back to top
13.8 C
Athens
Πέμπτη Ιανουάριος 9 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1772

Η νέα λύση για ΑΣΠΙΣ και COMMERCIAL

0

[starbox]

Με την «βούλα» πλέον και χωρίς να χωρά καμία αμφιβολία η υπόθεση των ΑΣΠΙΣ και COMMERCIAL δεν λύθηκε από τους κυβερνητικά αρμοδίους. Οι υποσχέσεις, οι συζητήσεις, οι πάλαι ποτέ μεγαλοστομίες εξανεμίστηκαν. Αυτοί που έταξαν δεν μπόρεσαν να υλοποιήσουν τις υποσχέσεις τους. Και οι άνθρωποι που ηγούνται των ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ και ήταν αυτοί που εκπροσώπησαν τους χιλιάδες ασφαλισμένους -θύματα – σε εκείνες τις συναντήσεις που οι υποσχέσεις επίλυσης δίνονταν αφειδώς, σήμερα είναι απογοητευμένοι. Κατανόησαν ότι τίποτε δεν αποδείχτηκε αληθινό.

Τι να φταίει άραγε; Δεν υπήρχε πρόθεση, δεν ασχολήθηκαν κάποιοι επιμελώς, δεν θέλουν να δοθεί λύση, είναι αδύνατο να δοθεί λύση; Ποιο από αυτά τα υποθετικά ερωτήματα μπορεί να απαντηθεί; Και ποιος μπορεί να τα απαντήσει. Η υπόθεση ανάγεται στα όρια του φανταστικού και δεν ωφελεί.

Σήμερα μια ανάσα πριν από τις εκλογές, άνθρωποι πέριξ της ηγετικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ συναντήθηκαν με εκπροσώπους των ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ. Συζήτησαν και εκδόθηκε και ανακοίνωση (φιλοξενείται στην ιστοσελίδα του κόμματος). Και σε αυτόν τον πολιτικό χώρο λοιπόν έγινε γνωστό επισήμως και το πρόβλημα και η μη λύση του μέχρι σήμερα. Οι πληγέντες της ΑΣΠΙΣ που επικοινώνησαν με το IW θεωρούν ότι έγινε ένα σωστό βήμα που ενδεχομένως θα αποτελέσει και μια νέα αρχή. Μπορεί υποσχέσεις –και σωστά- να μη δίνονται στην παρούσα χρονική στιγμή.

Ωστόσο το μείζον είναι πώς η χαμένη ελπίδα ξαναζωντανεύει. Και φυσικά όλοι στην αγορά –την ασφαλιστική- γνωρίζουν ότι η μεγάλη πληγή των ΑΣΠΙΣ και COMMERCIAL πρέπει να κλείσει. Ασχέτως αν αυτό δεν έγινε μέχρι σήμερα, δε μπορεί να θεωρηθεί ως χαμένη υπόθεση από κανέναν και κυρίως από τους παθόντες. Το ζητούμενο είναι να δοθεί λύση και να εξεταστεί σε βάθος εκ νέου το ζήτημα. Δεν έχει σημασία η μέχρι σήμερα αδυναμία, ανεπάρκεια, αδιαφορία, ή ότι άλλο μπορεί να οδήγησε στην μη απόδοση λύσης. Εμείς κρατάμε ότι απλώς οι άνθρωποι αυτοί, οι όμηροι ενός, παράδοξου συστήματος δεν δικαιώθηκαν. Οφείλει όμως κάποια εξουσία να τους δικαιώσει τόσο για λόγους αξιοπιστίας της ασφαλιστικής αγοράς όσο και για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης. Ας μην κλείσει το θέμα και ας δοθεί έστω και καθυστερημένα κάποια λύση…

Άδειασμα του ΣΥΡΙΖΑ στο Μάκη Βορίδη για νέο διαγωνισμό

0

Τη διακήρυξη ενός μεγάλου ηλεκτρονικού διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια φαρμάκων δημοσίευσε η Επιτροπή Προμηθειών Υγείας (ΕΠΥ) χθες, μόλις 5 ημέρες πριν τις εκλογές. Τα ερωτήματα που γεννώνται πολλά, κυρίως για το χρόνο δημοσίευσης, με το ΣΥΡΙΖΑ να ετοιμάζεται να εξετάσει το διαγωνισμό ενδελεχώς από την επομένη των εκλογών και την ελληνική φαρμακοβιομηχανία να κινείται νομικά.

Στο έγγραφο της διακήρυξης των 68 σελίδων, που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια, ο επικεφαλής της ΕΠΥ Χρ. Γιάνναρης «ανοίγει» τις διαδικασίες για την προμήθεια Φαρμάκων και συγκεκριμένα 51 δραστικών ουσιών, συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης 26.229.620,80 €. Πρόκειται για ηλεκτρονικό διεθνή ανοικτό διαγωνισμό, με κριτήριο κατακύρωσης την χαμηλότερη τιμή, με αποδέκτες των φαρμάκων τα δημόσια νοσοκομεία.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου.

Αφιέρωμα στο κλασικό αυτοκίνητο από την ΦΙΛΗΣGlass

0

Η ΦΙΛΗΣGlass για το μήνα που διανύουμε επέλεξε το Triumph 2000 Roadster, 1949. Στο άκουσμα του ονόματος Triumph το μυαλό μας πηγαίνει στις μοτοσυκλέτες και τα ανοιχτά σπορ αυτοκίνητα. Ένα από αυτά είναι και το δίλιτρο Roadster του 1949.

Οποιαδήποτε αναφορά στην Βρετανική εταιρεία Triumph φέρνει στο μυαλό την εικόνα ενός γοητευτικού σπορ αυτοκινήτου. Το Roadster του 1949 ήταν το πρώτο πραγματικό νέο προϊόν της εταιρείας μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Συγκεκριμένα, η έκδοση 1800 του Roadster (1946 έως το 1948) ήταν το πρώτο της μεταπολεμικό μοντέλο. Το μοντέλο των 2000 κ.εκ. ήταν η εξέλιξή του. Μερικά από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτού του σπορ αυτοκινήτου της εποχής ήταν οι τρεις παράλληλοι υαλοκαθαριστήρες και το rumble κάθισμα (κάθισμα της πεθεράς) με το δικό τουπαρμπρίζ για την προστασία των πίσω επιβατών.

Τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια η έλλειψη χάλυβα ανάγκασε την Triumph να χρησιμοποιήσει αλουμίνιο για το αμάξωμα. Η χρήση πρέσας από καουτσούκ (που είχε χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή των πάνελ των βομβαρδιστικών Mosquito από την Standard) βοήθησε στην παραγωγή. Το πλαίσιο ήταν συγκολλημένο στο χέρι και πάνω του (κολλιόνταν ή βιδώνονταν τα κομμάτια του αμαξώματος.

Ο κινητήρας ήταν ο 1500 κ.εκ. της Standard, που αργότερα μεγάλωσε στα 1800 και τα 2000 κ.εκ. με στοιχεία από την SS-Jaguar (μικρότερη συμπίεση και καρμπυρατέρ).
Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο (ήταν ίδιας φιλοσοφίας με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εποχής) συνδυαζόταν με ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα και ημι-ελλειπτικά φύλλα σούστας πίσω. Τα φρένα ήταν υδραυλικά (ταμπούρα).

Μπορεί κάποια συστατικά της κατασκευής να ήταν μοντέρνα όμως η σχεδίαση του αμαξώματος ήταν αναχρονιστική και θύμιζε προπολεμικά αυτοκίνητα.
Τα φώτα ήταν μεγάλα και στηρίζονταν στο ψυγείο ή τα φτερά. Το κάθισμα εμπρός ήταν σαν πάγκος και φιλοξενούσε τρία άτομα ενώ ήταν αδικαιολόγητα για την εποχή φαρδύ. Για το παρμπρίζ χρειάζονταν τρεις υαλοκαθαριστήρες και αυτό σήμαινε έναν επιπλέον μοχλό στην κολόνα του τιμονιού (για τους καθαριστήρες αλλά και αυτόν της αλλαγής ταχυτήτων.

Όμως αυτό που δεν συγχώρεσε ο τύπος του αυτοκινήτου στο Roadster ήταν το «Dickey» κάθισμα με το δικό του πτυσσόμενο παρμπρίζ. Θεωρούσαν το κάθισμα αυτό δύσκολο στη χρήση, αναχρονιστικό και επικίνδυνο. Για να μπουν σε αυτό οι επιβάτες του έπρεπε να πατήσουν στον πίσω προφυλακτήρα. Έτσι το Roadster ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής με αυτό τον τύπο καθίσματος.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι δημοσιογράφοι αυτοκινήτου της εποχής κατηγόρησαν την Triumph για παλαιό σχέδιο σε… σύγχρονους καιρούς και εκφράστηκαν με καυστικά σχόλια για την εταιρία στις παρουσιάσεις τους ενώ το Autocar στη δοκιμή του χαρακτήρισε το Roadster ως: «Μία παχουλή γεμιστή γαλοπούλα των Χριστουγέννων, που την πωλούν ως φίνο παγόνι».

Νέες μέθοδοι εκπτώσεων στα ασφάλιστρα οχημάτων

0

Πολιτική τιμολογίων δύο (ή και περισσότερων) ταχυτήτων διαπιστώνεται στην αγορά καθώς σημαντικός αριθμός ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων διέρχεται μεθόδους ώστε να καταστούν, σε συγκεκριμένα κανάλια πώλησης ή γεωγραφικές περιοχές, ανταγωνιστικότερες.

Από πληροφορίες προκύπτει πώς οι εταιρείες χορηγούν εκπτώσεις επί των τιμολογίων τους σε συνεργάτες με υψηλή παραγωγή, εκπτώσεις οι οποίες ωστόσο δεν αφορούν στη διαμεσολάβηση αλλά στον ασφαλισμένο. Με τον τρόπο αυτό επιβραβεύουν τα παραγωγικά γραφεία πωλήσεων δίνοντας τους ένα ακόμη εργαλείο τόνωσης της απόδοσής τους, διατηρώντας όμως αμετάβλητο το ποσοστό προμήθειας. Την ίδια ώρα ωφελημένοι βγαίνουν οι πελάτες-καταναλωτές που είναι και το ζητούμενο.

Επίσης, άλλες ασφαλιστικές επιλέγουν τον δρόμο της “γεωγραφικής” τιμολόγησης. Δηλαδή τιμολογούν περισσότερο επιθετικά (με μειώσεις) στην περιφέρεια, όπου η κρίση φαίνεται ότι έχει χτυπήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τα νοικοκυριά σε σχέση με την Αθήνα. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι, στο διάστημα από το 2012 έως το 2014 τα ασφάλιστρα στην Αθήνα έχουν μειωθεί σε μέσα επίπεδα κατά 25%, ενώ σε περιοχές τις περιφέρειας το αντίστοιχο ποσοστό υπολογίζεται στο 30 με 35%.

Στο μεταξύ, στην αγορά συνεχίζονται οι αντιδικίες μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και δικτύων πώλησης για το ζήτημα των προμηθειών. Τα «κρούσματα» μείωσης των ποσοστών επί των οποίων υπολογίζονται οι προμήθειες των διαμεσολαβούντων δεν έχουν σταματήσει. Μάλιστα, καταγράφονται και επιθετικές αποφάσεις, που προβλέπουν μειώσεις προμηθειών στον κλάδο Αυτοκινήτων ακόμη και στο μισό, ενώ νέες «εκπτώσεις» αποφασίζονται και για τον κλάδο Ζωής και συγκεκριμένα στα συμβόλαια Υγείας.

ΕΑΕΕ: Αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

0

Στο πλαίσιο της πραγματοποίησης μελέτης των αποζημιώσεων του κλάδου της Ιδιωτικής Ασφάλισης επί καταστροφών μεγάλης έκτασης και έντασης, η Ε.Α.Ε.Ε. δημοσίευσε τα αποτελέσματα των ερευνών της μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων – μελών της σχετικά με τις φυσικές καταστροφές και ταραχές στην Ελλάδα.

Στη μελέτη αυτή καταγράφονται τα περιστατικά που ερευνήθηκαν τόσο σε πλήθος ζημιών όσο και σε ποσό αποζημιώσεων για την περίοδο από το 1993 έως και το 2014.

Η ανταπόκριση των μελών, σύμφωνα με την ένωση, ήταν μεγάλη σε κάθε περιστατικό (άνω του 80% του μεριδίου αγοράς), με αποτέλεσμα την άμεση ενημέρωση της αγοράς για το σύνολο σχεδόν της αποτίμησης της οικονομικής συνέπειας του περιστατικού.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η μελέτη έγινε από την Υπηρεσία Μελετών και Στατιστικής υπό την καθοδήγηση της Υποεπιτροπής Ασφαλίσεων Καταστροφικών Κινδύνων και Αντασφαλίσεων, της αρμόδιας επιτροπής Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της Ε.Α.Ε.Ε.

Στην ιστοσελίδα της Ενώσεως (http://www.eaee.gr/cms/ ) μπορείτε να δείτε τα κύρια σημεία της μελέτης που παρουσιάζονται σε ξεχωριστή παράγραφο η οποία είναι διαθέσιμη στα ελληνικά ως Σύνοψη Βασικών Σημείων και στα αγγλικά ως Executive Summary.
Επίσης, η ηλεκτρονική έκδοση της μελέτης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: http://www.eaee.gr/cms/uploads/oikmel-natcatgr.pdf.

Αύξηση στα εποπτικά κεφάλαια της International Life

0

Με νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους €3 εκ. η International Life ενδυνάμωσε περαιτέρω τα εποπτικά της κεφάλαια, με τη βελτίωση σε αυτά να ξεπερνά τα €35 εκ. τα τελευταία 2,5 χρόνια.

Η εξέλιξη αυτή επιτρέπει στην International Life να προχωρήσει δυναμικά στην υλοποίηση της στρατηγικής της, στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση του ήδη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει στην πελατειακή της βάση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Γιάννης Μπράβος, δήλωσε σχετικά: «Σε μια εποχή που οι επενδύσεις στη χώρα μας βρίσκονται σε αναμονή λόγω των πολιτικών εξελίξεων, στην International Life ενισχύουμε τα κεφάλαιά μας και προετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα.

Εκτιμούμε ότι η ασφαλιστική αγορά θα αποτελέσει βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας με σημαντική ανάπτυξη και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Οι επενδύσεις των μετόχων και της διοίκησης, σε κεφάλαια και σε ανθρώπινο δυναμικό, έχουν βελτιώσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα και τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρίας μας.»

INTERAMERICAN: Στα 239,48 εκατ. ευρώ οι καταβολές σε ασφαλισμένους

0
Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου INTERAMERICAN

Την εστίαση της INTERAMERICAN στον πελάτη υπογραμμίζουν οι καταβολές και αποζημιώσεις της εταιρείας σε δικαιούχους κατά το 2014. Σε 325.634 περιπτώσεις η INTERAMERICAN πλήρωσε συνολικά 239,48 εκατ. ευρώ, με περαιτέρω βελτίωση των διαδικασιών σε απλότητα και ταχύτητα εξυπηρέτησης. Ευρύτερα, η διαχείριση της σχέσης με τους ασφαλισμένους παρουσιάζεται βελτιωμένη, σύμφωνα με τους δείκτες πρόσφατης σχετικής έρευνας, με την ικανοποίηση των πελατών να φθάνει στο 87% σημειώνοντας αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων έναντι του 2013 και 12 μονάδων σε βάθος πενταετίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο χρόνος έκδοσης συμβολαίων, λόγω των ψηφιακών εφαρμογών και τη καθετοποίησης των διαδικασιών, έχει περιοριστεί κατά μέσο όρο στις δύο ημέρες.

Οι καταβολές ανά κλάδο

Επιμέρους και ανά τομέα δραστηριότητας, η INTERAMERICAN πλήρωσε κατά το 2014 στον κλάδο ζωής 95,46 εκατ. ευρώ σε 24.596 περιπτώσεις που αφορούσαν απώλεια ζωής, λήξη συμβολαίων, μόνιμες και πρόσκαιρες ανικανότητες, καθώς και εξαγορές. Οι καταβολές κατά το 2014 σε σχέση με το 2013 μειώθηκαν κατά 33%. Στον τομέα της υγείας, η εταιρεία κατέβαλε 55,63 εκατ. σε 182.829 περιστατικά, με τα συμβόλαια Medisystem να φθάνουν σε αποζημιώσεις τα 35,25 εκατ. για υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας και νοσηλείες, ενώ οι νοσοκομειακές και επιδοματικές καλύψεις ανήλθαν σε 20,38 εκατ. Αξιοσημείωτη είναι η αυξημένη κίνηση που παρουσίασαν κατά το έτος τα εξωτερικά ιατρεία της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC και του πολυϊατρείου MEDIFIRST, ιδιόκτητων μονάδων υγείας του ομίλου, με σύνολο 53.688 επισκέψεων και διαγνωστικών εξετάσεων.

Στις γενικές ασφαλίσεις, οι αποζημιώσεις έφθασαν συνολικά τα 74,93 εκατ. σε 59.889 περιπτώσεις, περίπου στα επίπεδα του 2013. Ο κλάδος αυτοκινήτου παρουσίασε μικρή μείωση αποζημιώσεων. Για ομαδικά συμβόλαια, η εταιρεία κατέβαλε 13,46 εκατ. σε 59.502 περιπτώσεις ασφάλισης ζωής, γενικών ασφαλίσεων, υγείας τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά.

«Η INTERAMERICAN, με στόχο να είναι η πλέον αξιόπιστη εταιρεία της ασφαλιστικής αγοράς, έχει βελτιώσει εντυπωσιακά της διαδικασίες εξυπηρέτησης του πελάτη – από την υποδοχή αιτήσεων, την αξιολόγηση του κινδύνου και την έκδοση συμβολαίου μέχρι τη διαχείριση παραπόνων. Πέρα από τις καινοτομίες της εξέλιξης του συνόλου των εργασιών σε ψηφιακό περιβάλλον και το αυτοματοποιημένο underwriting, αποδίδει αποτελέσματα η επένδυση σε κατάρτιση και εξειδίκευση του προσωπικού. Η δημιουργία αξίας για τον πελάτη παραμένει ο σταθερός, αμετάθετος στόχος της INTERAMERICAN» δηλώνει σχετικά ο Γιώργος Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου.02_Ktirio

 

Στους κορυφαίους διαχειριστές Αμοιβαίων Κεφαλαίων η MetLife Α.Ε.Δ.Α.Κ

0

Στην καθιερωμένη εκδήλωση για τη βράβευση των κορυφαίων διαχειριστών Αμοιβαίων Κεφαλαίων, που διοργανώνεται από την ΠΕΜΑΚΟ, για τις περιόδους 30/9/2013-30/9/2014 και 30/9/11-30/9/2014, η MetLife Α.Ε.Δ.Α.Κ. βραβεύτηκε με 7 διακρίσεις στα παρακάτω αμοιβαία κεφάλαια :

  •  MetLife Alico Εταιρικών Ομολογιών Εξωτερικού
    2η θέση στο έτος (5,11%) και 3η θέση στην τριετία (17,14%) – στην κατηγορία Ομολογιακά μη Κρατικά Επενδυτικής Διαβάθμισης
  •  MetLife Alico Μετοχικό Δείκτη Υψηλής Κεφαλαιοποίησης
    2η θέση στο έτος(1,47%) και 3η στην τριετία(14,88%) – κατηγορία Μετοχικά Α/Κ Δείκτη
  •  MetLife Alico Μετοχικό Εσωτερικού Μεσαίας και Μικρής Κεφαλαιοποίησης
    3η θέση στην τριετία (91,84%)- στην κατηγορία Μετοχικά Α/Κ Ελλάδας
  •  MetLife Alico Μετοχικό Εξωτερικού Αναδυομένων Αγορών
    3η θέση στο έτος (6,7%) – κατηγορία Μετοχικά Α/Κ Αναπτυσσόμενων Αγορών

Επιπρόσθετα το GMM World Balanced Fund (30,72%), κατέλαβε την 3η θέση σε μία νέα κατηγορία που θεσπίστηκε για τα καλύτερα αμοιβαία κεφάλαια ανά asset class, ανεξαρτήτως γεωγραφικής, κλαδικής ή άλλης κατανομής (το συγκεκριμένο στα Μικτά Α/Κ).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών για το χρονικό διάστημα
01/01/2014-31/12/2014, τα ακόλουθα αμοιβαία κεφάλαια της MetLife Α.Ε.Δ.Α.Κ. κατέλαβαν τις εξής θέσεις:

  • MetLife Αlico Δολαριακό Ομολογιών Εξωτερικού
    2η θέση (14,40%) – στην κατηγορία Ομολογιακά Κρατικά Ανεπτυγμένων Χωρών
  • Ελληνικό Ομολογιών Εσωτερικού
    2η θέση (-0,49%) – στην κατηγορία Ομολογιακά Ελλάδας
  • MetLife Alico Εταιρικών Ομολογιών Εξωτερικού
    3η θέση (4,66%) – στην κατηγορία Ομολογιακά μη Κρατικά Επενδυτικής Διαβάθμισης
  • MetLife Alico Μετοχικό Εξωτερικού Αναδυομένων Αγορών
    4η θέση (7,36%) – στην κατηγορία Μετοχικά Αναπτυσσόμενων Αγορών

Συνάντηση για την Ηλεκτρονική Υγεία

0

Με θέμα την Ηλεκτρονική Υγεία ανοίγει τον κύκλο των συναντήσεών του με το κοινό για φέτος, το «Καφέ της Επιστήμης»!

Η πρώτη συνάντηση για το 2015 θα πραγματοποιηθεί σήμερα Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015, στις 18:30 στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης (Λεωφόρος Στρατού 2), με αντικείμενο συζήτησης τη «νέα τεχνολογία ως σύγχρονο εργαλείο του γιατρού χρήστη, στην υπηρεσία των χρονίως πασχόντων και στη δημιουργία συνθηκών αξιοπρεπούς γήρανσης».

Δείτε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

Σεμινάριο συναισθηματικής νοημοσύνης από το ΕΙΑΣ

0
eias logo

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διοργανώνει σεμινάριο συναισθηματικής νοημοσύνης για τα στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητες επικοινωνίας, συμπεριφοράς, διοίκησης και παρακίνησης των συνεργατών τους καθώς και για τους πωλητές που χρειάζεται να αντιλαμβάνονται με ένα πιο αποτελεσματικό τρόπο την επικοινωνία με τους πελάτες τους. Το Σεμινάριο είναι διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015, 16:30 – 19:45 &
• Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015, 16:30–19:45

Εισηγητής του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Σπύρος Λευθεριώτης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων.

Δείτε εδώ αναλυτικά την ανακοίνωση και το πρόγραμμα του ΕΙΑΣ.