιού. Σ’ αυτή την αίθουσα με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Τις θέσεις μου, οι περισσότεροι τις ξέρετε.
Σήμερα μου δίδεται η ευκαιρία να τις επαναλάβω σε μια χρονική στιγμή μεταβατική και κρίσιμη για τη στρατηγική και το marketing των Ασφαλιστικών Εταιριών.
Μετά από 37 χρόνια στον χώρο των ασφαλειών – 14 χρόνια ώς ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και 23 χρόνια ως ασφαλιστής – μπορώ να δηλώσω χωρίς κανένα φόβο και χωρίς κανένα πάθος:
Η INTERLIFE, κι εγώ προσωπικά, συνεχίζουμε να πιστεύουμε στο ρόλο του Διαμεσολαβητή, ως τον κύριο και διαχρονικό παράγοντα προώθησης του Ασφαλιστικού Προϊόντος, όχι μόνον γιατί είναι πιο άμεσος και ποιό αποτελεσματικός, αλλά και γιατί αποδίδει πραγματικά οικονομικά οφέλη στην Εταιρία.
Κυρίες και Κύριοι,
Ας το πούμε απλά:
Η Απευθείας Πώληση Ασφαλιστικών Προϊόντων, που καταργεί το Διαμεσολαβητή, δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Και εξηγούμαι:
• Η Εταιρία δυσκολεύεται να διαχειριστεί εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες, ενώ έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί κάποιες εκατοντάδες ή και χιλιάδες διαμεσολαβητές, που με τη σειρά τους θα διαχειριστούν, ο καθένας τους, χιλιάδες πελάτες.

• Ο Πιστωτικός Κίνδυνος που υφίστατο μέχρι πρότινος λόγω καθυστέρησης στην απόδοση των ασφαλίστρων, 2 και 3 μήνες, δεν υφίσταται πλέον με τις πρόσφατες Νομοθετικές ρυθμίσεις της ΤτΕ.

• Το κάθε κλικάρισμα στον Υπολογιστή για τις online Πωλήσεις κοστίζει. Αν προσθέσουμε το κόστος της διαφημιστικής δαπάνης και τα δωρεάν κουπόνια για αγορές στο super market, τότε το κόστος πρόσκτησης εκτοξεύεται, επιβαρύνοντας το τελικό ασφάλιστρο που καταβάλλει ο καταναλωτής. Αναρωτιέται κανείς, ποιο είναι, τελικά, το κέρδος; Κανένα, απολύτως κανένα.

• Η χορηγούμενη προμήθεια προς τον διαμεσολαβητή μπορεί να κοστίζει και λιγότερο.

• Από την πλευρά του ο πελάτης χρειάζεται – σ’ ένα τόσο ευαίσθητο Κλάδο όπως ο δικός μας – την διαπροσωπική επαφή, χρειάζεται εξηγήσεις, λεπτομέρειες, προσαρμογή του Συμβολαίου στα προσωπικά του δεδομένα και προπάντων την ανθρώπινη παρουσία σε περίπτωση Συμβάντος (ατυχήματος). Όλα αυτά δεν διασφαλίζονται ούτε μέσω Υπολογιστή, ούτε μέσω Τηλεφωνητή αλλά ούτε και μέσω e-mail.
Στο σημείο αυτό, όμως, θα ήθελα να τονίσω ότι είμαι ο τελευταίος που θα αμφισβητήσει τη νομοτέλεια της τεχνολογίας – και η πεποίθησή μου αυτή έχει μεταφερθεί αυτούσια σε όλη τη δομή και τη λειτουργία της INTERLIFE. Ωστόσο οι online πωλήσεις θέλουν προσοχή, απαιτούν ειδικές λειτουργικές αντιλήψεις και πρέπει να παρέχουν συμπληρωματικά και τη δυνατότητα της άμεσης, διαπροσωπικής επικοινωνίας με τον πελάτη.
• Τέλος και ίσως είναι αυτό το σοβαρότερο, οι Απευθείας Πωλήσεις απειλούν με Ανεργία και εν τέλει με αφανισμό έναν ολόκληρο Κλάδο: Τον Κλάδο των Διαμεσολαβητών. Και, όπως όλοι γνωρίζουμε, η ανεργία γυρίζει πάντα ως μπούμεραγκ στο σύνολο της Οικονομίας.

Έχει σημασία στο σημείο αυτό να σχολιάσω και ορισμένα φαινόμενα που καταγγέλλονται από διαμεσολαβητές και αφορούν προστριβές μεταξύ Εταιριών και Διαμεσολαβητών, όπως, κακές σχέσεις, αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές κ.α.

Θα ήθελα να τονίσω σχετικά μ’ αυτό ότι όλες οι εταιρίες δεν είναι ίδιες, και θα ήθελα να πιστεύω, ότι οι καταγγελίες αυτές, αφορούν μια μειοψηφία Εταιρικών συμπεριφορών και δεν αποτελούν τον κανόνα.
Η INTERLIFE έχει καθιερώσει εδώ και δεκαετίες μια σαφή, και καθαρή σχέση με τους Διαμεσολαβητές, που δεν αφήνει «γκρίζες ζώνες» (όπως π.χ. σε ότι αφορά τους περίφημους «σπουδαίους λόγους» λύσεως συνεργασίας).
Η INTERLIFE, διευκρινίζει από την αρχή τους όρους, και επιδιώκει να μην υπάρχουν κενά και ασάφειες στις συμβάσεις συνεργασίας. Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλους τους όρους των συμβολαίων οι εξαιρέσεις μας είναι με έντονο κόκκινο χρώμα.
Στο πλαίσιο, μιας τίμιας και ισορροπημένης σχέσης με το Διαμεσολαβητή, δεν τον στραγγαλίζει οικονομικά και επιδιώκει διακανονισμούς ανάλογα με τις δυνατότητές του, έτσι ώστε να μπορεί να διεξάγει ομαλά τις εργασίες και να μην απειλείται η επιχείρησή του από οικονομική ασφυξία – κάτι που θα επηρέαζε άμεσα και την ίδια.
Κλείνοντας αυτή την παρένθεση, θα ήθελα να επανέλθω στις κρίσιμες συνθήκες κάτω από τις οποίες ο Κλάδος μας καλείται να επιβιώσει και να επισημάνω, ακόμη μια φορά, πόσο ουσιαστικός είναι ο ρόλος των Διαμεσολαβητών και πόσο μεγάλες δυνατότητες έχουν να επηρεάσουν την εξέλιξη των πραγμάτων, παίρνοντας δυναμικές θέσεις και αντιδρώντας σε παρακμιακές μεθόδους και εκβιαστικές συμπεριφορές.
Απευθυνόμενος λοιπόν σήμερα, απ’ αυτό το βήμα, στους Διαμεσολαβητές τους καλώ να αφυπνιστούν προκειμένου να επιβιώσουν.

Φίλοι Διαμεσολαβητές

– Αντιδράστε! Η Κρίση στον Κλάδο σας δεν έχει περάσει, είναι μπροστά σας.
– Προσέξτε πως διαχειρίζεστε τους πελάτες σας. Οι Απευθείας Πωλήσεις δεν είναι με το μέρος σας, είναι απέναντί σας.
– Περιφρουρήστε τα συμφέροντά σας. Στην ηλεκτρονική εποχή δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις. Δημιουργήστε τα δικά σας Δίκτυα, τις δικές σας online Πωλήσεις μέσα από κοινή πλατφόρμα συνεργασίας.

– Αμυνθείτε εναντίον των αθέμιτων μεθόδων. Το marketing του Bankassurance βασίζεται στη μεγάλη δεξαμενή των τραπεζικών πελατών που κατευθύνονται προς τις θυγατρικές αλλά και τις στενά συνεργαζόμενες με αυτές ασφαλιστικές εταιρείες. Οι πρακτικές τους δεν συνάδουν επ’ ουδενί με την κοινώς αποκαλούμενη επαγγελματική ηθική. Το story είναι γνωστό σε όλους. Ο ανυποψίαστος πελάτης με το ειδοποιητήριο ασφαλίστρων στα χέρια πηγαίνει στην τράπεζα για να το πληρώσει. Ο τραπεζικός υπάλληλος βλέποντας ασφάλιστρα και καλύψεις προτείνει κάτι φθηνότερο έστω και με λιγότερες καλύψεις. Αποτέλεσμα, ο πελάτης χάθηκε.
Το ζήτημα πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα.
– H Ελληνική ασφαλιστική αγορά συνθέτεται από εταιρίες που ανήκουν σε τρεις φυγόκεντρες δυνάμεις. Η πρώτη, των ξένων εταιρειών, η δεύτερη των τραπεζικών και η τρίτη, αυτή των Ελληνικών. Οι ξένες παρά την λυσσαλέα τους προσπάθειά τα τελευταία χρόνια δεν κατάφεραν να αποσπάσουν ιδιαίτερα μεγάλο μερίδιο αγοράς. Δεν είναι τυχαίο ότι το 60% και πλέον της παραγωγής ανήκει σε Ελληνικές εταιρείες.
– Τέλος, προσέξτε τις ΕΠΥ, οι οποίες λειτουργούν αφενός μεν περιστασιακά, αφετέρου δε, με ανορθόδοξο τρόπο. Απασχολούν ελάχιστα άτομα στην Ελλάδα, διοχετεύουν και διακανονίζουν μεσαίες και μεγάλες ζημίες στις Μητρικές τους Εταιρίες στο εξωτερικό, δεν συμμετέχουν στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού και έτσι ο πελάτης σας δεν απολαμβάνει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι εταιρίες με έδρα την Ελλάδα. Ο πελάτης σας είναι ουσιαστικά ανυπεράσπιστος.

Κυρίες και Κύριοι,
Οι εξελίξεις στον Κλάδο μας, εν μέσω μιας γενικευμένης πολιτικής και οικονομικής Κρίσης που ξεφεύγει από τα σύνορα της χώρας μας και επεκτείνεται ευρύτερα στην Ευρώπη, αλλά και στην ανατολική Μεσόγειο, οι δικές μας ενδοκλαδικές εξελίξεις, με το Solvency ΙΙ, η πιστωτική ασφυξία των τραπεζών, το ρευστό φορολογικό περιβάλλον, οι ανακατατάξεις και οι συγχωνεύσεις, απαιτούν, πάνω απ’ όλα διάλογο και συνεννόηση. Ο ανελέητος και υπέρ πάντων ανταγωνισμός δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος.
Στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία της Κρίσης, στηρίξτε τις Ελληνικές Εταιρίες, στηρίξτε τις εταιρίες με το ανθρώπινο Ελληνικό πρόσωπο.