back to top
31.2 C
Athens
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1458

INTERAMERICAN: 150.324 περιστατικά άμεση βοήθεια το α’ 5μηνο

0

Η συμπληρωματικότητα της οδικής και της άμεσης ιατρικής βοήθειας στην ασφάλιση αυτοκινήτου και υγείας αντιστοίχως, παρουσιάζει αυξανόμενη αξία για τους ασφαλισμένους και η INTERAMERICAN, εταιρεία leader της αγοράς στον κλάδο Βοήθειας και με ενσωματωμένες τις σχετικές καλύψεις στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου και υγείας, καταγράφει μεγάλη ζήτηση, δεδομένου και του μεγάλου πλήθους των πελατών της στον κλάδο, που φθάνουν το 1,4 εκατομμύριο. Η εταιρεία, κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2017, ανταποκρίθηκε σε 138.988 περιστατικά με οδική βοήθεια και σε 11.336 με άμεση ιατρική βοήθεια – συνολικά, διαχειρίστηκε 150.324 περιστατικά.

Ειδικότερα, στον τομέα της οδικής βοήθειας παρασχέθηκαν επιτόπου υπηρεσίες σε 48.977 περιπτώσεις, φροντίδα ατυχήματος με την υπηρεσία autohelp σε 43.565, ρυμούλκηση οχήματος σε 42.475 και επαναπατρισμός/μεταφορά οχήματος στην έδρα του, σε 3.951 περιπτώσεις. Οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας ανταποκρίθηκαν με ασθενοφόρο διακομιδής σε 2.441 περιστατικά, ενώ διακομιδή από αέρος πραγματοποιήθηκε σε 42 περιστατικά. Η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, επίσης, 57 περιστατικά στο εξωτερικό και ακόμη, η Γραμμή Υγείας 1010 ανταποκρίθηκε συμβουλευτικά σε 8.796 κλήσεις.

Επισημαίνεται η ιδιαίτερη διάσταση κοινωνικής συνεισφοράς της INTERAMERICAN με την παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας. Ενδεικτικά, η εταιρεία κατά το 2016 διενήργησε με ασθενοφόρο 34 δωρεάν διακομιδές απόρων-ανασφάλιστων ατόμων και παρέσχε δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής για την υγεία σε 199 άτομα.

Σε Rebranding προχωρά η Eurolife

0

Σε μία αλλαγή ονόματος που θα προσεγγίζει περισσότερο το νέο μετοχικό status και πιθανότατα θα έχει αναφορά και στην Fairfax θα προχωρήσει μέσα στο επόμενο διάστημα η Eurolife.

H εταιρεία σύμφωνα με πληροφορίες συνεχίζει να κινείται εξαιρετικά καλά και στο β’ τρίμηνο 2017 σε ότι αφορά τα επενδυτικά-συνταξιδοτικά προιόντα και τα κλασσικά προιόντα ζωής και υγείας κλάδους που παραμένει πολύ ισχυρή (πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά) ενώ κατάφερε να ενισχύσει και τις γενικές ασφαλίσεις μέσω αύξησης των πωλήσεων αστικής ευθύνης αυτοκινήτου και ασφάλισης περιουσίας με προιόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας ενώ πλέον τείνει να καθιερώσει και το cross selling μεταξύ προιόντων γενικών ασφαλίσεων και προιόντων ζωής και υγείας.

Συντάξεις

H Εurolife δείχνει πλέον ότι εστιάζει κυρίως στα προιόντα Σύνταξης απ’ όπου θέλει να αξιοποιήσει την επενδυτική της τεχνογνωσία. Η σειρά προιόντων «Εξασφαλίζω» περιέχει 4 συνταξιοδοτικά προγράμματα «Εξασφαλίζω» τα οποία είναι φτιαγμένα για κάθε απαίτηση, οικονομική δυνατότητα και ηλικία. Αλλά κυρίως είναι φτιαγμένα για να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο να διατηρήσει στο μέλλον το επίπεδο ζωής που έχει σήμερα.

Νικ. Σακ.

Μήπως για τα ατυχήματα φταίνε και άλλα εκτός από το ποτό;

0

Aξιέπαινη η καμπάνια της ΕΑΕΕ για τα τροχαία ατυχήματα αλλά όπως και με πολλούς άλλους φορείς φαίνεται ότι έχουμε κολλήσει μόνο στο ποτό ως μία από τις βασικές αιτίες ατυχημάτων. Σίγουρα βρίσκεται μέσα στις πρώτες αιτίες αλλά είναι άραγε η βασική αιτία; Για παράδειγμα , πόσο γνωρίζουμε ότι ένας κουρασμένος οδηγός είναι εξίσου επικίνδυνος με το μεθυσμένο εάν κοιμηθεί στο τιμόνι; Πόσο γνωρίζουμε ότι πλέον το ποτό είναι ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα ψυχοφάρμακα ή τα ηρεμιστικά που παίρνουν πολλοί νεοέλληνες για το άγχος τους ή για την αϋπνία τους;

Oι παλαιές μελέτες σχετικά με το ποτό και τη μέθη βασίζονται κυρίως σε δεδομένα άλλων κρατών και σε δεδομένα της περιφέρειας όπου τα περισσότερα τροχαία προέρχονται σε υπερκατανάλωση αλκοόλ (ούζο, τσίπουρο, ρακή, ουίσκι κλπ) . Ίσως θα πρέπει οι νέες μελέτες να προσεγγίσουν και τις νέες συνθήκες ζωής και εργασίας. Η εξάντληση, η απογοήτευση, τα επαγγελματικά και προσωπικά αδιέξοδα έχουν ανέβει ψηλά στη σκάλα επικινδυνότητας.

Μιας και αναφερθήκαμε και στην επαγγελματική εξάντληση που προέρχεται από την υπερεργασία, πρέπει να εστιάσουμε και στο τι γίνεται και στον ασφαλιστικό κλάδο.

Ωραία είναι οι υψηλές αμοιβές, οι δείκτες και τα νούμερα αλλά σε πολλές εταιρείες μαθαίνουμε ότι κάνουν «αγρυπνίες και ολονυκτίες» για να πιάσουν τους στόχους. Και βεβαίως όχι με αμοιβή ούτε εθελοντικά.

Μας αναφέρθηκε περίπτωση πολυεθνικής προ ετών (μην ψάχνετε δεν θα σας πούμε ποια) η οποία είχε βγάλει ανακοίνωση προς τους εργαζομένους με την οποία έλεγε μεταξύ άλλων ότι «κατόπιν δικής σας προτροπής και απαίτησης θα ικανοποιήσουμε το αίτημά σας να δουλεύετε και τα Σαββατοκύριακά» (sic) . Δύο τινά συνέβαιναν. Ή η εταιρεία είχε θεσπίσει ειδικά bonus για την εργασία Σαβ-Κυριακή (πράγμα που δεν έγινε) ή εμμέσως πλην σαφώς φόρτωνε με περισσότερη δουλειά τους εργαζόμενους . Δυστυχώς , «εργασιακά αποτύχαμε» κ.κ εργαζόμενοι. Πλέον ζητάμε και οι ίδιοι να μας αλυσοδένουν.

Συνάντηση Ξανθού – Φαρμακοβιομηχανίας: Κλειδώνει το νέο claw back

0

από το virus.com.gr

Τετ-α-τετ με τους εκπροσώπους των Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων έχει σήμερα ο Υπουργός Υγείας, ενώ αναβλήθηκε η σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης της Φαρμακευτικής Δαπάνης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Virus, ο Ανδρέας Ξανθός κάλεσε τους επικεφαλής του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδας (ΣΦΕΕ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) για να τους ανακοινώσει τις τελικές αποφάσεις γύρω από το νέο claw back (διαβάστε εδώ).

Πάντως, νεότερες εκτιμήσεις θέλουν την Αριστοτέλους να καταλήγει σε μια αναλογία κατανομής του claw back μικρότερου εύρους από τις αρχικές εκτιμήσεις, προκειμένου να αποφευχθεί ένα ισχυρό «χαστούκι» στις φαρμακευτικές εταιρίες που έχουν ήδη διαμορφώσει το επιχειρηματικό τους πλάνο.

Ειδικότερα, το μερίδιο που θα αποδίδεται στις εταιρίες που επηρέασαν περισσότερο τη φαρμακευτική δαπάνη αναμένεται να μην ξεπεράσει το 5% με 10%. Δηλαδή, το 90% με 95% της υπέρβασης θα καταβάλλεται από το  σύνολο των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, ανάλογα με το μερίδιο αγοράς και το 5% με 10% θα επιβαρύνει τις εταιρείες οι οποίες, λόγω της αύξησης των συνολικών τους πωλήσεων, φαίνεται να επέδρασαν περισσότερο στη δημιουργία της υπέρβασης.

Φυσικά, στη συζήτηση δεν αποκλείεται να τεθεί και το θέμα των αλλαγών στην τιμολόγηση των φαρμακευτικών σκευασμάτων, ώστε να επιτευχθεί ο «πολυπόθητος» στόχος ενός ορθολογικότερου και σταθερότερου συστήματος.

Ένα ακόμη ακανθώδες θέμα είναι και αυτό της ελλιπούς εφαρμογής του Κώδικα Δημοσιοποίησης, μετά και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (διαβάστε εδώ). Όπως είχε γράψει το Virus, η προθεσμία για τη δημοσιοποίηση των στοιχείων από τις εταιρίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο λήγει αυτές τις ημέρες (διαβάστε εδώ), αλλά φαίνεται πως το πρόβλημα δεν έχει σταματήσει να απασχολεί ΕΟΦ και Αριστοτέλους.

Πάντως, το εβδομαδιαίο ραντεβού της Επιτροπής Παρακολούθησης της Φαρμακευτικής Δαπάνης αναβάλλεται για σήμερα και μετατίθεται για την επόμενη εβδομάδα, κυρίως λόγω της πρώτης συνάντηση της Τεχνικής Επιτροπής της Βαλέτας, στη Λευκωσία, κατά την οποία αναμένεται να τεθούν οι βάσεις συζήτησης για την ανάπτυξη της διακρατικής συμμαχίας για την κοινή διαπραγμάτευση των τιμών των ΦΥΚ (διαβάστε εδώ).

Ωστόσο, θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση μιας άλλης Επιτροπής αυτής των Τιμών Φαρμάκων και μάλιστα νωρίς το πρωί (9.30), σε  συνέχεια συνεδρίασης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη. Τα μέλη της επιτροπής θα εξετάσουν τις ενστάσεις της ανακοστολόγησης και την έκδοση «Διορθωτικού Δελτίου Ανατιμολόγησης Τιμών Φαρμάκων Ιουνίου 2017», αλλά και το «Δελτίο Τιμών  Νέων Φαρμακευτικών Προϊόντων» (διαβάστε εδώ).

Ergo: Μπροστά στην αγορά με νέα προϊόντα και τον ψηφιακό ασφαλιστή

0

της Ελενας Ερμείδου

Σε λειτουργία μπήκε το Στρατηγικό Πρόγραμμα της Ergo (ESP). Εχοντας, δρομολογήσει πρόγραμμα πλήρους αναδιάρθρωσης ένα χρόνο πριν, η Ergo ξεκινά να επενδύει συστηματικά στην ψηφιοποίηση και ενισχύει τις διεθνείς οργανωτικές της δομές. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Στρατηγικής 2021, η Ergo προτίθεται να συμβάλλει σε πάνω από 600 εκατ. ευρώ, μακροπρόθεσμα στην καθαρή κερδοφορία της μητρικής Munich Re.

Ψηφιακός μετασχηματισμός και  επιτυχία είναι οι δύο στόχοι που έχει θέσει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ergo Markus Rieß. H εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην αναδιοργάνωση των πωλήσεων από τις αρχές του τρέχοντος έτους.

Η Ergo επίσης προωθεί την ψηφιοποίηση και αναδιοργανώνει τις ΙΤ λειτουργίες της «Σε αυτό το τομέα» αναφέρει ο Markus Rieß «έχουμε να κάνουμε δρόμο».

Με στόχο την ανάπτυξη νέων προϊόντων το συντομότερο, σχηματίστηκε Ergo Digital IT στο Βερολίνο και την Βαρσοβία. Την ίδια στιγμή η Ergo Direkt στην Νυρεμβέργη σχηματίστηκε για να τρέξει το αποκαλούμενο Online Competence Center – βασική απαίτηση ώστε για πρόσβαση των πελατών σε υπηρεσίες και προϊόντα online, offline,και αποτελεσματικά. Η επιτυχία είναι μεγάλη, καθώς αρχικά γράφτηκαν περίπου 550.000 χρήστες σημειώνοντας αύξηση 56% σε σχέση με το 2015.

Στο μέλλον οι πελάτες που επιθυμούν για χρησιμοποιήσουν ένα καθαρά ψηφιακό ασφαλιστή και να επωφεληθούν από το πλεονέκτημα της τιμής θα βρουν τις κατάλληλες προσφορές στην θυγατρική της Ergo nexible. Κατά την διάρκεια του τρέχοντος έτους το πρώτο προϊόν αυτοκινήτου υπό το εμπορικό σήμα nexible θα φτάσει στην αγορά. Οι τυπικές λειτουργίες έχουν ήδη δρομολογηθεί για την επιχείρηση με την Neckermann Versicherung AG, ως ο φορέας μεταφοράς κινδύνου.

Η εταιρεία ήδη έχει καταγράψει πρόοδο σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Ασφαλιστικά προϊόντα για το κλάδο αυτοκινήτου, αστική ευθύνη, προσωπικό ατύχημα, περιουσία, όλα, συμπεριλαμβάνουν ιδιαίτερα στοιχεία στα πακέτα των καλύψεων τους. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, εισήχθησαν τρία προγράμματα στο κλάδο διαχείρισης κεφαλαίων για παροχές γήρατος. Όπως έχει προγραμματιστεί ο κλασσικός τομέας ασφάλισης ζωής πρέπει να διαχωριστεί σε δική του μονάδα στις αρχές του 2018.

Εκτός από την ψηφιοποίηση, η Ergo εστιάζει σε νέα στρατηγική στις διεθνείς επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τον Alexander Ankel Διευθυντή Λειτουργιών: «Θέλουμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας σε επιλεγμένες χώρες, να επενδύσουμε σε αγορές που αναπτύσσονται και να τρέξουμε παγκόσμια επιχειρηματικά μοντέλα.

Η Πολωνία και οι χώρες της Βαλτικής είναι ανάμεσα στις χώρες που έχει επιλέξει η Ergo ενώ, η εταιρεία παρακολουθεί χώρες όπως η Ινδία και η Κίνα.

Νέο διεθνές επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνονται καλύψεις νομική προστασίας και ταξιδιωτικής ασφάλισης.

 

Ergo: Μπροστά στην αγορά με νέα προϊόντα και τον ψηφιακό ασφαλιστή

0

της Ελενας Ερμείδου

Σε λειτουργία μπήκε το Στρατηγικό Πρόγραμμα της Ergo (ESP). Εχοντας, δρομολογήσει πρόγραμμα πλήρους αναδιάρθρωσης ένα χρόνο πριν, η Ergo ξεκινά να επενδύει συστηματικά στην ψηφιοποίηση και ενισχύει τις διεθνείς οργανωτικές της δομές. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Στρατηγικής 2021, η Ergo προτίθεται να συμβάλλει σε πάνω από 600 εκατ. ευρώ, μακροπρόθεσμα στην καθαρή κερδοφορία της μητρικής Munich Re.

Ψηφιακός μετασχηματισμός και  επιτυχία είναι οι δύο στόχοι που έχει θέσει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ergo Markus Rieß. H εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην αναδιοργάνωση των πωλήσεων από τις αρχές του τρέχοντος έτους.

Η Ergo επίσης προωθεί την ψηφιοποίηση και αναδιοργανώνει τις ΙΤ λειτουργίες της «Σε αυτό το τομέα» αναφέρει ο Markus Rieß «έχουμε να κάνουμε δρόμο».

Με στόχο την ανάπτυξη νέων προϊόντων το συντομότερο, σχηματίστηκε Ergo Digital IT στο Βερολίνο και την Βαρσοβία. Την ίδια στιγμή η Ergo Direkt στην Νυρεμβέργη σχηματίστηκε για να τρέξει το αποκαλούμενο Online Competence Center – βασική απαίτηση ώστε για πρόσβαση των πελατών σε υπηρεσίες και προϊόντα online, offline,και αποτελεσματικά. Η επιτυχία είναι μεγάλη, καθώς αρχικά γράφτηκαν περίπου 550.000 χρήστες σημειώνοντας αύξηση 56% σε σχέση με το 2015.

Στο μέλλον οι πελάτες που επιθυμούν για χρησιμοποιήσουν ένα καθαρά ψηφιακό ασφαλιστή και να επωφεληθούν από το πλεονέκτημα της τιμής θα βρουν τις κατάλληλες προσφορές στην θυγατρική της Ergo nexible. Κατά την διάρκεια του τρέχοντος έτους το πρώτο προϊόν αυτοκινήτου υπό το εμπορικό σήμα nexible θα φτάσει στην αγορά. Οι τυπικές λειτουργίες έχουν ήδη δρομολογηθεί για την επιχείρηση με την Neckermann Versicherung AG, ως ο φορέας μεταφοράς κινδύνου.

Η εταιρεία ήδη έχει καταγράψει πρόοδο σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Ασφαλιστικά προϊόντα για το κλάδο αυτοκινήτου, αστική ευθύνη, προσωπικό ατύχημα, περιουσία, όλα, συμπεριλαμβάνουν ιδιαίτερα στοιχεία στα πακέτα των καλύψεων τους. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, εισήχθησαν τρία προγράμματα στο κλάδο διαχείρισης κεφαλαίων για παροχές γήρατος. Όπως έχει προγραμματιστεί ο κλασσικός τομέας ασφάλισης ζωής πρέπει να διαχωριστεί σε δική του μονάδα στις αρχές του 2018.

Εκτός από την ψηφιοποίηση, η Ergo εστιάζει σε νέα στρατηγική στις διεθνείς επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τον Alexander Ankel Διευθυντή Λειτουργιών: «Θέλουμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας σε επιλεγμένες χώρες, να επενδύσουμε σε αγορές που αναπτύσσονται και να τρέξουμε παγκόσμια επιχειρηματικά μοντέλα.

Η Πολωνία και οι χώρες της Βαλτικής είναι ανάμεσα στις χώρες που έχει επιλέξει η Ergo ενώ, η εταιρεία παρακολουθεί χώρες όπως η Ινδία και η Κίνα.

Νέο διεθνές επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνονται καλύψεις νομική προστασίας και ταξιδιωτικής ασφάλισης.

 

Ο κος Νίκος Σωφρονάς νέος Γενικός Διευθυντής του Ε.Ι.Α.Σ.

0
ΕΙΑΣ, στελέχη, meeting, αποτελέσματα

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.), επέλεξε τον κο Νίκο Σωφρονά, Οικονομολόγο, με ανώτατες και  μεταπτυχιακές σπουδές Οικονομικών Επιστημών και  Διοίκησης Επιχειρήσεων των Πανεπιστημίων NORΤHEASΤERN ILLINOIS University, ROOSEVELT University of Chicago και MISSISSIPPI State University των Η.Π.Α., ως νέο Γενικό Διευθυντή του Ινστιτούτου.

Ο κος Σωφρονάς διαθέτει άριστη ασφαλιστική τεχνογνωσία, διεθνείς παραστάσεις και σημαντική  εμπειρία Marketing, Διοίκησης Πωλήσεων, Ακαδημαϊκής Διοίκησης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων, τόσο  σε περιβάλλον πολυεθνικών οργανισμών, όσο και σε περιβάλλον Ακαδημαϊκών Ινστιτούτων της Ελλάδος και του Εξωτερικού.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο κος Σωφρονάς αναλαμβάνει να διευθύνει και να αναπτύξει περαιτέρω το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, το Ανθρώπινο Δυναμικό και τις Υπηρεσίες του Ινστιτούτου, με σύγχρονο όραμα και καινοτομική στρατηγική, προς όφελος της Ασφαλιστικής Αγοράς  και της εισόδου της στην ψηφιακή εποχή εκπαίδευσης και ανάπτυξης του στελεχιακού δυναμικού της.

Το Διοικητικό Συμβούλιο περιβάλει με πλήρη εμπιστοσύνη τον κο Σωφρονά και εύχεται καλή επιτυχία στα νέα καθήκοντά του.

Webinar: Η Δύναμη των Λέξεων – Δημιουργική Γλώσσα για να φτάσετε στο Top Of Table του MDRT!”

0

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Συμβούλων ως ο μοναδικός διαπιστευμένος Επαγγελματικός φορέας για το M.D.R.T στην Ελλάδα εχει την χαρά και την  τιμή να προγραμματίσει για τα μέλη του ενα webinar με εναν εξαιρετικό και παρακινητικό ομιλητή διεθνούς κύρους που έχει επιλεγεί  πολλές φορές για το main platform του διεθνούς συνεδρίου του MDRT .

Το webinar πραγματοποιείται την Πέμπτη 13 Ιουλίου και  θα έχει παράλληλη μετάφραση στα ελληνικά!

Στην εξαιρετική  παρουσίασή του στο Main Platform 2016, ο Anand εξήγησε την ανάγκη να εξετάζουμε προσεκτικά τις λέξεις που χρησιμοποιούμε, την αντίδραση που δημιουργούν, την ανταπόκριση που παράγουν και τα αποτελέσματα που προσφέρουν. Αυτό το webinar εξετάζει αυτό το θέμα σε μεγαλύτερο βάθος και θα μοιραστεί μαζί μας  πολλές ακόμα ιδέες που τον έκαναν κορυφαίο συμβουλο στην Βρετανία και  Top Of  The table  στο  MDRT.

Τα λόγια μας πρέπει να δημιουργούν τα σωστά συναισθήματα με τους πελάτες προκειμένου να λάβουν λογικές αποφάσεις και “μια δημιουργική γλώσσα” σας δίνει τη δυνατότητα να είστε διαφορετικοί από τους ανταγωνιστές σας

Σε αυτό τo δυναμικό και άκρως πρακτικό webinar , o Bhupiter Anand θα βοηθήσει να αλλάξετε όσα χρειάζονται  για να  κορυφή του Top of the Table του MDRT!

 

 

Webinar: Η Δύναμη των Λέξεων – Δημιουργική Γλώσσα για να φτάσετε στο Top Of Table του MDRT!”

0

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Συμβούλων ως ο μοναδικός διαπιστευμένος Επαγγελματικός φορέας για το M.D.R.T στην Ελλάδα εχει την χαρά και την  τιμή να προγραμματίσει για τα μέλη του ενα webinar με εναν εξαιρετικό και παρακινητικό ομιλητή διεθνούς κύρους που έχει επιλεγεί  πολλές φορές για το main platform του διεθνούς συνεδρίου του MDRT .

Το webinar πραγματοποιείται την Πέμπτη 13 Ιουλίου και  θα έχει παράλληλη μετάφραση στα ελληνικά!

Στην εξαιρετική  παρουσίασή του στο Main Platform 2016, ο Anand εξήγησε την ανάγκη να εξετάζουμε προσεκτικά τις λέξεις που χρησιμοποιούμε, την αντίδραση που δημιουργούν, την ανταπόκριση που παράγουν και τα αποτελέσματα που προσφέρουν. Αυτό το webinar εξετάζει αυτό το θέμα σε μεγαλύτερο βάθος και θα μοιραστεί μαζί μας  πολλές ακόμα ιδέες που τον έκαναν κορυφαίο συμβουλο στην Βρετανία και  Top Of  The table  στο  MDRT.

Τα λόγια μας πρέπει να δημιουργούν τα σωστά συναισθήματα με τους πελάτες προκειμένου να λάβουν λογικές αποφάσεις και “μια δημιουργική γλώσσα” σας δίνει τη δυνατότητα να είστε διαφορετικοί από τους ανταγωνιστές σας

Σε αυτό τo δυναμικό και άκρως πρακτικό webinar , o Bhupiter Anand θα βοηθήσει να αλλάξετε όσα χρειάζονται  για να  κορυφή του Top of the Table του MDRT!

 

 

Καμπάνια της ΕΑΕΕ για την οδική ασφάλεια: «Μην οδηγείς όταν πίνεις!»

0

Η Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων και η ανάδειξη της οδικής ασφάλειας σε ζήτημα προτεραιότητας, προκειμένου να περιοριστούν τα τροχαία ατυχήματα και οι τραγικές συνέπειές τους, παραμένει ένας από τους βασικούς στόχους της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ). Με δεδομένο ότι μία από τις κύριες αιτίες τροχαίων ατυχημάτων είναι η οδήγηση μετά από κατανάλωση αλκοόλ, η ΕΑΕΕ πραγματοποιεί και φέτος την επιτυχημένη δράση για την αποτροπή της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνευματωδών ποτών.

Πέρυσι, η δράση πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 12 περιοχές της Αθήνας αλλά και στη Θεσσαλονίκη προσεγγίζοντας πάνω από 35.000 πολίτες!

Τι περιλαμβάνει η δράση: στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων (πάνω στο τζάμι, στην πλευρά του οδηγού), αλλά και στους καθρέφτες των μηχανών τοποθετείται ένα τυπωμένο, μεγάλων διαστάσεων ποτήρι γεμάτο με ποτό (βλ. φωτογραφία), το οποίο κεντρίζει το ενδιαφέρον του οδηγού προκαλώντας την προσοχή του στο μήνυμα «Ακόμα και με ένα ποτό, η όρασή σου στο δρόμο μειώνεται επικίνδυνα. Μην οδηγείς όταν πίνεις!».

Στόχος της δράσης είναι να πληροφορήσει και να προβληματίσει το κοινό – τους αποδέκτες του μηνύματος, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει συναισθήματα φόβου και ταραχή, επηρεάζοντας θετικά την οδηγική συμπεριφορά τους, με γνώμονα την πρόληψη. Η πρωτοβουλία θα υλοποιηθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κυρίως σε περιοχές όπου διασκεδάζουν τα βράδια οι νέοι. Θα ξεκινήσει την Παρασκευή, 30 Ιουνίου 2017 και θα αναπτυχθεί σε τρεις εβδομάδες.

Την πρωτοβουλία στηρίζουν εταιρίες-μέλη της ΕΑΕΕ. Χορηγοί είναι οι εταιρίες ERGO, ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, INTERAMERICAN και ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ.

Υποστηρικτές οι εταιρίες AIG, ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΙΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, GENERALI HELLAS, HD INSURANCE, MAPFRE ASISTENCIA, MONDIAL ASSISTANCE και ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ.