back to top
30.3 C
Athens
Σάββατο 9 Αυγούστου 2025

Π. Κούβαλης (Anytime): Νέες λύσεις με ξεκάθαρους όρους και χωρίς «ψιλά γράμματα»

Μια σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών δίνει η Anytime, το direct brand της Interamerican που ανακοίνωσε πρόσφατα την νέα της ταυτότητα.

Αναλυτικότερα όπως αναφέρει ο διευθυντής της Anytime Πάνος Κούβαλης η εταιρία δίνει τη δυνατότητα για σέρβις του αυτοκινήτου μέσω ψηφιακής πλατφόρμας που παρέχει τη δυνατότητα για online ραντεβού σε συγκεκριμένα συνεργεία.

- Advertisement -

Υπάρχει η δυνατότητα για ένδειξη τιμής, σχόλια και βαθμολογία προηγούμενων πελατών, εύρεση του πλησιέστερου συνεργείου και κίνητρα τιμών στα ανταλλακτικά. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα για  αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, με την εγγύηση της Anytime και επιπρόσθετα οικονομικά κίνητρα, καθώς και δυνατότητα για την άμεση πρόσβαση στις καιρικές συνθήκες του οδικού δικτύου μέσω του www.meteo.gr/roads

Αναφορικά με τις νέες λύσεις σε προϊόντα, που όπως ανακοινώθηκε εξασφαλίζουν επιπλέον καλύψεις για τους πελάτες της, ο κ. Κούβαλης αναφέρεται μεταξύ άλλων, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, στην εισαγωγή ενός νέου προϊόντος μικτής με απαλλαγή 350 ευρώ στα συνεργαζόμενα συνεργεία και άμεση online διαδικασία φωτογράφησης. Επίσης δίνονται επιπρόσθετα κίνητρα σε νέα οχήματα όπως είναι η αποζημίωση του τιμολογίου αγοράς σε περίπτωση ολικής καταστροφής τα δύο πρώτα χρόνια του αυτοκινήτου, ενώ εξελίσσεται και η λογική της ασφάλειας με το χιλιόμετρο, αλλά και η ευέλικτη διάρκεια σε όλα τα προγράμματα.

- Advertisement -

Όπως αναφέρει το διευθυντικό στέλεχος της Anytime όλα αυτά συνοδεύονται από πολύ ξεκάθαρους και κατανοητούς όρους χωρίς ψηλά γράμματα και “κρυφές” απαλλαγές, με ένα εύκολο και γρήγορο user experience στη νέα ιστοσελίδα που επιτρέπει στον καταναλωτή να επιλέξει τη λύση που ταιριάζει στην ανάγκη ασφάλισης που έχει.

Αναφερόμενος στο μέλλον και της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και των περισσότερων αγορών ο κ. Κούβαλης αναφέρει ότι αναμένεται να είναι όλο και περισσότερο συνδεδεμένο με την ψηφιακή εμπειρία, και ο λόγος είναι απλός. Ο πελάτης βρίσκεται πλέον 24 ώρες κάθε μέρα της εβδομάδας online, είναι εκπαιδευμένος στο να καταναλώνει on line, ενημερώνεται διαρκώς και έχει απαιτήσεις για γρήγορες και  απλές διαδικασίες που οδηγούν σε αποφάσεις για τη ζωή του που έχουν αξία για τα χρήματα του..

Νομίζω όμως θα ήταν λάθος να ταυτοποιήσουμε τα κοινά, που επιλέγουν είτε να αγοράσουν μέσω δικτύων είτε από το διαδίκτυο, με βάση την περιοχή ασφάλισης. Όλο και περισσότερο βλέπουμε το κοινό να επιλέγει το μέσο αγοράς ανάλογα με την κατανόηση των αναγκών του σε θέματα ασφάλισης. Είναι πιθανό δηλαδή ο ίδιος άνθρωπος να επιλέξει να αγοράσει μια ασφάλεια για το σπίτι του στο διαδίκτυο αλλά την ίδια ώρα να επιλέξει έναν επαγγελματία συνεργάτη για την κάλυψη υγείας της οικογένειάς του. Μια σειρά από έρευνες, εξάλλου, έχουν αναδείξει τη σημασία που δίνουν οι νεότερες γενιές στην εξειδικευμένη συμβουλή.  Φυσικά, σε πιο απλές ασφαλίσεις όπως αυτή του αυτοκινήτου ή του σπιτιού, όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την αγορά ασφάλισης και ακόμα περισσότεροι για να αποκτήσουν εικόνα των επιλογών σε προϊόντα και τιμές. Και τα δυο αυτά κοινά αναμένουμε να αυξηθούν εκθετικά τα επόμενα χρόνια, προσθέτει, αναφέρει ο κ. Κούβαλης.

Η Anytime ξεκίνησε την λειτουργία της το 2011 στον τομέα της online ασφάλισης και σήμερα η πελατειακή της βάση ξεπερνά τους 380.000 πελάτες σε Ελλάδα και Κύπρο, με διατηρισιμότητα στο χαρτοφυλάκιο της που ξεπερνά το 90% και ποσοστό ικανοποίησης πελατολογίου στο 94%.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γ. Κυρλάκης στην κάμερα του I.W.: «Η διαμεσολάβηση χρειάζεται στήριξη για να αντιμετωπίσει τη σημερινή κατάσταση»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Γ. Καραβίας στην κάμερα του I.W.: «Λύση για τους υποχρεωτικούς κινδύνους τα MGAs, άπαξ και υπάρξει συνεννόηση ΕΑΕΕ-ΣΕΜΑ»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον